.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فضاحت دوباره هنرپیشه‌های فراری از کشور
(ادامه)
رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی علی‌رغم هشدار‌ها برای دوری از تهاجم زمینی ادعا کرد به زودی وارد غزه خواهند شد. ادعای فرمانده صهیونیست: به زودی وارد غزه می‌شویم
رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی علی‌رغم هشدار‌ها برای دوری از تهاجم زمینی ادعا کرد به زودی وارد غزه خواهند شد.(ادامه)
مقام‌های دولت آمریکا دشواری‌های درگیری با حماس در جنوب و حزب‌الله در شمال را به اسرائیلی‌ها گوشزد کرده‌اند. نیویورک‌تایمز: بایدن به اسرائیل توصیه کرده وارد درگیری با حزب‌الله نشود
مقام‌های دولت آمریکا دشواری‌های درگیری با حماس در جنوب و حزب‌الله در شمال را به اسرائیلی‌ها گوشزد کرده‌اند.(ادامه)
همزمان با تشدید درگیری‌ها میان مقاومت فلسطین و اسرائیل و نیز جنگ اوکراین، بایدن خواستار تصویب کمک ۱۰۶ میلیارد دلاری برای کمک به اسرائیل و اوکراین شد. بایدن خواستار تصویب کمک ۱۰۶ میلیارد دلاری به اسرائیل و اوکراین شد
همزمان با تشدید درگیری‌ها میان مقاومت فلسطین و اسرائیل و نیز جنگ اوکراین، بایدن خواستار تصویب کمک ۱۰۶ میلیارد دلاری برای کمک به اسرائیل و اوکراین شد.(ادامه)
دبیرخانه شورای امنیت سازمان ملل با ارسال یادداشتی به کشور‌های عضو سازمان ملل متحد، پایان رسمی مقررات بند‌های ۳، ۴ و ۶ ضمیمه ب قطعنامه ۲۲۳۱ علیه ایران را به اطلاع کشور‌ها رسانده است. اعلام رسمی پایان تحریم‌های شورای امنیت علیه ایران
دبیرخانه شورای امنیت سازمان ملل با ارسال یادداشتی به کشور‌های عضو سازمان ملل متحد، پایان رسمی مقررات بند‌های ۳، ۴ و ۶ ضمیمه ب قطعنامه ۲۲۳۱ علیه ایران را به اطلاع کشور‌ها رسانده است.(ادامه)
نیویورک تایمز مدعی شد حمله زمینی رژیم صهیونیستی به غزه برای آخر هفته برنامه‌ریزی شده بود، اما به دلیل شرایط نامساعد جوی به تعویق افتاد. نیویورک تایمز: اسرائیل عملیات زمینی در غزه را به تعویق انداخت
نیویورک تایمز مدعی شد حمله زمینی رژیم صهیونیستی به غزه برای آخر هفته برنامه‌ریزی شده بود، اما به دلیل شرایط نامساعد جوی به تعویق افتاد.(ادامه)
در نهمین روز از تجاوز نظامی رژیم اسرائیل به نوار غزه بعد از عملیات طوفان الاقصی همچنان شاهد حملات شدید این رژیم به مناطق مسکونی غزه هستیم / تداوم نسل کشی در غزه/ پیام مقاومت فلسطین برای متجاوزان صهیونیست/ تقدیر هنیه از ایران ....(خبر)
(ادامه)
روزنامه تایمزِ اسرائیل در گزارشی نوشت ارتش اسرائیل بیش‌ از حد متکی به سیستم‌های نظارتی و سلاح‌های کنترل از راه دور بود که به‌سرعت توسط پهپادها و تک‌تیراندازهای حماس از کار افتادند. چگونه حماس «دیوار آهنین» اسراییل را شکست ؟
روزنامه تایمزِ اسرائیل در گزارشی نوشت ارتش اسرائیل بیش‌ از حد متکی به سیستم‌های نظارتی و سلاح‌های کنترل از راه دور بود که به‌سرعت توسط پهپادها و تک‌تیراندازهای حماس از کار افتادند.(ادامه)
تداوم حملات بی‌امان رژیم اسرائیل به غزه، افزایش شمار شهدا و زخمی‌ها، عدم تمایل آمریکا برای اعزام نیروها به فلسطین اشغالی و درخواست رهبر جریان الصدر عراق برای برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه از مهمترین تحولات روز چهارم طوفان الاقصی و اراضی اشغالی است ....(خبر)
(ادامه)
دمای هوا رو به کاهش است و به موازات آن فصل آنفلوآنزا هم پیش‌رو است. باورهای غلط درباره بیماری آنفلوآنزا
دمای هوا رو به کاهش است و به موازات آن فصل آنفلوآنزا هم پیش‌رو است.(ادامه)
طبق ادعای یک نشریه کاتالونیایی، لیونل مسی فوق‌ستاره آرژانتینی اینترمیامی شاید ژانویه به صورت قرضی تا پایان فصل راهی بارسلونا شود. خبر شوکه‌کننده فوتبال جهان؛ لیونل مسی ژانویه در بارسلونا!
