.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مدیر کل اداره گمرک گفت: تشکیل صف کامیون در گمرک مرزی آستارا، دلایل بیرونی و درونی دارد، زمانی که کشور آذربایجان بیشتر از ۲۰۰ ماشین نمی‌پذیرد عملا ۵۰ کامیون پشت مرز می‌ماند. آخرین وضعیت کامیون‌ها در گمرک مرزی آستارا چگونه است؟
مدیر کل اداره گمرک گفت: تشکیل صف کامیون در گمرک مرزی آستارا، دلایل بیرونی و درونی دارد، زمانی که کشور آذربایجان بیشتر از ۲۰۰ ماشین نمی‌پذیرد عملا ۵۰ کامیون پشت مرز می‌ماند.(ادامه)
سخنگوی دولت گفت: حل مشکلات معیشتی که به این دولت به ارث رسیده است زمان بر است و ماهانه درحال تسویه بدهی‌های دولت قبل هستیم. بهادری جهرمی: ۴۰ کانال تلگرامی نرخ‌ساز از سوی وزارت اطلاعات شناسایی شده است
سخنگوی دولت گفت: حل مشکلات معیشتی که به این دولت به ارث رسیده است زمان بر است و ماهانه درحال تسویه بدهی‌های دولت قبل هستیم.(ادامه)
۴۰ کانال تلگرامی نرخ‌ساز شناسایی شده و با آن‌ها برخورد شده/ نرخ های غیر واقعی ارز کار دشمن و بخشی از جنگ ترکیبی بود/ برخی افراد ماموریت داشتند و هزینه کار آنان از خارج کشور تامین شده بود ....(خبر)
(ادامه)
برخی از کاربران اینستاگرام در جغرافیای ایران عصر امروز از دسترسی به این شبکه اجتماعی بدون نیاز به فیلترشکن خبر دادند. اما آیا اینستاگرام پس از گذشت حدود ۱۰۰ روز رفع فیلتر شده است؟ فیلترینگ اینستاگرام رفع شد؟
برخی از کاربران اینستاگرام در جغرافیای ایران عصر امروز از دسترسی به این شبکه اجتماعی بدون نیاز به فیلترشکن خبر دادند. اما آیا اینستاگرام پس از گذشت حدود ۱۰۰ روز رفع فیلتر شده است؟(ادامه)
شمال نیوز : کلیه مراکز صدور مجوز موظف هستند، یک سال بعد از لازم الاجرا شدن قانون، اوایل فروردین ۱۴۰۱ بر اساس اولویت‌های تعیین شده توسط هیئت مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار ثبت درخواست و .... حذف ایران از کمیسیون بین‌المللی مقام زن، اقدام علیه رشد بانوان ایرانی در طول ۴ دهه اخیر بوده است/ تشکیل پرونده برای ۴ شرکت دارویی به اتهام اخلال در نظام دارویی کشور/ اقدامات قوه قضاییه در رابطه با پیگیری پرونده حمید نوری
شمال نیوز : کلیه مراکز صدور مجوز موظف هستند، یک سال بعد از لازم الاجرا شدن قانون، اوایل فروردین ۱۴۰۱ بر اساس اولویت‌های تعیین شده توسط هیئت مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار ثبت درخواست و ....(ادامه)
در ابتدای کار دولت به همه مدیران اعلام کردیم شرط همکاری، روحیه‌ فسادستیزی است/ مدیران باید در مقابل فساد حساس باشند/ جریان نظارت و بازرسی کمکی است برای خوب دیدن مسائل / سامانه مجوزهای کسب و کارها در وزارت اقتصاد فعال ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : در پی ئرج خبری با عنوان « ایجاد ۲۰۰ شغل جدید در مازندران لنگ دریافت مجوز است » در شمال نیوز ، سازمان جهاد کشاورزی مازندران با ارسال توضیحاتی ، به ابهامات موجود در این خبر پاسخ داد . توضیحات جهاد کشاورزی مازندران درباره یک خبر « شمال نیوز »
شمال نیوز : در پی ئرج خبری با عنوان « ایجاد ۲۰۰ شغل جدید در مازندران لنگ دریافت مجوز است » در شمال نیوز ، سازمان جهاد کشاورزی مازندران با ارسال توضیحاتی ، به ابهامات موجود در این خبر پاسخ داد .(ادامه)
سیدنظام الدین موسوی سخنگوی هیات رئیسه مجلس با اشاره به نشست مشترک امروز مجلس و دولت گفت: هم نمایندگان دولت و هم نمایندگان مجلس تاکید کردند که بهترین راه برای مقابله با اغتشاشات و برقراری ثبات در کشور توجه به مسئله اقتصادی و رفع دغدغه‌های معیشتی مردم است. وی افزود: همچنین حاضران تاکید کردند که دشمن در جنگ ترکیبی گسترده علیه جمهوری اسلامی تا حدود زیادی شکست خورد و با بی‌توجهی قاطبه مردم مواجه شد، اما این به آن معنی نیست که در کشور اعتراض از وضع موجود وجود ندارد و مردم ضمن اعتقاد به نظام گلایه‌های بحقی از وضعیت اقتصادی کشور دارند. حاضران در جلسه تاکید کردند که دشمن در جنگ ترکیبی گسترده علیه جمهوری اسلامی تا حدود زیادی شکست خورده / این موضوع به آن معنی نیست که اعتراض از وضع موجود وجود ندارد / مردم ضمن اعتقاد به نظام از وضعیت اقتصادی گلایه دارند / هم دولت و هم مجلس تاکید کردند که بهترین راه برای مقابله با اغتشاشات، رفع دغدغه‌های معیشتی مردم است(خبر)
سیدنظام الدین موسوی سخنگوی هیات رئیسه مجلس با اشاره به نشست مشترک امروز مجلس و دولت گفت: هم نمایندگان دولت و هم نمایندگان مجلس تاکید کردند که بهترین راه برای مقابله با اغتشاشات و برقراری ثبات در کشور توجه به مسئله اقتصادی و رفع دغدغه‌های معیشتی مردم است. وی افزود: همچنین حاضران تاکید کردند که دشمن در جنگ ترکیبی گسترده علیه جمهوری اسلامی تا حدود زیادی شکست خورد و با بی‌توجهی قاطبه مردم مواجه شد، اما این به آن معنی نیست که در کشور اعتراض از وضع موجود وجود ندارد و مردم ضمن اعتقاد به نظام گلایه‌های بحقی از وضعیت اقتصادی کشور دارند.(ادامه)
نیمی از معادن این استان غیر فعال هستند
سرپرست سازمان صمت مازندران: نیمی از معادن این استان غیر فعال هستند(ادامه)
سخنگوی صمت گفت: به محض اینکه شرکت‌های متقاضی واردات خودرو، الزامات آئین نامه‌ای را پشت سر بگذارند، می‌توانند مجوز واردات را بگیرند. خودروهای ۲۰۰ میلیونی در راه است
سخنگوی صمت گفت: به محض اینکه شرکت‌های متقاضی واردات خودرو، الزامات آئین نامه‌ای را پشت سر بگذارند، می‌توانند مجوز واردات را بگیرند.(ادامه)
