.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ضریب سوادآموزی در مازندران بالای ۹۹ درصد است
استاندار مازندران گفت: استان مازندران در حوزه آموزشی رتبه خوبی دارد و ضریب سوادآموزی در استان بالای ۹۹ درصد است.(ادامه)
شمال نیوز : وی که به عنوان یکی از اصلی ترین مسببان انتصاب ربیع فلاح جلودار به عنوان استاندار در دولت یازدهم بوده است بدنبال چکش کاری در تثبیت استاندار مازندران است و قصد دارد دیدارهایی با جمعی از چهره های شاخص اصلاح طلب و نیروهای موثر در این انتصاب ، داشته باشد ...... از چکش کاری برای تثبیت ربیع فلاح تا افتتاح یک مدرسه در مازندران!
شمال نیوز : وی که به عنوان یکی از اصلی ترین مسببان انتصاب ربیع فلاح جلودار به عنوان استاندار در دولت یازدهم بوده است بدنبال چکش کاری در تثبیت استاندار مازندران است و قصد دارد دیدارهایی با جمعی از چهره های شاخص اصلاح طلب و نیروهای موثر در این انتصاب ، داشته باشد ......(ادامه)
افزایش مبادلات تجاری مازندران و روسیه
زمینه مبادلات اقتصادی تجار مازندران و روسیه به منظور افزایش صادرات تسهیل شود.(ادامه)
نشست مدیران اجرایی ، بنگاهها و فعالین بخش خصوصی اقتصادی استان با سفیر روسیه و رئیس نمایندگی وزارت خارجه در استان در سالن اتاق بازرگانی استان برگزارشد.
دیدار سفیر روسیه در ایران با استاندار و رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در مازندران+ تصاویر
نشست مدیران اجرایی ، بنگاهها و فعالین بخش خصوصی اقتصادی استان با سفیر روسیه و رئیس نمایندگی وزارت خارجه در استان در سالن اتاق بازرگانی استان برگزارشد. (ادامه)
ضرورت استفاده از تجربیات بازنشستگان به عنوان گنجیه ای گرانبها
استاندار مازندران از بازنشستگان به عنوان سرمایه های جامعه یاد کرد و گفت: از تجارب ارزشمند بازنشستگان به عنوان گنجینه ای گران بها باید استفاده شود(ادامه)
راه اندازی باشگاه دانش پژوهان جوان در مازندران
باشگاه دانش پژوهان جوان با موافقت شورای آموزش و پرورش مازندران سال آینده در استان راه اندازی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز :  ربیع فلاح جلودار تصریح کرد: « تا زمانی که در استان فعالیت می‌کند، شایسته‌سالاری را سرلوحه کارش قرار می‌دهد.» که در این لحظه زمزمه هایی در سالن شنیده شد . برخی از حاضرین اعتقاد داشتند که آیا استانداری که شایسته سالاری را مد نظر دارد مدیری بومی و شایسته در استان مازندران را برای تصدی دانشگاه علوم پزشکی مازندارن معرفی نکرد !.... چون وزیر بهداشت امر کرد این سمت را پذیرفتم !
شمال نیوز : ربیع فلاح جلودار تصریح کرد: « تا زمانی که در استان فعالیت می‌کند، شایسته‌سالاری را سرلوحه کارش قرار می‌دهد.» که در این لحظه زمزمه هایی در سالن شنیده شد . برخی از حاضرین اعتقاد داشتند که آیا استانداری که شایسته سالاری را مد نظر دارد مدیری بومی و شایسته در استان مازندران را برای تصدی دانشگاه علوم پزشکی مازندارن معرفی نکرد !....(ادامه)
شمال نیوز : استاندار مازندران با اعلام اینکه در مدت حضورم در استان تحت تاثیر باندها و جناح‌ها قرار نگرفتم، گفت: تا زمان حضورم در استان تحت تاثیر جناح‌ها قرار نمی‌گیرم و شایسته سالاری را در دستور کار خویش قرار می‌دهم.
