.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی در واکنش به انتشار خبری در خصوص تشکیل صفهای طولانی در پمپ بنزین های تهران در پی حملات موشکی ایران به اسراییل گفت: مشکلی بابت تامین بنزین نداریم. مردم نگران نباشند سوخت به اندازه نیاز تأمین است
مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی در واکنش به انتشار خبری در خصوص تشکیل صفهای طولانی در پمپ بنزین های تهران در پی حملات موشکی ایران به اسراییل گفت: مشکلی بابت تامین بنزین نداریم.(ادامه)
آغاز حملات پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در همان دقایق  نخست با واکنش گسترده در رسانه‌های خارجی همراه گردید. بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
آغاز حملات پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در همان دقایق نخست با واکنش گسترده در رسانه‌های خارجی همراه گردید.(ادامه)
انتشار بیانیه‌ای از سوی استقلال که در آن به پرسپولیس کنایه زده شده بود، واکنش باشگاه رقیب را به دنبال داشت و سرخپوشان خواهان ورود کمیته اخلاق و انضباطی شدند. پاسخ پرسپولیس به استقلال: مصونیت توهین را از کجا آورده‌اید؟
انتشار بیانیه‌ای از سوی استقلال که در آن به پرسپولیس کنایه زده شده بود، واکنش باشگاه رقیب را به دنبال داشت و سرخپوشان خواهان ورود کمیته اخلاق و انضباطی شدند.(ادامه)
در این خبر به تلاش‌های دیپلماتیک برای نجات رژیم‌صهیونیستی توسط حامیان اروپایی و آمریکا پرداخته‌ایم. لابی شیطان برای فرار از انتقام ایران
در این خبر به تلاش‌های دیپلماتیک برای نجات رژیم‌صهیونیستی توسط حامیان اروپایی و آمریکا پرداخته‌ایم.(ادامه)
رسانه های اسراییلی تاثیر شهادت اعضای خانواده «اسماعیل هنیه» بر تحولات غزه را مورد بررسی قرار داده‌اند. ارزیابی تاثیر شهادت فرزندان هنیه بر مذاکرات فلسطینی‌ها
رسانه های اسراییلی تاثیر شهادت اعضای خانواده «اسماعیل هنیه» بر تحولات غزه را مورد بررسی قرار داده‌اند.(ادامه)
رییس‌جمهور روسیه هشدار داده است که مسکو هیچ طرح اجباری‌ که منافعش را نادیده بگیرد، نمی پذیرد. واکنش پوتین به طرح سوییس برای پایان جنگ اوکراین
رییس‌جمهور روسیه هشدار داده است که مسکو هیچ طرح اجباری‌ که منافعش را نادیده بگیرد، نمی پذیرد.(ادامه)
جواد قارایی سازنده مستند ایرانگرد، در صفحه شخصی خود در فضای مجازی به جنایات رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد. واکنش آقای ایرانگرد علیه رژیم صهیونیستی
جواد قارایی سازنده مستند ایرانگرد، در صفحه شخصی خود در فضای مجازی به جنایات رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.(ادامه)
شبکه الجزیره از شهادت ۳ پسر و تعدادی از نوه‌های اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در بمباران ارتش اشغالگر در غزه خبر داد. شهادت ۳ فرزند و تعدادی از نوه‌های اسماعیل هنیه در غزه
شبکه الجزیره از شهادت ۳ پسر و تعدادی از نوه‌های اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در بمباران ارتش اشغالگر در غزه خبر داد.(ادامه)
فوری/ موشک های ایران از GPS استفاده نمی کنند
فارس نوشت: ایران از قبل برای این موضوع چاره‌اندیشی کرده بود و تمامی موشک‌هایی که در ١٢ سال گذشته ساخته شده‌اند از جی‌پی‌اس و در کل از هیچ یک از وسایل موقعیت‌یاب بین‌المللی استفاده نمی کنند.(ادامه)
۸ باخت، یک تساوی و ۳ برد نتایجی است که سپاهان در ۱۲ بازی اخیرش گرفته است و باعث نارضایتی شدید بخش عمده‌ای از هواداران این باشگاه شده است. یحیی؛ بمب در آستانه انفجار!
۸ باخت، یک تساوی و ۳ برد نتایجی است که سپاهان در ۱۲ بازی اخیرش گرفته است و باعث نارضایتی شدید بخش عمده‌ای از هواداران این باشگاه شده است.(ادامه)
رژیم صهیونیستی خودروی حامل فرزندان و نوه‌های رییس دفتر سیاسی حماس را هدف قرار داد که به دنبال این جنایت ۶ تَن از اعضای خانواده اسماعیل هنیه به شهادت رسیدند.


