.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
۸ سال عقب‌ماندگی، ترک فعل و سوءمدیریت با ۲ سال کار و تلاش بی‌وقفه قابل جبران نیست، اما برآیند کلی دولت سیزدهم در این ۲ سال به ما می‌گوید سید ابراهیم رئیسی هم تدبیر داشت و هم امید را به مردم بازگرداند. رئیسی دیوار کشید؟!
۸ سال عقب‌ماندگی، ترک فعل و سوءمدیریت با ۲ سال کار و تلاش بی‌وقفه قابل جبران نیست، اما برآیند کلی دولت سیزدهم در این ۲ سال به ما می‌گوید سید ابراهیم رئیسی هم تدبیر داشت و هم امید را به مردم بازگرداند.(ادامه)
هوای مازندران در دوازدهمین روز شهریور همچنان گرم و شرجی پیش بینی می‌شود. گرما و شرجی همچنان بر سر استان
هوای مازندران در دوازدهمین روز شهریور همچنان گرم و شرجی پیش بینی می‌شود.(ادامه)
بارش پراکنده باران و وزش باد شدید در نواحی شمالی کشور
مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: امروز شاهد بارش پراکنده باران و وزش باد شدید موقتی در نواحی شمالی کشور هستیم.(ادامه)
هوای مازندران امروز نیمه ابری، در مناطق غربی و ارتفاعات گاهی افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود. احتمال بارش پراکنده باران در برخی مناطق مازندران
هوای مازندران امروز نیمه ابری، در مناطق غربی و ارتفاعات گاهی افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.(ادامه)
هوای مازندران امروز همراه با رگبار باران رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود. پیش بینی رگبار باران، رعد و برق و وزش باد
هوای مازندران امروز همراه با رگبار باران رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.(ادامه)
هوای مازندران از اواخر وقت امروز با بارش باران پیش بینی می‌شود. مازندران بارانی می‌شود
هوای مازندران از اواخر وقت امروز با بارش باران پیش بینی می‌شود.(ادامه)
هوای مازندران از امروز به تدریج صاف پیش بینی می‌شود پایداری تدریجی هوا در استان
هوای مازندران از امروز به تدریج صاف پیش بینی می‌شود(ادامه)
دریای خزر امروز مواج است و برای شنا مناسب نیست. شنا اکیدا ممنوع
دریای خزر امروز مواج است و برای شنا مناسب نیست.(ادامه)
بارورسازی ابرها یکی از شاخه‌های علم تعدیل‌ آب‌ و هواست و شامل تأثیر‌گذاری بر سیستم‌های ابری موجود می‌شود. البته اولین شرط تأثیرگذاری بر یک سیستم ابری، وجود ابر است و در واقع بدون وجود ابر، این تاثیرگذاری مفهومی نخواهد داشت ....(خبر)
(ادامه)
رییس سازمان هواشناسی کشور با تاکید بر تداوم افزایش دما طی فصل‌های آینده اظهار کرد: برای فصل پاییز بارش‌های نرمال و حتی بیش از حد نرمال پیش‌بینی می‌شود و با توجه به روند تولید گازهای گلخانه‌ای در دنیا می‌توانیم انتظار افزایش دما نسبت به حد نرمال را داشته باشیم. امسال پاییز گرمی در پیش است!
رییس سازمان هواشناسی کشور با تاکید بر تداوم افزایش دما طی فصل‌های آینده اظهار کرد: برای فصل پاییز بارش‌های نرمال و حتی بیش از حد نرمال پیش‌بینی می‌شود و با توجه به روند تولید گازهای گلخانه‌ای در دنیا می‌توانیم انتظار افزایش دما نسبت به حد نرمال را داشته باشیم.(ادامه)
مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به افزایش دمای هوا استان در روزهای پایانی هفته جاری گفت: به دلیل بالا بودن رطوبت هوا در ساعاتی از روز دمای هوا به ۴۰ درجه می رسد.

افزایش دمای هوای گیلان به ۴۰ درجه در روزهای پایانی هفته
مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به افزایش دمای هوا استان در روزهای پایانی هفته جاری گفت: به دلیل بالا بودن رطوبت هوا در ساعاتی از روز دمای هوا به ۴۰ درجه می رسد. (ادامه)
آسمان مازندران تا پایان هفته گرم و شرجی با دمای ۳۸ درجه سانتی گراد و دریای خزر نیز با موج‌های یک متری همراه خواهد بود. شمال داغتر می‌شود؛ دریا برای شنا مناسب نیست
آسمان مازندران تا پایان هفته گرم و شرجی با دمای ۳۸ درجه سانتی گراد و دریای خزر نیز با موج‌های یک متری همراه خواهد بود.(ادامه)
مدیر آبنگاری و جزر و مد سازمان نقشه‌برداری ایران گفت: مطالعات ما نشان می‌دهد که یک درجه افزایش دمای زمین معادل تبخیر شدن سالانه ۱۰ سانتی متر از تراز آب دریای خزر است. تراز خطرناک آب خزر در سال ۲۰۲۳ ؛ منفی ۲۹! / این تراز به پایین‌ترین عدد در ۱۰۰ سال اخیر می‌رسد؟ / هر ۱۰ سال سطح خزر یک متر آب می‌رود/ ردپای گرمایش زمین بر آب‌های خزر(خبر)
مدیر آبنگاری و جزر و مد سازمان نقشه‌برداری ایران گفت: مطالعات ما نشان می‌دهد که یک درجه افزایش دمای زمین معادل تبخیر شدن سالانه ۱۰ سانتی متر از تراز آب دریای خزر است.(ادامه)
رییس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: وضعیت تابش اشعه فرابنفش (UV) در تهران بحرانی شده و به عدد ۱۲ رسیده است. وضعیت اشعه فرابنفش در تهران بحرانی شده است
