.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مناظره‌ها و فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌های حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ از امروز پنج شنبه در صداوسیمای مازندران پخش خواهد شد. آغاز پخش مناظره نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس از امروز
مناظره‌ها و فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌های حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ از امروز پنج شنبه در صداوسیمای مازندران پخش خواهد شد.(ادامه)
دادستانی تهران علیه برخی فعالان رسانه‌ای در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی اعلام جرم کرد. اعلام جرم دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای درباره پرونده نیکا شاکرمی
دادستانی تهران علیه برخی فعالان رسانه‌ای در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی اعلام جرم کرد.(ادامه)
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. معلمان نگاه ملی را به دانش‌آموزان منتقل کنند/عادی‌سازی روابط مشکلی را حل نمی‌کند؛ فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد/ جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند....(خبر)
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. معلمان نگاه ملی را به دانش‌آموزان منتقل کنند/عادی‌سازی روابط مشکلی را حل نمی‌کند؛ فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد/ جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند/ (خبر)
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
شمال نیوز : مناظره ها و فیلم های تبلیغاتی نامزدهای حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ از فردا پنج شنبه در صداوسیمای مازندران پخش خواهد شد. مناظره‌ نامزدهای مجلس در برنامه‌های انتخاباتی صدا و سیمای مازندران
شمال نیوز : مناظره ها و فیلم های تبلیغاتی نامزدهای حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ از فردا پنج شنبه در صداوسیمای مازندران پخش خواهد شد.(ادامه)
رئیس جمهور پیشین آمریکا که اکنون نامزد اصلی جمهوری خواهان برای رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری این کشور در سال ۲۰۲۴ به شمار می‌رود، برای کمک به اوکراین شرط تعیین کرده است. شرط ترامپ برای کمک به اوکراین
رئیس جمهور پیشین آمریکا که اکنون نامزد اصلی جمهوری خواهان برای رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری این کشور در سال ۲۰۲۴ به شمار می‌رود، برای کمک به اوکراین شرط تعیین کرده است.(ادامه)
تلویزیون قصد جدی برای ساختن پایتخت ۷ دارد. گویا مذاکرات هم بی‌نتیجه نبوده و حتی خبرهایی از آغاز پیش‌تولید سری هفتم سریال پایتخت هم به صورت غیررسمی و درگوشی در حال انتشار است ماجرای حضور مهران رجبی در سریال پایتخت
تلویزیون قصد جدی برای ساختن پایتخت ۷ دارد. گویا مذاکرات هم بی‌نتیجه نبوده و حتی خبرهایی از آغاز پیش‌تولید سری هفتم سریال پایتخت هم به صورت غیررسمی و درگوشی در حال انتشار است(ادامه)
سخنگوی قوه قضائیه از نقض حکم اعدام بابک زنجانی و تبدیل آن به حبس خبر داد. حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد
سخنگوی قوه قضائیه از نقض حکم اعدام بابک زنجانی و تبدیل آن به حبس خبر داد.(ادامه)
اگر صحنه‌های ضرب‌وشتم وحشیانه دانشجویان و حتی استادان دانشگاه به جای آمریکا در ایران پدید می‌آمد، نهادهای حقوق بشری را به‌خط می‌کردند تا قطعنامه بدهند و محکوم کنند و تحریم جدید وضع کنند. کسی برای دانشجویان آمریکایی ترانه «برای خواهرم، خواهرامون» نمی‌سازد
اگر صحنه‌های ضرب‌وشتم وحشیانه دانشجویان و حتی استادان دانشگاه به جای آمریکا در ایران پدید می‌آمد، نهادهای حقوق بشری را به‌خط می‌کردند تا قطعنامه بدهند و محکوم کنند و تحریم جدید وضع کنند.(ادامه)
رئیس جمهوری اوکراین، بار دیگر خواستار پیوستن کشورش به اتحادیه اروپا و ناتو شد. درخواست دوباره زلنسکی برای عضویت در اتحادیه اروپا و ناتو
رئیس جمهوری اوکراین، بار دیگر خواستار پیوستن کشورش به اتحادیه اروپا و ناتو شد.(ادامه)
شمال نیوز : درخصوص عدم موفقیت اولین استاندار ناکارآمد دولت سیزدهم در استان به رویکرد غیر تحولی و ضعف شناختی وی از نوع تعاملات وفرآیندهای اجرایی بر می گشت بگونه ای که با گذشت دوسال از اولین سفر رئیس جمهورو هیات دولت سیزدهم به این خطه، مصوبات راهبردی و راهگشای آن را نتوانست به سرانجام برساند و .... اعوجاج مدیریتی عامل ناکامی مازندران/ ضرورت ترمیم بافت مدیریتی استان !
