.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
هاشمی: مردم بهترین‌ها را انجام می‌دهند
رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی «اقیانوس مردمی» را برای انجام کارها ، عمیق، وسیع و ژرف خواند و گفت: هر جا که مردم وارد شوند، کارها را به بهترین نحو انجام می‌دهند و دانشگاه آزاد بهترین مصداق برای این ادعاست.(ادامه)
ترین های کابینه روحانی کدامند؟
تنها یک سال و اندی از عمر دولت روحاني مي‌گذرد اما اغلب وزيران دولت او حتي در همان ماه‌هاي اوليه آغاز کاربارها و بارها به مجلس احضار شده اند! وزيران خارجه، علوم، نفت، صنعت، مسكن، اقتصاد، اطلاعات و ...از وزاری فعال روحانی در مجلس بودند.(ادامه)
نامه سرگشاده احمد توکلی به روحانی
(ادامه)
نامه توکلی به روحانی درباره وزارت علوم
(ادامه)
استعفای میلی منفرد از معاونت وزارت علوم
(ادامه)
اظهارات جنجالی فائزه هاشمی در خصوص انتخابات
جریان اصولگرایی رای ثابتی دارد و پای صندوق‌های رای هم که می‌روند رای آنها معمولا بیش از آن رای سنتی نیست.(ادامه)
افشاگری یكی از نزدیكان رئیس جمهور
بازی دو سر برد و سلسله لج بازی های رییس جمهور در مقابل جریان اكثریت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی موجب شده تا حتی در محافل نزدیك به دولت نیز این موضوع مورد سوال قرار گیرد. (ادامه)
برنامه‌ جدی کارگزاران برای مجلس و خبرگان
عضو حزب کارگزاران از برنامه‌ریزی قوی و جدی حزب متبوع خود برای انتخابات مجلس و خبرگان رهبری خبر داد و گفت: من قصد استعفا از کارگزاران را ندارم. (ادامه)
آغاز فضاسازی در مجلس علیه دانش‌آشتیانی
(ادامه)
گمانه زنی‌ها درباره گزینه بعدی وزارت علوم
شمال نیوز: با وجود گذشت نزدیک به دو ماه از آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها، هنوز دولت و مجلس در مورد یک گزینه واحد به توافق نرسیده‌اند و وزارت علوم همچنان با سرپرست اداره می‌شود. در حقیقت از زمان روی کار آمدن دولت یازدهم، وزارت علوم بیش از سایر وزارت‌خانه‌ها زیر ذره بین نمایندگان مجلس قرار داشت و از همان گزینه اولی که روحانی برای تصدی دانشگاه‌ها انتخاب کرد اختلاف‌ها شروع شد. در مورد گزینه‌های احتمالی وزارت علوم برای معرفی به مجلس با حجت الاسلام بیگدلی و محمد رضا جلایی پور دو استاد اصلاح طلب گفت و گو کردیم و تاکید آنها بر این بود که ویژگی‌های گزینه بعدی وزارت علوم قطعا مشابه افرادی است که پیش از این به مجلس معرفی شده‌اند.(ادامه)
شمال نیوز : در حالی نمایندگان ملت در بهارستان با اکثریتی قاطع به وزیر پیشنهادی علوم رای ندادند که یک نماینده اعتقاد دارد ، اقلیت مجلس صرفا به خاطر مسایل سیاسی رای نمی‌دهند! دامادی :اقلیت مجلس به وزرای پیشنهادی دولت رای نمی دهند ! / لاهوتی: دولت درمعرفی وزیر جدید احتیاط کند !
شمال نیوز : در حالی نمایندگان ملت در بهارستان با اکثریتی قاطع به وزیر پیشنهادی علوم رای ندادند که یک نماینده اعتقاد دارد ، اقلیت مجلس صرفا به خاطر مسایل سیاسی رای نمی‌دهند! (ادامه)
سرنوشت نامعلوم وعده مهم روحانی
در حالی که ۱۴ ماه از تشکیل دولت می‌گذرد، اما تاکنون یکی از وعده‌های مهم روحانی که احیای سازمان برنامه و بودجه بوده، محقق نشده است.(ادامه)
عضو فراکسیون رهروان با توجه به حواشی جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی علوم، عملکرد نمایندگان را متفاوت از نظرات مردمی خواند و اظهار کرد: اغلب نمایندگان تهران نظرات مردمی را استماع نمی‌کنند و افرادی که هیچ نقشی در بهبود شرایط کشور طی حوادث سال ۸۸ نداشتند حالا بدون آنکه در پی اعتقادی باشند تجارت کرده و کاسبی می‌کنند.

