.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سربازان گمنام امام زمان (عج) عامل شهادت مولوی عبدالواحد ریگی ‌امام جمعه اهل‌سنت مسجد امام حسین(ع) را بازداشت کردند. عامل شهادت مولوی عبدالواحد ریگی دستگیر شد
سربازان گمنام امام زمان (عج) عامل شهادت مولوی عبدالواحد ریگی ‌امام جمعه اهل‌سنت مسجد امام حسین(ع) را بازداشت کردند.(ادامه)
نقاش قلابی سارق طلا‌های دختر نوجوان بود
پسر شیاد وقتی از علاقه دختر جوان به نقاشی باخبر شد با وعده شهرت و ثروت ۳۰۰ میلیون تومان طلا‌های دختر نوجوان را سرقت کرد.(ادامه)
تشکیل تیم ویژه برای شناسایی عاملان شهادت امام جمعه خاش
فرمانده انتظامی خاش گفت: تیم ویژه ماموران انتظامی برای شناسایی و دستگیری عاملان شهادت مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه اهل سنت مسجد امام حسین(ع) این شهرستان تشکیل شده است.(ادامه)
شمس آبادی دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان در رابطه با جزییات قتل امام جمعه مسجد امام حسین (ع) شهرستان خاش اظهار کرد: مولوی عبدالواحد امام جمعه مسجد امام حسین (ع) شهرستان خاش روز گذشته در مسجد حضور داشت که افراد ناشناس از درب پشتی مسجد وی را صدا کرده و سوار یک خودروی پژو بدون پلاک می‌کنند. شهادت مولوی عبدالواحد ریگی توسط افراد ناشناس
شمس آبادی دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان در رابطه با جزییات قتل امام جمعه مسجد امام حسین (ع) شهرستان خاش اظهار کرد: مولوی عبدالواحد امام جمعه مسجد امام حسین (ع) شهرستان خاش روز گذشته در مسجد حضور داشت که افراد ناشناس از درب پشتی مسجد وی را صدا کرده و سوار یک خودروی پژو بدون پلاک می‌کنند.(ادامه)
علیرضا زاکانی امروز و در آستانه روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در سخنانی با اشاره به اینکه «اینترنشنال» بلندگوی آشوب در کشور شده، گفت: امروز عده‌ای در حال گرفتن انتقام از مردم و انقلاب ما هستند و بی تردید عده‌ای خارج از مرزها با دروغ سعی در ایجاد اختلاف بین ما هستند و نشان داده‌اند که به هیچ کس رحم نمی‌کنند. حاشیه و متن حضور چالشی «زاکانی» در دانشگاه «شریف»
علیرضا زاکانی امروز و در آستانه روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در سخنانی با اشاره به اینکه «اینترنشنال» بلندگوی آشوب در کشور شده، گفت: امروز عده‌ای در حال گرفتن انتقام از مردم و انقلاب ما هستند و بی تردید عده‌ای خارج از مرزها با دروغ سعی در ایجاد اختلاف بین ما هستند و نشان داده‌اند که به هیچ کس رحم نمی‌کنند.(ادامه)
 شاگرد علامه حسن زاده(ره) گفت: یکی از دلایل مقام علامه اطاعت محض از خاندان پیامبر(ص) بود که ناب ترین اخلاق و عرفان است. چهار توصیه علامه حسن زاده آملی
شاگرد علامه حسن زاده(ره) گفت: یکی از دلایل مقام علامه اطاعت محض از خاندان پیامبر(ص) بود که ناب ترین اخلاق و عرفان است. (ادامه)
پیامک‌هایی که راز یک همدستی مجرمانه را فاش کرد
گوشی تلفن همراه جا مانده از سارقان، هویت سردسته باند و ماجرای اجیر کردن دو سارق را برملا کرد.(ادامه)
گروگانگیری در کردستان، دستگیری در چالوس
جانشین فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری گروگانگیری که در کردستان اقدام به آدم ربایی کرده بود، در چالوس خبر داد.(ادامه)
سوتی عجیب رسانه‌های معاند این بار برای دو خواهر ساروی + تصاویر
در حالیکه برخی رسانه‌های خارجی ادعا کردند دو خواهر ساروی ربوده و کشته شدند اسناد نشان می‌دهد از فوت این دو خواهر یکسال می‌گذرد.(ادامه)
به سرقت رفتن تسلیحات نظامی صهیونیستها وقتی که خواب بودن!
