.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
لاستیک سایی خودرو غیر قابل پیش گیری است اما برخی از عوامل وجود دارد که ناشی از نقص فنی خودرو است و باعث این امر می‌شود. بررسی دلایل لاستیک سایی خودرو
لاستیک سایی خودرو غیر قابل پیش گیری است اما برخی از عوامل وجود دارد که ناشی از نقص فنی خودرو است و باعث این امر می‌شود.(ادامه)
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی درباره زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال جاری توضیح داد. حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی افزایش پیدا می‌کند؟
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی درباره زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال جاری توضیح داد.(ادامه)
میلیون ها نفر در شمال مکزیک، ایالات متحده و جنوب شرقی کانادا در ۸ آوریل امسال شاهد تاریکی در روز و فرصت دیدن تاج خورشید با چشم غیرمسلح خواهند بود. چرا خورشید‌گرفتگی پیش رو مهم است؟
میلیون ها نفر در شمال مکزیک، ایالات متحده و جنوب شرقی کانادا در ۸ آوریل امسال شاهد تاریکی در روز و فرصت دیدن تاج خورشید با چشم غیرمسلح خواهند بود.(ادامه)
شمال نیوز : ماجرا از این قرار است که از روز ۲۵ اسفندماه تاخیرهای پروازهای هواپیمایی وارش آغاز شد. اوج این تاخیرها به روز ۲۹ اسفندماه میرسد که فقط میتوان از واژه وحشتناک برای آن استفاده کرد. تاخیرهای وحشتناک هواپیمایی وارش وبازی با کلمات / تاخیر یا تغییر توسط مدیران ایرلاین وارش
شمال نیوز : ماجرا از این قرار است که از روز ۲۵ اسفندماه تاخیرهای پروازهای هواپیمایی وارش آغاز شد. اوج این تاخیرها به روز ۲۹ اسفندماه میرسد که فقط میتوان از واژه وحشتناک برای آن استفاده کرد.(ادامه)
شمال نیوز :شمال نیوز: سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: برخی که سکوت چند وقت اخیر مرا دیده‌اند اینگونه برداشت کرده‌اند که ترسیده‌ام. پیشرفت اقتصادی؟ چرا ما نمی‌بینیم / ترسی ندارم، آخرش زندان است!
شمال نیوز :شمال نیوز: سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: برخی که سکوت چند وقت اخیر مرا دیده‌اند اینگونه برداشت کرده‌اند که ترسیده‌ام.(ادامه)
ثبت‌نام‌ در نوبت دوم آزمون‌ سراسری‌ سال ۱۴۰۳ از امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳ در سایت سازمان سنجش آغاز شده است و داوطلبان تا یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ می توانند در این آزمون ثبت نام کنند. ثبت‌نام‌ نوبت دوم کنکور سراسری‌ سال‌ ۱۴۰۳ آغاز شد
ثبت‌نام‌ در نوبت دوم آزمون‌ سراسری‌ سال ۱۴۰۳ از امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳ در سایت سازمان سنجش آغاز شده است و داوطلبان تا یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ می توانند در این آزمون ثبت نام کنند.(ادامه)
باتوجه به محدودیت‌ها و اقتضائات فعلی کشور، ساخت مسکن با راهبرد مردمی‌سازی می‌تواند سهل‌الوصول‌ترین گزینه برای جهش تولید با مشارکت مردم باشد. یکی از کوتاه‌ترین راه‌های جهش تولید با مشارکت مردم(يادداشت)
باتوجه به محدودیت‌ها و اقتضائات فعلی کشور، ساخت مسکن با راهبرد مردمی‌سازی می‌تواند سهل‌الوصول‌ترین گزینه برای جهش تولید با مشارکت مردم باشد.(ادامه)
شمال نیوز : محمد مهدی قلی زاده بخشدار مرکزی سوادکوه از طراحی سامانه معرفی شهرستان سوادکوه خبر داد .+ تصاویر طراحی سامانه معرفی شهرستان سوادکوه / استقبال مسافران از نوروزگاه 1403
شمال نیوز : محمد مهدی قلی زاده بخشدار مرکزی سوادکوه از طراحی سامانه معرفی شهرستان سوادکوه خبر داد .+ تصاویر(ادامه)
کنایه سعید محمد به ناهماهنگی تیم اقتصادی دولت رئیسی|علیرغم ادعاها چرا شاهد افزایش تولید نبوده‌ایم؟/ باور کنید خیلی پیچیده نیست طعنه سنگین سعید محمد به دولت رئیسی
کنایه سعید محمد به ناهماهنگی تیم اقتصادی دولت رئیسی|علیرغم ادعاها چرا شاهد افزایش تولید نبوده‌ایم؟/ باور کنید خیلی پیچیده نیست(ادامه)
شمال نیوز : کارگزاران نظام از گذشته و حال باید پاسخ بدهند که برای گسترش و تقویت تولید ، اجرای کامل و درست اصل چهل و چهار قانون اساسی ،  تحقق سند  چشم انداز بیست ساله ی نظام و تسهیل مشارکت ‌ مردم و سرمایه گذاران در حوزه ی تولید چه کرده اند ؟! شعارهای سال از تحقق تاتعلل؟!کارگزاران نظام برای عمل به وعده ها درکجا قرار دارند؟
شمال نیوز : کارگزاران نظام از گذشته و حال باید پاسخ بدهند که برای گسترش و تقویت تولید ، اجرای کامل و درست اصل چهل و چهار قانون اساسی ، تحقق سند چشم انداز بیست ساله ی نظام و تسهیل مشارکت ‌ مردم و سرمایه گذاران در حوزه ی تولید چه کرده اند ؟!(ادامه)
منظور از «جهش تولید با مشارکت مردم» یعنی شریک شدنِ مردم؛ و سوال مهم این است که مردم چگونه شریک می‌شوند؟! پاسخ به این سوال این است که مردم با دنیای پس از تولیدِ تولیدکننده‌ها شریک شوند.
