.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مهلت ثبت‌نام برای متقاضیان خودروهای وارداتی که از ٢٣ دی می‌توانستند سه اولویت مورد نظر خود را در سامانه یکپارچه انتخاب کنند، امشب به پایان خواهد رسید. امشب؛ آخرین مهلت ثبت نام خودروهای وارداتی از سامانه یکپارچه
مهلت ثبت‌نام برای متقاضیان خودروهای وارداتی که از ٢٣ دی می‌توانستند سه اولویت مورد نظر خود را در سامانه یکپارچه انتخاب کنند، امشب به پایان خواهد رسید.(ادامه)
قائم‌مقام دبیر شورای نگهبان گفت: اسناد جدیدی که از داوطلبان به دست می‌آید، ممکن است وضعیت آن‌ها را تغییر دهد؛ یعنی اگر در گذشته تأیید شده، رد شود و یا عکس آن صورت گیرد. اسناد جدید می‌تواند وضعیت صلاحیت‌ها از رد به تأیید و یا برعکس تغییر دهد
قائم‌مقام دبیر شورای نگهبان گفت: اسناد جدیدی که از داوطلبان به دست می‌آید، ممکن است وضعیت آن‌ها را تغییر دهد؛ یعنی اگر در گذشته تأیید شده، رد شود و یا عکس آن صورت گیرد.(ادامه)
رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: ۷۴۸ داوطلب مازندرانی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی نامنویسی کرده بودند که از این تعداد ۳۷۷ نفر معادل بیش از ۵۰ درصد تایید صلاحیت شدند. تایید صلاحیت ۳۷۷ داوطلب انتخابات مجلس در مازندران
رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: ۷۴۸ داوطلب مازندرانی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی نامنویسی کرده بودند که از این تعداد ۳۷۷ نفر معادل بیش از ۵۰ درصد تایید صلاحیت شدند.(ادامه)
وزیر ارتباطات گفت: زمان انقضای بسته رایگان اینترنت هدیه دولت تا ۱۴ فروردین است. مهلت ثبت نام بسته اینترنت هدیه دولت تا هفته آینده ادامه دارد
وزیر ارتباطات گفت: زمان انقضای بسته رایگان اینترنت هدیه دولت تا ۱۴ فروردین است.(ادامه)
ایرنا نوشت: باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا جلسه‌ای را با سرمربی مستعفی این تیم ترتیب دهد؛ جلسه‌ای که هنوز برگزار نشده و گفته می‌شود آقای سرمربی به تماس‌ها پاسخ نمی‌دهد!
آخرین مهلت پرسپولیس به یحیی گل‌محمدی
ایرنا نوشت: باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا جلسه‌ای را با سرمربی مستعفی این تیم ترتیب دهد؛ جلسه‌ای که هنوز برگزار نشده و گفته می‌شود آقای سرمربی به تماس‌ها پاسخ نمی‌دهد! (ادامه)
رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: نتایج بررسی صلاحیت های داوطلبانِ انتخابات مجلس شورای اسلامی تا پایان هفته جاری (۱۴ دی) اعلام می شود.