روزنامه معاریو از به سرقت رفتن تسلیحات سربازان صهیونیستی به هنگام خواب خبر داد.(ادامه)
۱۰۰ مدیرعامل برتر خاورمیانه از کدام کشور‌ها هستند؟
شمال نیوز: در فهرست فوربس‌ خاورمیانه، خدمات بانکی و مالی با ۲۷ مدیرعامل، پس از آن مخابرات و شرکت‌های انرژی و لجستیک به ترتیب با هشت و هفت مدیرعامل، بیشترین نمایندگی‌ها را در این رتبه‌بندی دارند.(ادامه)
ما در قانون ، اعاده حیثیت ،جبران خسارت و امثال اینها را داریم  اما الزام به عذر خواهی نداریم ...مشخص نیست ، منشاء این رای از باب مسئولیت سه وزیر کجاست و مثلا ، وزیر راه و همینطور ، وزرای آموزش و پرورش و کشور . باید چکار می کردند تا کودک ، ربوده نشود؟ الزام به عذرخواهی سه وزیر دولت روحانی؟
ما در قانون ، اعاده حیثیت ،جبران خسارت و امثال اینها را داریم اما الزام به عذر خواهی نداریم ...مشخص نیست ، منشاء این رای از باب مسئولیت سه وزیر کجاست و مثلا ، وزیر راه و همینطور ، وزرای آموزش و پرورش و کشور . باید چکار می کردند تا کودک ، ربوده نشود؟(ادامه)
اسناد و شواهد به وضوح نشان می‌دهد، حرکت اخیر مهندس موسوی ماموریتی بوده است که به عنوان یک عضو تشکیلات مخوف فراماسونری بر عهده داشته است! او یک «‌فراماسون» است!
اسناد و شواهد به وضوح نشان می‌دهد، حرکت اخیر مهندس موسوی ماموریتی بوده است که به عنوان یک عضو تشکیلات مخوف فراماسونری بر عهده داشته است!(ادامه)
زن در ماشین شوهرش میکروفون کار گذاشت؛ مچ خانم دکتری را که با همسرش رابطه داشت گرفت
زن در ماشین شوهرش میکروفون کار گذاشت؛ مچ خانم دکتری را که با همسرش رابطه داشت گرفت(ادامه)
شمال نیوز : همسر هوشنگ گفت: چند ساعت قبل مردی تماس گرفت و گفت همسرم در بیمارستان قائم شهر بستری است و برای درمان نیاز به سه میلیون تومان پول دارد ماجرای عجیب گروگان‌گیری در استان مازندران چه بود ؟
شمال نیوز : همسر هوشنگ گفت: چند ساعت قبل مردی تماس گرفت و گفت همسرم در بیمارستان قائم شهر بستری است و برای درمان نیاز به سه میلیون تومان پول دارد(ادامه)
شمال نیوز : رئیس شورای اسلامی روستای بزچفت از افزایش قاچاق چوب در این مدت خبر داد و گفت: سودجویانی که فضا را برای سرقت مهیا دیدند اقدام به قطع درختان نادر در این جنگل ها کرده و بدون دغدغه به قاچاق چوب ادامه می دهند. اتمام قراردادی که یک روستا را نا امن کرد!
شمال نیوز : رئیس شورای اسلامی روستای بزچفت از افزایش قاچاق چوب در این مدت خبر داد و گفت: سودجویانی که فضا را برای سرقت مهیا دیدند اقدام به قطع درختان نادر در این جنگل ها کرده و بدون دغدغه به قاچاق چوب ادامه می دهند.(ادامه)
نام" مصطفی چمران" بیش از آنکه احترام برانگیز باشد افتخار برانگیز است. افتخار برای ملتی که هیچگاه در برابر بیگانه سر خم نکرد و در برابر ترس و تسلیم زمامدارانش همواره فریاد عصیان را سر داد. شیوه «شهید چمران»، نیاز امروز ماست(يادداشت)
نام" مصطفی چمران" بیش از آنکه احترام برانگیز باشد افتخار برانگیز است. افتخار برای ملتی که هیچگاه در برابر بیگانه سر خم نکرد و در برابر ترس و تسلیم زمامدارانش همواره فریاد عصیان را سر داد.(ادامه)
ابتلای ۸۰ مازندرانی به تب شالیزار
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از ابتلای ۸۰ نفر به تب شالیزار در استان خبر داد.(ادامه)
آدم ربایی نافرجام دختر ۱۳ ساله در قائم شهر
فرمانده انتظامی مازندران از وقوع آدم ربایی نافرجام دختر ۱۳ ساله در شهرستان قائم شهر خبر داد.(ادامه)
قحطی گل مهاجمان داخلی لیگ برتر
۳ بازیکن خارجی شاغل در فوتبال ایران در پایان هفته چهاردهم رقابتهای لیگ برتر بهترین گلزنان این مسابقات هستند.(ادامه)
حاجی‌بابایی: آمریکا پس از اقدام نیروی دریایی سپاه دچار استیصال شد/ ابهت استکبار روز به روز شکسته‌‎تر می‌شود
