.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در بیانیه‌ای از حضور توأم با بصیرت مردم ایران در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری تقدیر کرد. آیت‌الله آملی لاریجانی: حضور بابصیرت مردم ایران در انتخابات قابل تقدیر است
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در بیانیه‌ای از حضور توأم با بصیرت مردم ایران در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری تقدیر کرد.(ادامه)
رئیس ستاد انتخابات استان مازندران میزان مشارکت مردم واجدان شرایط دو میلیون و ۴۸۷ هزار و ۲۴۴ نفر بودند که یک میلیون و ۸۰ هزار و ۸۱۵ رأی ماخوده و میزان مشارکت مردم استان در این دوره انتخابات ۴۳.۵ درصد بوده است ....(خبر)
(ادامه)
۷ شهر مازندران بیشترین مشارکت را در انتخابات ۱۱ اسفند دارند
مازندران رئیس ستاد انتخابات مازندران با معرفی شهرستان هایی که بیشترین مشارکت را در این دوره از انتخابات داشتند، گفت: شهرستان‌های بهشهر، نور، محمودآباد، بابل، بابلسر، فریدونکنار و قائمشهر به ترتیب بیشترین مشارکت را تا این ساعت براساس تعداد واجدین شرایط داشتند.(ادامه)
۷ شهر مازندران بیشترین مشارکت را در انتخابات ۱۱ اسفند دارند
مازندران رئیس ستاد انتخابات مازندران با معرفی شهرستان هایی که بیشترین مشارکت را در این دوره از انتخابات داشتند، گفت: شهرستان‌های بهشهر، نور، محمودآباد، بابل، بابلسر، فریدونکنار و قائمشهر به ترتیب بیشترین مشارکت را تا این ساعت براساس تعداد واجدین شرایط داشتند.(ادامه)
کسی اگر دلسوز مردم است، باید این دورویی اصلاح‌طلبان تحریمی را به مردم نشان دهد تا کسی ابزار سیاسی بازی این جماعت قرار نگیرد. برای این «رأی» رنج دوران برده‌ایم
کسی اگر دلسوز مردم است، باید این دورویی اصلاح‌طلبان تحریمی را به مردم نشان دهد تا کسی ابزار سیاسی بازی این جماعت قرار نگیرد.(ادامه)
رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: از ۲ میلیون و۴۸۷ هزار و ۲۴۴ واجد شرایط رای دادن در مازندران ۱۱۲هزار و ۹۳۲ نفر رای اولی هستند.

شیب تُند انصراف داوطلبان مجلس در مازندران/ /انصراف ۱۳۵ نفر، رقابت ۳۶۷ داوطلب
رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: از ۲ میلیون و۴۸۷ هزار و ۲۴۴ واجد شرایط رای دادن در مازندران ۱۱۲هزار و ۹۳۲ نفر رای اولی هستند. (ادامه)
دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز، در حکمی اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی را به عنوان رئیس ستاد مرکزی ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در جامعه روحانیت مبارز منصوب کرد. بادامچیان رئیس ستاد انتخابات خبرگان جامعه روحانیت مبارز شد
دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز، در حکمی اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی را به عنوان رئیس ستاد مرکزی ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در جامعه روحانیت مبارز منصوب کرد.(ادامه)
رضوی با بیان اینکه قرار است تا آخر دولت سیزدهم،قیمت سوخت افزایش پیدا نکند، گفت: قیمت سوخت بر مبارزه با قاچاق سایه انداخته است. قیمت سوخت تا آخر دولت سیزدهم، افزایش پیدا نمی‌کند
رضوی با بیان اینکه قرار است تا آخر دولت سیزدهم،قیمت سوخت افزایش پیدا نکند، گفت: قیمت سوخت بر مبارزه با قاچاق سایه انداخته است.(ادامه)
بهادری جهرمی گفت: وزیر کار گزارشی از پیشرفت اجرای طرح کالابرگ «فجر تا فطر» ارائه کرد که نشان می‌دهد استقبال خوبی از این طرح شده است. توضیحات سخنگوی دولت درباره اجرای طرح کالابرگ «عید تا عید»
بهادری جهرمی گفت: وزیر کار گزارشی از پیشرفت اجرای طرح کالابرگ «فجر تا فطر» ارائه کرد که نشان می‌دهد استقبال خوبی از این طرح شده است.(ادامه)
رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با اعتراف ضمنی به شکست در یافتن فرماندهان حماس پس از بیش از چهار ماه جنگ غزه، این ناکامی را به گردن رسانه‌ها و اظهارات مقامات اسرائیلی انداخت. رئیس ستاد ارتش اسرائیل: السنوار از هر قدم ما اطلاع دارد
رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با اعتراف ضمنی به شکست در یافتن فرماندهان حماس پس از بیش از چهار ماه جنگ غزه، این ناکامی را به گردن رسانه‌ها و اظهارات مقامات اسرائیلی انداخت.(ادامه)
عضو ارشد جنبش انصارالله یمن نسبت به هرگونه تشدید حملات رژیم صهیونیستی در حمله به رفح یا غزه هشدار داد. خط و نشان جدید انصارالله علیه اسراییل
عضو ارشد جنبش انصارالله یمن نسبت به هرگونه تشدید حملات رژیم صهیونیستی در حمله به رفح یا غزه هشدار داد.(ادامه)
عباس علی‌آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت طی حکمی، دکتر سید مهدی فرحی را به عنوان قائم مقام وزیر منصوب کرد. قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی منصوب شد
عباس علی‌آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت طی حکمی، دکتر سید مهدی فرحی را به عنوان قائم مقام وزیر منصوب کرد.(ادامه)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد. شجاعی کیاسری : خالص‌سازی باعث کاهش مشارکت می شود | گرانی گوشت و ارز در آستانه انتخابات نشانه خوبی برای مشارکت نیست / رسایی : مواضع یک سری از خواص جامعه گرد است | خیلی ها برای پشت میز رفتن حاضرند ولی برای روی مین رفتن حاضر نیستند....(خبر)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد.(ادامه)
رئیس کل بانک مرکزی: نرخ ارز را قابل پیش بینی می‌کنیم
رئیس‌ کل بانک مرکزی گفت: سیاست این بانک ایجاد شرایط برای قابل پیش بینی شدن نرخ ارز است.(ادامه)
در حالی که ارتش آمریکا از حملات هوایی به عراق و سوریه خبر داده، کاخ سفید اعلام کرد «به دنبال جنگ با ایران نیست.» اظهارت بایدن و آستین پس از حملات صورت گرفته در عراق و سوریه
در حالی که ارتش آمریکا از حملات هوایی به عراق و سوریه خبر داده، کاخ سفید اعلام کرد «به دنبال جنگ با ایران نیست.»(ادامه)
شمال نیوز:  رئیس ستاد انتخابات کشور از ثبت درخواست تغییر حوزه انتخابیه داوطلبان از ۱۹ بهمن ماه خبر داد. تایید صلاحیت ۱۳ هزار داوطلب انتخابات مجلس در کشور/ ۱۹ بهمن، آغاز ثبت درخواست تغییر حوزه انتخابیه داوطلبان
شمال نیوز: رئیس ستاد انتخابات کشور از ثبت درخواست تغییر حوزه انتخابیه داوطلبان از ۱۹ بهمن ماه خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: روح‌الله سلگی با حکم دبیرکل جبهه شریان، به عنوان رئیس ستاد انتخابات این جبهه منصوب شد. «روح‌الله سلگی» رئیس ستاد انتخابات شریان شد
شمال نیوز: روح‌الله سلگی با حکم دبیرکل جبهه شریان، به عنوان رئیس ستاد انتخابات این جبهه منصوب شد.(ادامه)
در سومین فهرست تایید صلاحیت‌های جدید نامزدهای انتخابات نمایندگی مجلس ۴۱ نفر از استان مازندران تایید صلاحیت شدند که تعداد مجموع تایید صلاحیت شدگان در استان به ۴۶۱ نفر رسید. ۴۱ نفر دیگر از داوطلبان نمایندگی مجلس در مازندران تایید صلاحیت شدند
در سومین فهرست تایید صلاحیت‌های جدید نامزدهای انتخابات نمایندگی مجلس ۴۱ نفر از استان مازندران تایید صلاحیت شدند که تعداد مجموع تایید صلاحیت شدگان در استان به ۴۶۱ نفر رسید.(ادامه)
رئیس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت بهزاد ولی‌زاده می‌گوید تغییر بسته‌بندی تنباکوهای میوه‌ای و حذف عکس میوه‌های مفید از روی پاکت‌ها دخانیات باید مد نظر مسئولان قرار گیرد. سیگارها خطرناک‌تر می‌شوند!