استاندار مازندران: تحت تاثیر باندها و جناح‌ها نبودم
شمال نیوز : استاندار مازندران با اعلام اینکه در مدت حضورم در استان تحت تاثیر باندها و جناح‌ها قرار نگرفتم، گفت: تا زمان حضورم در استان تحت تاثیر جناح‌ها قرار نمی‌گیرم و شایسته سالاری را در دستور کار خویش قرار می‌دهم. (ادامه)
شمال نیوز :  سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اینکه مجمع، نظرات مشورتی خود را برای بخش اجرایی استان به دولت منتقل می‌کند، گفت: دولت شاخص‌های لازم برای انتخاب استاندار مازندران را احصا کند..... در جلسه مجمع نمایندگان مازندران چه گذشت ؟
شمال نیوز : سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اینکه مجمع، نظرات مشورتی خود را برای بخش اجرایی استان به دولت منتقل می‌کند، گفت: دولت شاخص‌های لازم برای انتخاب استاندار مازندران را احصا کند.....(ادامه)
پيام تسليت استاندار مازندران به مناسبت درگذشت پدر شهيدان محمدزاده
پيام تسليت استاندار مازندران به مناسبت درگذشت پدر والامقام شهيدان محمدزاده در پی درگذشت حاج حسینجان محمدزاده پدر شهیدان ابوالقاسم، ابوالحسن و هادی محمدزاده پیام تسلیتی از سوی ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران منتشر شد. (ادامه)
بررسی وضعیت پسماند و تالاب‌های مازندران توسط رئیس سازمان حفاظت محیط زیست
مدیر روابط عمومی و امور بین‎الملل استانداری مازندران از دیدار استاندار مازندران با رئیس سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد و گفت: درباره وضعیت پسماند، معادن، صنایع، تمرکززدایی فعالیت‌های زیست‎محیطی، وضعیت میانکاله و تالاب‌های استان مطالبی در این دیدار عنوان شده است.(ادامه)
شمال نیوز : هنوز چند روزی از انتصاب یک مدیر دست چندم سمنانی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران نگذشته است که خبربرکناری سید جواد موسوی ، مدیرکل موفق حراست استانداری مازندران و نحوه آن ، سئوالات و ابهامات زیادی را به همراه داشت ..... برکناری به شیوه سنگالیسیم این بار در مازندران/ موسوی در تهران، برکناری در ساری!
شمال نیوز : هنوز چند روزی از انتصاب یک مدیر دست چندم سمنانی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران نگذشته است که خبربرکناری سید جواد موسوی ، مدیرکل موفق حراست استانداری مازندران و نحوه آن ، سئوالات و ابهامات زیادی را به همراه داشت .....(ادامه)
وقتی سخن از انتصاب ربیع فلاح جلودار به عنوان استاندار مازندران در آغاز دولت یازدهم مطرح شد ، هیچکس گمان نمی کرد او هم یک بدهکار بانکی بتواند بر کرسی استانداری تکیه زند .
اما و اگرهای بدهکار بانکی که استاندار شد !
وقتی سخن از انتصاب ربیع فلاح جلودار به عنوان استاندار مازندران در آغاز دولت یازدهم مطرح شد ، هیچکس گمان نمی کرد او هم یک بدهکار بانکی بتواند بر کرسی استانداری تکیه زند . (ادامه)
طرح « روستای سبز» در ۱۱۰ روستای مازندران اجرا می شود
استاندار مازندران گفت: طرح روستای سبز در ۱۱۰ روستا و طرح مدیریت پسماند در ۷۷ روستای استان اجرا می شود. (ادامه)
۴ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در مازندران انجام شد
استاندار مازندران گفت: طی شش ماه گذشته بیش از چهار هزار میلیارد تومان در استان سرمایه‌گذاری و افتتاح شده، بر افزایش آن تا پایان سال تأکید کرد.(ادامه)
شهیدان رجایی و باهنر نماد مدیریت جهادی هستند
استاندار مازندارن گفت: شهیدان رجایی و باهنرالگو و نماد مدیریت جهادی هستند و سیره و رفتار این شهیدان عزیز راهنما و راهگشا برای خدمت به مردم است.(ادامه)
شمال نیوز : میزان مصرف برق‌ استان به دلیل حجم فراوان مسافر در هر تعطیلات بسیار زیاد است،  راه‌های روستائی‌ مازندران هر چند هزار کلیومتر آن آسفالت و نیز راه‌های اصلی با 15 میلیارد تومان ترمیم شد اما با این وجود باز هم در ایام تعطیلات و نوروز مردم دچار مشکلات فراوان می‌شوند. خدمات دهی به گردشگران مشکلات زیر ساختی دارد
شمال نیوز : میزان مصرف برق‌ استان به دلیل حجم فراوان مسافر در هر تعطیلات بسیار زیاد است، راه‌های روستائی‌ مازندران هر چند هزار کلیومتر آن آسفالت و نیز راه‌های اصلی با 15 میلیارد تومان ترمیم شد اما با این وجود باز هم در ایام تعطیلات و نوروز مردم دچار مشکلات فراوان می‌شوند.(ادامه)
