.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت

وزیر راه و شهرسازی، دستور لازم به مدیر کل راه و شهر سازی استان گلستان را مبنی بر صاحبخانه شدن خانواده ۵ قلوهای تازه متولد شده گنبد کاووس صادر کرد و در کمتر از یک روز این وعده محقق شد. خانواده پنج قلوهای گنبدی صاحبخانه شدند
وزیر راه و شهرسازی، دستور لازم به مدیر کل راه و شهر سازی استان گلستان را مبنی بر صاحبخانه شدن خانواده ۵ قلوهای تازه متولد شده گنبد کاووس صادر کرد و در کمتر از یک روز این وعده محقق شد.(ادامه)
عضو حقوقدان شورای نگهبان اظهار داشت: مصوبه مولدسازی از جهت مبنای قانونی فاقد ایراد اما نظارت بر عملکرد مسئولین امری بدیهی است. نظر کدخدایی درباره مصوبه مولدسازی
عضو حقوقدان شورای نگهبان اظهار داشت: مصوبه مولدسازی از جهت مبنای قانونی فاقد ایراد اما نظارت بر عملکرد مسئولین امری بدیهی است.(ادامه)
یکی از مهم‌ترین موانع در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن عدم همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات است که با انعقاد تفاهم‌نامه‌ وزارت راه و شهرسازی با ۵ بانک دولتی بخشی از این موانع برداشته می‌شود. موانع بانکی از سر راه طرح نهضت ملی مسکن برداشته می‌شود
یکی از مهم‌ترین موانع در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن عدم همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات است که با انعقاد تفاهم‌نامه‌ وزارت راه و شهرسازی با ۵ بانک دولتی بخشی از این موانع برداشته می‌شود.(ادامه)
مصوبه مولدسازی دارایی های دولت، تصویب شده در جلسه شصت و هفتم شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، ۲۱ آبان امسال به تایید رهبری رسید و بر اساس آن هیات عالی مولدسازی دارایی های دولت مرکب از هفت عضو: معاون اول رئیس جمهور، وزیر امور اقتصادی و دارایی، وزیر کشور، وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان بودجه و برنامه، یک نماینده از طرف رئیس مجلس و یک نماینده از طرف رئیس قوه قضائیه تشکیل شد. دبیرخانه و مجری مصوبات این هیات وزارت امور اقتصادی و دارایی است مصوبه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا برای تشکیل هیاتی ۷ نفره جهت واگذاری اموال دولت / تعیین قیمت پایه یا نهایی واگذاری دارایی‌ها هم با این هیات است / قوانین مغایر با مصوبات هیات به مدت دو سال موقوف الاجرا خواهد بود / اعضای هیات نسبت به تصمیمات خود از هر گونه تعقیب و پیگرد قضایی مصون هستند(خبر)
مصوبه مولدسازی دارایی های دولت، تصویب شده در جلسه شصت و هفتم شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، ۲۱ آبان امسال به تایید رهبری رسید و بر اساس آن هیات عالی مولدسازی دارایی های دولت مرکب از هفت عضو: معاون اول رئیس جمهور، وزیر امور اقتصادی و دارایی، وزیر کشور، وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان بودجه و برنامه، یک نماینده از طرف رئیس مجلس و یک نماینده از طرف رئیس قوه قضائیه تشکیل شد. دبیرخانه و مجری مصوبات این هیات وزارت امور اقتصادی و دارایی است(ادامه)
 در گزارشی جایگاه مردان احمدی نژاد در دولت رئیسی را بررسی و ارزیابی کرده حدود نیمی از هیات دولت رئیسی قبلا در دولت احمدی نژاد دارای مسئولیت های حساس و کلیدی بودند.

