.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وزیر کشور: روابط تجاری استان های مرزی باکشورهای حاشیه بیشتر شود
وزیر کشور گفت: در شرایط کنونی تحریمی و کرونایی باید نقش آفرینی استان‌ها در اقتصاد ملی بیشتر و روابط تجاری استان‌های مرزی با کشورهای حاشیه بیشتر شود. (ادامه)
جزئیات مهم دیدار ۱۵ فعال سیاسی با رئیس‌جمهور
«اگر اظهارات رئیس‌جمهور به همان صورت که در جلسه روز گذشته با جمعی از فعالین سیاسی مطرح شد، برای جامعه گفته شود شاید بتواند بسیاری از نگرانی‌های موجود را نسبت به عملکرد دولت برطرف کند.» این بخشی از حرف‌های علی شکوری راد، دبیرکل حزب اتحاد ملت، درباره نشست فعالان سیاسی با حسن روحانی است. (ادامه)
بسیاری علی لاریجانی را جدی‌ترین شریک سیاسی دولت روحانی می‌دانند، کسی که نه تنها تصویب برجام را مدیریت کرد بلکه مسبب رای اعتماد به بسیاری از وزرای دولت بود و در برابر این کمک نیز وزارت کشور به یار دیرینش رحمانی فضلی سپرده شد. شورای عالی امنیت ملی یا صدا و سیما؛ علی لاریجانی به کجا می‌رود؟مقصد لاریجانی پس از مجلس کجاست؟
بسیاری علی لاریجانی را جدی‌ترین شریک سیاسی دولت روحانی می‌دانند، کسی که نه تنها تصویب برجام را مدیریت کرد بلکه مسبب رای اعتماد به بسیاری از وزرای دولت بود و در برابر این کمک نیز وزارت کشور به یار دیرینش رحمانی فضلی سپرده شد.(ادامه)
مقام معظم رهبری با تأکید بر ثبت، بازخوانی و روایت هنرمندانه این تلاش و فداکاری ملی افزودند: مردم عزیز ایران با رفتار متین و صبورانه خود انصافاً خوش درخشیدند و فرهنگ اسلامی- ایرانی را جلوه‌گر ساختند.
درباره برگزاری مراسم در اماکن مقدس تابع نظر و تشخیص کارشناسی هستم/ مردم مومن و مسجدی به قواعد سختگیرانه بیشتر عمل می کنند(خبر)
مقام معظم رهبری با تأکید بر ثبت، بازخوانی و روایت هنرمندانه این تلاش و فداکاری ملی افزودند: مردم عزیز ایران با رفتار متین و صبورانه خود انصافاً خوش درخشیدند و فرهنگ اسلامی- ایرانی را جلوه‌گر ساختند. (ادامه)
عکس/ نشست سراسری استانداران با وزیرکشور
همایش استانداران سراسر کشور با برگزاری نشست سراسری استانداران با رحمانی فضلی وزیر کشور پیش از ظهر پنجشنبه در وزارت کشور برگزار شد./مهران ریاضی (ادامه)
شمال نیوز: وزیر کشور در حکمی رقیه صفری را به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران منصوب کرد .... وزیر کشور حکم معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران را صادر کرد
شمال نیوز: وزیر کشور در حکمی رقیه صفری را به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران منصوب کرد ....(ادامه)
وزیر کشور محورهای اولویت دار حوزه اقتصادی سال ۱۳۹۹ را در جریان نخستین نشست «ستادهای مدیریت کرونا و اقتصاد مقاومتی» که به صورت ویدئو کنفرانس با استانداران و با حضور جمعی از معاونان وزارتخانه های مختلف برگزار شد اعلام کرد. ابلاغ ۳۰ اولویت اقتصادی به استانداران سراسر کشور
وزیر کشور محورهای اولویت دار حوزه اقتصادی سال ۱۳۹۹ را در جریان نخستین نشست «ستادهای مدیریت کرونا و اقتصاد مقاومتی» که به صورت ویدئو کنفرانس با استانداران و با حضور جمعی از معاونان وزارتخانه های مختلف برگزار شد اعلام کرد.(ادامه)
وضعیت شیوع کرونا در کشور چه رنگی است؟ قرمز یا سفید؛ ؟
(ادامه)
جلسه پرحاشیه مجلس پس از روز‌ها تعطیلی
اولین جلسه علنی مجلس در سال 99 و پس از شیوع بیماری کرونا در کشور با حاشیه‌هایی همراه شد که در ادامه می‌خوانید. (ادامه)
وزیر کشور: اصناف باید متعهد شوند که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند
رحمانی فضلی، وزیر کشور گفت: فعالین صنفی باید متعهد شوند که پروتکل های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا را رعایت خواهند کرد(ادامه)
 دکتر رحمانی‌فضلی وزیر کشور در پیامی ، از احمد حسین زادگان نماینده عالی دولت در مازندران به سبب اجرای موفقیت‌آمیز طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان قدردانی کرد.
