.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ماهواره سنجش از دور طلوع ۳ که به سفارش سازمان فضایی ایران و توسط صنایع الکترونیک ایران ساخته شده بود، تحویل سازمان فضایی ایران شد. ماهواره طلوع ۳ تحویل سازمان فضایی ایران شد
ماهواره سنجش از دور طلوع ۳ که به سفارش سازمان فضایی ایران و توسط صنایع الکترونیک ایران ساخته شده بود، تحویل سازمان فضایی ایران شد.(ادامه)
ایشان هدف اصلی از تحریم‌ها را معیشت مردم و گروگان گرفتن آن دانستند و گفتند: در زمینه رفع تحریم‌ها کارها و مذاکراتی در حال انجام است که در جای خود درست و محفوظ است؛ اما به موازات آن باید خط خنثی کردن تحریم‌ها دنبال شود که مهم‌ترین شاخص آن، کاهش تورم است. تقدیر و تمجید همراه با تذکرات مهم درباره معیشت مردم و رشد تولید / غبار مشکلات معیشتی مانع دیده شدن اقدامات اساسی و زیربنایی دولت / ملاک ارتباطات بین‌المللی، منافع و عزت ملی است/درباره این دو سال دولت سیزدهم میخواهم علاوه بر کمک، تمجید کنم(خبر)
ایشان هدف اصلی از تحریم‌ها را معیشت مردم و گروگان گرفتن آن دانستند و گفتند: در زمینه رفع تحریم‌ها کارها و مذاکراتی در حال انجام است که در جای خود درست و محفوظ است؛ اما به موازات آن باید خط خنثی کردن تحریم‌ها دنبال شود که مهم‌ترین شاخص آن، کاهش تورم است.(ادامه)
معاون متوسطه آموزش و پرورش گفت: نتایج آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی وزارت آموزش و پرورش به زودی اعلام خواهد شد. اعلام نتایج آزمون استخدامی دبیری و هنرآموز تا پایان دهه اول شهریور
معاون متوسطه آموزش و پرورش گفت: نتایج آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی وزارت آموزش و پرورش به زودی اعلام خواهد شد.(ادامه)
سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ تا پایان روز دوشنبه ۶ شهریور ماه خبر داد. مهلت انتخاب رشته آزمون سراسری ۱۴۰۲ تا ۶ شهریور تمدید شد
سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ تا پایان روز دوشنبه ۶ شهریور ماه خبر داد.(ادامه)
۲۷۰ هزار متر مربع از عرصه‌های محیط زیستی مازندران که تصرف شده بودند از متصرفان خلع ید شد. زمین خواران به عرصه های محیط زیستی هم رحم نکردند
۲۷۰ هزار متر مربع از عرصه‌های محیط زیستی مازندران که تصرف شده بودند از متصرفان خلع ید شد.(ادامه)
شمال نیوز : سازمان سنجش اسامی رتبه‌های برتر آزمون سراسری ۱۴۰۲ در پنج زیرگروه آزمایشی را اعلام کرد. اعلام اسامی برترین‌های کنکور ۱۴۰۲ بدون حضور مازندرانی ها !
