.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
علم‌الهدی امام جمعه مشهد تصریح کرد: خواهران و دختران ما هم زیست عفیفانه را در خیابان‌های شهر امام رضا(ع) رعایت کنند. اگر هم اینجا در مقابل امام هشتم(ع) و در ماه مهمانی خدا حرمت‌شکنی شود، باید شرایطی باشد که کشف حجاب و بی‌حجابی در اقلیتی قرار بگیرد که نتوان آن را به این جامعه منتسب کرد. واکنش علم الهدی به مقابله با کشف حجاب
علم‌الهدی امام جمعه مشهد تصریح کرد: خواهران و دختران ما هم زیست عفیفانه را در خیابان‌های شهر امام رضا(ع) رعایت کنند. اگر هم اینجا در مقابل امام هشتم(ع) و در ماه مهمانی خدا حرمت‌شکنی شود، باید شرایطی باشد که کشف حجاب و بی‌حجابی در اقلیتی قرار بگیرد که نتوان آن را به این جامعه منتسب کرد.(ادامه)
شمال نیوز : معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت با اشاره به تنوع قیمتی سفر حج، درباره تفاوت هزینه‌های کاروان‌ها، گفت: مسکن و هتل محل اقامت زائران، اصلی‌ترین عامل تفاوت هزینه‌های این سفر است، وگرنه باقی خدمات برای تمام زائران یکسان است. هزینه سفر حج تمتع در سال ۱۴۰۲اعلام شد / حداقل ۱۰۹ و حداکثر ۱۳۹ میلیون تومان
شمال نیوز : معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت با اشاره به تنوع قیمتی سفر حج، درباره تفاوت هزینه‌های کاروان‌ها، گفت: مسکن و هتل محل اقامت زائران، اصلی‌ترین عامل تفاوت هزینه‌های این سفر است، وگرنه باقی خدمات برای تمام زائران یکسان است.(ادامه)
ثبت‌نام حج تمتع ۱۴۰۲ از امروز در حالی آغاز می‌شود که مشمولان در ۵ گروه اولویتی و کاروان‌ها با ۵ گروه قیمتی اقدام به اعزام زائران به این سفر معنوی خواهند کرد.

جزئیات ثبت‌نام و اولویت‌های اعزام به حج تمتع ۱۴۰۲ / هزینه کاروان‌ در ۵ گروه قیمتی؛ حداقل قیمت ۱۳۰ میلیون تومان / هزینه‌ها با دلار چند تومانی است؟(خبر)
ثبت‌نام حج تمتع ۱۴۰۲ از امروز در حالی آغاز می‌شود که مشمولان در ۵ گروه اولویتی و کاروان‌ها با ۵ گروه قیمتی اقدام به اعزام زائران به این سفر معنوی خواهند کرد. (ادامه)
دارندگان سند‌های اولویت دار برای ثبت‌نام در کاروان‌های حج تمتع پیش رو از دهم اسفند ماه اقدام کنند. ثبت نام حج تمتع سال آینده از 10 اسفند
دارندگان سند‌های اولویت دار برای ثبت‌نام در کاروان‌های حج تمتع پیش رو از دهم اسفند ماه اقدام کنند.(ادامه)
این روزها در ایام ماه رجب حرم مطهر رضوی حال و هوایی دیگر دارد. طعم دلنشین چای در گوشه حرم مطهر رضوی
این روزها در ایام ماه رجب حرم مطهر رضوی حال و هوایی دیگر دارد.(ادامه)
دادگاه تجدیدنظر کیفری مکه مکرمه، پس از گذشت ۸ سال از وقوع حادثه سقوط جرثقیل در مکه مکرمه، حکم نهائی در مورد متهمان آن را صادر کرد. پس از ۸ سال حکم نهائی سقوط جرثقیل در مکه مکرمه صادر شد
دادگاه تجدیدنظر کیفری مکه مکرمه، پس از گذشت ۸ سال از وقوع حادثه سقوط جرثقیل در مکه مکرمه، حکم نهائی در مورد متهمان آن را صادر کرد.(ادامه)