شمال نیوز : به موجب اصلاح آیین نامه مذکور، بکارگیری نیروی انسانی در دهیاری ها براساس تشکیلات مصوب و در چهارچوب قانون کار انجام خواهد شد. مدت قرارداد کار با نیروهای بکار گرفته شده یک ساله بوده و تمدید آن در صورت تأمین اعتبار، نیاز به خدمت و رضایت از عملکرد بلامانع خواهد بود. آیین‌نامه استخدامی دهیاری‌ها ابلاغ شد / اصلاح آیین‌نامه انعقاد قراردادهای تسهیلات و تعهد مالی
شمال نیوز : به موجب اصلاح آیین نامه مذکور، بکارگیری نیروی انسانی در دهیاری ها براساس تشکیلات مصوب و در چهارچوب قانون کار انجام خواهد شد. مدت قرارداد کار با نیروهای بکار گرفته شده یک ساله بوده و تمدید آن در صورت تأمین اعتبار، نیاز به خدمت و رضایت از عملکرد بلامانع خواهد بود.(ادامه)
شمال نیوز  :   رئیس شورای سیاست گذاری خانه دیپلماسی از برگزاری اولین دوره تخصصی DBA با گرایش دیپلماسی اقتصادی با رویکرد ارتقا دانش فعالین بخش اقتصادی در مازندران خبر داد. برگزاری اولین دوره DBA با گرایش دیپلماسی اقتصادی در مازندران
شمال نیوز : رئیس شورای سیاست گذاری خانه دیپلماسی از برگزاری اولین دوره تخصصی DBA با گرایش دیپلماسی اقتصادی با رویکرد ارتقا دانش فعالین بخش اقتصادی در مازندران خبر داد.(ادامه)
جاذبه خوشمزه گردشگری/ ضرورت تدوین «اطلس خوراک ایران»
هرچند تاکنون گام های زیادی برای به رخ کشیدن میراث غذایی ایران برداشته شده اما هنوز فرهنگ غذایی، سوغات، شیرینی ها و به طور کلی میراث غذایی در بسیاری از شهرهای ایران ناشناخته باقی مانده است.(ادامه)
رئیس‌جمهور با بیان اینکه اعتراض و نقد با آشوب متفاوت است گفت: دشمن انسجام ملی را هدف قرار داده است.

مراکزی برای اعتراض ایجاد کنیم / ارزش ها قابل تغییر نیست، روش ها قابل تغییر است / خط قرمز جمهوری اسلامی جان و مال مردم است / نباید از شنیدن نظرات موافق و مخالف بترسیم(خبر)
رئیس‌جمهور با بیان اینکه اعتراض و نقد با آشوب متفاوت است گفت: دشمن انسجام ملی را هدف قرار داده است. (ادامه)

سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران، در هفتاد و هفتمین اجلاس سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک آغاز شده است. رئیسی: انباشت بی عدالتی موجب حرکات ملت‌ها می‌شود/ محاکمه آمر و مباشر شهادت سپهبد سلیمانی را دنبال خواهیم کرد
سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران، در هفتاد و هفتمین اجلاس سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک آغاز شده است.(ادامه)
تاکید مجدد رئیس جمهور بر تسهیل سفر زائران اربعین/ ماموریت رئیس جمهور به وزرای کشور، راه و ستاد مرکزی اربعین برای تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی/ ابراز تأسف از آتش‌سوزی تالاب انزلی توسط افراد سودجو، ....(خبر)
(ادامه)
مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت فرمودند: زنده کردن امید و اعتماد مردم، سفرهای استانی و سرعت عمل در حوادث از توفیقات دولت است.