قدردانی وزیر کشور از استاندار مازندران در اجرای موفق طرح فاصله‌گذاری اجتماعی
دکتر رحمانی‌فضلی وزیر کشور در پیامی ، از احمد حسین زادگان نماینده عالی دولت در مازندران به سبب اجرای موفقیت‌آمیز طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان قدردانی کرد. (ادامه)
شرایط کشور از چه زمانی به حالت عادی برمی‌گردد؟
وزیر کشور با بیان اینکه هم در بستری‌ها و هم فوتی ها روند کاهشی داشته ایم، گفت: امیدواریم تا ۲۰ فروردین بتوانیم کشور را به فعالیت ها باز گردانیم.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس شورای امنیت کشور در خصوص تصمیمات اخیر مربوط به کرونا بیانیه‌ای صادر کرد.

مردم به توصیه‌ها و هشدارهای مراجع ذی‌صلاح توجه کنند تا نیازی به برخورد با متخلفان نباشد
شمال نیوز: رئیس شورای امنیت کشور در خصوص تصمیمات اخیر مربوط به کرونا بیانیه‌ای صادر کرد. (ادامه)
پارک‌ها و فروشگاه‌های بزرگ تعطیل خواهند شد
وزیر کشور با بیان اینکه از فردا یا پس‌فردا مراکز مهم و پرتجمع مردم در شهرها نظیر پارک‌ها و فروشگاه‌های بزرگ که مایحتاج عمومی مردم را تأمین نمی‌کنند تعطیل خواهند شد، از مردم خواست برای کوتاه شدن دور بیماری کرونا با مسئولین همکاری بیشتری کنند.(ادامه)
شمال نیوز : در پی این اتفاقات ، علی محمد شاعری ، رئیس مجمع نمایندگان مازندران در نامه ای سرگشاده به وزیر کشور که به سرعت رسانه ای شده است از این اقدام دولت انتقاد کرد ...... آیا رئیس جمهور دستور لغو ورود خودروهای مسافران غیربومی به مازندران را صادر کرد؟ / حذف خبر منع تردد درمحورهای شمالی در پایگاه اطلاع رسانی مرکز مدیریت راه‌های کشور / نامه تند رئیس مجمع نمایندگان مازندران به وزیر کشور
شمال نیوز : در پی این اتفاقات ، علی محمد شاعری ، رئیس مجمع نمایندگان مازندران در نامه ای سرگشاده به وزیر کشور که به سرعت رسانه ای شده است از این اقدام دولت انتقاد کرد ......(ادامه)
وزیر کشور در سفر خود به مازندران امروز با نماینده ولی فقیه در مازندران دیدار و گفتگو کرد. دیدار وزیر کشور با نماینده ولی فقیه در مازندران
وزیر کشور در سفر خود به مازندران امروز با نماینده ولی فقیه در مازندران دیدار و گفتگو کرد.(ادامه)
جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان مازندران به ریاست عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در استانداری مازندران برگزار شد. جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مازندران به ریاست وزیر کشور(خبر)
جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان مازندران به ریاست عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در استانداری مازندران برگزار شد.(ادامه)
وزیر کشور ؛ آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات مجلس
وزیر کشور در ساری گفت: تمامی امکانات و تلاش خود را برای برگزاری انتخابات باشکوه در یک فضای امن و سالم بکار خواهیم گرفت.(ادامه)
عبدالرضا رحمانی فضلی قرار است در این سفر دو روزه به مرکز استان مازندران، عصر فردا در جلسه ... وزیر کشور وارد استان مازندران شد
عبدالرضا رحمانی فضلی قرار است در این سفر دو روزه به مرکز استان مازندران، عصر فردا در جلسه ...(ادامه)
روایت وزیر کشور از یک دستور رهبر انقلاب به روحانی
