.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عملیات وعده صادق ثابت کرد، کمک‌های تسلیحاتی، مالی، سیاسی و اطلاعاتی آمریکا و دولت‌های اروپایی، به محافظت از پایگاه‌های اطلاعاتی و عملیاتی اسرائیل در برابر ایران نمی‌انجامد. تأثیر اساسی عملیات «وعده صادق»(يادداشت)
عملیات وعده صادق ثابت کرد، کمک‌های تسلیحاتی، مالی، سیاسی و اطلاعاتی آمریکا و دولت‌های اروپایی، به محافظت از پایگاه‌های اطلاعاتی و عملیاتی اسرائیل در برابر ایران نمی‌انجامد. (ادامه)
اقدام اخیر ایران در موشکباران اسراییل دقیق و منطقی و در واقع، یک پاسخ بود نه حمله. اقدام ایران در مقابل اسراییل، پاسخ بود نه حمله
اقدام اخیر ایران در موشکباران اسراییل دقیق و منطقی و در واقع، یک پاسخ بود نه حمله.(ادامه)
براساس گزارش‌ها، هنگام حملات موشکی ایران، هواپیمای اختصاصی نتانیاهو به جای امنی منتقل شده است. در حین حمله موشکی ایران هواپیمای نتانیاهو کجا بود؟
براساس گزارش‌ها، هنگام حملات موشکی ایران، هواپیمای اختصاصی نتانیاهو به جای امنی منتقل شده است.(ادامه)
نمایندگان کشورهای مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل عصر یکشنبه به وقت محلی، برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق سوریه در قالب عملیات نظامی «وعده صادق» از تشدید تنش ها در منطقه ابراز نگرانی کردند و خواستار خویشتنداری همه طرف ها شدند....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : رئیس اتاق بازرگانی گیلان گفت: انتظار می رود کشورهای واسطه بین ایران و روسیه مانع تراشی نکنند و در حالت عادی هم ارتباطات میان ایران و روسیه باید چشمگیر باشد. روسیه راه آهن رشت به آستارا را جدی‌تر بگیرد / میزان تجارت فعلی اصلاً راضی کننده نیست
شمال نیوز : رئیس اتاق بازرگانی گیلان گفت: انتظار می رود کشورهای واسطه بین ایران و روسیه مانع تراشی نکنند و در حالت عادی هم ارتباطات میان ایران و روسیه باید چشمگیر باشد.(ادامه)
ایروانی گفت: عملیات جمهوری اسلامی ایران کاملاً در راستای اعمال حق ذاتی ما برای دفاع از خود انجام شد. سفیر ایران در جلسه سازمان ملل: پاسخ ما به اسرائیل لازم و متناسب بود
ایروانی گفت: عملیات جمهوری اسلامی ایران کاملاً در راستای اعمال حق ذاتی ما برای دفاع از خود انجام شد.(ادامه)
یک مقام ارشد آمریکایی گفت دستکم ۹ موشک ایرانی که از سامانه دفاع هوایی اسرائیل عبور کردند به ۲ پایگاه هوایی اسرائیلی اصابت و خسارت وارد کردند. ای. بی. سی نیوز: ۹ موشک ایران به ۲ پایگاه اسرائیل اصابت کرد
یک مقام ارشد آمریکایی گفت دستکم ۹ موشک ایرانی که از سامانه دفاع هوایی اسرائیل عبور کردند به ۲ پایگاه هوایی اسرائیلی اصابت و خسارت وارد کردند.(ادامه)
نمایندگان کشور‌های مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل، برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق از تشدید تنش‌ها در منطقه ابراز نگرانی کردند. کشور‌ها درباره پاسخ ایران به حمله اسرائیل در شورای امنیت چه گفتند؟
نمایندگان کشور‌های مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل، برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق از تشدید تنش‌ها در منطقه ابراز نگرانی کردند.(ادامه)
تولیت حرم حضرت امام خمینی (ره) در بیانیه‌ای به مناسبت عملیات «وعده صادق» تصریح کرد: عملیات شجاعانه دیشب توسط فرزندان غیور ایران اسلامی، موجب افتخار است و باید به قدرت ملی خود ببالیم. عملیات شجاعانه دیشب توسط فرزندان غیور ایران اسلامی موجب افتخار است/ همه باید به قدرت ملی خود ببالیم
تولیت حرم حضرت امام خمینی (ره) در بیانیه‌ای به مناسبت عملیات «وعده صادق» تصریح کرد: عملیات شجاعانه دیشب توسط فرزندان غیور ایران اسلامی، موجب افتخار است و باید به قدرت ملی خود ببالیم.(ادامه)
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم. ایران با کدام موشک و پهپادش به رژیم صهیونیستی پاسخ داد؟
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم.(ادامه)