دولت از فرافکنی احتراز کرده؛ نشنیدیم کسی بگوید اختیار نداریم / شعارهای انقلاب در این دولت برجسته‌تر شده / مجموع عملکرد دولت، امید و اعتماد مردم را تا حدود زیادی احیا کرد / سفرهای استانی درخشان و مهم است / دولت، جامعه را از حالت چشم‌انتظاری و نگاه به بیرون خارج کرد(خبر)
مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت فرمودند: زنده کردن امید و اعتماد مردم، سفرهای استانی و سرعت عمل در حوادث از توفیقات دولت است. (ادامه)
 حمدتقی قزل سفلی، مدير شعب بانك کشاورزی استان مازندران گفت : سال گذشته تعداد 55024 فقره تسهیلات به مبلغ 48515 میلیارد ریال به تولید کنندگان بخش کشاورزی پرداخت شده است. پرداخت بیش از 58748 ميليارد ريال تسهيلات توسط بانك كشاورزي مازندران در دولت سیزدهم
حمدتقی قزل سفلی، مدير شعب بانك کشاورزی استان مازندران گفت : سال گذشته تعداد 55024 فقره تسهیلات به مبلغ 48515 میلیارد ریال به تولید کنندگان بخش کشاورزی پرداخت شده است.(ادامه)
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: در واردات گوشی زیر ۶۰۰ دلار مشکلی نداریم اما برای واردات گوشی بالای ۶۰۰ دلار باید مدیریت تخصیص ارز صورت گیرد. واردات گوشی زیر ۶۰۰ دلار مشکلی ندارد
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: در واردات گوشی زیر ۶۰۰ دلار مشکلی نداریم اما برای واردات گوشی بالای ۶۰۰ دلار باید مدیریت تخصیص ارز صورت گیرد.(ادامه)
بعد از شش ماه از وعده‌های وزارت صمت و دولت برای واردات خودرو،همچنان نه خودرویی وارد شده و نه توضیحی درباره آن داده می‌شود. شرایط عجیب برای واردات خودروهای خارجی / قیمت ارزان ترین خودروی وارداتی چند؟
بعد از شش ماه از وعده‌های وزارت صمت و دولت برای واردات خودرو،همچنان نه خودرویی وارد شده و نه توضیحی درباره آن داده می‌شود.(ادامه)
رئیس جمهور گفت: در هیچ نشست و مذاکراتی از حقوق ملت کوتاه نخواهیم آمد و دولت تلاش برای پیشرفت کشور و رفع مشکلات را با قوت ادامه خواهد داد. با اعتقاد و اطلاع دقیق از ظرفیت‌ها می‌گویم که آینده کشور روشن است / بخش قابل توجهی از مطالبات خود از برخی کشورها را دریافت کرده‌ایم / در هیچ مذاکراتی از حقوق ملت کوتاه نخواهیم آمد / زندگی مردم را به هیچ عامل بیرونی گره نخواهیم زد(خبر)
رئیس جمهور گفت: در هیچ نشست و مذاکراتی از حقوق ملت کوتاه نخواهیم آمد و دولت تلاش برای پیشرفت کشور و رفع مشکلات را با قوت ادامه خواهد داد.(ادامه)
یک کارشناس اقتصادی گفت: فرآیند زمان‌بر و پیچیده مربوط به تشریفات واردات و صادرات کالا در کشور یکی از عوامل اصلی تشویق قاچاق در کشور است. چرا آمار قاچاق در ایران بالاست؟
یک کارشناس اقتصادی گفت: فرآیند زمان‌بر و پیچیده مربوط به تشریفات واردات و صادرات کالا در کشور یکی از عوامل اصلی تشویق قاچاق در کشور است.(ادامه)
وزیر امور خارجه گفت: هفته گذشته پیامی از وزیر خارجه عراق دریافت کردیم که طرف سعودی آمادگی دارد گفت‌وگوها از فاز امنیتی وارد فاز سیاسی و علنی شود و ما نیز اعلام آمادگی کردیم که گفت‌وگوها در سطح سیاسی ادامه یابد و در نهایت روابط دیپلماتیک به حالت طبیعی بازگردد در مذاکرات اخیر، طرف آمریکایی به دنبال این بود که نگرانی خودش از بحث انتقام خون سردار سلیمانی را در قالب یک بده بستان برطرف کند که دست رد به سینه آنها زده شد(خبر)
وزیر امور خارجه گفت: هفته گذشته پیامی از وزیر خارجه عراق دریافت کردیم که طرف سعودی آمادگی دارد گفت‌وگوها از فاز امنیتی وارد فاز سیاسی و علنی شود و ما نیز اعلام آمادگی کردیم که گفت‌وگوها در سطح سیاسی ادامه یابد و در نهایت روابط دیپلماتیک به حالت طبیعی بازگردد(ادامه)