دلسوزان نظام صف خودرا ازکاسبان و تاجران فتنه جداکنند
عضو فراکسیون رهروان با توجه به حواشی جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی علوم، عملکرد نمایندگان را متفاوت از نظرات مردمی خواند و اظهار کرد: اغلب نمایندگان تهران نظرات مردمی را استماع نمی‌کنند و افرادی که هیچ نقشی در بهبود شرایط کشور طی حوادث سال ۸۸ نداشتند حالا بدون آنکه در پی اعتقادی باشند تجارت کرده و کاسبی می‌کنند. (ادامه)
شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی، با توجه به حساسیتی که بر روی وزیر علوم دارند به دنبال گزینه‌ای هستند که به قول خودشان فرا جناحی و کاملا علمی باشد، چهارده نماینده اصولگرای مجلس نهم، نظرات خود در این باره را با تابناک در میان گذاشته‌اند.
گزینه های نمایندگان اصولگرا برای وزارت علوم چه کسانی هستند؟
شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی، با توجه به حساسیتی که بر روی وزیر علوم دارند به دنبال گزینه‌ای هستند که به قول خودشان فرا جناحی و کاملا علمی باشد، چهارده نماینده اصولگرای مجلس نهم، نظرات خود در این باره را با تابناک در میان گذاشته‌اند. (ادامه)
رابطه دولت و مجلس شکرآب شد؟
(ادامه)
(تصاویر) جلسه رای‌اعتماد وزیر پیشنهادی علوم
شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح روز چهارشنبه صلاحیت محمود نیلی احمدآبادی وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت علوم به او رای اعتماد نداد. (ادامه)
شمال نیوز : محمود نیلی احمد آبادی در جلسه علنی امروز مجلس با ۱۶۰ رأی مخالف، ۷۹ رأی موافق و ۷ رأی ممتنع از مجموع ۲۴۶ رای، نتوانست اعتماد نمایندگان مجلس را برای تصدی پست وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری کسب کند... نیلی احمد آبادی نتوانست از مجلس رأی اعتماد بگیرد
شمال نیوز : محمود نیلی احمد آبادی در جلسه علنی امروز مجلس با ۱۶۰ رأی مخالف، ۷۹ رأی موافق و ۷ رأی ممتنع از مجموع ۲۴۶ رای، نتوانست اعتماد نمایندگان مجلس را برای تصدی پست وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری کسب کند...(ادامه)
«نه» مجلس به وزیر پیشنهادی روحانی
(ادامه)
شمال نيوز: وزیر پیشنهادی علوم روز گذشته رایزنی های خود را برای تصدی این پست در مجلس آغاز کرد, اما واکنش های نمایندگان سرنوشت اعتماد به او را نامعلوم می کند. مخالفان وزیر علوم چه می گویند؟
شمال نيوز: وزیر پیشنهادی علوم روز گذشته رایزنی های خود را برای تصدی این پست در مجلس آغاز کرد, اما واکنش های نمایندگان سرنوشت اعتماد به او را نامعلوم می کند.(ادامه)
نامه روحانی در مجلس اعلام وصول شد
رئیس مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری در چهارشنبه هفته جاری خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: دبیر شورای نگهبان در خصوص رابطه با فرزندش گفت: اختلاف سلیقه ما کم نیست. مثلا از نظر اسلامی من تشخیصی دارم ایشان آن را قبول ندارد. گاهی اوقات نیز در خصوص مسائل مباحثه می کنیم و قانع هم نمی شود.