رئیس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت بهزاد ولی‌زاده می‌گوید تغییر بسته‌بندی تنباکوهای میوه‌ای و حذف عکس میوه‌های مفید از روی پاکت‌ها دخانیات باید مد نظر مسئولان قرار گیرد.(ادامه)
وزیر فرهنگ گفت: کسانی که برای حج عمره پول واریز کرده‌اند اگر بخواهند، پول به آن‌ها برمی‌گردد و هیچ مشکلی وجود ندارد. کسانی که برای عمره مفرده وجه واریز کرده‌اند می‌توانند پول خود را پس بگیرند
وزیر فرهنگ گفت: کسانی که برای حج عمره پول واریز کرده‌اند اگر بخواهند، پول به آن‌ها برمی‌گردد و هیچ مشکلی وجود ندارد.(ادامه)
بایدن در پی تجاوز نظامی کشورش به یمن اعلام کرد: «به دستور من، نیرو‌های نظامی ایالات متحده آمریکا همراه با انگلیس و متحدانمان چند هدف را در یمن هدف قرار دادند.» بایدن: به دستور من حمله به یمن انجام شد
بایدن در پی تجاوز نظامی کشورش به یمن اعلام کرد: «به دستور من، نیرو‌های نظامی ایالات متحده آمریکا همراه با انگلیس و متحدانمان چند هدف را در یمن هدف قرار دادند.»(ادامه)
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای درباره حادثه تروریستی کرمان اعلام کرد: در داخل کشور تاکنون 35 نفر در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، اصفهان، تهران و آذربایجان‌غربی بازداشت شده‌اند. بازداشت ۳۵ نفر از عوامل پشتیبانی تروریست‌های انتحاری/ معرفی طراح و پشتیبانِ اصلی/ هدف اصلی تروریست‌ها انفجار مزار شهید سلیمانی بوده/ مردم موارد مشکوک را گزارش کنند(خبر)
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای درباره حادثه تروریستی کرمان اعلام کرد: در داخل کشور تاکنون 35 نفر در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، اصفهان، تهران و آذربایجان‌غربی بازداشت شده‌اند.(ادامه)
وزارت اطلاعات درباره فاجعه تروریستی کرمان در اطلاعیه‌ای از بازداشت ۳۵ نفر از عوامل پشتیبان تروریست‌های انتحاری خبر داد. هویت طراح اصلی حادثه تروریستی کرمان مشخص شد
وزارت اطلاعات درباره فاجعه تروریستی کرمان در اطلاعیه‌ای از بازداشت ۳۵ نفر از عوامل پشتیبان تروریست‌های انتحاری خبر داد.(ادامه)
قبل از مراسم سالگرد حاج قاسم ۱۶ بمب در استان کرمان کشف شد/ ۲۳ داعشی آماده عملیات در کرمان دستگیر شدند/ تروریست‌ها نتوانستند مواد منفجره کار بگذارند؛ قبل از گیت انتحاری زدند/ برای تشییع شهدا هم برنامه داشتند ....(خبر)
(ادامه)
رئیس جمهور سابق آمریکا به حملات لفظی جو بایدن پاسخ داد و جو بایدن را «متقلب» خواند و وی را به «بی‌کفایتی، فساد، ضعف و ناکامی» متهم کرد. جنگ لفظی میان بایدن و ترامپ بالا گرفت
رئیس جمهور سابق آمریکا به حملات لفظی جو بایدن پاسخ داد و جو بایدن را «متقلب» خواند و وی را به «بی‌کفایتی، فساد، ضعف و ناکامی» متهم کرد.(ادامه)
رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: ۷۴۸ داوطلب مازندرانی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی نامنویسی کرده بودند که از این تعداد ۳۷۷ نفر معادل بیش از ۵۰ درصد تایید صلاحیت شدند. تایید صلاحیت ۳۷۷ داوطلب انتخابات مجلس در مازندران
رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: ۷۴۸ داوطلب مازندرانی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی نامنویسی کرده بودند که از این تعداد ۳۷۷ نفر معادل بیش از ۵۰ درصد تایید صلاحیت شدند.(ادامه)
در میانه تشدید تنشها در شبه جزیره، کره جنوبی می‌گوید که ارتش کره شمالی ۲۰۰ گلوله توپ به سمت جزایر این کشور در دریای زرد شلیک کرده است. حمله توپخانه‌ای کره شمالی به سمت جزایر کره جنوبی
در میانه تشدید تنشها در شبه جزیره، کره جنوبی می‌گوید که ارتش کره شمالی ۲۰۰ گلوله توپ به سمت جزایر این کشور در دریای زرد شلیک کرده است.(ادامه)
هم‌زمان با سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی روزنامه ایران در قالب ویژه نامه‌ای با عنوان «یکه‌تاز طوفان الاقصی» به مرور خاطرات این فرمانده رشید اسلام پرداخته که در بخشی از این ویژه‌نامه سردار محمد جعفری به تشریح چرایی ارتباط این شهید والامقام با احمدشاه مسعود پرداخته است. چرا حاج قاسم به سراغ احمدشاه مسعود رفت؟
هم‌زمان با سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی روزنامه ایران در قالب ویژه نامه‌ای با عنوان «یکه‌تاز طوفان الاقصی» به مرور خاطرات این فرمانده رشید اسلام پرداخته که در بخشی از این ویژه‌نامه سردار محمد جعفری به تشریح چرایی ارتباط این شهید والامقام با احمدشاه مسعود پرداخته است.(ادامه)
رئیس ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: بیش از چهار هزار شعبه اخذ رأی نسبت به دوره قبل اضافه شده است. داوطلبان ