.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
٢٨ آبان که انصارالله اقدام به توقیف کشتی اسرائیلی گلکسی لیدر کرد، زنگ هشدار خطر برای رژیم صهیونیستی و آمریکا به صدا درآمد. قدرت دریایی انصارالله یمن کابوس جدید آمریکا و اسرائیل
٢٨ آبان که انصارالله اقدام به توقیف کشتی اسرائیلی گلکسی لیدر کرد، زنگ هشدار خطر برای رژیم صهیونیستی و آمریکا به صدا درآمد.(ادامه)
خبرگزاری رویترز ادعا کرد به نسخه‌ای از گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای اعضای خود دست یافته است که نشان می‌دهد ایران تولید اورانیوم غنی‌شده خود را افزایش داده است. ایران تولید اورانیوم غنی‌شده را افزایش داده است
خبرگزاری رویترز ادعا کرد به نسخه‌ای از گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای اعضای خود دست یافته است که نشان می‌دهد ایران تولید اورانیوم غنی‌شده خود را افزایش داده است.(ادامه)
در مراسم گرامیداشت روز ثبت احوال از سند سجلی شهید فخری زاده با حضور وزیر کشور رونمایی شد. رونمایی از سند هویتی شهید فخری زاده
در مراسم گرامیداشت روز ثبت احوال از سند سجلی شهید فخری زاده با حضور وزیر کشور رونمایی شد.(ادامه)
یک افسر صهیونیست تاکتیک‌های حماس در جنوب غزه را عامل افزایش تلفات ارتش اسرائیل توصیف کرد. افسر اسرائیلی: تاکتیک‌های حماس در جنوب غزه منجر به افزایش تلفات شده است
یک افسر صهیونیست تاکتیک‌های حماس در جنوب غزه را عامل افزایش تلفات ارتش اسرائیل توصیف کرد.(ادامه)
یک قرن پیش و در اواخر سال ۱۹۲۳، ژنتیک‌دانی به نام JBS Haldane کتاب کوچکی را منتشر کرد و در آن جهان آینده را تصور و پیش‌بینی کرد. کتاب عجیبی که ۱۰۰ سال پیش، آینده را دقیق پیش‌بینی کرد
یک قرن پیش و در اواخر سال ۱۹۲۳، ژنتیک‌دانی به نام JBS Haldane کتاب کوچکی را منتشر کرد و در آن جهان آینده را تصور و پیش‌بینی کرد.(ادامه)
عملیات خرابکاری در سامانه توزیع سوخت تقریبا ظرف چند ساعت جمع شد و این قطعا برخلاف خواست طراحان آن و به‌خاطر پختگی مردم در کنار تدابیر دستگاه‌های‌ ذی‌ربط برای مهار چالش بود. هدف دشمن، بحران‌سازی و دادن شوک بود؛ اما برعکس، موجب هوشیاری بیشتر شد. گنجشک درنده اسم مستعار کدام شبکه است؟
عملیات خرابکاری در سامانه توزیع سوخت تقریبا ظرف چند ساعت جمع شد و این قطعا برخلاف خواست طراحان آن و به‌خاطر پختگی مردم در کنار تدابیر دستگاه‌های‌ ذی‌ربط برای مهار چالش بود. هدف دشمن، بحران‌سازی و دادن شوک بود؛ اما برعکس، موجب هوشیاری بیشتر شد.(ادامه)
برنجستانک، روستایی با طبیعت زیبا و سرسبز در بخش نارنجستان سوادکوه است که در ۲۲ کیلومتری قائم شهر قرار دارد. سد زمزم که از نوع خاکی با هسته رسی است بر فراز رود آب تیچون، در جهت تامین بخشی از آب کشاورزی منطقه و همچنین توسعه گردشگری میان درختان جنگلی نظیر انجیلی، افرا... ساخته شده است که در فصل پاییز طبیعت شگفت انگیزی را پدید می‌آورد.
