.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
قیمت محصولات جدید سایپا اعلام شد
تعدادی از این خودروها هنوز به مرحله عرضه و قیمت‌گذاری نرسیده‌اند ، اما تاکنون 5 مورد در سامانه یکپارچه فروش خودرو عرضه شده‌اند. قیمت خودروهای جدید هنگام عرضه اعلام نشده بود و اکنون شورای رقابت پس از چند ماه از زمان عرضه آن‌ها، قیمت پایه را اعلام کرده است.(ادامه)
در بازار خودورهای خارجی قیمت رنو تالیسمان ۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان شد بنز E۲۰۰ به ۱۲ و نیم میلیارد تومان رسید تویوتا C-HR صفر نیز ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون شد کیا سورنتو ۵ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان قیمت دارد ب ام و سری هفت ۱۷ میلیارد تومان خرید و فروش می شود و سانتافه ۴ میلیارد و ۶۵۰ میلیون است. قیمت ۱۶ خودروی وارداتی در بازار
در بازار خودورهای خارجی قیمت رنو تالیسمان ۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان شد بنز E۲۰۰ به ۱۲ و نیم میلیارد تومان رسید تویوتا C-HR صفر نیز ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون شد کیا سورنتو ۵ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان قیمت دارد ب ام و سری هفت ۱۷ میلیارد تومان خرید و فروش می شود و سانتافه ۴ میلیارد و ۶۵۰ میلیون است.(ادامه)
شمال نیوز : راغفر با بیان اینکه اگر اراده‌ای برای حل مسائل اقتصادی ایران وجود داشته باشد، در ابتدا باید شرکت‌های متعلق به برخی نهادها خصوصی شوند و سهام‌شان به مردم واگذار شود، گفت: این اقدام، ظرفیت بسیار بزرگی برای جلب و بازسازی اعتماد مردم ایجاد می‌کند. بانکها اصلی ترین عامل سرطان اقتصاد کشور هستند
شمال نیوز : راغفر با بیان اینکه اگر اراده‌ای برای حل مسائل اقتصادی ایران وجود داشته باشد، در ابتدا باید شرکت‌های متعلق به برخی نهادها خصوصی شوند و سهام‌شان به مردم واگذار شود، گفت: این اقدام، ظرفیت بسیار بزرگی برای جلب و بازسازی اعتماد مردم ایجاد می‌کند.(ادامه)
قیمت خودرو امروز ۲۶ شهریور ماه ۱۴۰۲ با آغاز مجدد روند معاملات، فعلاً هیچ تغییری نداشته و تمامی خودروها در ثبات کامل قیمتی به معامله ادامه می‌دهند. قیمت خودرو امروز ۲۶ شهریور +جدول
قیمت خودرو امروز ۲۶ شهریور ماه ۱۴۰۲ با آغاز مجدد روند معاملات، فعلاً هیچ تغییری نداشته و تمامی خودروها در ثبات کامل قیمتی به معامله ادامه می‌دهند.(ادامه)
رئیس انجمن مراکز اسقاط و بازیافت خودرو گفت: داشتن خودروی فرسوده برای واردات خودرو، امری ضروری نیست و افراد باید فقط گواهی اسقاط بخرند. برای واردات خودرو فقط گواهی اسقاط نیاز است
رئیس انجمن مراکز اسقاط و بازیافت خودرو گفت: داشتن خودروی فرسوده برای واردات خودرو، امری ضروری نیست و افراد باید فقط گواهی اسقاط بخرند.(ادامه)