وزیر کشور با اشاره به آخرین وضعیت سیل در اهواز گفت: گزارشی پیش از این به رهبر انقلاب داده شد و ایشان نیز به رئیس‌جمهور برای رفع این مشکل دستوراتی دادند تا دولت و رئیس‌جمهور برای این موضوع اعتباری لحاظ کند.(ادامه)
عدم احراز ۹ درصد از داوطلبان انتخابات از سوی هیات‌های اجرایی
وزیر کشور از تایید صلاحیت بیش از ۹۱ درصد داوطلبان انتخابات از سوی هیاتهای اجرایی انتخابات خبر داد که بر این اساس صلاحیت حدود ۹ درصد از داوطلبان انتخابات از سوی هیات‌های اجرایی احراز نشده است.(ادامه)



عضو کمیسیون شوراهای مجلس از منتفی شدن استیضاح وزیر کشور خبر داد. استیضاح وزیر کشور منتفی شد
عضو کمیسیون شوراهای مجلس از منتفی شدن استیضاح وزیر کشور خبر داد.(ادامه)
سرنوشت مبهم ۳ استیضاح؛ کابینه از حد نصاب می‌افتد؟
نماینده‌ها می‌گویند احتمال منتفی‌شدن استیضاح وزیر نفت نیز وجود دارد؛ اما به نظر می‌رسد ۳۹ استیضاح‌کننده وزیر کشور، بر آرای خود مصر هستند. سؤال اینجا است که سرنوشت این سه استیضاح چه خواهد شد؟(ادامه)
شمال نیوز: ۳۹ نماینده مجلس خواستار استیضاح وزیر کشور به دلیل عملکرد وی در ناآرامی‌های آبان ماه شدند. متن استیضاح وزیر کشور منتشر شد / استیضاح‌کنندگان: وزیر کشور آسیب جدی به نظام وارد کرده است +اسامی امضاکنندگان
شمال نیوز: ۳۹ نماینده مجلس خواستار استیضاح وزیر کشور به دلیل عملکرد وی در ناآرامی‌های آبان ماه شدند.(ادامه)
٩٨٠٦ نفر داوطلب نمایندگی مجلس شدند/ وزرای سابق در مسیر فاطمی
ششمین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس درحالی آغاز شد که امروز برخی نمایندگان فعلی، چهره‌های سیاسی و وزرای سابق در انتخابات ثبت نام کرده‌اند.(ادامه)
پسر «نوبخت» هم کاندیدای مجلس شد
دومین روز ثبت‌نام داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم از صبح امروز (دوشنبه) در سراسر کشور آغاز شد.(ادامه)
شمال نیوز :  عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور میهمان برنامه نگاه یک تلویزیون بود و گزارشی از حوادث بنزینی به مردم ارائه داد، فیلم کوتاهی از حمله تعدادی به فرمانداری شهر قدس پخش شد. در همین فیلم و همزمان با ورود تخریب کنندگان به فرمانداری، یکی می‌گفت که فرماندار داخل ساختمان است. وزیر کشور هم در همان برنامه از فرماندار شهر قدس و مدیریت او در صحنه تمجید کرد. فرماندار زنی که در ناآرامی‌ها به خانه نرفت
شمال نیوز : عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور میهمان برنامه نگاه یک تلویزیون بود و گزارشی از حوادث بنزینی به مردم ارائه داد، فیلم کوتاهی از حمله تعدادی به فرمانداری شهر قدس پخش شد. در همین فیلم و همزمان با ورود تخریب کنندگان به فرمانداری، یکی می‌گفت که فرماندار داخل ساختمان است. وزیر کشور هم در همان برنامه از فرماندار شهر قدس و مدیریت او در صحنه تمجید کرد.(ادامه)
عکس/ بازدید وزیر کشور از ستاد انتخابات کشور
رحمانی فضلی وزیر کشور پیش از ظهر یک شنبه با حضور در ستاد انتخابات کشور از این ستاد بازدید کرد و در جمع اصحاب رسانه حضور یافت.(ادامه)
ثبت نام ۳۷۸ نفر اولین روز ثبت نام کاندیداها برای انتخابات
ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شد.(ادامه)
عکس/ آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس
ثبت نام داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، از ساعت ۸:۰۰ صبح یکشنبه ۱۰ آذر۱۳۹۸ در محل وزارت کشور آغاز شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.