.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جزئیات انتصابات جدید در شهرداری / کدام مدیران ابقا شدند؟
رکنا: شهردار تهران در احکامی جداگانه شماری از معاونان و مدیران ارشد از نهاد را تغییر داده و برخی دیگر را نیز به مدت یک سال دیگر در سمت خود ابقا کرد.(ادامه)
۳ بازیکن و سرمربی مازنی در تیم ملی بسکتبال با ویلچر
سومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر با حضور سه ملی پوش و سرمربی مازندرانی در تهران برگزار می‌شود.(ادامه)
۶ بازیکن مازندرانی در لیست کارلوس کیروش
کارلوس کیروش ۶ بازیکن مازندرانی را به تیم ملی فوتبال دعوت کرد.(ادامه)
کرم ساقه‌خوار برنج در کمین شالیزارهای کشت دوم مازندران
(ادامه)
اراضی ملی یکی از مهمترین داشته های دولت و مردم محسوب می شود که در سال های گذشته از سوی زمین خواران و ساحل خواران مورد دخل و تصرف قرار داشت که دولت با اهتمام در اجرای جامع حدنگار(کادستر) و صدور سند برای تمامی اراضی ملی در غرب مازندران به آن پایان داد. پایان رویای زمین خواران با سنددار شدن تمامی اراضی ملی در غرب مازندران
اراضی ملی یکی از مهمترین داشته های دولت و مردم محسوب می شود که در سال های گذشته از سوی زمین خواران و ساحل خواران مورد دخل و تصرف قرار داشت که دولت با اهتمام در اجرای جامع حدنگار(کادستر) و صدور سند برای تمامی اراضی ملی در غرب مازندران به آن پایان داد. (ادامه)
شمال نیوز: سردبیر پایگاه خبری تحلیلی شمال نیوز در غم از دست دادن پدر همسر گرامیشان داغدار شد. سردبیر پایگاه خبری شمال نیوز داغدار شد
شمال نیوز: سردبیر پایگاه خبری تحلیلی شمال نیوز در غم از دست دادن پدر همسر گرامیشان داغدار شد.(ادامه)
قهرمانی نوجوانان سپیدار مازندران در هندبال منطقه ۲ کشور
(ادامه)
دریای خزر ۵ قربانی گرفت/ غرق شدن ۲ فوتبالیست
ساری- نایب رئیس هیئت نجات غریق و غواصی مازندران از غرق شدن پنج نفر در دریای استان خبر داد و گفت: دو نفر از این افراد فوتبالیست هستند.(ادامه)
شمال نیوز : نوبخت با اشاره به اینکه با وجود ۳۵۷ سر دهنه و ۵۷۰ میلیون متر مکعب آب در شهرستان ساری ۱۳۰ میلیون متر مکعب آب کم داریم، گفت: اگر قرار است انتقال آب بین حوزه‌ای انجام شود اول باید آب شهرستان خودمان تامین و بعد به شهر دیگر آب بدهیم. نوبخت : موقعیت آبی شهرستان ساری خوب نیست / در مسیر خشکسالی قرار گرفته‌ایم/ اول باید آب خودمان تامین و بعد به دیگر ان آب بدهیم
شمال نیوز : نوبخت با اشاره به اینکه با وجود ۳۵۷ سر دهنه و ۵۷۰ میلیون متر مکعب آب در شهرستان ساری ۱۳۰ میلیون متر مکعب آب کم داریم، گفت: اگر قرار است انتقال آب بین حوزه‌ای انجام شود اول باید آب شهرستان خودمان تامین و بعد به شهر دیگر آب بدهیم.(ادامه)
از درخشش مخترعین ساروی بر بام جهان تا اوج گمنامی در ساری !