تیم فوتبال ملوان با پیروزی در دربی شمال کشور، باخت تلخ مقابل استقلال را فراموش کرد و در جدول لیگ برتر ۲۱ امتیازی شد. ملوان با برتری برابر نساجی فاتح دربی شمال کشور شد
تیم فوتبال ملوان با پیروزی در دربی شمال کشور، باخت تلخ مقابل استقلال را فراموش کرد و در جدول لیگ برتر ۲۱ امتیازی شد.(ادامه)
رئیس سازمان حج و زیارت با تشریح جزییات تفاهم‌نامه حج ایران و عربستان، اعلام کرد: نرخ تخصیصی برای ارز حج ۱۴۰۲ از سوی دولت، ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و سهمیه حج ایران ۸۷ هزار و ۵۰۰ نفر تعیین شد. نرخ ارز و سهمیه حج ۱۴۰۲ اعلام شد
رئیس سازمان حج و زیارت با تشریح جزییات تفاهم‌نامه حج ایران و عربستان، اعلام کرد: نرخ تخصیصی برای ارز حج ۱۴۰۲ از سوی دولت، ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و سهمیه حج ایران ۸۷ هزار و ۵۰۰ نفر تعیین شد.(ادامه)
آدم‌ربایانی که دوم دی ماه امسال با نقشه اخاذی ۲۰۰ هزار دلاری، سه تبعه عراقی را در مشهد ربوده بودند بازداشت شدند. ماجرای ربایش ۳ زائر عراقی در مشهد
آدم‌ربایانی که دوم دی ماه امسال با نقشه اخاذی ۲۰۰ هزار دلاری، سه تبعه عراقی را در مشهد ربوده بودند بازداشت شدند.(ادامه)
چتر مهرورزی خادمان امام رئوف بر سر نیازمندان
دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قائم‌شهر گفت: خادمیاران رضوی قائم شهری، طی آبان ماه به یک‌هزار و ۱۸ خانواده نیازمند کمک کردند.(ادامه)
آخرین وضعیت عمره مفرده پس از 7 سال
معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت با اشاره به آمادگی ایران برای اعزام زائران به عمره مفرده گفت: در صورتی که عربستان با شروط ایران موافقت کند، عمره مفرده قابل برگزاری است و ما مشکلی در زمینه اعزام زائران نداریم.(ادامه)
اینفوگرافی/ مهم‌ترین حوادث تروریستی در ایران
چهارم آبان‌ماه ۱۴۰۱ یکی از اعضای گروه داعش در یک عملیات تروریستی به حرم شاهچراغ حمله کرد.(ادامه)
معاون سازمان حج و زیارت با بیان این‌که سهمیه حج سال ۱۴۰۲ ایران هنوز تعیین نشده و پس از مذاکره با عربستان تعداد زائرانی که از ایران به حج اعزام خواهند شد، ‌مشخص می‌شود، گفت: در هر صورت، دارندگان فیش حج تمتع که در سال ۱۳۹۹ ثبت‌نام کرده بودند، ‌ در اولویت اعزام به حج در سال ۱۴۰۲ هستند. اولویت حج ۱۴۰۲ با چه کسانی است؟
معاون سازمان حج و زیارت با بیان این‌که سهمیه حج سال ۱۴۰۲ ایران هنوز تعیین نشده و پس از مذاکره با عربستان تعداد زائرانی که از ایران به حج اعزام خواهند شد، ‌مشخص می‌شود، گفت: در هر صورت، دارندگان فیش حج تمتع که در سال ۱۳۹۹ ثبت‌نام کرده بودند، ‌ در اولویت اعزام به حج در سال ۱۴۰۲ هستند.(ادامه)
هزینه حج تمتع ۱۴۰۲ چقدر است؟
نماینده ولی‌ فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به افزایش سهمیه حج ایران در سال آینده گفت: پیش‌بینی می‌کنیم در حج سال آینده هر زائر ایرانی باید حدود ۱۲۰ میلیون تومان برای حج خود در نظر بگیرد.(ادامه)
رئیس‌جمهور با بیان اینکه اعتراض و نقد با آشوب متفاوت است گفت: دشمن انسجام ملی را هدف قرار داده است.