اظهارات آیت الله جنتی درباره اختلاف با فرزندش، راز سلامتی‌اش، رفع حصر موسوی و کروبی، تایید صلاحیت‌ها و ...(خبر)
شمال نیوز: دبیر شورای نگهبان در خصوص رابطه با فرزندش گفت: اختلاف سلیقه ما کم نیست. مثلا از نظر اسلامی من تشخیصی دارم ایشان آن را قبول ندارد. گاهی اوقات نیز در خصوص مسائل مباحثه می کنیم و قانع هم نمی شود. (ادامه)
اظهارات جنتی ازلطف نظام به موسوی وکروبی
آیت الله جنتی گفت: افرادی با ابزار سوء سیاسی قصد قبضه کردن خبرگان را دارند. من از این افراد حسن نیتی سراغ ندارم. البته تعداد این افراد زیاد نیست ولیکن بی کار ننشسته اند. این امر به شورای نگهبان مربوط نمی شود و بیشتر از فضای سیاسی و اجتماعی است.(ادامه)
پیام غیرمستقیم لاریجانی به اصولگرایان؟
(ادامه)
رهامی رئیس ستاد انتخابات جبهه اصلاحات
آخرین نشست شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در زمان ریاست حزب مردم‌سالاری همزمان با شب عید سعید غدیر برگزار شد و طی آن احمد حکیمی‌پور به عنوان رئیس دوره‌ای شورا و محسن رهامی به عنوان رئیس کمیته انتخابات انتخاب شدند. (ادامه)
روحانی: دانشگاه باشگاه سیاسی نیست
رئیس جمهور با بیان این که در این یک سال تلاشمان این بوده که فضای دانشگاه از فضای امنیتی فاصله ، فاصله و فاصله بگیرد، تصریح کرد : تلاش ما همچنین این بوده که اگر فردی با دلایل ضعیف کنار گذاشته شده بود، بر سر کار وکلاس خود بازگردد.(ادامه)
چه کسی وزیر علوم می‌شود؟ این سوالی است که این روزها ذهن اقشار مختلف جامعه به ویژه سیاسیون و دانشگاهیان را به خود اختصاص داده است.... روحانی در معرفی وزیر علوم به مجلس، مسیر احمدی‌نژاد را می‌رود؟ (خبر)
چه کسی وزیر علوم می‌شود؟ این سوالی است که این روزها ذهن اقشار مختلف جامعه به ویژه سیاسیون و دانشگاهیان را به خود اختصاص داده است....(ادامه)
گزینه احتمالی جانشینی «فرجی دانا»
یکی از نمایندگان مجلس از احتمال معرفی محمد فرهادی، رئیس جمعیت هلال احمر و وزیر اسبق بهداشت برای تصدی وزارت علوم به مجلس خبر داد.(ادامه)
شاید کمتر کسی از جمع دولتی ها و اصلاح طلبان گمان می کرد که تعداد آرای مخالف فرجی دانا از آرای موافق بیشتر شود اما دلایل متعددی سبب شد که این استیضاح به ثمر نشسته و اولین وزیر... انتقاد تند خاتمی از روحانی/ با گزینه‌های جدید وزارت علوم آشنا شوید/ کلید ساختمان سعادت آباد به که می‌رسد؟(خبر)
شاید کمتر کسی از جمع دولتی ها و اصلاح طلبان گمان می کرد که تعداد آرای مخالف فرجی دانا از آرای موافق بیشتر شود اما دلایل متعددی سبب شد که این استیضاح به ثمر نشسته و اولین وزیر...(ادامه)
چه کسی وزیر علوم می شود؟
(ادامه)
واقعیت این است که روح مردمسالاری، تضارب آراء، تلاقی دیدگاهها و تعاطی افکار است و باید با کنارنهادن همگرایی های تصنعی، واگرایی های واقعی را تجربه کرده و با طمأنینه و شکیبایی به وحدتی اندیشید که از امواج اختلافات سلیقه و اولیه گذر کرده و به ساحل اتحاد و انسجام رسید! در بن بست افشاگری ها و ناگفته ها گرفتار نشویم !
واقعیت این است که روح مردمسالاری، تضارب آراء، تلاقی دیدگاهها و تعاطی افکار است و باید با کنارنهادن همگرایی های تصنعی، واگرایی های واقعی را تجربه کرده و با طمأنینه و شکیبایی به وحدتی اندیشید که از امواج اختلافات سلیقه و اولیه گذر کرده و به ساحل اتحاد و انسجام رسید!(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.