طبیعت پاییزی "دریاچه سد برنجستانک" سوادکوه(خبر)
برنجستانک، روستایی با طبیعت زیبا و سرسبز در بخش نارنجستان سوادکوه است که در ۲۲ کیلومتری قائم شهر قرار دارد. سد زمزم که از نوع خاکی با هسته رسی است بر فراز رود آب تیچون، در جهت تامین بخشی از آب کشاورزی منطقه و همچنین توسعه گردشگری میان درختان جنگلی نظیر انجیلی، افرا... ساخته شده است که در فصل پاییز طبیعت شگفت انگیزی را پدید می‌آورد. (ادامه)
طوفان‌ الاقصی شروع حوادث بزرگی در جهان و منطقه است/ ایران امروز یک قدرت جهانی است نه منطقه‌ای/ چشم امید دشمن در مقابل ما به عملیات شناختی است / جنگ غزه بسیاری از مسائل را آشکار کرد و موجب شد تا عمق جنایات آمریکا و صهیونیست‌ها ....(خبر)
(ادامه)
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: برادران و خواهران عزیز، عاقبت بخیری ما در گرو بصیرت و تشخیص جبهه خودی از دشمن است. سردار حاجی زاده : عملیات طوفان الاقصی شروع حوادث بزرگ در جهان و منطقه است
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: برادران و خواهران عزیز، عاقبت بخیری ما در گرو بصیرت و تشخیص جبهه خودی از دشمن است.(ادامه)
یک فعال سیاسی گفت: با برگزاری دادگاه اعضا و سران گروه تروریستی منافقین، می‌توان آن‌ها را در قالب قرارداد استرداد مجرمین به کشور بازگرداند. چرا دادگاه منافقین برگزار می‌شود؟
یک فعال سیاسی گفت: با برگزاری دادگاه اعضا و سران گروه تروریستی منافقین، می‌توان آن‌ها را در قالب قرارداد استرداد مجرمین به کشور بازگرداند.(ادامه)
معاون وزیر خارجه روسیه گفت که از سرگیری آزمایش های هسته ای از سوی آمریکا، با پاسخ متقابل مسکو مواجه خواهد شد. خط و نشان هسته‌ای روسیه در برابر آمریکا
معاون وزیر خارجه روسیه گفت که از سرگیری آزمایش های هسته ای از سوی آمریکا، با پاسخ متقابل مسکو مواجه خواهد شد.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب در رهنمودهای جدیدشان پیرامون انتخابات، اذهان عمومی را به یکی از آسیبها و چالشهای مهم اما مغفول در فرایند انتخابات معطوف کردند. آفت و خطری بهنام «دو قطبیهای کاذب». مخاطرات «دوقطبی‌سازی کاذب» در مسیر انتخابات(يادداشت)
رهبر معظم انقلاب در رهنمودهای جدیدشان پیرامون انتخابات، اذهان عمومی را به یکی از آسیبها و چالشهای مهم اما مغفول در فرایند انتخابات معطوف کردند. آفت و خطری بهنام «دو قطبیهای کاذب».(ادامه)
عملکرد مجلس یازدهم قابل دفاع است/ هوشمندانه مسائل مردم را در دستور کار قانون گذاری خود قرار دادیم/ تلاش کردیم مجلس منفعل را به مجلسی فعال تبدیل کنیم / تغییر ریل حمایت بی‌حساب و رانت‌زا از خودروسازان گرچه ناممکن به نظر می‌رسید اما مجلس ....(خبر)
(ادامه)
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، از سران کشور‌های جهان خواست تا گفتگو با ایران درباره برنامه هسته‌ای این کشور را از سر بگیرند. گروسی خواستار مذاکره با ایران بر سر برجام-۲ شد!
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، از سران کشور‌های جهان خواست تا گفتگو با ایران درباره برنامه هسته‌ای این کشور را از سر بگیرند.(ادامه)
چهارمین همایش ادبی فخر ایران و آیین رونمایی از خودروی شهید دکتر محسن فخری زاده در باغ موزۀ دفاع مقدس تهران برگزار شد. آیین رونمایی از خودروی شهید دکتر محسن فخری زاده برگزار شد
چهارمین همایش ادبی فخر ایران و آیین رونمایی از خودروی شهید دکتر محسن فخری زاده در باغ موزۀ دفاع مقدس تهران برگزار شد.(ادامه)
طوفان‌الاقصی علیه رژیم صهیونیستی است اما به معنای واقعی آمریکازدایی است/ جمهوری اسلامی ایران قائل به همه‌پرسی در فلسطین و نظر مردم است/ دیدگاه ما به دریا ریختن صهیونیست‌ها و یهودیان نیست/ طوفان‌الاقصی خاموش شدنی نیست ....(خبر)
(ادامه)
همکاران شهید فخری‌زاده از او به عنوان «ذوالفنون» یاد می‌کنند و رهبر معظم انقلاب در توصیف این شخصیت فرمودند «دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشور عنصر علمی کم‌نظیر بود». دستاورد‌های شهید «فخری‌زاده» که از آن بی خبرید
همکاران شهید فخری‌زاده از او به عنوان «ذوالفنون» یاد می‌کنند و رهبر معظم انقلاب در توصیف این شخصیت فرمودند «دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشور عنصر علمی کم‌نظیر بود».(ادامه)
فیلم/ دانشمندی که با شهادتش به جامعه علمی کشور آبرو داد!
امروز ۸ آذر سالروز شهادت فیزیک‌دان و دانشمند هسته‌ای شهید مجید شهریاری است.(ادامه)
جزییات جدید از ترور شهید محسن فخری‌زاده
سه سال پیش در چنین روزی شهید محسن فخزی‌زاده از دانشمندان پرافتخار هسته‌ای و دفاعی کشورمان به‌وسیلهٔ رژیم صهیونیستی ترور شد.(ادامه)
بسیج فرصت چاره ساز ملی وایمانی برای امروز و فردای کشور است که در پرتو عزم و اراده بسیجیان، اهداف روشن انقلاب درعرصه های پیشتازانه تحقق خواهد یافت.