مراکزی برای اعتراض ایجاد کنیم / ارزش ها قابل تغییر نیست، روش ها قابل تغییر است / خط قرمز جمهوری اسلامی جان و مال مردم است / نباید از شنیدن نظرات موافق و مخالف بترسیم(خبر)
رئیس‌جمهور با بیان اینکه اعتراض و نقد با آشوب متفاوت است گفت: دشمن انسجام ملی را هدف قرار داده است. (ادامه)
روایتی از شهادت حسین اوجاقی توسط آشوبگران
مادر بسیجی شهید حسین اوجاقی می گوید: او که زائر زیارت اربعین بود از مولایش حسین( ع) برای 2 فرزند پسرش عاقبت به خیری طلب کرده بود و وقتی خبر شهادت پسرش را به او می‌دهند می‌گوید آقاجانم چقدر زود دعایم را برآورده کردی و برایم افتخاری شد تا مادر شهید باشم.(ادامه)
حال و هوای زائر اولی دهه نودی در پیاده‌روی اربعین
حوالی عمود ۳۱۳ حال و هوای یک دهه نودی نگاهم را به خودش جلب می‌کند. احسان که برای اولین بار قرار است راهی زیارت امام حسین شود تعریف خودش را از اربعین و زیارت دارد.(ادامه)
گذرنامه‌ ویژه فقط تا روز اربعین اعتبار دارد
سخنگوی فراجا گفت: گذرنامه‌ ویژه فقط تا روز اربعین اعتبار دارد و پس از این روز از سوی پلیس عراق قابل پذیرش نیست.(ادامه)
حضور ۳۰ هزار زائر مازندرانی در عراق
مدیر روابط عمومی حج و زیارت مازندران از حضور ۳۰ هزار زائر مازندرانی در عراق خبر داد.(ادامه)
وضعیت آب و هوای هفته آینده کربلا و نجف
نجف در نقطه جنوبی‌تر عراق با گرمای شدیدتری روبه‌روست و کربلا با دمای کمی خنک‌تر با گرمای 45 درجه‌ای مواجه خواهد بود.(ادامه)
تعطیلی همه مرزهای منتهی به عراق تا اطلاع ثانوی
مجید میراحمدی گفت: همه مرزهای منتهی به معابر خروجی زائران به عراق به دلیل نگرانی از امنیت و سلامت زائران تا اطلاع بعدی بسته شد.(ادامه)
محل استقرار آمبولانس‌های هلال احمر ایران در اربعین
امسال به منظور حفظ سلامت زائران بیشتر آمبولانس‌های هلال احمر در مسیر نجف تا کربلا مستقر هستند. البته در سایر شهرهای زیارتی هم آمبولانس‌ها در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها به زائران خدمت می‌کنند.(ادامه)
آخرین وضعیت مرزها/ تهیه بلیت اتوبوس برای سفر اربعین
سید مجید میراحمدی درباره آخرین وضعیت مرزها و مذاکرات با مدیران کشور عراق توضیح داد.(ادامه)
رئیس ستاد مرکزی اربعین از صدور گذرنامه موقت ظرف 48 ساعت برای زائران خبر داد. گذرنامه موقت اربعین 48 ساعته صادر می‌شود
رئیس ستاد مرکزی اربعین از صدور گذرنامه موقت ظرف 48 ساعت برای زائران خبر داد.(ادامه)
تمامی مرزهای زمینی و هوایی ایران و عراق بسته شد/ زائران از تردد در داخل عراق پرهیز کنند
اتفاقات و ناآرامی‌هایی طی ساعات اخیر در عراق رخ داده که سبب بسته شدن مرزهای زمینی و هوایی از سوی این کشور شده و در پی آن خروج زوار ایرانی در تمام مرزها از عصر امروز متوقف شده است.(ادامه)
خیر نیک اندیش قائم شهری یک قطعه زمین به ارزش۲۴ میلیارد ریال را وقف امور خیریه کرد وقف ۲۴میلیارد ریالی به نیت امام رضا (ع) درقائم شهر
خیر نیک اندیش قائم شهری یک قطعه زمین به ارزش۲۴ میلیارد ریال را وقف امور خیریه کرد(ادامه)
معاون اول رئیس جمهور با اشاره رایزنی با کشور عراق در راستای سفر ایمن و آسان زوار حسینی گفت: در اربعین امسال بیش از ۵ میلیون زائر از مرزهای کشور تردد خواهند کرد. بیش از ۵ میلیون زائر ایرانی از مرزهای کشور تردد می‌کنند
معاون اول رئیس جمهور با اشاره رایزنی با کشور عراق در راستای سفر ایمن و آسان زوار حسینی گفت: در اربعین امسال بیش از ۵ میلیون زائر از مرزهای کشور تردد خواهند کرد.(ادامه)
هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور آغاز شد که دربی شمالی ها در قایمشهر برنده نداشت. تساوی در دربی‌ شمالی‌ها
هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور آغاز شد که دربی شمالی ها در قایمشهر برنده نداشت. (ادامه)
موکب مازندرانی با امکان اسکان روزانه ۵هزارنفر در کربلا
موکب فاطمه زهرای بابل برای هشتمین سال متوالی به صورت کاملاً مردمی در ورزشگاه المپیک کربلای معلی و یک باب مدرسه در مساحت ۱۱هزار متر مربع و در مسیر تشرف پیاده روی به سمت حرم مطهر حضرت عباس(ع) در شهر کربلا برپا می‌شود که می‌تواند روزانه ۵ هزارنفر را اسکان دهد. (ادامه)
چگونه در مسیر اربعین دچار مسمومیت نشویم؟!
امسال به دلیل گرمای هوا به منظور جلوگیری از مسمومیت غذایی، زائران باید به برخی از نکات توجه کنند تا علاوه بر حفظ سلامت خود و همراهان، به این همایش عظیم هم لطمه‌ای وارد نشود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.143 seconds.