چگونه احمدی نژاد نصف دولت رئیسی را تسخیر کرد؟
در گزارشی جایگاه مردان احمدی نژاد در دولت رئیسی را بررسی و ارزیابی کرده حدود نیمی از هیات دولت رئیسی قبلا در دولت احمدی نژاد دارای مسئولیت های حساس و کلیدی بودند. (ادامه)
وزیر راه و شهرسازی ضمن عذرخواهی از مردم به‌دلیل مشکلات حمل‌ونقلی در روزهای گذشته، گفت: باید با برنامه‌ریزی بهتر مشکلات را به حداقل می‌رساندیم. مهرداد بذرپاش از مردم عذرخواهی کرد
وزیر راه و شهرسازی ضمن عذرخواهی از مردم به‌دلیل مشکلات حمل‌ونقلی در روزهای گذشته، گفت: باید با برنامه‌ریزی بهتر مشکلات را به حداقل می‌رساندیم.(ادامه)
وزیر راه و شهرسازی گفت: انتظار می‌رود سقف وام نهضت ملی مسکن از ۳۵۰ به ۵۰۰ میلیون تومان و دوره بازپرداخت نیز افزایش یابد تا قدرت مالی ساخت و ساز بالاتر برود. تلاش بذرپاش برای رساندن وام نهضت ملی مسکن به "پانصد میلیون" تومان
وزیر راه و شهرسازی گفت: انتظار می‌رود سقف وام نهضت ملی مسکن از ۳۵۰ به ۵۰۰ میلیون تومان و دوره بازپرداخت نیز افزایش یابد تا قدرت مالی ساخت و ساز بالاتر برود.(ادامه)
وام مسکن ۵۰۰میلیون تومان می‌شود؟
درشرایطی که به دلیل نوسانات بازار مصالح ساختمانی، لزوم افزایش رقم وام ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن احساس می‌شود، وزیر راه و شهرسازی از احتمال افزایش سقف تسهیلات این طرح به ۵۰۰ میلیون تومان خبر داده است.(ادامه)
شمال نیوز: محمدرضا فرزین در جلسه امروز هیئت دولت به عنوان رییس کل جدید بانک مرکزی جمهوری اسلامی معرفی شد.
رئیس بانک مرکزی تغییر کرد/فرزین به جای صالح‌آبادی
شمال نیوز: محمدرضا فرزین در جلسه امروز هیئت دولت به عنوان رییس کل جدید بانک مرکزی جمهوری اسلامی معرفی شد. (ادامه)
شمال نیوز : کلیه مراکز صدور مجوز موظف هستند، یک سال بعد از لازم الاجرا شدن قانون، اوایل فروردین ۱۴۰۱ بر اساس اولویت‌های تعیین شده توسط هیئت مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار ثبت درخواست و .... حذف ایران از کمیسیون بین‌المللی مقام زن، اقدام علیه رشد بانوان ایرانی در طول ۴ دهه اخیر بوده است/ تشکیل پرونده برای ۴ شرکت دارویی به اتهام اخلال در نظام دارویی کشور/ اقدامات قوه قضاییه در رابطه با پیگیری پرونده حمید نوری
شمال نیوز : کلیه مراکز صدور مجوز موظف هستند، یک سال بعد از لازم الاجرا شدن قانون، اوایل فروردین ۱۴۰۱ بر اساس اولویت‌های تعیین شده توسط هیئت مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار ثبت درخواست و ....(ادامه)
بهسازی بیمارستان آیت‌الله طبرسی با همکاری سازمان ملل
بیمارستان آیت‌الله طبرسی ساری در همکاری با دفتر اسکان بشر سازمان ملل بهسازی می‌شود.(ادامه)
پس از در گذشت مرحوم رستم قاسمی محور برخی تمجیدها از وزیر فقید راه و شهرسازی این بود که ایشان تا آخرین لحظات عمر خود نیز با جدیت در پی انجام وظایف محوله بود و از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نمی کرد. شانه‌های نحیف و مسئولیت‌های سنگین !(يادداشت)
پس از در گذشت مرحوم رستم قاسمی محور برخی تمجیدها از وزیر فقید راه و شهرسازی این بود که ایشان تا آخرین لحظات عمر خود نیز با جدیت در پی انجام وظایف محوله بود و از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نمی کرد. (ادامه)
مراسم ترحیم رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی عصریکشنبه در مسجد پیامبر اعظم (ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد. تصاویر: مراسم ترحیم مرحروم رستم قاسمی(خبر)
مراسم ترحیم رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی عصریکشنبه در مسجد پیامبر اعظم (ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد.(ادامه)