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن انتقاد به دولت ابراهیم رئیسی گفت: می‌گفتند اگر رئیس‌جمهور شوند، ۷ روزه مشکل بورس را حل می‌کنند، اما الان ۷۰۰ روز گذشته و مشکل حل نشده است! می‌گفتند اگر رئیس‌جمهور شوند، ۷ روزه مشکل بورس را حل می‌کنند، اما الان ۷۰۰ روز گذشته و مشکل حل نشده است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن انتقاد به دولت ابراهیم رئیسی گفت: می‌گفتند اگر رئیس‌جمهور شوند، ۷ روزه مشکل بورس را حل می‌کنند، اما الان ۷۰۰ روز گذشته و مشکل حل نشده است!(ادامه)
در جدول زیر قیمت روز انواع پژو ۲۰۷ را در بازار مشاهده می‌کنید. ریزش سنگین قیمت پژو ۲۰۷ +جدول
در جدول زیر قیمت روز انواع پژو ۲۰۷ را در بازار مشاهده می‌کنید.(ادامه)
با توجه به کمبود ظرفیت بخش حمل ونقل عمومی در ایام اربعین، مسئولان اعلام کرده اند که تمهیدات گسترده ای برای تسهیل سفر زائران با خودروهای شخصی تا مرزها در نظر گرفته شده است. سفر زائران اربعین با خودروهای شخصی تسهیل می‌شود
با توجه به کمبود ظرفیت بخش حمل ونقل عمومی در ایام اربعین، مسئولان اعلام کرده اند که تمهیدات گسترده ای برای تسهیل سفر زائران با خودروهای شخصی تا مرزها در نظر گرفته شده است.(ادامه)
مازندران نباید قربانی دوسویه بی توجهی اقتصادی پایتخت نشین ها و نیز اختلاف داخل استانی شود که طی آن سودش به جیب تجار و دلالان استانهای رقیب و دودش به چشم مردم نجیب مازندران برود! مازندران قربانی کج اندیشی ها در ایجاد منطقه آزاد تجاری
مازندران نباید قربانی دوسویه بی توجهی اقتصادی پایتخت نشین ها و نیز اختلاف داخل استانی شود که طی آن سودش به جیب تجار و دلالان استانهای رقیب و دودش به چشم مردم نجیب مازندران برود!(ادامه)
شمال نیوز : دولت سیزدهم به دنبال جبران گذشته است و واردات خودرو را به تصویب مجلس رساند اما قرار نیست خودروی لاکچری وارد شود بلکه خودروی اقتصادی که برای قشر متوسط مورد استفاده قرار می‌گیرد وارد خواهد شد. بهادری جهرمی: گلایه مردم از صنعت خودرو، چندده ساله است !
شمال نیوز : دولت سیزدهم به دنبال جبران گذشته است و واردات خودرو را به تصویب مجلس رساند اما قرار نیست خودروی لاکچری وارد شود بلکه خودروی اقتصادی که برای قشر متوسط مورد استفاده قرار می‌گیرد وارد خواهد شد.(ادامه)
قیمت ال ۹۰ صفر و کارکرده +جدول
با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت روز خودروهای ال نود به دست خواهید آورد(ادامه)
اقتصادآنلاین نوشت،: بررسی قیمت خودروهای فرانسوی نشان می‌دهد که قیمت پژو ۲۰۰۸ حوالی ۵۵۰ میلیون تومان ارزان شده است. پژو ۲۰۰۸ نیم میلیارد تومان ارزان شد! + جدول
اقتصادآنلاین نوشت،: بررسی قیمت خودروهای فرانسوی نشان می‌دهد که قیمت پژو ۲۰۰۸ حوالی ۵۵۰ میلیون تومان ارزان شده است.(ادامه)
عکس | ماکسیما 2023 هم‌قیمت ماکسیما 2012 در ایران!
نیسان ژاپن با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد سدان دوست‌داشتنی نیسان ماکسیما همانند بسیاری از سدان های مشهور دیگر با خط تولید خداحافظی خواهد کرد. این برند می‌گوید با پایان تولید نسل فعلی ماکسیما در اواسط سال ۲۰۲۳ شاهد بازنشستگی یکی از جذاب‌ترین محصولات نیسان خواهیم بود.(ادامه)
۵ خودروی چینی بازار ایران که بیشترین کاهش قیمت را داشتند
در ۱۰۰ روز اخیر، شاهد کاهش قیمت تدریجی خودروها در بازار بودیم که یکی از دلایل آن می‌تواند به پالس مثبت اخبار واردات خودروهای نو و دست دوم برگردد.البته با توجه کند بودن روند واردات، هنوز هم نمی‌توان با قطعیت از این موضوع سخن گفت.(ادامه)
شورای رقابت درباره نتیجه جلسه اخیر خود در خصوص تجدیدنظر در قیمت خودروهای مونتاژی اعلام کرد، حفظ، تداوم و تحقق تولید که یکی از ارکان اصلی شعار سال توسط مقام معظم رهبری است، مستلزم ایجاد انگیزه برای استمرار تولید بر اساس برنامه‌های ارائه‌شده و رفع مشکلات بر مبنای هدف مذکور بوده و عدم‌سودآوری یا تحمیل زیان، قطعاً این بخش از تولید را که عمدتاً توسط بخش خصوصی انجام می‌شود، دچار مخاطره و توقف خواهد کرد. وزیر صمت برخلاف دستور رئیس جمهور با گران شدن خودروهای مونتاژی موافق است!
شورای رقابت درباره نتیجه جلسه اخیر خود در خصوص تجدیدنظر در قیمت خودروهای مونتاژی اعلام کرد، حفظ، تداوم و تحقق تولید که یکی از ارکان اصلی شعار سال توسط مقام معظم رهبری است، مستلزم ایجاد انگیزه برای استمرار تولید بر اساس برنامه‌های ارائه‌شده و رفع مشکلات بر مبنای هدف مذکور بوده و عدم‌سودآوری یا تحمیل زیان، قطعاً این بخش از تولید را که عمدتاً توسط بخش خصوصی انجام می‌شود، دچار مخاطره و توقف خواهد کرد.(ادامه)
رئیس جمهور با بیان اینکه شورای رقابت با چه توجیهی قیمت خودروهای مونتاژی را افزایش داده است؟ معاون اول و وزرای اقتصاد و صمت را مامور بررسی و اصلاح این روند کرد. لغو افزایش قیمت خودروهای مونتاژی توسط شورای رقابت
رئیس جمهور با بیان اینکه شورای رقابت با چه توجیهی قیمت خودروهای مونتاژی را افزایش داده است؟ معاون اول و وزرای اقتصاد و صمت را مامور بررسی و اصلاح این روند کرد.(ادامه)
سقوط آزاد قیمت خودرو در بازار/ قیمت این خودرو ۳۰۰ میلیون تومان ریخت سقوط آزاد قیمت خودرو در بازار/ قیمت این خودرو ۳۰۰ میلیون تومان ریخت
سقوط آزاد قیمت خودرو در بازار/ قیمت این خودرو ۳۰۰ میلیون تومان ریخت(ادامه)
از تصویب واردات خودروهای کارکرده توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام، از امروز دولت می‌تواند فرایند ثبت سفارش خودروهای وارداتی کارکرده را کلید بزند. حال باید دید چه خودروهایی می‌توانند وارد بازار ایران شوند؟

متقاضیان خرید خودرو بخوانند/ کدام خودروهای وارداتی کارکرده به ایران می‌آیند؟
از تصویب واردات خودروهای کارکرده توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام، از امروز دولت می‌تواند فرایند ثبت سفارش خودروهای وارداتی کارکرده را کلید بزند. حال باید دید چه خودروهایی می‌توانند وارد بازار ایران شوند؟ (ادامه)
نامه تند دفتر میرسلیم به صداوسیما
(ادامه)
در نامه میرسلیم به صدا و سیما امده است: مجری محترم در ابتدای برنامه و حتی در اثنای آن (چند بار) تأکید کردند که مناظره به طور خاصّ درباره «واردات خودروهای کارکرده» است، درحالی که خود ایشان و سپس آقای .... مناظره نبود، بازجویی از متّهم بود / «دست­ در­دست هم، مباحث مطرح شده آقای میرسلیم را به استهزاء می­گیرند»
در نامه میرسلیم به صدا و سیما امده است: مجری محترم در ابتدای برنامه و حتی در اثنای آن (چند بار) تأکید کردند که مناظره به طور خاصّ درباره «واردات خودروهای کارکرده» است، درحالی که خود ایشان و سپس آقای ....(ادامه)
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: خیال مردم راحت باشد که قیمت خودرو به سیر نزولی خود ادامه خواهد داد و به قیمت واقعی خود خواهد رسید. خیالتان راحت؛ خودرو ارزانتر می‌شود و به قیمت واقعی خواهد رسید / خودروی ۷۰۰ میلیونی را به ۳ میلیارد رساندیم!