(ادامه)
برپایی موکب عزای سیدالشهدا در برق منطقه ای مازندران
(ادامه)
پیام آیت الله جوادی آملی به دومین همایش ملی نهج البلاغه
آیت الله جوادی آملی تصریح کرد: بشر باید بداند که نه جنگ جهانی اول و اول‌ها نه جنگ جهانی دوم و دوم‌ها نه جنگ‌های نیابتی نه تحریم‌ها نه سوء استفاده‌ها نه قلدری‌ها نه قدرت نمایی‌ها هیچ کدام جامعه را آرام نمی‌کند، متمدن نمی‌کند. (ادامه)
مدیرکل تامین اجتماعی مازندران بااشاره به بدهکاری یکهزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی دستگاه‌های اداری و خدماتی دولتی و خصوصی استان به تامین اجتماعی گفت که از این میزان بدهکاری ۴۵۰ میلیارد تومان مربوط به شهرداری ساری است. شهرداری ساری ۴۵۰ میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهکار است
مدیرکل تامین اجتماعی مازندران بااشاره به بدهکاری یکهزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی دستگاه‌های اداری و خدماتی دولتی و خصوصی استان به تامین اجتماعی گفت که از این میزان بدهکاری ۴۵۰ میلیارد تومان مربوط به شهرداری ساری است.(ادامه)
قلع و قمع عاقبت تغییر کاربری غیرمجاز در ساری
مدیر جهاد کشاورزی ساری از قلع و قمع تغییر کاربری غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
از دست دادن سعید صادقی می تواند برای استقلال و هوادارانش یک خبر بد باشد اما حالا باشگاه استقلال درصدد جذب چند مهره سرشناس است تا به نوعی جبران مافات کند. رونمایی آجورلو از ۵ گزینه داغ استقلال
از دست دادن سعید صادقی می تواند برای استقلال و هوادارانش یک خبر بد باشد اما حالا باشگاه استقلال درصدد جذب چند مهره سرشناس است تا به نوعی جبران مافات کند.(ادامه)
شرایط محاسبه خدمت سربازی به عنوان سوابق بیمه‌ای
سرپرست اداره کل تامین اجتماعی مازندران درباره شرایط محاسبه خدمت سربازی به عنوان سوابق بیمه‌ای توضیحاتی داد.(ادامه)
۱۳ توصیه محیط‌زیست مازندران برای روز ۱۳ فروردین
(ادامه)
معاون امور دولت، مجلس و استانهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با صدور حکمی سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران را  منصوب کرد.
سرپرست اداره­ کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران منصوب شد
معاون امور دولت، مجلس و استانهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با صدور حکمی سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران را منصوب کرد. (ادامه)
مدیرکل جدید تامین اجتماعی و مدیر درمان این مجموعه امروز پنجشنبه در مراسمی با حضور معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی کشور در ساری معرفی شدند.

تغییرات به مجموعه تامین اجتماعی مازندران رسید
مدیرکل جدید تامین اجتماعی و مدیر درمان این مجموعه امروز پنجشنبه در مراسمی با حضور معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی کشور در ساری معرفی شدند. (ادامه)
اعلام اسامی داوران هفته ۲۲ لیگ برتر فوتبال
کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته بیست و دوم لیگ برتر را اعلام کرد.(ادامه)
ارتقای تکنولوژی سایت همراه اول در نکا
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از ارتقای تکنولوژی سایت همراه اول در شهرستان نکا خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : در آیین تکریم و معارفه سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران بر حفظ زمین های کشاورزی استان تاکید و رکوردهای جدید در کشاورزی رونمایی شد. از تاکید بر حفظ زمین های کشاورزی تا ثبت رکوردهای جدید در کشاورزی مازندران
شمال نیوز : در آیین تکریم و معارفه سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران بر حفظ زمین های کشاورزی استان تاکید و رکوردهای جدید در کشاورزی رونمایی شد.(ادامه)
بهره برداری از ۳ لینک سیگنال رسانی زمینی صدا و سیما در مازندران
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران از بهره برداری سه لینک سیگنال رسانی زیمنی صدا و سیما در استان خبر داد.(ادامه)
اتصال ۴ روستای ساری به شبکه ملی اطلاعات
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از اتصال ۴ روستای ساری به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.(ادامه)
موافقت با صدور ۱۱ پروانه جدید پیشخوان دولت در مازندران
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از موافقت با صدور ۱۱ پروانه جدید پیشخوان دولت در استان خبر داد.(ادامه)
راه اندازی یک سایت جدید و ارتقای تکنولوژی ۷ سایت همراه اول
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از راه اندازی یک سایت جدید و ارتقای تکنولوژی ۷ سایت همراه اول در امسال خبر داد.(ادامه)
پنجره زمستانی نقل و انتقالات در حالی رو به پایان است که هنوز چند اتفاق مهم که فوتبال دوستان در انتظار آن هستند رخ نداده و مهم ترین آن می‌تواند ماجرای بازگشت رامین .... آخرین وضعیت فوتبالیست ساروی برای پیوستن به تیم پرسپولیس
پنجره زمستانی نقل و انتقالات در حالی رو به پایان است که هنوز چند اتفاق مهم که فوتبال دوستان در انتظار آن هستند رخ نداده و مهم ترین آن می‌تواند ماجرای بازگشت رامین ....(ادامه)
تیم فوتبال استقلال در دیدار خارج از خانه خود در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، مقابل پیکان به پیروزی دست یافت. اتمام یک‌هشتم نهایی جام حذفی به کام استقلال
تیم فوتبال استقلال در دیدار خارج از خانه خود در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، مقابل پیکان به پیروزی دست یافت.(ادامه)
اتصال ۱۶ روستای دیگر مازندران به شبکه ملی اطلاعات
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از اتصال ۱۶ روستای استان به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.(ادامه)
حماسه ۶ بهمن نشان بصیرت مردم آمل است
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه، حماسه ششم بهمن سال ۶۰ آمل را نشان معرفتی و بصیرتی مردم این دیار دانست و گفت: سرداران و رزمندگان باید این حماسه را روایت کنند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.