بسیج ؛ نماد چاره ساز ملی در عرصه پیشرفت(يادداشت)
بسیج فرصت چاره ساز ملی وایمانی برای امروز و فردای کشور است که در پرتو عزم و اراده بسیجیان، اهداف روشن انقلاب درعرصه های پیشتازانه تحقق خواهد یافت. (ادامه)
نماینده دایم اتحادیه اروپا در نشست شواری حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، اتهام‌زنی‌های دیگر مقام‌های این اتحادیه علیه برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران را تکرار کرد. اتهام‌های واهی اتحادیه اروپا ضد برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران
نماینده دایم اتحادیه اروپا در نشست شواری حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، اتهام‌زنی‌های دیگر مقام‌های این اتحادیه علیه برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران را تکرار کرد.(ادامه)
رئیس جمهور سابق آمریکا گفت که در صورت پیروزی در انتخابات ۲۰۲۴، برای مهار چین تلاش می‌کند تا کنترل پایگاه هوایی بگرام در افغانستان را به‌دست آورد. ترامپ: برای مهار چین به افغانستان بازمی‌گردیم
رئیس جمهور سابق آمریکا گفت که در صورت پیروزی در انتخابات ۲۰۲۴، برای مهار چین تلاش می‌کند تا کنترل پایگاه هوایی بگرام در افغانستان را به‌دست آورد.(ادامه)
بیمارستان امام خمینی شهریار پس از سال‌ها انتظار و کش و قوس‌های فراوان سرانجام روز یکشنبه مصادف با سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) افتتاح خواهد شد. رئیس جمهور بیمارستان «شهریار» را افتتاح می‌کند
بیمارستان امام خمینی شهریار پس از سال‌ها انتظار و کش و قوس‌های فراوان سرانجام روز یکشنبه مصادف با سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) افتتاح خواهد شد.(ادامه)
"ولیک" یا همان زالزالک وحشی د‌ر مناطق جنگلی ایران به ویژه در مازندران به وفور یافت می‌شود و بسته به رنگ میوه ولیک سیاه و ولیک سرخ در این مناطق دیده می‌شود. "ولیک" هدیه پاپیزی جنگل‌های مازندران
"ولیک" یا همان زالزالک وحشی د‌ر مناطق جنگلی ایران به ویژه در مازندران به وفور یافت می‌شود و بسته به رنگ میوه ولیک سیاه و ولیک سرخ در این مناطق دیده می‌شود.(ادامه)
امسال هم مانند سال‌های گذشته، «فراخوان پیشنهاد شعار محوری فاطمیه» برگزار می‌شود تا با هم‌اندیشی جامعه بزرگ هیأتی و نخبگان فرهنگی، شعارمشترک ایام فاطمیه ۱۴۰۲ انتخاب شود.  برای عزای فاطمیه ۱۴۰۲ شعار پیشنهاد دهید
امسال هم مانند سال‌های گذشته، «فراخوان پیشنهاد شعار محوری فاطمیه» برگزار می‌شود تا با هم‌اندیشی جامعه بزرگ هیأتی و نخبگان فرهنگی، شعارمشترک ایام فاطمیه ۱۴۰۲ انتخاب شود. (ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنج‌شنبه ۲۵ آبان
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر توسعه میادین نفتی با همکاری شرکت‌های روسی و رونمایی از ۱۵۰ دستاورد هسته‌ای در سال گذشته پرداخته‌اند.(ادامه)
آنچه در ۵ هفته اخیر بر سر غزه آمد، شرم تاریخی برای اخلاق و قانون و انسانیت است/ اسرائیل فرزند نامشروع آمریکا و دولت آمریکا، آمر و شریک اصلی این جنایت است/ ۱۰ راهکار فوری رئیسی برای تصمیم‌گیری به نفع فلسطین ....(خبر)
(ادامه)
رژیم صهیونیستی در صورت بمباران اتمی غزه، ساعت صفر نابودی خود را کوک کرده است. تهدید اتمی غزه، ساعت صفر نابودی اسرائیل
رژیم صهیونیستی در صورت بمباران اتمی غزه، ساعت صفر نابودی خود را کوک کرده است.(ادامه)
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اظهارات وزیر صهیونیست درباره استفاده از بمب هسته‌ای در غزه را «کاملا غیر قابل قبول» خواند. واکنش آمریکا به تهدیدات حمله اتمی وزیر صهیونیستی به غزه
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اظهارات وزیر صهیونیست درباره استفاده از بمب هسته‌ای در غزه را «کاملا غیر قابل قبول» خواند.(ادامه)
فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) شنبه شب تأیید کرد که ناوهواپیمابر "آیزنهاور" در خلیج فارس مستقر می شود.  ناوهواپیمابر آمریکایی تغییر مسیر داد
فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) شنبه شب تأیید کرد که ناوهواپیمابر "آیزنهاور" در خلیج فارس مستقر می شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.215 seconds.