.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از متلاشی شدن باند سارقان و مالخر در این شهرستان خبر داد. متلاشی شدن باند سارقان و مالخر در ساری
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از متلاشی شدن باند سارقان و مالخر در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
طبق نظر متخصصان، هندوانه حاوی موادی غنی است که به سلامت قلب و عروق کمک می‌کند. هندوانه دوستدار قلب شما است
طبق نظر متخصصان، هندوانه حاوی موادی غنی است که به سلامت قلب و عروق کمک می‌کند.(ادامه)
راه تضمین‌شده‌ای برای پیشگیری از سرطان سینه وجود ندارد، اما سبک زندگی سالم می‌تواند به کم‌تر شدن خطر ابتلا به آن کمک کند و به شما در صورت تشخیص چنین بیماری در بهبودی کامل کمک کند. ۴ خوراکی برای مبارزه با سرطان سینه را بشناسید
راه تضمین‌شده‌ای برای پیشگیری از سرطان سینه وجود ندارد، اما سبک زندگی سالم می‌تواند به کم‌تر شدن خطر ابتلا به آن کمک کند و به شما در صورت تشخیص چنین بیماری در بهبودی کامل کمک کند.(ادامه)
آب سیب شامل مواد مغذی بسیار است مانند ویتامین C، انواع مختلف ویتامین B و بسیاری از مواد معدنی مختلف مانند منیزیم، آهن، کلسیم، منگنز و مس. یک فنجان آب سیب با دارا بودن قند طبیعی حدود ۱۰ درصد از کربوهیدرات‌های مورد نیاز روزانه شما را فراهم می‌کند. با مصرف یک وعده از آب سیب، پتاسیم معدنی موجود در آن تقریبا ۷٪ از مصرف روزانه شما را تامین می‌کند. مصرف یک لیوان از آب این میوه برای سلامتی معجزه می‌کند
آب سیب شامل مواد مغذی بسیار است مانند ویتامین C، انواع مختلف ویتامین B و بسیاری از مواد معدنی مختلف مانند منیزیم، آهن، کلسیم، منگنز و مس. یک فنجان آب سیب با دارا بودن قند طبیعی حدود ۱۰ درصد از کربوهیدرات‌های مورد نیاز روزانه شما را فراهم می‌کند. با مصرف یک وعده از آب سیب، پتاسیم معدنی موجود در آن تقریبا ۷٪ از مصرف روزانه شما را تامین می‌کند.(ادامه)
۵ خوراکی مفید برای بهبود کبد چرب
بیماری کبد چرب، اغلب بدون علامت بوده اما می‌تواند به‌ مرور زمان و با افزایش میزان چربی کبد با علائمی از جمله دل‌ درد، بی‌اشتهایی، ضعف مفرط، تهوع، کاهش وزن، کاهش تمرکز و توجه و ... خود را نشان دهد.(ادامه)
خوردن غذاهای مفید می‌تواند به کاهش آسیب ناشی از بیماری‌های کبدی کمک کند و بدن را سالم نگه دارد. این موضوع در خصوص پیشگیری از ابتلا به بیماری‌هایی مانند سیروز یا هپاتیت C نقش دارد. ابتلا به هر یک از این بیماری‌ها می‌تواند کبد را در فیلتر کردن مواد مغذی و پاکسازی بدن با مشکل مواجه سازد. کبد شما با این 5 خوراکی 100 سال بی دردسر کار می کند
خوردن غذاهای مفید می‌تواند به کاهش آسیب ناشی از بیماری‌های کبدی کمک کند و بدن را سالم نگه دارد. این موضوع در خصوص پیشگیری از ابتلا به بیماری‌هایی مانند سیروز یا هپاتیت C نقش دارد. ابتلا به هر یک از این بیماری‌ها می‌تواند کبد را در فیلتر کردن مواد مغذی و پاکسازی بدن با مشکل مواجه سازد.(ادامه)

ثابت نگه داشتن سطح قند خون در طول روز باعث می‌شود تا احساس گرسنگی کمتری داشته باشید و در نهایت روز خود را بهتر و سالم‌تر بگذرانید. این علائم نشان می دهد قند خون تان متعادل نیست!