مردم چگونه در جهش تولید شریک می‌شوند؟
منظور از «جهش تولید با مشارکت مردم» یعنی شریک شدنِ مردم؛ و سوال مهم این است که مردم چگونه شریک می‌شوند؟! پاسخ به این سوال این است که مردم با دنیای پس از تولیدِ تولیدکننده‌ها شریک شوند. (ادامه)
رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر از برقراری تور رامسرگردی در این شهرستان خبر داد. تور رامسرگردی برقرار است
رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر از برقراری تور رامسرگردی در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
پلیس کانادا در گزارشی محرمانه از احتمال بروز ناآرامی در ۵ سال آینده در این کشور خبر داد. گزارش محرمانه پلیس کانادا از ناآرامی‌های احتمالی در سال‌های آتی
پلیس کانادا در گزارشی محرمانه از احتمال بروز ناآرامی در ۵ سال آینده در این کشور خبر داد.(ادامه)
بررسی آگهی قیمت‌ها در بازار خودرو در اولین روز سال ۱۴۰۳ حاکی از آن است که از ۸۰ تا ۲۶۰ میلیون تومان برای خرید مدل های مختلف پیکان باید هزینه کرد. قیمت جدید مدل‌های مختلف پیکان اعلام شد/ جدول قیمت
بررسی آگهی قیمت‌ها در بازار خودرو در اولین روز سال ۱۴۰۳ حاکی از آن است که از ۸۰ تا ۲۶۰ میلیون تومان برای خرید مدل های مختلف پیکان باید هزینه کرد.(ادامه)
سیصد و بیست و نهمین جلسه شورای عالی کار که از عصر دوشنبه آغاز شده بود در بامداد سه‌شنبه به پایان رسید و مزد کارگران برای سال آینده تعیین شد. فوری: بالاخره حداقل دستمزد بدون امضای نمایندگان کارگری تصویب شد/ جزییات را اینجا ببینید
سیصد و بیست و نهمین جلسه شورای عالی کار که از عصر دوشنبه آغاز شده بود در بامداد سه‌شنبه به پایان رسید و مزد کارگران برای سال آینده تعیین شد.(ادامه)
رئیس پلیس راه کشور با بیان اینکه ۲۲ درصد کشته‌شدگان ما در تصادفات بین ۲۰ تا ۳۰ سال دارند، گفت: همچنین بیش از ۶۵ درصد کشته‌های ما از کسانی هستند که بین ۲۰ تا ۶۰ سال دارند و در سنین کار هستند که کشته شدن آن‌ها صدمات جبران‌ناپذیری دارد ....(خبر)
(ادامه)
برنامه دولت برای جبران عقب‌ماندگی‌ها در وضع مقررات برای فعالیت کسب‌وکارهای دیجیتال
رئیس‌جمهور با بیان این‌که «نظام اجرایی کشور به فعالین بخش اقتصاد دیجیتال اعتماد دارد و مسائل و چالش‌های احتمالی پیش‌روی فعالین این بخش را پیگیری خواهد کرد ...(ادامه)
سیتروئن C3 XR که با نام سیلک در ایران عرضه خواهد شد، نسخهٔ کراس هاچ‌بک تارا محسوب می‌شود و به پیشرانهٔ ۱.۲ لیتری سه سیلندر توربو با ۱۳۶ اسب بخار قدرت مجهز خواهد بود.
