.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سازمان لیگ جدیدترین تغییرات جدول مسابقات لیگ برتر را ارائه کرد. سازمان لیگ، صدرنشینی استقلال را تایید کرد
سازمان لیگ جدیدترین تغییرات جدول مسابقات لیگ برتر را ارائه کرد.(ادامه)
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران شمار اعضای تحت پوشش این صندوق را ۱۵۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: هفت هزار و ۵۰۰ نفر نیز مستمری بگیر هستند.

عضویت ۱۵۰ هزار مازندزانی در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزی
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران شمار اعضای تحت پوشش این صندوق را ۱۵۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: هفت هزار و ۵۰۰ نفر نیز مستمری بگیر هستند. (ادامه)
شمال نیوز: مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ساری از کسب شش مدال توسط دانش‌آموزان مدارس ناحیه در مرحله کشوری المپیادهای علمی خبر داد.

کسب شش مدال در مرحله کشوری المپیاد علمی / دو مدال طلا، دو مدال نقره و دو مدال برنز + اسامی برگزیدگان
شمال نیوز: مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ساری از کسب شش مدال توسط دانش‌آموزان مدارس ناحیه در مرحله کشوری المپیادهای علمی خبر داد. (ادامه)
همانطور که می‌دانید با توجه به دنیای اطلاعات به هر روشی و هر لحظه سیستم می‌تواند دچار آسیب‌های مختلف شود و هکرها می‌توانند به چندین روش مختلف به کامپیوتر شما دسترسی پیدا کنند. ۱۰ راهکار امنیتی علیه هکرها
همانطور که می‌دانید با توجه به دنیای اطلاعات به هر روشی و هر لحظه سیستم می‌تواند دچار آسیب‌های مختلف شود و هکرها می‌توانند به چندین روش مختلف به کامپیوتر شما دسترسی پیدا کنند.(ادامه)
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از اظهارات برخی نمایندگان مجلس، گفت: انتظار این است که نمایندگان مجلس که در مقام تقنین قرار دارند، خودشان قانون را رعایت کنند، نباید علیه نهادهای رسمی نظام، مطالب خلاف واقع مطرح شود. رئیس‌جمهور گلایه و شکایت کرده بود مبنی بر اینکه مصوبه شفافیت برای کار دولت مشکل ایجاد می کند/ مجلس حق ندارد راجع به اداره مجمع تشخیص قانون بنویسد/ نمایندگان رعایت کنند؛ نباید علیه نهادهای رسمی نظام، مطالب خلاف واقع مطرح شود
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از اظهارات برخی نمایندگان مجلس، گفت: انتظار این است که نمایندگان مجلس که در مقام تقنین قرار دارند، خودشان قانون را رعایت کنند، نباید علیه نهادهای رسمی نظام، مطالب خلاف واقع مطرح شود.(ادامه)
 احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به نمایندگان مجلس، خواستار رد کامل هشدار احمد توکلی به نمایندگان مجلس: چگونه امری که رهبری تاییدش را پس‌ گرفته به رای می‌گذارید؟!
احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به نمایندگان مجلس، خواستار رد کامل (ادامه)
آغاز فعالیت زودهنگام ستاد انتخاباتی دولت روحانی
(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به موضوع بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس گفت: ممکن است افرادی که در گذشته تایید شده‌اند به دلیل اعمال و رفتاری که داشته‌اند رد صلاحیت شوند. اگر نماینده‌ای در انتصابات دخالت کرده باشد، در بررسی صلاحیتش تاثیر دارد/ لایحه حجاب و عفاف به شورای نگهبان نرسید
سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به موضوع بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس گفت: ممکن است افرادی که در گذشته تایید شده‌اند به دلیل اعمال و رفتاری که داشته‌اند رد صلاحیت شوند.(ادامه)
معمولا در فاصله چند ماه مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی، تیم‌های انتخاباتی در تهران و مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها، رفته رفته آرایش انتخاباتی به خود می‌گیرند و با توجه به گزینه‌هایی که برای حضور ... از تحرکات جریان‌های سیاسی برای انتخابات مجلس؛ چه خبر؟!
معمولا در فاصله چند ماه مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی، تیم‌های انتخاباتی در تهران و مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها، رفته رفته آرایش انتخاباتی به خود می‌گیرند و با توجه به گزینه‌هایی که برای حضور ...(ادامه)
قطار ویژه اربعین برای نخستین بار در راه آهن شمال فعال و قیمت بلیت رفت و برگشت ۲۸۰ هزار تومان تعیین شده است. قیمت بلیت قطار ویژه اربعین ۲۸۰ هزار تومان
قطار ویژه اربعین برای نخستین بار در راه آهن شمال فعال و قیمت بلیت رفت و برگشت ۲۸۰ هزار تومان تعیین شده است.(ادامه)
لاریجانی براساس راهیابی تعداد دوستانش به مجلس آینده برای ریاست جمهوری تصمیم می گیرد.