ثابت نگه داشتن سطح قند خون در طول روز باعث می‌شود تا احساس گرسنگی کمتری داشته باشید و در نهایت روز خود را بهتر و سالم‌تر بگذرانید.(ادامه)
استفاده میوه بلوط همراه با سرکه، برای رفع دل پیچه ناشی از نفخ همچنین بو داده میوه به‌صورت قهوه جهت رفع اسهال، درمان سوءهاضمه، درد معده مفید است. این میوه خارق العاده قاتل نفخ شکم است!
استفاده میوه بلوط همراه با سرکه، برای رفع دل پیچه ناشی از نفخ همچنین بو داده میوه به‌صورت قهوه جهت رفع اسهال، درمان سوءهاضمه، درد معده مفید است.(ادامه)
ثابت شده است که فیبر محلول موجود در هویج به تنظیم سطح قند خون و انسولین بعد از خوردن غذا کمک می‌کند. ۵ خاصیت جادویی هویج
ثابت شده است که فیبر محلول موجود در هویج به تنظیم سطح قند خون و انسولین بعد از خوردن غذا کمک می‌کند. (ادامه)
نعناع، نفخ را از بین می‌برد و در تسکین دردهای معده موثر است. فواید خوردن نعناع در ماه رمضان
نعناع، نفخ را از بین می‌برد و در تسکین دردهای معده موثر است.(ادامه)
هرسال در پایان ایام نوروز با آمار قابل توجهی از تصافات جاده‌ای و مرگ و میرهای ناشی از آن مواجه می‌شویم. تخلفات رانندگی، خرابی جاده‌ها، بی احتیاطی و... از جمله عوامل این تصادفات است. یکی از مهم ترین عامل‌های آن خواب‌آلودگی است . چگونه احساس خواب‌آلودگی در هنگام رانندگی را رفع کنیم؟
هرسال در پایان ایام نوروز با آمار قابل توجهی از تصافات جاده‌ای و مرگ و میرهای ناشی از آن مواجه می‌شویم. تخلفات رانندگی، خرابی جاده‌ها، بی احتیاطی و... از جمله عوامل این تصادفات است. یکی از مهم ترین عامل‌های آن خواب‌آلودگی است .(ادامه)
هوشیاری در زمان رانندگی را نباید دست کم گرفت. یک مطالعه، برای اولین بار در فرانسه، تأثیر انواع مختلف وعده‌های غذایی را بر مدت زمان ترمز گرفتن رانندگان اندازه‌گیری کرده است. کدام خوراکی‌ها شما را موقع رانندگی بیدار نگه می‌دارند؟
هوشیاری در زمان رانندگی را نباید دست کم گرفت. یک مطالعه، برای اولین بار در فرانسه، تأثیر انواع مختلف وعده‌های غذایی را بر مدت زمان ترمز گرفتن رانندگان اندازه‌گیری کرده است.(ادامه)
آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چرا برخی از دستورالعمل‌ها، به دنبال نوع خاصی از پیاز هستند؟ پیاز قرمز بهتر است یا سفید؟
آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چرا برخی از دستورالعمل‌ها، به دنبال نوع خاصی از پیاز هستند؟(ادامه)
اگر نگران میزان کالری و یا قند مصرفی در رژیم غذایی خود هستید، در اینجا لیستی از میزان قند و کالری موجود در میوه ها برای شما لیست شده است. اگر قند خونتان بالاست به این میوه ها لب نزنید
اگر نگران میزان کالری و یا قند مصرفی در رژیم غذایی خود هستید، در اینجا لیستی از میزان قند و کالری موجود در میوه ها برای شما لیست شده است.(ادامه)

‌

داشتن اطلاعات برای انتخاب مواد غذایی خوب و داشتن فعالیت بدنی می تواند به پیشگیری از بیماری ها از جمله سرطان کمک کند. برای کاهش خطر سرطان تغذیه مناسب داشته باشید
‌ داشتن اطلاعات برای انتخاب مواد غذایی خوب و داشتن فعالیت بدنی می تواند به پیشگیری از بیماری ها از جمله سرطان کمک کند.(ادامه)
خرما از آن دسته مواد غذایی است که همیشه در مورد فواید و ارزش غذایی آن شنیده‌اید؛ ولی در این مطلب عوارض احتمالی زیاده‌روی در مصرف خرما را می‌خوانید. مضرات مصرف زیاد خرما چیست؟
خرما از آن دسته مواد غذایی است که همیشه در مورد فواید و ارزش غذایی آن شنیده‌اید؛ ولی در این مطلب عوارض احتمالی زیاده‌روی در مصرف خرما را می‌خوانید.(ادامه)
پیاز خام حاوی مقادیر مناسبی از اسید فولیک است که می‌تواند از ابتلا به بیماری‌های کبدی مانند بیماری کبد چرب پیشگیری کند. سبزی پرکاربردی که کبد چرب را فوری درمان می‌کند!
