.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نقل و انتقالات لیگ برتر آخرین روزهای خود را سپری می کند روزهایی که البته با حواشی و جا به جایی ستاره ها از تیمی به تیم دیگر همراه بوده است.
شوک به استقلال/ شاه ماهی پرسپولیس هم رفت
نقل و انتقالات لیگ برتر آخرین روزهای خود را سپری می کند روزهایی که البته با حواشی و جا به جایی ستاره ها از تیمی به تیم دیگر همراه بوده است. (ادامه)
شمال نیوز: قاضی پرونده تعیین شده و دادگاه به زودی برگزار می‌شود و نام قاضی نیز به زودی اعلام می‌شود. تعیین زمان دقیق برگزار دادگاه منوط به نظر قاضی پرونده است چرا که قاضی باید پرونده را مطالعه کند اما به طور متعارف نباید این زمان خیلی طولانی باشد. جزئیات احکام اعدام در پرونده فسادمالی/ قاضي دادگاه مهدي هاشمي تعيين شده است/ بازداشت ده متهم در پرونده 22 بهمن قم(خبر)
شمال نیوز: قاضی پرونده تعیین شده و دادگاه به زودی برگزار می‌شود و نام قاضی نیز به زودی اعلام می‌شود. تعیین زمان دقیق برگزار دادگاه منوط به نظر قاضی پرونده است چرا که قاضی باید پرونده را مطالعه کند اما به طور متعارف نباید این زمان خیلی طولانی باشد. (ادامه)
 آیا وقتی می گوییم چرا 25 درصد سهمیه فرزندان شهدا و جانبازان در استخدام رعایت نمی شود و به جای آن افراد، بستگان خود را در برخی فرمانداری ها و استانداری ها به کار می برند، دخالت در دستگاه اجرایی است؟ آیا زمانی که می گوییم چرا 2 سال یک پست بخشداری سرپرست است، این دخالت در کار اجرایی است؟ استیضاح باز هم به تعطیلی خورد/ هزینه حفظ مرتضوی برای وزیر مازندرانی(خبر)
آیا وقتی می گوییم چرا 25 درصد سهمیه فرزندان شهدا و جانبازان در استخدام رعایت نمی شود و به جای آن افراد، بستگان خود را در برخی فرمانداری ها و استانداری ها به کار می برند، دخالت در دستگاه اجرایی است؟ آیا زمانی که می گوییم چرا 2 سال یک پست بخشداری سرپرست است، این دخالت در کار اجرایی است؟(ادامه)
شمال نیوز : دادستان کل کشور در نشست خبری امروز درباره مسائل گوناگونی سخن گفت که از حصر موسوی و کروبی، پرونده قضات کهریزک و برکناری مرتضوی شروع شد و به وضعیت رسیدگی به پرونده ستار بهشتی رسید. ادامه حصر موسوی و کروبی/ اعلام زمان محاکمه قضات کهریزک/ اتهامات امنیتی و مالی مهدی هاشمی/ ارتباط برخی خبرنگاران با بیرون از کشور (خبر)
شمال نیوز : دادستان کل کشور در نشست خبری امروز درباره مسائل گوناگونی سخن گفت که از حصر موسوی و کروبی، پرونده قضات کهریزک و برکناری مرتضوی شروع شد و به وضعیت رسیدگی به پرونده ستار بهشتی رسید.(ادامه)
چرا باید مشایی را جدی گرفت ؟
(ادامه)
جمشید بسم‌الله آزاد شده است
(ادامه)
همسر مرتضوی مدیر کل تامین اجتماعی!
(ادامه)
خبر مهم سپاه همزمان با عید غدیر
(ادامه)
استقلال راه پرسپولیس را رفت/ شكست مقابل سايبا
ذ(ادامه)
ترکیب فراکسیون​ها در ۹ دوره مجلس
(ادامه)
ابوطالب: وزرای راه را باید تیرباران کنند!
(ادامه)
حاشیه هایی از برنامه 90
(ادامه)
اسامي تيم ملي فوتبال اعلام شد
(ادامه)
اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد
(ادامه)
نتایج هفته اول لیگ برتر فوتبال
(ادامه)
لیست جدید تیم ملی اعلام شد
(ادامه)
نتایج هفته سی و سوم لیگ برتر
(ادامه)
زنان و فرزندان بن لادن+عكس هاي خانوادگي
(ادامه)
طوفان همزمان سرخپوشان تهرانی و تبریزی
(ادامه)
نتایج هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال
(ادامه)
شکست سنگین استيل اذين مقابل شهرداری تبریز
(ادامه)
خاطرات ناطق نوری از "دفتر بازرسی رهبری"
(ادامه)
حاشیه، متن و خبرسازان هفت روز هفته
(ادامه)
شکست سنگین ملوان انزلی مقابل پیکان /حاشیه ها
(ادامه)
بررسی"بازداشتگاه منفی 4" وزارت‌کشور
(ادامه)
احمدی نژاد، سعیدلو را از دست نخواهد داد به ویژه آنکه به مدیریت اجرایی وی اعتقاد دارد. با این حال اگر سعیدلو را به معاونت اول یا وزارت نفت بفرستد، بعید نیست علی کردان را به جای وی منصوب نماید هرچند که در فهرست پیشنهادات ، نام های دیگری مانند ... آخرین اخبار ترکیب کابینه دهم
احمدی نژاد، سعیدلو را از دست نخواهد داد به ویژه آنکه به مدیریت اجرایی وی اعتقاد دارد. با این حال اگر سعیدلو را به معاونت اول یا وزارت نفت بفرستد، بعید نیست علی کردان را به جای وی منصوب نماید هرچند که در فهرست پیشنهادات ، نام های دیگری مانند ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.