نتیجه نهایی بررسی صلاحیت داوطلبان تا پایان هفته اعلام می‌شود

(۱۴ دی) نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات اعلام می‌شود
رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: نتایج بررسی صلاحیت های داوطلبانِ انتخابات مجلس شورای اسلامی تا پایان هفته جاری (۱۴ دی) اعلام می شود. نتیجه نهایی بررسی صلاحیت داوطلبان تا پایان هفته اعلام می‌شود (ادامه)
عقیل امامی حماسه نهم دی ؛ بی بدیل و فتنه سوز (يادداشت)
عقیل امامی(ادامه)
وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد که معادل تمام دلار‌های تخصیص یافته درخصوص واردات چای توسط شرکت دبش، ریال گرفته شده است. آیا پاسخ وزارت کشاورزی درباره تخلف واردات چای قانع کننده است؟
وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد که معادل تمام دلار‌های تخصیص یافته درخصوص واردات چای توسط شرکت دبش، ریال گرفته شده است.(ادامه)
ثبت‌نام با تاخیر متقاضیان شرکت درآزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم در دانشگاه فرهنگیان از طریق سازمان سنجش از امروز فراهم شد. آغاز ثبت‌نام جاماندگان نوبت اول کنکور و دانشگاه فرهنگیان از امروز
ثبت‌نام با تاخیر متقاضیان شرکت درآزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم در دانشگاه فرهنگیان از طریق سازمان سنجش از امروز فراهم شد.(ادامه)
وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به پرونده موسوم به فساد چای دبش، مجموعه اقدامات صورت گرفته از سوی دستگاه‌های ذیربط در دولت برای رسیدگی به این پرونده را تشریح و تاکید کرد که معادل تمام دلارهای تخصیص یافته، ریال گرفته شده است. توضیحات وزارت کشاورزی درباره فساد چای دبش
وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به پرونده موسوم به فساد چای دبش، مجموعه اقدامات صورت گرفته از سوی دستگاه‌های ذیربط در دولت برای رسیدگی به این پرونده را تشریح و تاکید کرد که معادل تمام دلارهای تخصیص یافته، ریال گرفته شده است.(ادامه)
براساس اخبار منتشر شده، ۶۵ نفر از نمایندگان فعلی مجلس خبرگان رهبری، کاندیدای دوره ششم مجلس خبرگان شده اند و ۸ نماینده مجلس فعلی نیز با کاندیداتوری خداحافظی کرده اند.

۵۱۰ داوطلب برای تصاحب ۸۸ کرسی مجلس خبرگان/ رئیسی ازخراسان جنوبی و جنتی غایب انتخابات
براساس اخبار منتشر شده، ۶۵ نفر از نمایندگان فعلی مجلس خبرگان رهبری، کاندیدای دوره ششم مجلس خبرگان شده اند و ۸ نماینده مجلس فعلی نیز با کاندیداتوری خداحافظی کرده اند. (ادامه)
رئیس دیوان عدالت اداری درباره وضعیت دانشجویانی که با نظر هیأت رسیدگی به تخلفات در آزمون‌های سراسری متخلف شناخته می‌شوند، توضیحاتی ارائه داد. دانشجویان مشکوک به تقلب در کنکور به کلاس درس برگردند
رئیس دیوان عدالت اداری درباره وضعیت دانشجویانی که با نظر هیأت رسیدگی به تخلفات در آزمون‌های سراسری متخلف شناخته می‌شوند، توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس سازمان حج و زیارت جزئیات زمان، هزینه و اولویت‌های عمره مفرده را اعلام کرد. ثبت‌نام عمره از 22 آذر و اعزام زائران از ۲۸ آذر آغاز می‌شود. قیمت، اولویت و زمان سفر عمره اعلام شد / پرواز مستقیم از ساری به عربستان + کد دستوری
شمال نیوز : رئیس سازمان حج و زیارت جزئیات زمان، هزینه و اولویت‌های عمره مفرده را اعلام کرد. ثبت‌نام عمره از 22 آذر و اعزام زائران از ۲۸ آذر آغاز می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان گفت: نتایج بررسی‌های هیات‌های نظارت پس از ۱۴ دی اعلام می‌شود. نتایج بررسی‌ هیات‌های نظارت پس از ۱۴ دی اعلام می‌شود / ۲۱۰۰ نفر انصراف دادند و شکایت نکردند
شمال نیوز : هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان گفت: نتایج بررسی‌های هیات‌های نظارت پس از ۱۴ دی اعلام می‌شود.(ادامه)