پیاز خام حاوی مقادیر مناسبی از اسید فولیک است که می‌تواند از ابتلا به بیماری‌های کبدی مانند بیماری کبد چرب پیشگیری کند.(ادامه)
رئیس‌جمهور با بیان اینکه در این سال‌ها سفره مردم «دلاریزه» شده است، تأکید کرد: آنچه باعث رنج مردم می‌شود، ما را هم می‌رنجاند و برنامه دولت برقراری ثبات در سفره مردم است به‌طوری که با نوسان دلار دچار تغییر قیمت نشود. دولت سیزدهم شمار جان‌باختگان کرونا را به صفر و تورم را از ۶۰ به ۴۰ درصد رساند/ ریل‌گذاری خنثی سازی تحریم‌ها به نتیجه رسید/ راه حل معضل بی‌حجابی اجتماعی است، نه سیاسی و امنیتی/دولت در تلاش است سفره مردم متأثر از نوسان دلار نباشد/آنچه باعث رنج مردم می‌شود ما را هم می‌رنجاند(خبر)
رئیس‌جمهور با بیان اینکه در این سال‌ها سفره مردم «دلاریزه» شده است، تأکید کرد: آنچه باعث رنج مردم می‌شود، ما را هم می‌رنجاند و برنامه دولت برقراری ثبات در سفره مردم است به‌طوری که با نوسان دلار دچار تغییر قیمت نشود.(ادامه)
علت قطعی اینترنت در ۴ شهر مازندران اعلام شد
(ادامه)
تحکیم هویت ملی و مذهبی مازندران که ۱۱۹۴ سال قبل با ایجاد نخستین حکومت شیعی جهان شکل گرفته بود رسالت خطیر رسانه استانی است.

تحول در صدا و سیمای مازندران با HD سازی شبکه/ صیانت از هویت دینی دغدغه رسانه استانی
تحکیم هویت ملی و مذهبی مازندران که ۱۱۹۴ سال قبل با ایجاد نخستین حکومت شیعی جهان شکل گرفته بود رسالت خطیر رسانه استانی است. (ادامه)
وزیر ارتباطات گفت: فردا پنجشنبه اینترنت در محدوده حوزه‌های برگزاری کنکور با اطلاع قبلی به ساکنان آن مناطق قطع می‌شود. قطع اینترنت‌های همراه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۱:۳۰ در محدوده‌های برگزاری کنکور
وزیر ارتباطات گفت: فردا پنجشنبه اینترنت در محدوده حوزه‌های برگزاری کنکور با اطلاع قبلی به ساکنان آن مناطق قطع می‌شود.(ادامه)
روستا‌های بالای ۲۰ خانوار شهرستان سیمرغ به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند. شبکه ملی اطلاعات در روستا‌های سیمرغ
روستا‌های بالای ۲۰ خانوار شهرستان سیمرغ به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.(ادامه)
یکی از روش های محبوب برای رسیدن به سلامتی و ظاهر مناسب، رژیم غذایی و ترک خوردن برخی غذاها است. به عنوان مثال ترک خوردن کربوهیدرات ها یا غذاهای فرآوری شده رایج است که می تواند به معنای اجتناب خرید ماکارونی یا پاستا باشد. بررسی علمی ماکارانی!