طبق ادعای یک نشریه کاتالونیایی، لیونل مسی فوق‌ستاره آرژانتینی اینترمیامی شاید ژانویه به صورت قرضی تا پایان فصل راهی بارسلونا شود.(ادامه)
نخستین عکس ایرانی از مدینه منوره و حرم ائمه بقیع
برای نخستین بار قدیمی ترین عکس ایرانی مدینه منوره و حرم ائمه بقیع علیهم السلام توسط گروه مردمی بهشت بقیع منتشر شد.(ادامه)
رئیس‌جمهور سابق آمریکا امروز برای حضور در جلسه محاکمه به دادگاه نیویورک خواهد رفت. ترامپ به دادگاه نیویورک می‌رود
رئیس‌جمهور سابق آمریکا امروز برای حضور در جلسه محاکمه به دادگاه نیویورک خواهد رفت.(ادامه)
یک شهر مرزی در جنوب آمریکا به دلیل هجوم چندصدهزار نفری پناهجویان به مرز فروپاشی کشیده شد. ‏«خطر فروپاشی» شهر مرزی آمریکا به دلیل هجوم پناه‌جویان
یک شهر مرزی در جنوب آمریکا به دلیل هجوم چندصدهزار نفری پناهجویان به مرز فروپاشی کشیده شد.(ادامه)
بی‌بی‌سی فارسی در برنامه‌ای ادعا کرد وضعیت مبتلایان به بیماری پروانه‌ای در ایران به دلیل سرگردانی و ناتوانی‌ بیماران برای تهیه داروها و ملزومات پانسمان تلخ و تاسف‌بار است. پانسمان عفونی BBC فارسی روی زخم پروانه‌ای‌ها
بی‌بی‌سی فارسی در برنامه‌ای ادعا کرد وضعیت مبتلایان به بیماری پروانه‌ای در ایران به دلیل سرگردانی و ناتوانی‌ بیماران برای تهیه داروها و ملزومات پانسمان تلخ و تاسف‌بار است.(ادامه)
سایت عبری زبان واللا سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل را یک سخنرانی خسته کننده در سالنی خالی توصیف کرد. سخنرانی خسته‌کننده نتانیاهو برای صندلی‌های خالی سازمان ملل!
سایت عبری زبان واللا سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل را یک سخنرانی خسته کننده در سالنی خالی توصیف کرد.(ادامه)
وزرای خارجه ایران و روسیه در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک با یکدیگر دیدار و گفت وگو کردند. رایزنی‌ امیرعبداللهیان و لاوروف در نیویورک
وزرای خارجه ایران و روسیه در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک با یکدیگر دیدار و گفت وگو کردند.(ادامه)
اینفوگرافیک/ همه دیدارهای رئیس‌جمهور در نیویورک
(ادامه)
رقابت سنگین عربستان، ترکیه و اسراییل برای جلب نظر ماسک /X به هدیه اردوغان بی محلی کرد!
یک کارشناس اقتصادی با انتشار عکسی از ایلان ماسک و اردوغان نوشت: رقابت عجیبی بین عربستان و ترکیه و اسراییل برای جلب نظر ماسک آغاز شده است.(ادامه)
مدیرکل روابط عمومی ریاست جمهوری در فضای مجازی نوشت که رئیس جمهور پس از سفر نیویورک در بدو ورود به تهران خبری خوش و غرورانگیز برای ایرانیان عزیز را اعلام خواهند کرد. خبر خوش و غرورانگیز رئیسی در تهران اعلام می‌شود
مدیرکل روابط عمومی ریاست جمهوری در فضای مجازی نوشت که رئیس جمهور پس از سفر نیویورک در بدو ورود به تهران خبری خوش و غرورانگیز برای ایرانیان عزیز را اعلام خواهند کرد.(ادامه)
روزنامه آرمان امروز از احتمال ردوبدل پیغام مخفیانه میان روسای‌جمهور ایران و آمریکا پشت درهای بسته خبر داده است.