خیز لاریجانی برای پاستور؛ همه نیروها فراخوانده شدند برای مجلسی همسو در 1404
لاریجانی براساس راهیابی تعداد دوستانش به مجلس آینده برای ریاست جمهوری تصمیم می گیرد. (ادامه)
شمال نیوز : برای زنان و مردانی که گام نخست را برای تشکیل مجلس دوازدهم برداشتند موفقیت آرزو دارم و در ادامه و در پیوند با ضرورت حضور موثر زنان در جامعه و ایفای نقش و رسالت سیاسی و اجتماعی خود چند نکته را لازم به طرح می‌دانم .... درسایه ماندن زنان آگاه و شجاعی که می‌توانستند در ادوار مجلس در مازندران نقش‌آفرین باشند تاسف بار است / حضور ده تا بیست درصد نماینده زن از مجموع ۲۹۰ وکیل، به غنای قوه قانونگذاری کشور خواهد افزود/ زنان و دختران جوان استان با توجه به اصل « انتخاب اصلح » برای تشکیل مجلسی مطالبه‌گر، کارآمد و حق‌گو به نامزدهای زن حوزه های انتخابیه خود رای دهند
شمال نیوز : برای زنان و مردانی که گام نخست را برای تشکیل مجلس دوازدهم برداشتند موفقیت آرزو دارم و در ادامه و در پیوند با ضرورت حضور موثر زنان در جامعه و ایفای نقش و رسالت سیاسی و اجتماعی خود چند نکته را لازم به طرح می‌دانم ....(ادامه)
زائران مازندرانی برای دریافت گذرنامه اربعین علاوه بر استفاده از نرم افزار پلیس من می‌توانند به مراکز پلیس در ۸ شهرستان مراجعه کنند. مازندرانی‌ها چگونه گذرنامه اربعین دریافت کنند؟
زائران مازندرانی برای دریافت گذرنامه اربعین علاوه بر استفاده از نرم افزار پلیس من می‌توانند به مراکز پلیس در ۸ شهرستان مراجعه کنند.(ادامه)
 بر اساس اطلاعات موثق، بیش از ۲۲۰ نفر از نمایندگان مجلس یازدهم در مرحله پیش‌ثبت نام انتخابات مجلس دوازدهم ثبت نام کرده‌اند که نام محمدباقر قالیباف رئیس فعلی مجلس نیز در بین نمایندگان ثبت‌نام کرده دیده می‌شود. ثبت نام بیش از ۲۲۰ نماینده فعلی برای انتخابات اسفند/ قالیباف هم ثبت نام کرد
بر اساس اطلاعات موثق، بیش از ۲۲۰ نفر از نمایندگان مجلس یازدهم در مرحله پیش‌ثبت نام انتخابات مجلس دوازدهم ثبت نام کرده‌اند که نام محمدباقر قالیباف رئیس فعلی مجلس نیز در بین نمایندگان ثبت‌نام کرده دیده می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس ستاد انتخابات مازندران از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی خواست از تبلیغات زودهنگام خودداری کنند. داوطلبان نمایندگی مجلس از التهاب آفرینی و شایعه پراکنی و تبلیغات زودهنگام خودداری کنند
شمال نیوز : رئیس ستاد انتخابات مازندران از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی خواست از تبلیغات زودهنگام خودداری کنند.(ادامه)
رئیس ستاد انتخابات مازندران از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی خواست از تبلیغات زودهنگام خودداری کنند. داوطلبان نمایندگی مجلس از تبلیغات زودهنگام خودداری کنند
رئیس ستاد انتخابات مازندران از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی خواست از تبلیغات زودهنگام خودداری کنند.(ادامه)
علی رغم آگاهی بخشی در جامعه در خصوص خرافه‌گرایی و بساط فال و جادو باز هم شاهدیم که دکّان ادعا‌های واهی به ویژه در فضای مجازی متاسفانه داغ است. بازار داغ خرافات در فضای مجازی
علی رغم آگاهی بخشی در جامعه در خصوص خرافه‌گرایی و بساط فال و جادو باز هم شاهدیم که دکّان ادعا‌های واهی به ویژه در فضای مجازی متاسفانه داغ است.(ادامه)
۹۵۵ مازندرانی در یک گام مانده به پایان پیش ثبت نام نمایندگی مجلس شورای اسلامی به عنوان داوطلب نام نویسی کرده اند. پیش‌ثبت‌نام ۹۵۵ مازندرانی برای انتخابات مجلس
۹۵۵ مازندرانی در یک گام مانده به پایان پیش ثبت نام نمایندگی مجلس شورای اسلامی به عنوان داوطلب نام نویسی کرده اند.(ادامه)
۷۸۲ مازندرانی در ۵ روز گذشته به عنوان داوطلب نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نام نویسی کرده اند. پیش‌ثبت‌نام ۷۸۲ داوطلب مازندرانی برای انتخابات مجلس تا پنجمین روز
۷۸۲ مازندرانی در ۵ روز گذشته به عنوان داوطلب نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نام نویسی کرده اند.(ادامه)