شمال نیوز : درخصوص عدم موفقیت اولین استاندار ناکارآمد دولت سیزدهم در استان به رویکرد غیر تحولی و ضعف شناختی وی از نوع تعاملات وفرآیندهای اجرایی بر می گشت بگونه ای که با گذشت دوسال از اولین سفر رئیس جمهورو هیات دولت سیزدهم به این خطه، مصوبات راهبردی و راهگشای آن را نتوانست به سرانجام برساند و ....(ادامه)
رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که بنیامین نتانیاهو نگران صدور حکم بازداشت خود از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری است و از این روی دست به دامان آمریکا شده است. وحشت نتانیاهو از صدور حکم بازداشت از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری
رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که بنیامین نتانیاهو نگران صدور حکم بازداشت خود از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری است و از این روی دست به دامان آمریکا شده است.(ادامه)
رئیس جمهور آمریکا در مراسمی رقیب جمهوری خواه خود در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را دست انداخت. بایدن، ترامپ را «دان خواب‌آلود» خواند!
رئیس جمهور آمریکا در مراسمی رقیب جمهوری خواه خود در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را دست انداخت.(ادامه)
منابع عبری زبان از فرود یک فروند هواپیمای شخصی صهیونیستی در ریاض که از آن برای استفاده مسئولان موساد استفاده می‌شود، خبر دادند. یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد!
منابع عبری زبان از فرود یک فروند هواپیمای شخصی صهیونیستی در ریاض که از آن برای استفاده مسئولان موساد استفاده می‌شود، خبر دادند.(ادامه)
با مشخص‌شدن نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در بیشتر کرسی‌های نمایندگی، رقابت‌ها برای ریاست بر قوه مقننه شدت گرفته و شنیده‌ها از محافل سیاسی و راهروی مجلس از لابی‌های پشت‌پرده و برگزاری جلسات گوناگون حکایت دارد. همه رقیبان قالیباف در ریاست مجلس آینده
با مشخص‌شدن نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در بیشتر کرسی‌های نمایندگی، رقابت‌ها برای ریاست بر قوه مقننه شدت گرفته و شنیده‌ها از محافل سیاسی و راهروی مجلس از لابی‌های پشت‌پرده و برگزاری جلسات گوناگون حکایت دارد.(ادامه)
 « جامعه انتظار دارد رویکرد قوای سه‌گانه و نهادها و دستگاه‌های رسمی، همچون رهبر انقلاب فراخ‌تر و از ابعاد وسیع‌تری برخوردار باشد. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!(يادداشت)
« جامعه انتظار دارد رویکرد قوای سه‌گانه و نهادها و دستگاه‌های رسمی، همچون رهبر انقلاب فراخ‌تر و از ابعاد وسیع‌تری برخوردار باشد.(ادامه)
سرزمین‌های اشغالی شاهد تظاهرات اعتراضی هزاران شهرک‌نشین صهیونیست علیه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه وی است. تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو
سرزمین‌های اشغالی شاهد تظاهرات اعتراضی هزاران شهرک‌نشین صهیونیست علیه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه وی است.(ادامه)
رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که بنیامین نتانیاهو نگران صدور حکم بازداشت خود از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری است و از این روی دست به دامان آمریکا شده است. وحشت نتانیاهو از صدور حکم بازداشت از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری
رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که بنیامین نتانیاهو نگران صدور حکم بازداشت خود از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری است و از این روی دست به دامان آمریکا شده است.(ادامه)
شمال نیوز : نگاهی به عملکرد و کارنامه مدیران دستگاههای اجرایی در مازندران نشان می دهد «حرف درمانی » مهمترین تدبیر اکثر مسئولان ، مدیران و نمایندگان استان در سالهای اخیر بوده است .... درد بی درمان انتصابهای سیاسی در مظلوم ترین استان ایران / حضور آدمهای کوچک در صندلی های بزرگ مدیریت در مازندران !
شمال نیوز : نگاهی به عملکرد و کارنامه مدیران دستگاههای اجرایی در مازندران نشان می دهد «حرف درمانی » مهمترین تدبیر اکثر مسئولان ، مدیران و نمایندگان استان در سالهای اخیر بوده است ....(ادامه)
کاریکاتور/ مهد آزادی بیان!
با شدت گرفتن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، دانشگاه‌های آمریکا این روزها به صحنه تظاهرات و تنش جنایات اسرائیل در غزه تبدیل شده و گاه تا مرز تنش و درگیری با پلیس هم پیش رفته است. بحث بر سر آزادی بیان در دانشگاه‌ها به‌ویژه در خصوص انتقاد به اسرائیل و مقابله پلیس و نیروهای امنیتی با آن، بارها به رسانه‌ها کشیده و مورد انتقادهای شدید قرار گرفته است.(ادامه)
کاریکاتور/ مهد آزادی بیان!