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: خیال مردم راحت باشد که قیمت خودرو به سیر نزولی خود ادامه خواهد داد و به قیمت واقعی خود خواهد رسید.(ادامه)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت.
دهه ۹۰ را باید دوره تعطیلی خیلی از بخش‌ها بدانیم/ بسیاری از مسئولین شرایط سال ۱۴۰۰ را حتی از وضعیت زمان جنگ بدتر می‌دانستند/ در شروع دولت ۴۸۰ هزار میلیارد کسری بودجه داشتیم/ با پول فروش نفت این کسری بودجه را جبران کردیم/ اگر اقدامات دولت سیزدهم نبود تورم سه رقمی می شد/ مذاکرات را متوقف نکردیم پای میز مذاکره هستیم ولی التماس هم نمی‌کنیم(خبر)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت. (ادامه)
قیمت جدید محصولات مدیران خودرو / فونیکس و تیگو چند؟
قیمت محصولات مدیران خوردو امروز بین ۱۰ الی ۹۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشت.(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به عباس علی‌آبادی برای حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند. مجلس به علی‌ آبادی اعتماد کرد/ مشروح جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صمت
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به عباس علی‌آبادی برای حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند.(ادامه)
قیمت جدید مدیران خودرو + لیست قیمت کامل (۲۲ خرداد)
قیمت خودروهای مختلف شرکت مدیران خودرو امروز کاهش ۱۱ الی ۹۰ میلیونی داشت.(ادامه)
مشاهدات نشان می‌دهد امروز بازار خودرو با کاهش ۱۰ تا ۲۵ میلیون تومانی قیمت در انواع خودروهای داخلی و مونتاژی روبه‌رو شده است. کاهش عجیب قیمت خودرو طی چند ساعت
مشاهدات نشان می‌دهد امروز بازار خودرو با کاهش ۱۰ تا ۲۵ میلیون تومانی قیمت در انواع خودروهای داخلی و مونتاژی روبه‌رو شده است.(ادامه)
قیمت همه محصولات بهمن موتور + لیست بازار و کارخانه (۱۶ خرداد)
با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز خودروهای بهمن موتور در بازار به دست خواهید آورد.(ادامه)
  با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز خودروهای هایما به دست خواهید آورد.​

سقوط سنگین جدید ترین مدل هایما در بازار
با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز خودروهای هایما به دست خواهید آورد.​ (ادامه)
بیش از ۸٠ درصد نقشه راهی که طراحی کردیم محقق شد/ دولت می‌تواند همین الان واردات خودروی دست‌دوم را آغاز کند/ افزایش قیمتِ سالانۀ ۲۵ کالای اساسی با رقم افزایش حقوقِ کارگری و کارمندی هماهنگ شود ....(خبر)
(ادامه)
شورای رقابت قیمت خودروی هایما را تصویب کرد. شورای رقابت قیمت خودرو هایما را اعلام کرد
شورای رقابت قیمت خودروی هایما را تصویب کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.21 seconds.