شمال نیوز: رییس ستاد انتخابات مازندران گفت: از ۹ حوزه انتخاباتی استان در پیش ثبت‌نام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکنون ... آخرین وضعیت پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران
شمال نیوز: رییس ستاد انتخابات مازندران گفت: از ۹ حوزه انتخاباتی استان در پیش ثبت‌نام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکنون ...(ادامه)
شمال نیوز : 325 مازندرانی تا دومین روز پیش ثبت نام مجلس شورای اسلامی در استان نامنویسی کرده اند که ۳۵ داوطلب خانم هستند نام نویسی ۳۲۵ مازندرانی تا دومین روز پیش ثبت نام مجلس / ۳۵ داوطلب خانم هستند
شمال نیوز : 325 مازندرانی تا دومین روز پیش ثبت نام مجلس شورای اسلامی در استان نامنویسی کرده اند که ۳۵ داوطلب خانم هستند(ادامه)
به گفته مسئولان صنعت بیمه، برای اربعین امسال سه بسته پیشنهادی بیمه‌ای پیش روی زائران وجود دارد که حداقل هزینه بیمه ۳۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است. ۳ بسته پیشنهادی بیمه‌ای پیش روی زائران اربعین
به گفته مسئولان صنعت بیمه، برای اربعین امسال سه بسته پیشنهادی بیمه‌ای پیش روی زائران وجود دارد که حداقل هزینه بیمه ۳۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است.(ادامه)
معاون امور عتبات و عالیات سازمان حج و زیارت گفت: تاکنون ۳۳۰ هزار نفر به صورت مقدماتی (ثبت نام ناقص) با مراجعه به سامانه سماح این سازمان برای اعزام به کربلا در ایام اربعین حسینی ثبت نام کرده‌اند. ثبت‌نام مقدماتی ۳۳۰ هزار زائر اربعین در سامانه سماح/ زائران مرز خروج را مشخص کنند
معاون امور عتبات و عالیات سازمان حج و زیارت گفت: تاکنون ۳۳۰ هزار نفر به صورت مقدماتی (ثبت نام ناقص) با مراجعه به سامانه سماح این سازمان برای اعزام به کربلا در ایام اربعین حسینی ثبت نام کرده‌اند.(ادامه)
آیت الله شیخ فضل الله نوری همانقدر که در برخورد با قدرت‌های استکباری و جریان‌های التقاطی و روشنفکران غرب زده، دشمن ستیز بود در استان محل تولد خود مظلوم قرار گرفته است. چرا فقیه سربدار در مازندران مظلوم است؟
آیت الله شیخ فضل الله نوری همانقدر که در برخورد با قدرت‌های استکباری و جریان‌های التقاطی و روشنفکران غرب زده، دشمن ستیز بود در استان محل تولد خود مظلوم قرار گرفته است.(ادامه)
مدیرکل صدا و سیما مازندران از تلاش‌های اثر گذار و مانای سردار ملکی در حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قدردانی کرد. تجلیل و تکریم از سردار سربلند حفظ و نشر آثار دفاع مقدس مازندران
مدیرکل صدا و سیما مازندران از تلاش‌های اثر گذار و مانای سردار ملکی در حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قدردانی کرد.(ادامه)
مرحله پیش ثبت نام دست محققین را بیشتر باز می‌گذارد/ وقت کافی برای رسیدگی به اعتراض ردصلاحیتی‌ها ایجاد می‌شود/ برخی افراد و جریان‌ها به جای اینکه نگاه‌شان به نظر مردم باشد می‌خواهند توجه بیگانگان را جلب کنند ....(خبر)
(ادامه)
معاون عتبات سازمان حج و زیارت از رفع مشکل فنی سامانه سماح خبر داد. نام‌نویسی اربعین ممکن شد
معاون عتبات سازمان حج و زیارت از رفع مشکل فنی سامانه سماح خبر داد.(ادامه)
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: نام‌نویسی از زائران و متقاضیان سفر به کربلا در ایام اربعین حسینی از ساعت ۱۰ سه شنبه سوم مردادماه آغاز خواهد شد. آغاز ثبت‌نام زائران اربعین از ساعت ۱۰ روز سه‌شنبه
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: نام‌نویسی از زائران و متقاضیان سفر به کربلا در ایام اربعین حسینی از ساعت ۱۰ سه شنبه سوم مردادماه آغاز خواهد شد.(ادامه)
فروش نان به هیئت های مذهبی در ایام محرم از طریق سامانه نانینو انجام می‌شود. فروش نان به هیئت های مذهبی از طریق سامانه نانینو
فروش نان به هیئت های مذهبی در ایام محرم از طریق سامانه نانینو انجام می‌شود.(ادامه)
دبیر اجرایی ستاد مرکزی اربعین گفت: گذرنامه ویژه اربعین فقط به افرادی که در سامانه سماح ثبت‌نام می‌کنند، تعلق می‌گیرد. شرط صدور گذرنامه ویژه اربعین اعلام شد
دبیر اجرایی ستاد مرکزی اربعین گفت: گذرنامه ویژه اربعین فقط به افرادی که در سامانه سماح ثبت‌نام می‌کنند، تعلق می‌گیرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.