ماشین جدید سایپا در همکاری با سیتروئن / عکس
سیتروئن C3 XR که با نام سیلک در ایران عرضه خواهد شد، نسخهٔ کراس هاچ‌بک تارا محسوب می‌شود و به پیشرانهٔ ۱.۲ لیتری سه سیلندر توربو با ۱۳۶ اسب بخار قدرت مجهز خواهد بود. (ادامه)
بازنشستگان در انتظار واریز حقوق اسفند هستند. خبر مهم درباره واریز حقوق اسفند بازنشستگان
بازنشستگان در انتظار واریز حقوق اسفند هستند.(ادامه)
شمال نیوز : آخرین آمارها حکایت از ۷۰ درصد فارغ‌التحصیل بیکار در مقطع دکتری دارد. چندی پیش طاها رمضانی، مدیرکل دفتر سیاستگذاری و توسعه اشتغال این آمار را تایید کرد. زهرا نژادبهرام، فعال سیاسی اصلاح‌طلب هم به تازگی بیکاری فارغ‌التحصیلان مقطع دکتری را نگران‌کننده دانسته و هشدار داده: «نمایندگان به فکر پنج هزار دکترای بیکار باشند.» لشکر دکترهای بیکار؛ ۷۰ درصد فارغ‌التحصیلان مقطع دکتری در جست‌وجوی کار هستند
شمال نیوز : آخرین آمارها حکایت از ۷۰ درصد فارغ‌التحصیل بیکار در مقطع دکتری دارد. چندی پیش طاها رمضانی، مدیرکل دفتر سیاستگذاری و توسعه اشتغال این آمار را تایید کرد. زهرا نژادبهرام، فعال سیاسی اصلاح‌طلب هم به تازگی بیکاری فارغ‌التحصیلان مقطع دکتری را نگران‌کننده دانسته و هشدار داده: «نمایندگان به فکر پنج هزار دکترای بیکار باشند.»(ادامه)
شمال نیوز : دبیرکل جبهه صبح ایران گفت: ایستادیم تا برخی افراد که در انتصابات دخالت کرده بودند، رد صلاحیت شوند. عدالت خواهی را با گفتمان شفافیت مطرح کردیم و دنبال می‌کنیم. دبیرکل جبهه صبح ایران گفت:از جریان اصلاح‌طلب باید تشکر کرد برای لیستی که در انتخابات دادند. شاید لیست اصلاح‌طلبان برخلاف نظر مخاطبانشان بود اما در مشارکت موثر بود. فیلتر مردم نسبت به شورای نگهبان سختگیرانه‌تر بود که برای جناح چپ و راست سنتی نمود داشت....(خبر)
شمال نیوز : دبیرکل جبهه صبح ایران گفت: ایستادیم تا برخی افراد که در انتصابات دخالت کرده بودند، رد صلاحیت شوند. عدالت خواهی را با گفتمان شفافیت مطرح کردیم و دنبال می‌کنیم.(ادامه)
نمایندگان مجلس با کلیات لایحه دولت مبنی بر ۲ روز تعطیلی در هر هفته و کاهش ساعات کاری ادارات از ۴۴ به ۴۰ ساعت به صورت دوشوری موافقت کردند. کلیات لایحه ۲ روز تعطیلی در هفته و کاهش ساعات کاری ادارات تصویب شد
نمایندگان مجلس با کلیات لایحه دولت مبنی بر ۲ روز تعطیلی در هر هفته و کاهش ساعات کاری ادارات از ۴۴ به ۴۰ ساعت به صورت دوشوری موافقت کردند.(ادامه)
‌در پی احداث ۶۴ ویلای غیرمجاز در اراضی جلگه‌ای و جنگلی نوشهر توسط فرزندان یک چهره مشهور اقتصادی، با دستور رئیس قوه قضاییه عملیات تخریب این ویلاها آغاز شد. ویلاهای لاکچری تخریب‌شده نوشهر متعلق به که بود؟
‌در پی احداث ۶۴ ویلای غیرمجاز در اراضی جلگه‌ای و جنگلی نوشهر توسط فرزندان یک چهره مشهور اقتصادی، با دستور رئیس قوه قضاییه عملیات تخریب این ویلاها آغاز شد.(ادامه)
رئیس مرکز فن‌آوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی سازمان بیمه سلامت ایران، از اتصال کامل خدمت شناسنامه‌دار پنجره ملی خدمات دولت هوشمند خبر داد. اتصال ۵ خدمت اصلی بیمه سلامت به پنجره ملی خدمات هوشمند
رئیس مرکز فن‌آوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی سازمان بیمه سلامت ایران، از اتصال کامل خدمت شناسنامه‌دار پنجره ملی خدمات دولت هوشمند خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه فساد ابتدا فردی و اتفاقی است و فرد با ترس و لرز انجام می‌دهد و همه از عواقب آن می‌ترسند افزود: در مرحله بعد فساد سیستمی و شبکه‌ای و بعد قانونی و سرانجام فساد در مرحله تسخیر دولت یا نخبگان قرار می‌گیرد. در کشور ما عده‌ای هستند که آبرویشان را می‌برند اما کسی به داد آنها نمی‌رسد
