.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مبتلایان به سنگ کلیه چی بخورند؟
در افراد مبتلا به سنگ کلیه باید مصرف گوشت قرمز و پروتئین‌های حیوانی محدود باشند و از همه چیز مهم‌تر اینکه مصرف مایعات باید به حدی باشد که شخص بتواند روزی دو الی سه لیتر ادرار داشته باشد.(ادامه)
بلایی که دیابت بر سر چشم می‌آورد
رتینوپلاستی دیابتی یکی از عوارض متعدد دیابت است که در اثر آسیب عروق شبکیه به وسیله قند خون بالا ایجاد می‌شود و اگر تشخیص و اقدامات مورد نیاز در زمان مناسب انجام نشود می‌تواند موجب نابینایی شود.(ادامه)
خواص استفاده از زنجبیل
فشار خون بالا به عنوان «قاتل خاموش» شناخته می شود زیرا اغلب بدون علامت است. با این حال فشار خون بالا فرد را در معرض افزایش خطر بیماری قلبی، ایست قلبی و سکته قرار می دهد.(ادامه)
عوارض کرونا برای قلب
رئیس سیزدهمین کنگره قلب و عروق خاورمیانه گفت: یافته‌ها نشان می‌دهد بیمارانی که سکته‌های قلبی داشته‌اند، بیشتر در معرض ابتلا به کرونا هستند.(ادامه)
کاهش فشار خون با یک گیاه دارویی
مدیر مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: گل میمونی سازویی خاصیت ضد باکتریایی دارد، این گیاه فشارخون بالا را کاهش می دهد و خاصیت ضدافسردگی دارد. (ادامه)
خواص بی‌نظیر ارده و شیره در درمان بیماری‌ها
ارده و شیره به عنوان ماده غذایی طبیعی خواص بسیاری برای سلامتی انسان دارد، استفاده از ارده و شیره برای بهبود سلامت بدن و همچنین درمان برخی از بیماری ها بی نظیر است.(ادامه)
سالم‌ترین سبزیجات کدامند؟
سبزی‌ های خوش‌ طعم و لذیذ مثل ریحان، شاهی، تربچه‌ های نقلی و نعنا همیشه پای ثابت سفره‌ های ایرانی بوده است. برای مثال سالاد شیرازی و کاهو در کنار انواع خورشت و پلو ترکیبی اشتهاآور و مغذی می‌سازد.(ادامه)
بهترین زمان تزریق واکسن آنفلوانزا
یک متخصص بیماری‌های عفونی به تشریح بیماری آنفلوانزا و بهترین زمان تزریق واکسن آن پرداخت. (ادامه)
معجزه خوردن روزانه یک حبه سیر با شکم خالی
سیر خواص دارویی بسیار زیادی دارد که در علم پزشکی ثابت شده است، همچنین مصرف سیر با معده خالی خواص درمانی فوق العاده ای برای بدن انسان دارد.(ادامه)
۹خاصیت شگفت‌انگیز غذاهای تند که نمی‌دانستید
فرهنگ های بسیاری در سرتاسر جهان از ادویه ها و سس های تند، نه فقط برای مزه، استفاده کرده اند. تمام فواید و اثرات مثبت محصولات با طعم تند در کپسایسین موجود در آنهاست. (ادامه)
۵ گیاه آپارتمانی مفید برای سلامتی
گل‌ها و گیاهان فراتر از زیبا کردن محیط می‌توانند بر روحیه و بهداشت روانی ما نیز تأثیر مثبت بگذارند.(ادامه)
واکسن کرونا برای مادر و جنین هیچ عارضه‌ای ندارد
عضو کمیته کشوری سلامت زنان وزارت بهداشت، گفت: یکی از واکسن هایی که از سوی سازمان جهانی بهداشت برای مادران باردار تایید شده، واکسن سینوفارم است.(ادامه)
۳۰ درصد مبتلایان به قارچ سیاه جان خود را از دست داده‌اند
فوق تخصص گوش، حلق و بینی بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) گفت: ۳۰ درصد مبتلایان به قارچ سیاه که به دلیل ابتلا به کرونا دچار این بیماری شدند، به دلیل درگیری مغز با آن، جان خود را از دست داده‌اند. (ادامه)
چگونگی تزریق واکسن کرونا به زنان باردار
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل درباره چگونگی تزریق واکسن کرونا به زنان باردار توضیحاتی داد.(ادامه)
تاثیر داروهای فشارخون در سرطان روده
نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد داروهای رایج فشار خون ممکن است مدت زمان زنده ماندن را برای بیماران مبتلا به سرطان روده بزرگ بهبود بخشد.(ادامه)
معجزه این میوه در مقابل یک بیماری کشنده!