بایدن و رئیسی پیغام محرمانه ردوبدل می کنند؟ /پشت درهای بسته چه خبر است؟
روزنامه آرمان امروز از احتمال ردوبدل پیغام مخفیانه میان روسای‌جمهور ایران و آمریکا پشت درهای بسته خبر داده است. (ادامه)
رئیس جمهور در تماس تلفنی با وزیر کشور ضمن اخذ گزارشی از مناطق سیل‌زده شمال کشور، دستور تسریع در رسیدگی به وضع سیل‌زدگان را صادر کرد. پیگیری وضع سیل‌زدگان مناطق شمالی کشور از نیویورک
رئیس جمهور در تماس تلفنی با وزیر کشور ضمن اخذ گزارشی از مناطق سیل‌زده شمال کشور، دستور تسریع در رسیدگی به وضع سیل‌زدگان را صادر کرد.(ادامه)
مصی علی‌نژاد که سال گذشته با ایجاد کمپین علیه حضور رئیس‌جمهور در سازمان ملل، دعوت به فراخوان در نیویورک داده بود، امسال با همه ادعاهای گذشته خود هیچ برنامه‌ای در این خصوص نداشت. آیا یک وطن‌فروش دیگر ایرانی هم بایگانی شد؟
مصی علی‌نژاد که سال گذشته با ایجاد کمپین علیه حضور رئیس‌جمهور در سازمان ملل، دعوت به فراخوان در نیویورک داده بود، امسال با همه ادعاهای گذشته خود هیچ برنامه‌ای در این خصوص نداشت.(ادامه)
وزیر امور خارجه کشورمان در هجدهمین نشست وزرای امور خارجه مجمع گفتگوی همکاری آسیا به عنوان رئیس جدید این مجمع انتخاب شد. ایران رئیس مجمع گفتگوی همکاری آسیا شد
وزیر امور خارجه کشورمان در هجدهمین نشست وزرای امور خارجه مجمع گفتگوی همکاری آسیا به عنوان رئیس جدید این مجمع انتخاب شد.(ادامه)
در شرایطی که نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای شرکت در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک حضور دارد، همچنان علت خودداری بایدن از دیدار با وی در کاخ سفید یک موضوع داغ محسوب می شود. پشت پرده عدم دعوت نتانیاهو به کاخ سفید/چرا راه بر اسرائیل بسته شد
در شرایطی که نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای شرکت در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک حضور دارد، همچنان علت خودداری بایدن از دیدار با وی در کاخ سفید یک موضوع داغ محسوب می شود.(ادامه)
رئیس جمهور ترکیه با وجود جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن جوانان فلسطینی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار و گفتگو کرد. دیدار نتانیاهو و اردوغان در بحبوحه جنایت‌های رژیم صهیونیستی
رئیس جمهور ترکیه با وجود جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن جوانان فلسطینی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار و گفتگو کرد.(ادامه)
رئیس‌جمهور در در نشست با مدیران رسانه‌های آمریکایی گفت:‌ چرا رسانه‌های آمریکایی به دنبال روشنگری درباره ارتکاب قتل‌ از سوی پلیس آمریکا نمی‌روند؟ چرا رسانه‌های غربی در قبال کشتار پلیس آمریکا ساکت‌اند؟
رئیس‌جمهور در در نشست با مدیران رسانه‌های آمریکایی گفت:‌ چرا رسانه‌های آمریکایی به دنبال روشنگری درباره ارتکاب قتل‌ از سوی پلیس آمریکا نمی‌روند؟(ادامه)
رئیس‌جمهور در در نشست با مدیران رسانه‌های آمریکایی گفت:‌ چرا رسانه‌های آمریکایی به دنبال روشنگری درباره ارتکاب قتل‌ از سوی پلیس آمریکا نمی‌روند؟ چرا رسانه‌های غربی در قبال کشتار پلیس آمریکا ساکت‌اند؟
رئیس‌جمهور در در نشست با مدیران رسانه‌های آمریکایی گفت:‌ چرا رسانه‌های آمریکایی به دنبال روشنگری درباره ارتکاب قتل‌ از سوی پلیس آمریکا نمی‌روند؟(ادامه)
وزیر خارجه و معاون سیاسی او از جمله مقامات ایرانی حاضر در مجمع عمومی سازمان ملل در زمان سخنرانی رئیسی بودند. عکس همراهان رئیسی در زمان سخنرانی در صحن سازمان ملل
وزیر خارجه و معاون سیاسی او از جمله مقامات ایرانی حاضر در مجمع عمومی سازمان ملل در زمان سخنرانی رئیسی بودند.(ادامه)
دو نگاه متفاوت به ایران و اسرائیل حتی در نیویورک
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.198 seconds.