شمال نیوز : یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه فساد ابتدا فردی و اتفاقی است و فرد با ترس و لرز انجام می‌دهد و همه از عواقب آن می‌ترسند افزود: در مرحله بعد فساد سیستمی و شبکه‌ای و بعد قانونی و سرانجام فساد در مرحله تسخیر دولت یا نخبگان قرار می‌گیرد.(ادامه)
برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضائیه موجب شد تا روزنامه آرمان ملی در گزارشی به بررسی پرونده‌های قضایی فرزندان مسئولینی بپردازد که در گذشته محاکمه شده‌اند. فرزندان کدام مسئولان متهم اقتصادی بوده‌اند؟
برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضائیه موجب شد تا روزنامه آرمان ملی در گزارشی به بررسی پرونده‌های قضایی فرزندان مسئولینی بپردازد که در گذشته محاکمه شده‌اند.(ادامه)
 هنوز آتش چهارشنبه سوری روشن نشده شش نفر در جریان حوادث مرتبط با چهارشنبه‌سوری جان باخته و ۱۸۱ نفر زخمی شده‌اند که میان مصدومان ۱۵ نفر دچار قطع عضو، ۸۵ نفر دچار سوختگی هم و ۶۷ نفر از ناحیه چشم آسیب دیده‌اند. ۷۴ درصد از مصدومان یعنی ۱۳۳ نفر زیر ۱۸ سال داشته‌اند و ۲۳ درصد مصدومان هم عابران پیاده بودند. هیجان‌آتشین چهارشنبه‌سوری(يادداشت)
هنوز آتش چهارشنبه سوری روشن نشده شش نفر در جریان حوادث مرتبط با چهارشنبه‌سوری جان باخته و ۱۸۱ نفر زخمی شده‌اند که میان مصدومان ۱۵ نفر دچار قطع عضو، ۸۵ نفر دچار سوختگی هم و ۶۷ نفر از ناحیه چشم آسیب دیده‌اند. ۷۴ درصد از مصدومان یعنی ۱۳۳ نفر زیر ۱۸ سال داشته‌اند و ۲۳ درصد مصدومان هم عابران پیاده بودند. (ادامه)
عضو کمیته دستمزد شورایعالی کار گفت: ساختار دستمزدها باید به‌صورت اساسی اصلاح شود. هدف از اجرای تعیین مزد این است که مزد تعیین شده بتواند معاش خانواده کارگر را پوشش دهد، درصورتی که دستمزد فعلی نمی تواند اقلام خوراکی خانوار کارگران را هم پوشش دهد . دستمزد فعلی پاسخگوی تامین غذای کارگران هم نیست/ ساختار دستمزدها به‌صورت اساسی اصلاح شود
عضو کمیته دستمزد شورایعالی کار گفت: ساختار دستمزدها باید به‌صورت اساسی اصلاح شود. هدف از اجرای تعیین مزد این است که مزد تعیین شده بتواند معاش خانواده کارگر را پوشش دهد، درصورتی که دستمزد فعلی نمی تواند اقلام خوراکی خانوار کارگران را هم پوشش دهد .(ادامه)
یکی از مصدومان سانحه وحشتناک انفجار مهیب نارنجک دست ساز در مشهد به خرید مواد اولیه ساخت نارنجک‌های دست ساز از یک ابزارفروشی اعتراف کرد. گفت‌وگو با پسر ۱۶ ساله که نارنجک در دستانش منفجر شد
یکی از مصدومان سانحه وحشتناک انفجار مهیب نارنجک دست ساز در مشهد به خرید مواد اولیه ساخت نارنجک‌های دست ساز از یک ابزارفروشی اعتراف کرد.(ادامه)
شمال نیوز : سازمان امور مالیاتی کشور نیز در راستای این تحولات، سامانه‌ای تحت عنوان "سامانه مودیان مالیاتی" راه‌اندازی کرده است. این سامانه با هدف شفاف‌سازی و تسهیل فرآیندهای مالیاتی برای مودیان و همچنین افزایش نظارت و عدالت در نظام مالیاتی کشور طراحی شده است .... خداحافظی با کاغذبازی ! سامانه مودیان مالیاتی ، گامی در جهت دولت الکترونیک
شمال نیوز : سازمان امور مالیاتی کشور نیز در راستای این تحولات، سامانه‌ای تحت عنوان "سامانه مودیان مالیاتی" راه‌اندازی کرده است. این سامانه با هدف شفاف‌سازی و تسهیل فرآیندهای مالیاتی برای مودیان و همچنین افزایش نظارت و عدالت در نظام مالیاتی کشور طراحی شده است ....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.333 seconds.