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دنیا از اقدام اخیر نیروی دریایی سپاه در توقیف نفتکش ربوده شده نفت ایران به لرزه درآمده و آمریکا دچار استیصال شده است، گفت: بزرگترین خیانت در جمهوری اسلامی این است که فردی در جمهوری اسلامی مسؤولیت بگیرد اما فقط به فکر خانواده خودش باشد. (ادامه)

سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه، گزارش‌های حوادث شب گذشته در خلیج فارس را 'مشکوک ' خواند و نسبت به "هر گونه فضاسازی کاذب برای اغراض خاص سیاسی هشدار داد." شب مرموز و پرتنش در خلیج فارس
سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه، گزارش‌های حوادث شب گذشته در خلیج فارس را 'مشکوک ' خواند و نسبت به "هر گونه فضاسازی کاذب برای اغراض خاص سیاسی هشدار داد."(ادامه)
سید محمد خاتمی ملقب به «ابو وفا» که برای گذراندن شب‌های قدر به کربلا رفته بود، توسط یک گروه جهادی بازداشت شد. سیدمحمد خاتمی توسط چه کسانی بازداشت شد؟
سید محمد خاتمی ملقب به «ابو وفا» که برای گذراندن شب‌های قدر به کربلا رفته بود، توسط یک گروه جهادی بازداشت شد.(ادامه)
شناسایی چندین داروی احتمالی برای درمان کووید ۱۹
محققان چند روش درمانی جدید بیماری کووید ۱۹ را شناسایی کرده اند، از جمله سه مورد که قبلاً توسط سازمان غذا و داروی آمریکا برای درمان بیماری های دیگر تأیید شده است.(ادامه)
آمریکا ۲ فرد مرتبط با ایران را تحریم کرد
وزارت خزانه‌داری آمریکا از اعمال تحریم علیه ۲ فرد "مرتبط با وزارت اطلاعات ایران" خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : اگر تکریم اینگونه است که بهتر است نباشد که سرداران شهید، شهیدان بسیجی و بسیجیان دلاور، شانی عالی دارند و  بی نیاز از  این سطح نازل از قدردانی هستند .... « اطلاع رسانی هنرمندانه » حلقه مفقوده فعالیت های فرهنگی در مازندران + عکس
شمال نیوز : اگر تکریم اینگونه است که بهتر است نباشد که سرداران شهید، شهیدان بسیجی و بسیجیان دلاور، شانی عالی دارند و بی نیاز از این سطح نازل از قدردانی هستند ....(ادامه)

وزیر بهداشت که مدت‌هاست، کرونا خواب آرام را از چشمانش ربوده، دیروز دوباره فریاد برآورد و هشدارهایی داد که نگران‌کننده‌تر از قبل بود. وزیر بهداشت به سیم آخر زد
وزیر بهداشت که مدت‌هاست، کرونا خواب آرام را از چشمانش ربوده، دیروز دوباره فریاد برآورد و هشدارهایی داد که نگران‌کننده‌تر از قبل بود.(ادامه)
شمال نیوز : روحیه و منش و ایمان عملی مدافعان سلامت، همسنگ مدافعان دفاع مقدس، مدافعان امنیت و مدافعان حرم بوده و اجر این مجاهدت و به خصوص اجر شهدای سلامت.... پیام تقدیر رئیس رسانه استانی تبرستان از کادر درمان مازندارن
شمال نیوز : روحیه و منش و ایمان عملی مدافعان سلامت، همسنگ مدافعان دفاع مقدس، مدافعان امنیت و مدافعان حرم بوده و اجر این مجاهدت و به خصوص اجر شهدای سلامت....(ادامه)
اگر حسن روحانی را بداقبال‌ترین رئیس‌جمهور ایران بدانیم سخن گزافی نگفته‌ایم. دولت دوم روحانی در حالی سال آخر خود را پشت سر می‌گذارد که در این نزدیک به هشت سال، با انواع و اقسام مشکلات مواجه بوده است. مصائب روحانی / مروری بر اتفاقات تلخ دوره ریاست‌جمهوری روحانی
اگر حسن روحانی را بداقبال‌ترین رئیس‌جمهور ایران بدانیم سخن گزافی نگفته‌ایم. دولت دوم روحانی در حالی سال آخر خود را پشت سر می‌گذارد که در این نزدیک به هشت سال، با انواع و اقسام مشکلات مواجه بوده است.(ادامه)
خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس، امروز با انتشار گزارشی درباره دستگیری «جمشید شارمهد» سرکرده گروهک تروریستی تندر وابسته به انجمن پادشاهی ایران، اقدام به خبرسازی و عملیات روانی علیه اذهان عمومی کرد. محل دستگیری جمشید شارمهد مشخص شد
خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس، امروز با انتشار گزارشی درباره دستگیری «جمشید شارمهد» سرکرده گروهک تروریستی تندر وابسته به انجمن پادشاهی ایران، اقدام به خبرسازی و عملیات روانی علیه اذهان عمومی کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.