شهادت ۳ فرزند و ۳ نوه «اسماعیل هنیه» در غزه /لحظه مطلع‌شدن هنیه از شهادت فرزندانش و واکنش او + (ویدئو)
رژیم صهیونیستی خودروی حامل فرزندان و نوه‌های رییس دفتر سیاسی حماس را هدف قرار داد که به دنبال این جنایت ۶ تَن از اعضای خانواده اسماعیل هنیه به شهادت رسیدند. (ادامه)
تسنیم : نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: برخی حرف از گفتگو با تروریست‌های جیش‌الظلم می‌زنند! یعنی با دشمنی که به خاک وطن و ناموس تعرض کرده گفتگو کنیم! در حالی که باید با متجاوزان به خاک ایران با اقتدار برخورد شود.‌ واکنش تند امام جمعه زاهدان به مذاکره با جیش‌الظلم
تسنیم : نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: برخی حرف از گفتگو با تروریست‌های جیش‌الظلم می‌زنند! یعنی با دشمنی که به خاک وطن و ناموس تعرض کرده گفتگو کنیم! در حالی که باید با متجاوزان به خاک ایران با اقتدار برخورد شود.‌(ادامه)
در روزهای اخیر و پس از مطرح‌شدن گمانه‌زنی‌ها پیرامون تغییرات احتمالی در تیم اقتصادی کابینه دولت سیزدهم، رئیس شورای‌ اطلاع‌رسانی دولت به شکل عجیبی به شایعات مطروحه واکنش نشان داد آیا تغییرات در کابینه خط قرمز دولت است؟(يادداشت)
در روزهای اخیر و پس از مطرح‌شدن گمانه‌زنی‌ها پیرامون تغییرات احتمالی در تیم اقتصادی کابینه دولت سیزدهم، رئیس شورای‌ اطلاع‌رسانی دولت به شکل عجیبی به شایعات مطروحه واکنش نشان داد(ادامه)
نشریه تایمز اسرائیل به نقل از مقامات اسرائیلی گزارش داد که پاسخ ایران پیش از عید فطر انجام نخواهد شد و شامل هدف گرفتن پایگاه‌های نظامی و مراکز راهبردی و نه غیرنظامی می‌شود. پاسخ ایران به بعد از عید فطر موکول خواهد شد / تهران اماکن نظامی و استراتژیک را هدف قرار خواهد داد، نه مکان‌های غیرنظامی
نشریه تایمز اسرائیل به نقل از مقامات اسرائیلی گزارش داد که پاسخ ایران پیش از عید فطر انجام نخواهد شد و شامل هدف گرفتن پایگاه‌های نظامی و مراکز راهبردی و نه غیرنظامی می‌شود.(ادامه)
پلیس آگاهی تهران در واکنش به ویدیوی زورگیری در اتوبان صدر تهران، آن را تایید ولی اعلام کرد: سرقت مسلحانه نبوده است. زورگیری و سرقت در اتوبان صدر تهران
پلیس آگاهی تهران در واکنش به ویدیوی زورگیری در اتوبان صدر تهران، آن را تایید ولی اعلام کرد: سرقت مسلحانه نبوده است.(ادامه)
جدال لفظی علیرضا دبیر و پیمان یوسفی در برنامه زنده شبکه ورزش در نهایت به روبوسی ختم شد. درگیری لفظی دبیر و پیمان یوسفی روی آنتن زنده؛ شما تنت می‌خارد!
جدال لفظی علیرضا دبیر و پیمان یوسفی در برنامه زنده شبکه ورزش در نهایت به روبوسی ختم شد.(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
نساجی صفر - یک ملوان؛ قوهای سفید سه امتیاز دربی شمال را کسب کردند
دربی حساس فوتبال شمال ایران بین تیم‌های نساجی مازندران و ملوان بندر انزلی که در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد بر خلاف جریان بازی و با از دست دادن موقعیت‌های متعدد توسط بازیکنان نساجی با برد قوهای سفید پایان یافت تا الهامی و بازیکنانش یک گام دیگر به سقوط از لیگ برتر نزدیک‌تر شوند.(ادامه)
از روز گذشته خبر برکناری وزیر اقتصاد در فضای رسانه‌ای و مجازی دست به دست می‌شود. در همین رابطه، سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: تروریست‌های اقتصادی همپای تروریست‌های  حملات دمشق و چابهار مشغول بمباران افکار عمومی با خبر کذب هستند. واکنش دولت به شایعه برکناری وزیر اقتصاد
از روز گذشته خبر برکناری وزیر اقتصاد در فضای رسانه‌ای و مجازی دست به دست می‌شود. در همین رابطه، سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: تروریست‌های اقتصادی همپای تروریست‌های حملات دمشق و چابهار مشغول بمباران افکار عمومی با خبر کذب هستند.(ادامه)
شمال نیوز : بزرگمرد لشکر ۲۵ کربلا، همان فرماندهی که هرگز ادعای بزرگی نمی کرد اما توسط رزمندگان و فرماندهان اصلی دفاع مقدس، بزرگ دیده می شد، بر مدار عشق حرکت می کرد و هرگز عقب تر از نیروهای عملیاتی اش قرار نگرفت و پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد!