نشریه آمریکایی پولیتیکو مدعی شد دولت بایدن برای کابینه صهیونیستی تا پایان سال ۲۰۲۳ ضرب‌الاجل تعیین کرده است. ادعای پولیتیکو: آمریکا برای پایان جنگ غزه ضرب‌الاجل تعیین کرد
نشریه آمریکایی پولیتیکو مدعی شد دولت بایدن برای کابینه صهیونیستی تا پایان سال ۲۰۲۳ ضرب‌الاجل تعیین کرده است.(ادامه)
تعدادی از مدیران در پرونده تخلف واردات چای در بازداشت هستند/ آخرین وضعیت پرونده اکبر طبری و بیژن زنگنه / توماج صالحی چرا آزاد شد؟ / ممنوع الخروج شدن از سه طریق انجام می‌شود. برخی بر اساس دعوای کیفری و به اقتضای شرایط به فرد ابلاغ می شود....(خبر)
(ادامه)
محمد رستمی‌صفا، متهم اصلی پرونده گروه رستمی‌صفا، ابربدهکار بخش غیردولتی جهت اجرای حکم ۱۵ سال حبس، راهی زندان شد. ابربدهکار بانکی وارد زندان شد
محمد رستمی‌صفا، متهم اصلی پرونده گروه رستمی‌صفا، ابربدهکار بخش غیردولتی جهت اجرای حکم ۱۵ سال حبس، راهی زندان شد.(ادامه)
بررسی‌های سازمان بازرسی نشان می‌دهد کل ارز دریافتی یک شرکت خاص از سال ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۱ معادل ۳.۳۷۰ میلیون دلار بوده که از این مبلغ حدود یک میلیارد و ۴۷۲ میلیون دلار از ارز نیمایی تامین شده برای ماشین آلات و مابقی آن برای واردات چای بوده است ....(خبر)
(ادامه)
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: براساس اصلاحات جدید حداکثر سن مجاز برای ورود به دانشگاه فرهنگیان از ۲۲ سال به ۲۴ سال تمام اصلاح شد. حداکثر سن مجاز برای ورود به دانشگاه فرهنگیان تغییر یافت
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: براساس اصلاحات جدید حداکثر سن مجاز برای ورود به دانشگاه فرهنگیان از ۲۲ سال به ۲۴ سال تمام اصلاح شد.(ادامه)
وزیر جنگ رژیم اشغالگر ادعا می‌کند که پس از اتمام آتش‌بس، حملات مجددا از سر گرفته شده و دست کم تا دو ماه ادامه پیدا می‌کند. وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: جنگ دست کم تا دو ماه دیگر ادامه دارد
وزیر جنگ رژیم اشغالگر ادعا می‌کند که پس از اتمام آتش‌بس، حملات مجددا از سر گرفته شده و دست کم تا دو ماه ادامه پیدا می‌کند.(ادامه)
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: امشب آخرین مهلت ثبت نام ۸ خودروی وارداتی در سامانه یکپارچه فروش است و به هیچ وجه تمدید نخواهد شد. امشب؛ آخرین مهلت ثبت‌نام ۸ خودروی وارداتی در سامانه یکپارچه
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: امشب آخرین مهلت ثبت نام ۸ خودروی وارداتی در سامانه یکپارچه فروش است و به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.(ادامه)
استاندار مازندران با انتقاد از وضعیت توزیع و مدیریت دارو در مازندران و تعیین مهلت ۱۵ روزه برای کنترل بازار دارو در استان، گفت: وضعیت کنونی بازار دارو در مازندران رضایتبخش نیست و کل خدماتی که مجوعه مدیریت بهداشت و درمان استان ارائه می‌کند به دلیل همین نارضایتی تحت‌الشعاع قرار گرفته است. انتقاد تند استاندار مازندران از مافیای دارو در مازندران
استاندار مازندران با انتقاد از وضعیت توزیع و مدیریت دارو در مازندران و تعیین مهلت ۱۵ روزه برای کنترل بازار دارو در استان، گفت: وضعیت کنونی بازار دارو در مازندران رضایتبخش نیست و کل خدماتی که مجوعه مدیریت بهداشت و درمان استان ارائه می‌کند به دلیل همین نارضایتی تحت‌الشعاع قرار گرفته است.(ادامه)
شمال نیوز : یک نماینده رد صلاحیت شده مجلس شورای اسلامی، گفت: دولت می‌خواهد انتخابات را مدیریت کند. مدیریت دیگر بیش از این نمی‌شود. ما از زبان خودشان در جا‌های مختلف و توسط واسطه‌ها شنیده‌ایم که دولت نیاز دارد ۷۰ درصد کرسی مجلس را داشته باشد. نماینده رد صلاحیت شده : به من گفتند سوال از وزیر کشور را پس بگیر تا تایید صلاحیت شوی!