پیکر مرحوم رستم قاسمی در حرم مطهر امام رضا(ع) طواف داده شد
پیکر مرحوم خادم الرضا، "رستم قاسمی" وزیر پیشین راه و شهرسازی در حرم مطهر امام رضا(ع) طواف داده شد.(ادامه)
شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای یکسال و نیم باقی مانده از عمر مجلس یازدهم، سوابق گزینه‌های ریاست دیوان محاسبات را بررسی می‌کنند تا رییس جدید این دیوان را انتخاب کنند. دو مازندرانی نامزدهای مطرح برای ریاست دیوان محاسبات کشور
شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای یکسال و نیم باقی مانده از عمر مجلس یازدهم، سوابق گزینه‌های ریاست دیوان محاسبات را بررسی می‌کنند تا رییس جدید این دیوان را انتخاب کنند.(ادامه)
پیکر مرحوم رستم قاسمی که برای مداوا به کشور چین رفته بود و در همانجا درگذشت، بامداد امروز شنبه (۱۹آذرماه) به وطن خود ایران بازگشت. پیکر رستم قاسمی از چین به ایران منتقل شد/ اعلام زمان تشییع
پیکر مرحوم رستم قاسمی که برای مداوا به کشور چین رفته بود و در همانجا درگذشت، بامداد امروز شنبه (۱۹آذرماه) به وطن خود ایران بازگشت.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۱۹ آذر
چهلم شهدای جنایت در شاهچراغ، بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز است.(ادامه)
اگر مسئولیتی کلیدی داشته و به اصطلاح  کاره ای بودم بجای پرداختن به مواردی از ری تا بغداد روی اولویت هایی محدود مثل آنچه ذیلاً  عرض خواهم کرد متمرکز می شدم: اگر کاره ای بودم!...(يادداشت)
اگر مسئولیتی کلیدی داشته و به اصطلاح کاره ای بودم بجای پرداختن به مواردی از ری تا بغداد روی اولویت هایی محدود مثل آنچه ذیلاً عرض خواهم کرد متمرکز می شدم:(ادامه)
مهرداد بذرپاش  وزیر راه و شهرسازی در پیام تسلیت به مناسبت درگذشت رستم قاسمی، بیان داشت: این شخصیت خدوم و فداکار ، تمامی عمر پر برکت خویش را وقف خدمت به مردم و انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران کرد و تا آخرین روزهای حیات ، لحظه ای از تلاش خستگی ناپذیر و صادقانه باز نایستاد. پیام تسلیت بذرپاش به مناسبت درگذشت مهندس قاسمی
مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در پیام تسلیت به مناسبت درگذشت رستم قاسمی، بیان داشت: این شخصیت خدوم و فداکار ، تمامی عمر پر برکت خویش را وقف خدمت به مردم و انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران کرد و تا آخرین روزهای حیات ، لحظه ای از تلاش خستگی ناپذیر و صادقانه باز نایستاد.(ادامه)
رئیس‌جمهور در جمع مردم رباط کریم در واکنش به درگذشت وزیر سابق راه و شهرسازی گفت: خداوند ان شاءالله آقای رستم قاسمی را به حق خود و اولیا خودش قرین رحمت الهی کند. پیام رئیس‌جمهور برای درگذشت مرحوم رستم قاسمی
رئیس‌جمهور در جمع مردم رباط کریم در واکنش به درگذشت وزیر سابق راه و شهرسازی گفت: خداوند ان شاءالله آقای رستم قاسمی را به حق خود و اولیا خودش قرین رحمت الهی کند.(ادامه)
برخی مسئولان کشوری و لشکری از جمله معاون اول رئیس جمهور، رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی را تسلیت گفتند. پیام تسلیت مسئولان لشکری و کشوری به مناسبت درگذشت رستم قاسمی
برخی مسئولان کشوری و لشکری از جمله معاون اول رئیس جمهور، رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی را تسلیت گفتند.(ادامه)
رستم قاسمی درگذشت
رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی و از یادگاران دوران دفاع مقدس صبح امروز ۱۷ آذرماه دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