شمال نیوز : سازمان سنجش اسامی رتبه‌های برتر آزمون سراسری ۱۴۰۲ در پنج زیرگروه آزمایشی را اعلام کرد.(ادامه)
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از جذب و بکارگیری حدود ۱۰۰ هزار نفر در وزارت آموزش و پرورش و زیر مجموعه‌های آن در سال جاری خبر داد و گفت: دیگر دستگاه‌های اجرایی نیز در سال جاری جذب و بکارگیری از طریق آزمون‌های استخدامی داشته و خواهند داشت ....(خبر)
(ادامه)
سازمان سنجش: دیوان عدالت اداری دستور موقت بازگشت به تحصیل ۵ داوطلب شبهه‌دار دیگر را صادر کرد / ابلاغ جدیدی هم زده‌اند که احتمالا منتهی به صدور مجدد رأی انفصال از خدمت رئیس سازمان سنجش می‌شود؛ تأکید کرده اند که رئیس سازمان امکان معرفی نماینده برای ارائه دفاعیات را ندارد؛ باید شخصاً ظرف ۱۰ روز در دیوان عدالت حاضر شود(خبر)
(ادامه)
سخنگوی دولت با اشاره به پیشگامی دولت در مقابله با تقلب در کنکور و شناسایی متقلبان گفت: هرگز اجازه نخواهیم داد هیچ متقلبی در کلاس‌های دانشگاه بنشیند و دولت با قدرت از ورود متقلبان به دانشگاه جلوگیری می‌کند. دیوان عدالت اداری به دلیل برخورد رئیس سازمان سنجش با متقلبان کنکور، حکم انفصال صادر کرد
سخنگوی دولت با اشاره به پیشگامی دولت در مقابله با تقلب در کنکور و شناسایی متقلبان گفت: هرگز اجازه نخواهیم داد هیچ متقلبی در کلاس‌های دانشگاه بنشیند و دولت با قدرت از ورود متقلبان به دانشگاه جلوگیری می‌کند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۱۹ مرداد
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر صحبت‌های رئیس جمهور در مراسم ملی بزرگداشت شهدای مدافع حرم و حاشیه‌های پیش ثبت نام انتخابات مجلس پرداخته اند.(ادامه)
یک دادگاه قضایی حکم به انفصال از خدمت عبدالرسول پور عباس رئیس سازمان سنجش داد.

حکم انفصال از خدمت رئیس سازمان سنجش به دلیل ایستادگی در مقابل متقلبین کنکور
یک دادگاه قضایی حکم به انفصال از خدمت عبدالرسول پور عباس رئیس سازمان سنجش داد. (ادامه)
شمال نیوز : بخشنامه محرمانه سازمان اداری و استخدامی برای جذب نیروی قرارداد کار معین از مراکز خاص با شکایت سجاد کریمی پاشاکی از سازمان اداری و استخدامی کشور ابطال شد. ابطال بخشنامه محرمانه برای استخدام هزاران نیروی خاص در آموزش و پرورش
شمال نیوز : بخشنامه محرمانه سازمان اداری و استخدامی برای جذب نیروی قرارداد کار معین از مراکز خاص با شکایت سجاد کریمی پاشاکی از سازمان اداری و استخدامی کشور ابطال شد.(ادامه)
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، از اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ تا پایان هفته جاری خبر داد. اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری تا پایان هفته جاری
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، از اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ تا پایان هفته جاری خبر داد.(ادامه)
عضو دفتر حفظ‌ و نشر آثار رهبر انقلاب در واکنش به برخی ادعاها درباره موسوی‌خوئینی‌ها تاکید کرد: رهبر انقلاب موسوی خوئینی‌ها را سال ۶۸ به‌سِمت ... واکنش عضو دفتر حفظ‌ و نشر آثار رهبری به ادعاها درباره موسوی‌ خوئینی‌ها | حکم رهبر انقلاب و واکنش موسوی‌ خوئینی‌ها چه بود؟
عضو دفتر حفظ‌ و نشر آثار رهبر انقلاب در واکنش به برخی ادعاها درباره موسوی‌خوئینی‌ها تاکید کرد: رهبر انقلاب موسوی خوئینی‌ها را سال ۶۸ به‌سِمت ...(ادامه)
ستایشی در واکنش به اینکه برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی مدعی شدند که کم کاری‌هایی بابت اجرای قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار در زمینه مراحل آزمون وکلات سراسری از سوی قوه قضاییه صورت گرفته است و در این رابطه به وزیر دادگستری تذکر دادند ....(خبر)
(ادامه)
سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: به منظور پیشگیری از تقلب، تخلف و جلوگیری از تضییع حقوق داوطلبان آزمون‌ آیلتس لغو شد. ادعای لو رفتن سوالات آزمون آیلتس تأیید شد
سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: به منظور پیشگیری از تقلب، تخلف و جلوگیری از تضییع حقوق داوطلبان آزمون‌ آیلتس لغو شد.(ادامه)
اگر ذهن خلاق دارید پرنده را در تصویر پیدا کنید
فقط یک ذهن خلاق میتواند تمامی پرنده‌های تصویر را پیدا کند.(ادامه)
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ما از هر پیشنهادی که در راستای بهبود شبکه ارتباطی کشور باشد، استقبال می‌کنیم. فروش سیمکارت بدون فیلتر صحت دارد؟
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ما از هر پیشنهادی که در راستای بهبود شبکه ارتباطی کشور باشد، استقبال می‌کنیم.(ادامه)
 گزارش کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی در دستور کار این هفته نمایندگان در صحن علنی است.

لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی در دستور کار مجلس قرار گرفت
گزارش کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی در دستور کار این هفته نمایندگان در صحن علنی است. (ادامه)
پژوهشگران با مرور مطالعات انجام‌شده در موسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور، گیاهان بومی دارای ترکیبات ضد باکتری، ضد قارچی و ضد ویروسی را معرفی کردند. آشنایی با چند اسانس ضد میکروب و گیاهی
پژوهشگران با مرور مطالعات انجام‌شده در موسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور، گیاهان بومی دارای ترکیبات ضد باکتری، ضد قارچی و ضد ویروسی را معرفی کردند.(ادامه)
دیروز خبری از طرف دستگاه قضائی منتشر شد که از جهاتی می‌توان آن را دارای اهمیت درخورتوجهی دانست. آن خبر هم بازداشت دادستان یکی از شهرهای استان مازندران در راستای مقابله همه‌جانبه با فساد در دستگاه قضائی بود. طبق اخبار رسمی این مقام قضائی از سوی اطلاعات قوه قضائیه بازداشت شده است؛ اما اهمیت ماجرا چیست؟ یک پیشنهاد درباره بازداشت یک دادستان(يادداشت)
دیروز خبری از طرف دستگاه قضائی منتشر شد که از جهاتی می‌توان آن را دارای اهمیت درخورتوجهی دانست. آن خبر هم بازداشت دادستان یکی از شهرهای استان مازندران در راستای مقابله همه‌جانبه با فساد در دستگاه قضائی بود. طبق اخبار رسمی این مقام قضائی از سوی اطلاعات قوه قضائیه بازداشت شده است؛ اما اهمیت ماجرا چیست؟(ادامه)
تقلب حدود هزار نفر در کنکور ۱۴۰۱ محرز شده که این افراد هم‌اکنون در دانشگاه مشغول تحصیل هستند، اما به دلیل نقص قانون فعلا زمینه برخورد با این افراد وجود ندارد تقلب با آسودگی!
تقلب حدود هزار نفر در کنکور ۱۴۰۱ محرز شده که این افراد هم‌اکنون در دانشگاه مشغول تحصیل هستند، اما به دلیل نقص قانون فعلا زمینه برخورد با این افراد وجود ندارد(ادامه)
تصویری عجیب از صف مردم برای مشاهده اسامی قبول شدگان کنکور! + عکس
آن روزها که اینترنت نبود، اسامی قبول شدگان در کنکور را در روزنامه‌ سنجش منتشر می‌کردند.(ادامه)
پذیرش دانشجو بدون کنکور همیشه این سوال را برای مخاطب خود ایجاد می‌کند که مدرک این رشته‌ها با مدرک رشته‌های با کنکور چه تفاوتی دارد و اساسا آیا مدرک این دو مدل پذیرش تفاوتی با هم دارد یا نه ؟ تفاوت مدرک رشته‌های با کنکور و بدون کنکور چیست؟
پذیرش دانشجو بدون کنکور همیشه این سوال را برای مخاطب خود ایجاد می‌کند که مدرک این رشته‌ها با مدرک رشته‌های با کنکور چه تفاوتی دارد و اساسا آیا مدرک این دو مدل پذیرش تفاوتی با هم دارد یا نه ؟(ادامه)
همزمان با آغاز فرایند توزیع کارت نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۲، محل و نحوه رفع نقص کارت شرکت در آزمون داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجی بر مبنای شهرستان انتخابی آنان و آنچه در تقاضانامه ثبت نام، مشخص کرده‌اند، از طریق سازمان سنجش آموزش کشور مشخص شد. کنکوری‌هایی که اطلاعات کارتشان مشکل دارد، بخوانند
همزمان با آغاز فرایند توزیع کارت نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۲، محل و نحوه رفع نقص کارت شرکت در آزمون داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجی بر مبنای شهرستان انتخابی آنان و آنچه در تقاضانامه ثبت نام، مشخص کرده‌اند، از طریق سازمان سنجش آموزش کشور مشخص شد.(ادامه)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت.