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم. ایران با کدام موشک و پهپادش به رژیم صهیونیستی پاسخ داد؟
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم.(ادامه)
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم. ایران با کدام موشک و پهپادش به رژیم صهیونیستی پاسخ داد؟
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم.(ادامه)
لحظه اصابت موشک های ایرانی به سرزمین های اشغالی (ببینید)
تصاویری از اصابت مستقیم موشک های ایرانی شلیک شده به سمت سرزمین های اشغالی مخابره شده است.(ادامه)
آغاز حملات پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در همان دقایق  نخست با واکنش گسترده در رسانه‌های خارجی همراه گردید. بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
آغاز حملات پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در همان دقایق نخست با واکنش گسترده در رسانه‌های خارجی همراه گردید.(ادامه)
(ویدئو) موشک‌های ایرانی برای اولین بار بر فراز آسمان مسجد الاقصی
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.(ادامه)
(ویدئو) لحظه اصابت مستقیم موشک‌های ایران به منطقه رهط
ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی لحظه اصابت موشک ایرانی بر یک پایگاه اسرائیلی در رهط در منطقه نقب را نشان می‌دهد.(ادامه)
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد. حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.(ادامه)
سه مقام آمریکایی گفتند که در روز‌های اخیر ایرانی‌ها به چندین کشور عربی گفته‌اند که علی رغم تلاش‌های ایالات متحده برای فاصله گرفتن از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، تهران همچنان آمریکا را در قبال این حمله که منجر به کشته شدن (شهادت) ژنرال ایرانی شد، مسئول می‌داند. پیام مهم تهران به واشنگتن: سر به سر ما نگذارید تا ما هم سر به سرتان نگذاریم
سه مقام آمریکایی گفتند که در روز‌های اخیر ایرانی‌ها به چندین کشور عربی گفته‌اند که علی رغم تلاش‌های ایالات متحده برای فاصله گرفتن از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، تهران همچنان آمریکا را در قبال این حمله که منجر به کشته شدن (شهادت) ژنرال ایرانی شد، مسئول می‌داند.(ادامه)
شمال نیوز : پزشک بدون مرز مازندرانی ، دکتر سید ناصرعمادی هفته گذشته در تهران مورد تهاجم دو سارق قرار گرفت و پس از تحمل صدمات بدنی که منجر به بیهوشی گردید توسط اورژانس به بیمارستان شریعتی تهران منتقل و در بخش آی سی یو تحت مراقب های ویژه قرار گرفت . حمله سارقان به پزشک بدون مرز مازنی/هوشیاری دکتر عمادی پس از ۷ روز کما
شمال نیوز : پزشک بدون مرز مازندرانی ، دکتر سید ناصرعمادی هفته گذشته در تهران مورد تهاجم دو سارق قرار گرفت و پس از تحمل صدمات بدنی که منجر به بیهوشی گردید توسط اورژانس به بیمارستان شریعتی تهران منتقل و در بخش آی سی یو تحت مراقب های ویژه قرار گرفت .(ادامه)
کارشناس طب ایرانی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هرچند حجامت یکی از مهمترین اقدامات برای پیشگیری و درمان در طب ایرانی است اما انجام آن برای افراد زیر ۲ سال و بالای ۶۰ سال ممنوع است و برای سایر گروه ها باید با مشورت پزشک انجام شود. حجامت برای این افراد ممنوع است
کارشناس طب ایرانی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هرچند حجامت یکی از مهمترین اقدامات برای پیشگیری و درمان در طب ایرانی است اما انجام آن برای افراد زیر ۲ سال و بالای ۶۰ سال ممنوع است و برای سایر گروه ها باید با مشورت پزشک انجام شود.(ادامه)
برگ ترخون حاوی ویتامین B۱۲ است که در عملکرد عصبی نقش دارد. این ویتامین، نورون را از هرگونه صدمه محافظت می‌کند و به کاهش علائم نوروپاتی مانند سوزن سوزن شدن یا بی حسی کمک می‌کند. این سبزی باعث حذف عینک می‌شود