شمال نیوز: رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی پس از طی یک دوره بیماری صبح امروز درگذشت. رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی درگذشت/ آخرین توییت قاسمی قبل از فوت
شمال نیوز: رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی پس از طی یک دوره بیماری صبح امروز درگذشت.(ادامه)
امروز (چهارشنبه ۱۶ آذر) و بعد از جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی، نخستین جلسه شورای معاونان وزارت راه و شهرسازی به ریاست « مهرداد بذرپاش » وزیر جدید با حضور تمامی معاونان ستادی، حمل و نقلی و مسکن و شهرسازی در ساختمان دادمان برگزار شد. نخستین جلسه شورای معاونان وزارت راه با حضور بذرپاش
امروز (چهارشنبه ۱۶ آذر) و بعد از جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی، نخستین جلسه شورای معاونان وزارت راه و شهرسازی به ریاست « مهرداد بذرپاش » وزیر جدید با حضور تمامی معاونان ستادی، حمل و نقلی و مسکن و شهرسازی در ساختمان دادمان برگزار شد.(ادامه)
وزیر خارجه سوریه چند روز پیش مهمان من بود و به من گفت، دقیقا همان نسخه‌ای که الان در ایران دارند اجرا می‌کنند، اول در دمشق اجرا شد. این اشتباهات محاسبه‌ای غربی‌هاست که فکر می‌کنند ایران مانند کشور‌های دیگر است. اینجا ایران است؛ مردان و زنان فرهیخته‌ای دارد. مگر اجازه می‌دهد به شما هر کاری بکنید. به من توصیه کردند روز ۱۶ آذر به دانشگاه نیایم/ صحبت‌های انتخاباتی ام درباره اینترنت یادم هست / ما گفت‌وگو را در دانشگاه مفید می‌دانیم/ دلیل محدودیت‌های اینترنتی ناامنی و اختلالی است که دشمن ایجاد کرده/در کردستان یک آقایی شکلاتی به من داد، چه کردند با این بیچاره(خبر)
وزیر خارجه سوریه چند روز پیش مهمان من بود و به من گفت، دقیقا همان نسخه‌ای که الان در ایران دارند اجرا می‌کنند، اول در دمشق اجرا شد. این اشتباهات محاسبه‌ای غربی‌هاست که فکر می‌کنند ایران مانند کشور‌های دیگر است. اینجا ایران است؛ مردان و زنان فرهیخته‌ای دارد. مگر اجازه می‌دهد به شما هر کاری بکنید.(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۱۸۷ رأی موافق به مهرداد بذرپاش برای تصدی وزارت راه و شهرسازی اعتماد کردند. مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی شد +جزئیات آرا
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۱۸۷ رأی موافق به مهرداد بذرپاش برای تصدی وزارت راه و شهرسازی اعتماد کردند.(ادامه)
موافقان رای اعتماد به بذرپاش چه گفتند؟
نمایندگان موافق رای اعتماد به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی از برنامه‌ها و صلاحیت‌های بذرپاش برای مدیریت وزارت راه و شهرسازی دفاع کردند. (ادامه)
مخالفان رای اعتماد به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی چه گفتند؟
نمایندگان مخالف رای اعتماد به وزیر راه و شهرسازی دلایل مخالفت خود با برنامه‌ها و صلاحیت‌های بذرپاش را بیان کردند. (ادامه)
مخبر به جای رئیسی به مجلس رفت
محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور به جای رئیس جمهور در جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی راه شرکت کرد. جلسه بررسی صلاحیت و اخذ رأی اعتماد به مهرداد بذرپاش وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دقایقی پیش در صحن علنی مجلس آغاز شد. (ادامه)
رئیس کمیسیون عمران مجلس از موافقت اعضای کمیسیون متبوعش با تصدی مهرداد بذرپاش بر وزارت راه و شهرسازی خبر داد. موافقت کمیسیون عمران مجلس با تصدی وزارت راه توسط بذرپاش
رئیس کمیسیون عمران مجلس از موافقت اعضای کمیسیون متبوعش با تصدی مهرداد بذرپاش بر وزارت راه و شهرسازی خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.552 seconds.