.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اعتراض جالب والیبالیست‌ ها به فساد +عکس
(ادامه)
زمان نمایش فیلم‌های پخش‌نشده مرتضی پاشایی در تلویزیون
تاک‌شو جدید شبکه سه با اجرای سیدعلی ضیاء ساعت 22 و 30 دقیقه یکشنبه 25 آبان‌ماه به مدت 70 دقیقه از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.(ادامه)
عکس/ والیبالیست‌ معروف در مراسم نذری
محمد موسوی عکسی را از حضورش در مراسم نذری محمد ترکاشوند، والیبالیست سابق تیم ملی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: «تسلیت به همه عزاداران حسینی، نذری محمد ترکاشوند عزیز، که پنج ساله توفیق اینو داریم که در خدمتش باشیم.»(ادامه)
هديه ای كه فرهاد قائمي گرفت + عکس
مي گويد اگر واليباليست نمي شد،شايد چابكسوار بود و اسب سواري مي كرد. دقيقا داستان فرهاد قائمي مثل خيلي از بچه هاي تركمن صحرا و گنبد با اين دو مسئله جمع مي شود؛گويي غير از اسب و واليبال دلمشغولي ديگري ندارند. او حالا مثل خيلي از تركمن ها هر دو را دارد. هم اسب را و هم واليبال را.(ادامه)
والیبالیست ملی‌ پوش در لباس عزا /عکس
چند روز قبل اعلام کرده بودیم که عادل غلامی مادربزرگ خود را از دست داده. او عکسی از خود در اینستاگرام منتشر کرده که با لباس مشکی و همراه دوستش است.(ادامه)
آرزوی حسین معدنی محقق شد
با موفقیت های کاروان ورزش ایران در بازی های آسیایی به ویژه کسب مدال طلا توسط تیم ملی والیبال آخرین آرزوهای مرحوم حسین معدنی محقق شد.(ادامه)
اشک‌های فرهادظریف درکناردخترش/+عکس
اعضای تیم ملی والیبال ایران پس از قهرمانی در رقابت های آسیایی در حالی که فرزندان خود را آغوش داشتند قهرمانی را جشن گرفتند.(ادامه)
خانواده والیبالیست‌ها در اینچئون + تصاویر
تشویق والیبالیست های تیم ایران توسط خانواده‌هایشان از نکات جالب دیدار با کویت بود.(ادامه)
خانواده ملی پوشان والیبال به اینچئون میروند
(ادامه)
گزینه اصلی مدیرعاملی پرسپولیس
رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص انتخاب مدیرعامل جدید گفت: در انتخاب مدیرعامل جدید تیم دستور جلسه هیأت مدیره در هفته آینده است(ادامه)
نبود اسپانسر مهم‌ترین مشکل ورزش نکا
(ادامه)
پروین:سرتاپای والیبالیست‌ها را باید طلا گرفت
(ادامه)
حمایت متفاوت بازیگر زن از والیبالیست ها /عکس
موفقیت تیم ملی والیبال کشورمان در جریان مسابقات والیبال قهرمانی جهان واکنش ستاره های سینما و تلویزیون را نیز به همراه داشته است. تینا آخوند تبار هنرپیشه سینمای کشورمان با انتشار عکس زیر نوشت:"راستی بچه ها امشب بچه های تیم ملی والیبالمون بازی دارن تا اینجا واقعا عالی بودن واسه بازی امشبشون کلی انرژی بفرستین."(ادامه)
انتقام سخت بلند قامتان ایران از استرالیا
تیم ملی والیبال مردان کورمان در نخستین بازی خود از مرحله دوم رقابت های قهرمانی جهان، ساعت ۲۲.۵۵ چهارشنبه به مصاف استرالیا تیم چهارم گروه یک مرحله نخست این رقابت ها رفتند. (ادامه)
درخواست ملی پوشان والیبال از مسئولان
(ادامه)
محبوبیت والیبالیست ایرانی درلهستان/عکس
شهرام محمودی، پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران در بازی دیروز مقابل پورتوریکو با کسب 13 امتیاز عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان لقب گرفت.(ادامه)
شمال نیوز: برای اولین بار در تاریخ والیبال ایران و جهان، تیم ملی والیبال ایران با یک بازی منحصر به فرد مقتدرانه به دور دوم جام جهانی والیبال راه یافت. صعود مقتدرانه ایران به دور دوم جام جهانی والیبال با یک بازی منحصر به فرد(خبر)
شمال نیوز: برای اولین بار در تاریخ والیبال ایران و جهان، تیم ملی والیبال ایران با یک بازی منحصر به فرد مقتدرانه به دور دوم جام جهانی والیبال راه یافت.(ادامه)
والیبالیست های ایران به دور بعدصعود کردند
تیم ملی والیبال ایران در چهارمین گام از مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان با نتیجه 3 بر صفر بلژیک را شکست داد و صعودش را به دور بعد قطعی کرد. (ادامه)
تبریک وزارت خارجه آمریکا به والیبالیست ها /عکس
حساب کاربری فارسی زبان وزارت امور خارجه آمریکا در توییتر، پیروزی تیم ملی والیبال ایران در برابر آمریکا را تبریک گفت. گفتنی است تیم ملی والیبال ایران در حالی موفق شد در سومین بازی دوستانه تیم ملی والیبال آمریکا را با نتیجه ۳-۲ شکست دهد که آمریکا در دو بازی اول پیروز شده بود. (ادامه)
محمدعلی اینانلو چرا دریای مازندران؟ چرا خزر نه؟ (يادداشت)
محمدعلی اینانلو(ادامه)
جذابترین زن والیبالیست آسیا!/عکس
جذابترین و زیباترین زن والیبالیست آسیا انتخاب شد.زن والیبالیست قرقیزی مظهر زیبایی شناخته شد.(ادامه)
والیبالیست‌ها 10 سکه پاداش گرفتند
(ادامه)
تیم داری اصناف ساری در لیگ برتر والیبال
(ادامه)
والیبالیست‌های ایرانی لژیونر می‌شوند‌
(ادامه)
مقایسه ای فوق العاده بین ماشین ملی پوشان فوتبال و والیبال/تصاویر
(ادامه)
وسیله نقلیه والیبالیست ملی‌پوش+عکس
وسیله نقلیه شهرام محمودی و موسوی برای حضور در تمرینات تیم ملی (ادامه)
FIVB: ایران تاریخ‌ساز شد
(ادامه)
پیام تبریک حسن روحانی به والیبالیست‌ها
(ادامه)
حمایت هنرمندان از والیبالیست‌ ها /عکس
"کامبیز دیرباز" و "علی ضیاء" از هنرمندان کشورمان دیروز در جریان بازی والیبال "ایران و لهستان" به کنار زمین آمدند و از بازیکنان والیبال حمایت کردند.(ادامه)
والیبالیست های ایران درخشیدند
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.273 seconds.