شمال نیوز : یک نماینده رد صلاحیت شده مجلس شورای اسلامی، گفت: دولت می‌خواهد انتخابات را مدیریت کند. مدیریت دیگر بیش از این نمی‌شود. ما از زبان خودشان در جا‌های مختلف و توسط واسطه‌ها شنیده‌ایم که دولت نیاز دارد ۷۰ درصد کرسی مجلس را داشته باشد.(ادامه)
رفتارشناسی مدعیان اصلاحات حکایت از آن دارد که این طیف نه جنبه شکست در انتخابات را دارد و نه ظرفیت پیروزی در انتخابات. نه جنبه شکست دارند نه ظرفیت پیروزی
رفتارشناسی مدعیان اصلاحات حکایت از آن دارد که این طیف نه جنبه شکست در انتخابات را دارد و نه ظرفیت پیروزی در انتخابات.(ادامه)
شمال نیوز:

ستاد انتخابات کشور بررسی‌هایی را درباره داوطلبانی که صلاحیت‌ آنها احراز نشده انجام داده که نتایج قابل توجهی دارد. بیشترین دلیل عدم احرازِ صلاحیت‌‌های داوطلبان انتخابات مجلس چیست؟
شمال نیوز: ستاد انتخابات کشور بررسی‌هایی را درباره داوطلبانی که صلاحیت‌ آنها احراز نشده انجام داده که نتایج قابل توجهی دارد.(ادامه)
حجت الاسلام بابایی روز شنبه با حضور در ستاد انتخابات کشور به نمایندگی از ابراهیم رئیسی برای این دور از انتخابات خبرگان نام نویسی کرد. رئیسی از خراسان جنوبی برای خبرگان ثبت نام کرد
حجت الاسلام بابایی روز شنبه با حضور در ستاد انتخابات کشور به نمایندگی از ابراهیم رئیسی برای این دور از انتخابات خبرگان نام نویسی کرد.(ادامه)
رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات مازندران : فرمانداران امروز و  فردا ۱۹ و ۲۰ آبان، نتیجه رسیدگی صلاحیت‌های داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات را اعلام می‌کنند. امروز و فردا؛ اعلام نتیجه رسیدگی به صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس
رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات مازندران : فرمانداران امروز و فردا ۱۹ و ۲۰ آبان، نتیجه رسیدگی صلاحیت‌های داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات را اعلام می‌کنند.(ادامه)
خسارت بزرگ غفلت از ظرفیت عظیم اقتصاد دریا محور/ ۱۰ میلیون نفر طی ۱۰ سال باید در حاشیه دریای عمان برای فعالیت‌های اقتصادی ساکن شوند/ دولت برای لایحه بودجه و مجلس در برنامه هفتم هنوز فرصت دارند +جزئیات(خبر)
(ادامه)
رهبر معظم انقلاب در اجرای بند یک اصل یکصد و دهم قانون اساسی و پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام، سیاست‌های کلی توسعه دریا محور را برای اقدام به روسای قوای سه گانه و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ابلاغ کردند ....(خبر)
(ادامه)
مرکز رسانه قوه قضاییه گفت: پرونده شهید عجمیان با توجه به دستور‌های رئیس قوه قضاییه و پیگیری‌های ویژه دادگستری کل استان البرز، همزمان با گذراندن روال قانونی با سرعت بالا رسیدگی شد. جزئیاتی از پرونده شهادت شهید روح‌الله عجمیان
مرکز رسانه قوه قضاییه گفت: پرونده شهید عجمیان با توجه به دستور‌های رئیس قوه قضاییه و پیگیری‌های ویژه دادگستری کل استان البرز، همزمان با گذراندن روال قانونی با سرعت بالا رسیدگی شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.186 seconds.