خوردن انگور فواید بسیاری دارد و از یک بیماری کشنده نیز جلوگیری می کند. (ادامه)

خیار فقط یک میان وعده یا یک ماده غذایی برای سالاد نیست. بلکه میوه ای جالیزی پر از خاصیت های تغذیه ای و آنتی اکسیدانی بی نظیر است. تمام خواص خیار را بشناسید
خیار فقط یک میان وعده یا یک ماده غذایی برای سالاد نیست. بلکه میوه ای جالیزی پر از خاصیت های تغذیه ای و آنتی اکسیدانی بی نظیر است.(ادامه)
۹ علامت کرونا ویژه زنان باردار
زنان باردار اگر ۹ علامت را داشتند برای تشخیص ابتلا به کرونا سریع به پزشک مراجعه کنند.(ادامه)
معرفی رژیم غذایی پیشگیری از سرطان
نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که عادات غذایی اکثر بزرگسالان با دستورالعمل های غذایی که می توانند خطر ابتلا به سرطان را کاهش دهند مطابقت ندارد.(ادامه)
۵ عادت روزانه که باعث آسیب جدی به بدن می‌شوند
برخی عادت‌ها و کارهای نادرست، در طول شبانه روز عوارضی را برای سلامتی بدن به دنبال دارد که شاید از آن‌ها بی‌اطلاع باشید.(ادامه)
تاثیر پتاسیم، منیزیم و کلسیم در کاهش فشارخون بالا
در سنین بالاتر، رگ های خونی به طور طبیعی خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهند، بنابراین دیگر به خوبی حالت کشسانی ندارند و عروق سفت شده می توانند منجر به فشار خون شوند.(ادامه)
خاصیت «هل» در کاهش فشارخون و بهبود تنفس
هل یک غلاف دانه ای معطر کوچک است که به عنوان ادویه در تهیه غذاها مورد استفاده قرار می گیرد.(ادامه)
فشار خون گرفتن در عصر ممنوع!
اگر هر روز در خانه فشار خون خود را اندازه می‌گیرید، باید بهترین زمان را برای اندازه گیری فشار خون انتخاب کنید تا نتیجه دلخواهتان را کسب کنید.(ادامه)
اینفوگرافی/ ۸ نکته برای مدیریت فشار خون بالا
فشارخون بالا عبارت است از افزایش فشار وارده از جریان خون به دیواره رگ‌های خونی. فشارخون بالا گاهی «کشنده بی‌سر و صدا» نامیده می‌شود، زیرا تا مراحل انتهایی اکثرا هیچ علامتی ندارد. با مراجعه به اینفوگرافیک زیر ٨ نکته برای مدیریت فشار خون بالا را ببینید. (ادامه)
معجزه خوردن روزانه یک حبه سیر
سیر خواص دارویی بسیار زیادی دارد که در علم پزشکی ثابت شده است، همچنین مصرف سیر با معده خالی خواص درمانی فوق العاده‌ای برای بدن انسان دارد.(ادامه)
سه سوته فشار خونتان را درمان کنید+ راهکار
به گفته انجمن قلب امریکا (AHA) در ایالات متحده حدود ۸۵ میلیون نفر فشار خون بالا دارند و از هر سه نفر آن‌ها یک نفر بالای ۲۰ سال است.(ادامه)
نشانه‌های درگیری ریه در بیماران کرونایی
دبیر کمیته علمی کشوری کرونا با تاکید بر اینکه همه واکسن‌های کرونا موثر و کارامد هستند، تزریق واکسن برای افراد دارای آلرژی را بلامانع خواند.(ادامه)
بروز علائم قلبی پس از بهبودی از کرونا
افراد علائم قلبی پس از بهبودی از کرونا را جدی بگیرند.(ادامه)
ارتباط نوع گروه خونی با بروز سنگ کلیه
نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد برخی انواع گروه های خونی موجب افزایش ریسک ابتلا به برخی مشکلات سلامت می شود.(ادامه)
یک متخصص تغذیه گفت: گوجه‌سبز هم مانند دیگر میوه‌ها ممکن است برای برخی افراد حساسیت‌زا باشد، بنابراین باید در مصرف آن به‌ویژه برای کودکان زیر سه سال، زنان باردار و افراد دارای آلرژی دقت کرد. این ۳ گروه نباید گوجه‌سبز بخورند
یک متخصص تغذیه گفت: گوجه‌سبز هم مانند دیگر میوه‌ها ممکن است برای برخی افراد حساسیت‌زا باشد، بنابراین باید در مصرف آن به‌ویژه برای کودکان زیر سه سال، زنان باردار و افراد دارای آلرژی دقت کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.