برگ ترخون حاوی ویتامین B۱۲ است که در عملکرد عصبی نقش دارد. این ویتامین، نورون را از هرگونه صدمه محافظت می‌کند و به کاهش علائم نوروپاتی مانند سوزن سوزن شدن یا بی حسی کمک می‌کند.(ادامه)
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با همتای سوری خود با تشریح تلاش‌ها و اقدامات دیپلماتیک ایران در قبال جنایت رژیم صهیونیستی در دمشق تصریح کرد: تنبیه رژیم متجاوز و جنایتکار اسرائیل قطعی است ....(خبر)
(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
وزیر راه وشهرسازی گفت: امسال زائران اربعین با توجه به راه اندازی خط دریایی ایران - عراق می توانند از دو بندر خرمشهر و آبادان تردد کنند. فراهم شدن امکان تردد برای زائران اربعین از طریق مسیر دریایی
وزیر راه وشهرسازی گفت: امسال زائران اربعین با توجه به راه اندازی خط دریایی ایران - عراق می توانند از دو بندر خرمشهر و آبادان تردد کنند.(ادامه)
دیدار ماه مبارک رمضان رهبر انقلاب با دانشجویان و فعالان دانشجویی از دانشگاه‌های مختلف برگزار شد. نگاه به واقعیت‌ها باید ذهن جوان دانشجو را به سمت گره‌گشایی نزدیکتر کند/ گفتند که نظر رهبری درباره عدالت از سال هشتاد فرق کرده؛ اگر فرق کرده باشد در جهت اصرار بیشتر بر عدالت بوده است/ نگاه نقادانه را داشته باشید اما نگاه سرافرازانه را هم در قبال پیشرفت‌های کشور داشته باشید‌(خبر)
دیدار ماه مبارک رمضان رهبر انقلاب با دانشجویان و فعالان دانشجویی از دانشگاه‌های مختلف برگزار شد.(ادامه)
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از حضور حماسی و دشمن شکن ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس و آئین های تشییع و خاکسپاری شهدای جنایت صهیونیستی دمشق قدردانی و تاکید کرد: پاسخ به مطالبه ملی برای مجازات پشیمان کننده دشمن جنایتکار صهیونیستی به فضل الهی تحقق خواهد یافت. مطالبه ملی مجازات پشیمان کننده صهیونیستها تحقق خواهد یافت + متن پیام
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از حضور حماسی و دشمن شکن ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس و آئین های تشییع و خاکسپاری شهدای جنایت صهیونیستی دمشق قدردانی و تاکید کرد: پاسخ به مطالبه ملی برای مجازات پشیمان کننده دشمن جنایتکار صهیونیستی به فضل الهی تحقق خواهد یافت.(ادامه)
سرطان پروستات دومین سرطان از نظر میزان شیوع و اولین سرطان کشنده بین مردان ایرانی است. درمان سرطان پروستات عارضه و هزینه بسیار زیادی دارد و لازم است تا مردان بیشتر برای پیشگیری از این بیماری تلاش کنند. ۷ توصیه برای پیشگیری از سرطان پروستات
سرطان پروستات دومین سرطان از نظر میزان شیوع و اولین سرطان کشنده بین مردان ایرانی است. درمان سرطان پروستات عارضه و هزینه بسیار زیادی دارد و لازم است تا مردان بیشتر برای پیشگیری از این بیماری تلاش کنند.(ادامه)
دبیرکل حزب‌الله با اشاره به تجاوز اخیر صهیونیست‌ها به بخش کنسولگری ایران در دمشق و واکنش تهران به این تجاوز گفت: مطمئن باشید که ایران قطعا به تجاوز اخیر به کنسولگری خود در دمشق پاسخ خواهد داد و تردیدی در این زمینه وجود ندارد....(خبر)
(ادامه)
روزنامه یدیعوت آحارونوت در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: از ترس انتقام ایران، ۲۸ نمایندگی دیپلماتیک اسرائیل در سراسر جهان تعطیل شده است. تعطیلی ۲۸ نمایندگی دیپلماتیک رژیم صهیونیستی از ترس ایران
روزنامه یدیعوت آحارونوت در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: از ترس انتقام ایران، ۲۸ نمایندگی دیپلماتیک اسرائیل در سراسر جهان تعطیل شده است.(ادامه)
صبحانه در فرهنگ سلامت ما ایرانی‌ها و در عرصه پزشکی به عنوان کامل‌ترین غذا شناخته شده است. اما هر وعده غذایی صبحگاهی مغذی و پر کالری لزوما خوب نیست. این صبحانه‌ها بیمارتان می‌کنند
صبحانه در فرهنگ سلامت ما ایرانی‌ها و در عرصه پزشکی به عنوان کامل‌ترین غذا شناخته شده است. اما هر وعده غذایی صبحگاهی مغذی و پر کالری لزوما خوب نیست.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.492 seconds.