رییس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: وضعیت تابش اشعه فرابنفش (UV) در تهران بحرانی شده و به عدد ۱۲ رسیده است.(ادامه)
شمال نیوز: بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت درباره تعطیل شدن روز شنبه در ادامه تعطیلی دو روزه کشور را.... فوری / تکلیف تعطیلی روز شنبه مشخص شد + ویدئو
شمال نیوز: بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت درباره تعطیل شدن روز شنبه در ادامه تعطیلی دو روزه کشور را....(ادامه)
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با اشاره به تعطیلی پیش روی از آماده باش دستگاه های امدادی و خدمات رسانی خبر داد. آماده‌باش دستگاه‌های امدادی برای تعطیلات پایان هفته در مازندران
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با اشاره به تعطیلی پیش روی از آماده باش دستگاه های امدادی و خدمات رسانی خبر داد.(ادامه)
شرکت ملی گاز ایران تعرفه‌ گازبهای مصوب امسال را طبق قانون بودجه کل کشور اعلام و ابلاغ کرد. الگوی مصرف متناسب با مناطق جغرافیایی و اقلیم آب و هوایی شهرهای کشور تعیین شده است. جزئیات کامل تعرفه جدید گاز خانگی در سال ۱۴۰۲/ هزینه گاز بها افزایش یافت
شرکت ملی گاز ایران تعرفه‌ گازبهای مصوب امسال را طبق قانون بودجه کل کشور اعلام و ابلاغ کرد. الگوی مصرف متناسب با مناطق جغرافیایی و اقلیم آب و هوایی شهرهای کشور تعیین شده است.(ادامه)
خداحافظی موقت مازندرانی‌ها با هوای گرم
هواشناسی مازندران با اشاره به تداوم هوای گرم و شرجی در امروز، پیش بینی کرد که از فردا شنبه تا روز چهارشنبه با کاهش شدت گرما، هوای این استان نیز به‌تدریج خنک شود. (ادامه)
دبیرکل سازمان ملل در خصوص گرمای شدید هوا در تابستان سال جاری هشدار داد و گفت اثرات تغییرات اقلیمی کاملاً قابل مشاهده است. هشدار شدید گوترش: زمین به نقطه جوش رسیده است
دبیرکل سازمان ملل در خصوص گرمای شدید هوا در تابستان سال جاری هشدار داد و گفت اثرات تغییرات اقلیمی کاملاً قابل مشاهده است.(ادامه)
هوای مازندران امروز بارانی و همراه با کاهش دما پیش بینی می‌شود. زهر گرما در استان شکسته شد
هوای مازندران امروز بارانی و همراه با کاهش دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
اوج گرمای تابستان در راه است/ خودتان را آماده کنید!
برای دو هفته اول مرداد دمایی بیش از حد نرمال و گرم‌ترین روز‌های سال پیش‌بینی می‌شود.(ادامه)
سامانه بارشی که چند روز گذشته مهمان مازندرانی‌ها بود امشب از استان خارج می‌شود. پایان بارش‌ها در شمال از امشب، جاده‌ها همچنان مه گرفته هستند
سامانه بارشی که چند روز گذشته مهمان مازندرانی‌ها بود امشب از استان خارج می‌شود.(ادامه)
هوای مازندران امروز هم خنک و بارانی پیش بینی می‌شود. خنکای هوا در دل تابستان
هوای مازندران امروز هم خنک و بارانی پیش بینی می‌شود.(ادامه)
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سخنگوی صنعت برق گفت: ممکن است بر اساس پیش بینی هواشناسی و تداوم جریان گرما در کشور و افزایش مصرف برق در هفته‌های آتی درخواست تعطیلی ادارات داشته باشیم. فوری / احتمال تعطیلی ادارات قوت گرفت
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سخنگوی صنعت برق گفت: ممکن است بر اساس پیش بینی هواشناسی و تداوم جریان گرما در کشور و افزایش مصرف برق در هفته‌های آتی درخواست تعطیلی ادارات داشته باشیم.(ادامه)
هواشناسی مازندران نسبت به احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن سیلاب و خطر ریزش سنگ بویژه در مناطق غرب استان هشدار داد. خطر سیلاب و ریزش سنگ بیخ گوش مسافران شمال
هواشناسی مازندران نسبت به احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن سیلاب و خطر ریزش سنگ بویژه در مناطق غرب استان هشدار داد.(ادامه)
هوای مازندران امروز همراه با کاهش دما و بارش باران پیش بینی می‌شود. خنکای هوا با بارش‌های تابستانی
هوای مازندران امروز همراه با کاهش دما و بارش باران پیش بینی می‌شود.(ادامه)
مازندرانی‌ها امروز هم هوایی گرم را تجربه خواهند کرد. ادامه روز‌های داغ تابستان
مازندرانی‌ها امروز هم هوایی گرم را تجربه خواهند کرد.(ادامه)
هوای مازندران از بعد از ظهر امروز همراه با افزایش ابر پیش بینی می‌شود. ابری شدن هوای استان از بعد از ظهر
هوای مازندران از بعد از ظهر امروز همراه با افزایش ابر پیش بینی می‌شود.(ادامه)
هوای مازندران امروز هم همراه با کاهش دما پیش بینی می‌شود. ادامه هوای خنک در استان
هوای مازندران امروز هم همراه با کاهش دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
صدور هشدار زرد هواشناسی در گیلان
مدیرکل هواشناسی گیلان از صدور هشدار زرد هواشناسی برای استان خبر داد و گفت: مردم و مسافران از استقرار و برپایی چادرهای مسافرتی در حاشیه رودخانه‌ها پرهیز کنند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.