دهه ۹۰ را باید دوره تعطیلی خیلی از بخش‌ها بدانیم/ بسیاری از مسئولین شرایط سال ۱۴۰۰ را حتی از وضعیت زمان جنگ بدتر می‌دانستند/ در شروع دولت ۴۸۰ هزار میلیارد کسری بودجه داشتیم/ با پول فروش نفت این کسری بودجه را جبران کردیم/ اگر اقدامات دولت سیزدهم نبود تورم سه رقمی می شد/ مذاکرات را متوقف نکردیم پای میز مذاکره هستیم ولی التماس هم نمی‌کنیم(خبر)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت. (ادامه)
سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۲ خبر داد. آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی دبیری و هنرآموز
سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۲ خبر داد.(ادامه)
من بر این باورم که این تفنگی که خانواده حاج عماد با کرم و بزرگواری بخشیدند، روزی که یگان ویژه رضوان وارد فلسطین شود، این سلاح به‌دست کسی خواهد بود که نه‌تنها وارد فلسطین بلکه وارد قدس خواهد شد. تا اسرائیل هست، حزب‌الله هر روز قوی‌تر از دیروز خواهد شد/ در نبرد آینده وارد سرزمین‌های اشغالی می‌شویم/ با اسلحه حاج عماد وارد قدس خواهیم شد/ ایران تکیه‌گاه قدرت در محور مقاومت است(خبر)
من بر این باورم که این تفنگی که خانواده حاج عماد با کرم و بزرگواری بخشیدند، روزی که یگان ویژه رضوان وارد فلسطین شود، این سلاح به‌دست کسی خواهد بود که نه‌تنها وارد فلسطین بلکه وارد قدس خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : موسوی تاکامی گفت: اولین، بزرگترین و مدرن ترین ترانسفورماتور فوق توزیع ۶۳.۲۰ کیلوولت دانش بنیان با تکنولوژی بالای ایران با ظرفیت ۶۰ مگاولت آمپر در شهرستان گرگان استان گلستان نصب، تست و راه اندازی شد. نصب ترانسفورماتور فوق توزیع ۶۳.۲۰کیلوولت دانش بنیان در استان گلستان
شمال نیوز : موسوی تاکامی گفت: اولین، بزرگترین و مدرن ترین ترانسفورماتور فوق توزیع ۶۳.۲۰ کیلوولت دانش بنیان با تکنولوژی بالای ایران با ظرفیت ۶۰ مگاولت آمپر در شهرستان گرگان استان گلستان نصب، تست و راه اندازی شد.(ادامه)
مهلت ثبت نام دانشجوی متعهد به خدمت آموزش و پرورش به صورت پذیرش بدون آزمون (استعداد درخشان) در مقطع کارشناسی ارشد نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ دانشگاه فرهنگیان تا فردا تمدید شد. مهلت ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان تمدید شد
مهلت ثبت نام دانشجوی متعهد به خدمت آموزش و پرورش به صورت پذیرش بدون آزمون (استعداد درخشان) در مقطع کارشناسی ارشد نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ دانشگاه فرهنگیان تا فردا تمدید شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.204 seconds.