اولویت سردار شهید طوسی «رزمنده» بودن بود نه «فرمانده» بودن! / فرماندهی که پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد!(يادداشت)
شمال نیوز : بزرگمرد لشکر ۲۵ کربلا، همان فرماندهی که هرگز ادعای بزرگی نمی کرد اما توسط رزمندگان و فرماندهان اصلی دفاع مقدس، بزرگ دیده می شد، بر مدار عشق حرکت می کرد و هرگز عقب تر از نیروهای عملیاتی اش قرار نگرفت و پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد! (ادامه)
دبیرکل حزب‌الله با اشاره به تجاوز اخیر صهیونیست‌ها به بخش کنسولگری ایران در دمشق و واکنش تهران به این تجاوز گفت: مطمئن باشید که ایران قطعا به تجاوز اخیر به کنسولگری خود در دمشق پاسخ خواهد داد و تردیدی در این زمینه وجود ندارد....(خبر)
(ادامه)
ملاقات جالب علی دایی با مدافع قدیمی ایران در آمریکا
دو بازیکن سابق تیم ملی بار در آمریکا با هم دیدار کردند.(ادامه)
روزنامه یدیعوت آحارونوت در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: از ترس انتقام ایران، ۲۸ نمایندگی دیپلماتیک اسرائیل در سراسر جهان تعطیل شده است. تعطیلی ۲۸ نمایندگی دیپلماتیک رژیم صهیونیستی از ترس ایران
روزنامه یدیعوت آحارونوت در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: از ترس انتقام ایران، ۲۸ نمایندگی دیپلماتیک اسرائیل در سراسر جهان تعطیل شده است.(ادامه)
باشگاه استقلال به بیانیه باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد. واکنش استقلال به بیانیه پرسپولیس
باشگاه استقلال به بیانیه باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.(ادامه)
شمال نیوز:

منابع عبری‌زبان از تخلیه ۷ سفارتخانه رژیم صهیونیستی از ترس پاسخ ایران خبر دادند. تخلیه سفارت‌خانه‌های اسرائیل در ۷ کشور + اسامی کشورها
شمال نیوز: منابع عبری‌زبان از تخلیه ۷ سفارتخانه رژیم صهیونیستی از ترس پاسخ ایران خبر دادند.(ادامه)
مدیر روابط عمومی شبکه افق سیما در پی انتشار توییتی در شبکه اجتماعی ایکس درباره یک نظرسنجی در این شبکه، به آن پاسخ داد. شبکه افق به حواشی یک توییت واکنش نشان داد
مدیر روابط عمومی شبکه افق سیما در پی انتشار توییتی در شبکه اجتماعی ایکس درباره یک نظرسنجی در این شبکه، به آن پاسخ داد.(ادامه)
زلزله ۷.۵ ریشتری در تایوان
زلزله‌ای به قدرت ۷.۵ ریشتر تایوان را لرزاند وموجب اعلام هشدار سونامی در ژاپن و فیلیپین شد.(ادامه)
نمایندگان کشورهای عضو در شورای امینت سازمان ملل در نشست اضطراری این شورا درباره حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق سوریه را محکوم کردند و درباره اقدامات این رژیم و آشوب های بیشتر در منطقه هشدار دادند....(خبر)
(ادامه)
درحالی که برخی از هنرمندان با نام آوردن از ایران مقدمات ناامنی کشور را فراهم می‌کردند، محمد صادقی منشاء این فعالیت‌ها را فریاد زد. استوری شرم‌آور بازیگر حاشیه دار درباره حمله تروریستی به کنسولگری ایران در دمشق
درحالی که برخی از هنرمندان با نام آوردن از ایران مقدمات ناامنی کشور را فراهم می‌کردند، محمد صادقی منشاء این فعالیت‌ها را فریاد زد.(ادامه)
یک تحلیلگر ارشد عربی با اشاره به اتمام صبر استراتژیک ایران در مورد تجاوز صهیونیست‌ها اعلام کرد که واکنش به این ترور توسط ایران و کشورهای منطقه‌ای، برای اسراییل ویرانگر خواهد بود. عطوان: واکنش ایران به عملیات دمشق ویرانگر خواهد بود
یک تحلیلگر ارشد عربی با اشاره به اتمام صبر استراتژیک ایران در مورد تجاوز صهیونیست‌ها اعلام کرد که واکنش به این ترور توسط ایران و کشورهای منطقه‌ای، برای اسراییل ویرانگر خواهد بود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.3 seconds.