مازندران در تعطیلات به پارکینگ تبدیل می شود
استاندار مازندران، ترافیک را از مشکلات عمده استان برشمرد و گفت: مازندران در ایام تعطیلات به پارکینگ تبدیل می شود.(ادامه)
اجرای ۷۰۰۰ پروژه عمرانی در مازندران
استاندار مازندران از اجرای هفت هزار پروژه به ارزش هشت هزار میلیارد تومان در استان خبر داد.(ادامه)
استاندار: ایجاد دو قطبی با خط کشی بین برندگان و بازندگان انتخابات
استاندار مازندران نسبت به امکان ایجاد دو قطبی با خط کشی موجود بین برندگان و بازندگان انتخابات شوراها در برخی مناطق و شهرها، هشدار داد و گفت: این موضوع موجب اشکالات جدی و چالش‌هایی می‌شود و نیاز است در انتخاب شهردار و دهیار با وحدت و هم‌افزایی برنامه‌ریزی و اقدام کرد.(ادامه)
مباحث فرهنگی در سواحل مازندران لحاظ شود
استاندار مازندران با تاکید بر اینکه در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر از حرکات سلیقه ای پرهیز شود گفت:مباحث فرهنگی در سواحل لحاظ شود.(ادامه)
مازندران یک سهمیه منطقه آزاد دارد
استاندار مازندران گفت: استان مازندران دارای یک سهمیه منطقه آزاد است و باید با برنامه ریزی و ظرفیت سنجی مناسب در این بخش وارد شد. (ادامه)
شمال نیوز : فلاح با اشاره به مشکلات مردم بیان کرد: باید قبول داشته باشیم نتوانستیم انتظارات مردم را به طور کامل برطرف کنیم، یکی از مشکلات جامعه عدم هماهنگی مسؤولان در برخی موارد است، ارتباط بین مسؤولان دوطرفه باشد، مسؤولان در هر هفته می‌توانند درباره بررسی مشکلات گرد هم بیایند و راهکار ارائه دهند..... ربیع فلاح : نتوانستیم انتظارات مردم را برطرف کنیم!
شمال نیوز : فلاح با اشاره به مشکلات مردم بیان کرد: باید قبول داشته باشیم نتوانستیم انتظارات مردم را به طور کامل برطرف کنیم، یکی از مشکلات جامعه عدم هماهنگی مسؤولان در برخی موارد است، ارتباط بین مسؤولان دوطرفه باشد، مسؤولان در هر هفته می‌توانند درباره بررسی مشکلات گرد هم بیایند و راهکار ارائه دهند.....(ادامه)
ایجاد ۱۵۰ هزار شغل طی دولت یازدهم در مازندران
استاندار مازندران از ایجاد ۱۵۰ هزار شغل جدید طی دولت یازدهم در استان خبر داد و گفت: از سال ۹۲ تحقق اقتصاد مقاومتی و کاهش بیکاری از سیاست‌های مهم دولت بوده است.(ادامه)
استاندار مازندران قهرمانی « حسن یزدانی» را تبریک گفت
استاندار مازندران درخشش تاریخی وکسب مقتدرانه مدال طلای کشتی جهان توسط حسن یزدانی قهرمان دلاور کشتی مازندران را تبریک گفت.(ادامه)
روحیه شهادت طلبی دشمنان را پشت خاکریزها متوقف کرده است
استاندار مازندران، زنده نگه داشتن نام شهدا را از نیازهای اساسی کشور برشمرد و گفت: روحیه شهادت طلبی دشمنان را در پشت خاکریزها متوقف کرده است.(ادامه)
افتتاح ۸۷۲ پروژه به ارزش ۴۱۹ میلیارد تومان در مازندران
استاندار مازندران گفت: هفته دولت ۸۷۲ پروژه به ارزش ۴۱۹ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.(ادامه)
بهبود معیشت فرهنگیان استان مازندران باید مورد توجه قرار گیرد
استاندار مازندران با تاکید بر پرداخت به موقع مطالبات فرهنگیان استان، گفت: بهبود معیشت فرهنگیان استان مازندران باید مورد توجه قرار گیرد.(ادامه)
اعضای ستاد بزرگداشت هفته دولت مازندران منصوب شدند
استاندار مازندران با صدور احكامی اعضای ستاد بزرگداشت هفته دولت در مازندران را منصوب كرد. (ادامه)
شمال نیوز : از برآیند قریب به هزار کامنت و پیامک می توان به خوبی دریافت که تداوم مدیریت ربیع فلاح جلودار ، اصلا رضایت مردم استان را فراهم ننموده است و آنها حساب دولت اعتدال را با نماینده اش در استان جدا کرده اند ..... مازندرانی ها می گویند : « ربیع فلاح » برود
شمال نیوز : از برآیند قریب به هزار کامنت و پیامک می توان به خوبی دریافت که تداوم مدیریت ربیع فلاح جلودار ، اصلا رضایت مردم استان را فراهم ننموده است و آنها حساب دولت اعتدال را با نماینده اش در استان جدا کرده اند .....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.