سید ابراهیم رئیسی از ۲۵ اردیبهشت تا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، در میدان رقابت‌های انتخاباتی و با انگیزه اصلاح رویه‌های اشتباه، وعده‌هایی داد که بررسی آنها بعد از ۹ ماه از فعالیت دولت نتایج جالب توجهی به دست می‌دهد. روایت خبرگزاری دولت از وضعیت فعلی ۷۶ وعده‌ انتخاباتی رئیسی + جدول
سید ابراهیم رئیسی از ۲۵ اردیبهشت تا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، در میدان رقابت‌های انتخاباتی و با انگیزه اصلاح رویه‌های اشتباه، وعده‌هایی داد که بررسی آنها بعد از ۹ ماه از فعالیت دولت نتایج جالب توجهی به دست می‌دهد.(ادامه)
برگزاری آیین روز ملی اصناف و آغاز دهه تجارت و صنعت از دفتر رئیس مجلس/ بدهی ۱۱ ساله دولت به اصناف/ انتقاد از حذف به یک باره مدیران با تجربه از بازار/ سامانه بازرسی هوشمند اصناف و منشور حمایت از حقوق مصرف کننده رونمایی شد/ مالیات به نفع تولید عقب نشینی می کند آیین بزرگداشت روز ملی اصناف با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد
برگزاری آیین روز ملی اصناف و آغاز دهه تجارت و صنعت از دفتر رئیس مجلس/ بدهی ۱۱ ساله دولت به اصناف/ انتقاد از حذف به یک باره مدیران با تجربه از بازار/ سامانه بازرسی هوشمند اصناف و منشور حمایت از حقوق مصرف کننده رونمایی شد/ مالیات به نفع تولید عقب نشینی می کند(ادامه)
۸ وزیر به مجلس می‌روند/ رسیدگی به قانون نظام وظیفه
۸ تن از وزرا در هفته جاری در جلسات کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابند و به سوالات نمایندگان پاسخ می‌دهند.(ادامه)
شمال نیوز: بهادری جهرمی با اعلام خبر پذیرش استعفای وزیر کار و رفاه اجتماعی گفت: البته همکاری آقای عبدالملکی با دولت به‌عنوان مشاور رئیس‌جمهور ادامه خواهد داشت. سخنگوی دولت: استعفای عبدالملکی پذیرفته شد/ سرپرستی زاهدی وفا بر وزارت کار
شمال نیوز: بهادری جهرمی با اعلام خبر پذیرش استعفای وزیر کار و رفاه اجتماعی گفت: البته همکاری آقای عبدالملکی با دولت به‌عنوان مشاور رئیس‌جمهور ادامه خواهد داشت.(ادامه)
سرمایه‌گذاری ۸ هزار میلیارد ریالی در بندر امیرآباد
مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد از سرمایه‌گذاری بیش از ۸ هزار میلیارد ریالی در این بندر خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد با بیان اینکه بیش از ۸ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بندرامیرآباد در دست اقدام است از بهره برداری اسکله رو رو ریلی تا پایان سال جاری خبر داد.

سرمایه‌گذاری بیش از ۸ هزار میلیارد ریالی در دست اقدام در بندر امیرآباد/ بهره برداری از اسکله رو رو ریلی تا پایان امسال / رشد 4 درصدی تخلیه و بارگیری در دو ماهه نخست سالجاری / بندرامیرآباد به مرکز تجارت شمال کشور تبدیل خواهد شد
شمال نیوز : مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد با بیان اینکه بیش از ۸ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بندرامیرآباد در دست اقدام است از بهره برداری اسکله رو رو ریلی تا پایان سال جاری خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز: طی احکام جداگانه ای از سوی استاندار و در مراسمی با حضور معاونین استاندار ، پنج مشاور و دستیار استاندار به صورت رسمی معارفه شدند. ۵ مشاور و دستیار استاندار منصوب و معرفی شدند
شمال نیوز: طی احکام جداگانه ای از سوی استاندار و در مراسمی با حضور معاونین استاندار ، پنج مشاور و دستیار استاندار به صورت رسمی معارفه شدند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.186 seconds.