یکی از روش های محبوب برای رسیدن به سلامتی و ظاهر مناسب، رژیم غذایی و ترک خوردن برخی غذاها است. به عنوان مثال ترک خوردن کربوهیدرات ها یا غذاهای فرآوری شده رایج است که می تواند به معنای اجتناب خرید ماکارونی یا پاستا باشد.(ادامه)
۶۳ روستای شهرستان‌های ساری و سوادکوه به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند. اتصال ۶۳ روستای دیگر مازندران به شبکه ملی اطلاعات
۶۳ روستای شهرستان‌های ساری و سوادکوه به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.(ادامه)
حسین طائب در نشست تبیینی بصیرتی اساتید بسیجی حوزه علمیه قم که در سالن همایش‌های مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) قم برگزار شد، گفت: دو برآورد نسبت به فتنه اخیر وجود دارد؛ نخستین برآورد آمریکایی‌ها این است که با توجه به فشارهای اعمال شده بر انقلاب اسلامی، یک اغتشاش داخلی می‌تواند ضربه نهایی به انقلاب اسلامی باشد که این حرکت آمریکایی‌ها آفندی است. حسین طائب: گشت ارشاد جواب نمی‌دهد
حسین طائب در نشست تبیینی بصیرتی اساتید بسیجی حوزه علمیه قم که در سالن همایش‌های مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) قم برگزار شد، گفت: دو برآورد نسبت به فتنه اخیر وجود دارد؛ نخستین برآورد آمریکایی‌ها این است که با توجه به فشارهای اعمال شده بر انقلاب اسلامی، یک اغتشاش داخلی می‌تواند ضربه نهایی به انقلاب اسلامی باشد که این حرکت آمریکایی‌ها آفندی است.(ادامه)
رکنا فواید خوراکی های ویژه شب یلدا را بررسی کرد.

    راز سلامتی نهفته در خوراکی های شب یلدا
رکنا فواید خوراکی های ویژه شب یلدا را بررسی کرد. (ادامه)
شالیزاری که در آن برنج‌های سیاه می‌روید
در شالیزار روستای آقا ملک بابل بجای برنج سفید، برنج‌های سیاه رشد می‌کند.(ادامه)
اگر تمایل به مصرف خوراکی با کالری پایین، اما ریزمغذی‌های فراوان دارید، گل کلم انتخاب مناسبی است. گل کلم جزو بهترین سبزیجات پاییزی است که فواید بسیاری برای سلامت بدن دارد و گنجاندن آن در رژیم غذایی توصیه می‌شود. ۹ فایده باورنکردنی گل‌کلم که شاید نشنیده‌ باشید
اگر تمایل به مصرف خوراکی با کالری پایین، اما ریزمغذی‌های فراوان دارید، گل کلم انتخاب مناسبی است. گل کلم جزو بهترین سبزیجات پاییزی است که فواید بسیاری برای سلامت بدن دارد و گنجاندن آن در رژیم غذایی توصیه می‌شود.(ادامه)
با انواع شکل مدفوع و علت هر یک آشنا شوید
همه ی ما گهگاه با تغییراتی در شکل مدفوع خود مواجه می شویم که دلیل آن برایمان سؤال یا حتی شاید باعث نگرانی می شود. از آنجایی که وضعیت اجابت مزاج ما بیانگر وضعیت سلامتی معده ای روده ای ما است، آشنایی با انواع مدفوع و علت ایجاد هر یک امری ضروری است.(ادامه)
اتصال ۴ روستای میاندورود به شبکه ملی اطلاعات
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از اتصال ۴ روستای میاندورود به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.