با شدت گرفتن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، دانشگاه‌های آمریکا این روزها به صحنه تظاهرات و تنش جنایات اسرائیل در غزه تبدیل شده و گاه تا مرز تنش و درگیری با پلیس هم پیش رفته است. بحث بر سر آزادی بیان در دانشگاه‌ها به‌ویژه در خصوص انتقاد به اسرائیل و مقابله پلیس و نیروهای امنیتی با آن، بارها به رسانه‌ها کشیده و مورد انتقادهای شدید قرار گرفته است.(ادامه)
در جریان سفر مهم رئیس جمهور کشورمان به پاکستان یک موج و فضاسازی رسانه‌ای پیرامون اعطای مدرک دکتری افتخاری به آیت الله رئیسی از بزرگترین دانشگاه پاکستان از سوی منتقدین دولت به راه افتاد، ادعاهایی بی اساس که به گفته کارشناسان در جهت به حاشیه بردن دستاوردهای این سفر استراتژیک تعبیر می‌شود، اما واقعیت ماجرا چیست؟ بررسی یک ادعای بی‌اساس/ داستان دکترای افتخاری رئیسی از بزرگترین دانشگاه پاکستان چیست؟
در جریان سفر مهم رئیس جمهور کشورمان به پاکستان یک موج و فضاسازی رسانه‌ای پیرامون اعطای مدرک دکتری افتخاری به آیت الله رئیسی از بزرگترین دانشگاه پاکستان از سوی منتقدین دولت به راه افتاد، ادعاهایی بی اساس که به گفته کارشناسان در جهت به حاشیه بردن دستاوردهای این سفر استراتژیک تعبیر می‌شود، اما واقعیت ماجرا چیست؟(ادامه)
معاون رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در غزه بامداد شنبه گفت: امروز پاسخ رسمی دشمن صهیونیستی را در خصوص پیشنهاد جدید برای مذاکرات دریافت کردیم. حماس: پاسخ اسرائیل را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
معاون رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در غزه بامداد شنبه گفت: امروز پاسخ رسمی دشمن صهیونیستی را در خصوص پیشنهاد جدید برای مذاکرات دریافت کردیم.(ادامه)
حزب الله لبنان بامداد شنبه شهادت یکی از اعضای خود در حمله رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان را تأیید کرده است. شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس
حزب الله لبنان بامداد شنبه شهادت یکی از اعضای خود در حمله رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان را تأیید کرده است.(ادامه)
مجری طرح مطالعاتی بررسی «قلیان اکسیژن» با هشدار نسبت به افزایش استعمال قلیان دخانی در زنان و مردان و عوارض ناشی از آن، در عین حال از طرح مطالعاتی قلیان اکسیژن با نظارت وزارت بهداشت و با هدف کاهش مصرف قلیان دخانی خبر داد و ....(خبر)
(ادامه)
تلاش ها برای انداختن قالیباف از کرسی ریاست مجلس شدت گرفته است؛ از یک سو تندروهایی از جنس نبویان، رسایی و ذوالنور و از سوی دیگر متکی که مورد حمایت شورای وحدت است. برخی نیز گرچه سکوت کرده اند اما بعید نیست در اندیشه فتح کرسی «شماره یک» مجلس دوازدهم باشند. جنگ زودهنگام بر سر صندلی «شماره یک» مجلس دوازدهم /همه در مقابل یک نفر؛ قالیباف!
تلاش ها برای انداختن قالیباف از کرسی ریاست مجلس شدت گرفته است؛ از یک سو تندروهایی از جنس نبویان، رسایی و ذوالنور و از سوی دیگر متکی که مورد حمایت شورای وحدت است. برخی نیز گرچه سکوت کرده اند اما بعید نیست در اندیشه فتح کرسی «شماره یک» مجلس دوازدهم باشند.(ادامه)
شمال نیوز: در پی انتقادات قالیباف از رویکرد اقتصادی دولت، معاون رئیسی نامه ای را خطاب به رئیس مجلس منتشر کرد. اولین واکنش دولت به ضرب الاجل اقتصادی قالیباف /۸ پاسخ معاون پارلمانی به انتقادات رئیس مجلس
شمال نیوز: در پی انتقادات قالیباف از رویکرد اقتصادی دولت، معاون رئیسی نامه ای را خطاب به رئیس مجلس منتشر کرد.(ادامه)
بر اساس اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی، یک پزشک خانم اقدام به خودکشی کرد و جان سپرد. خودکشی سریالی پزشکان
بر اساس اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی، یک پزشک خانم اقدام به خودکشی کرد و جان سپرد.(ادامه)
سخنگوی عرب زبان وزارت خارجه آمریکا از مقام خود به صورت اعتراضی استعفا داده است. سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه استعفا داد
سخنگوی عرب زبان وزارت خارجه آمریکا از مقام خود به صورت اعتراضی استعفا داده است.(ادامه)
کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد. استفاده از آیفون در مراکز نظامی کره‌جنوبی ممنوع شد
کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.781 seconds.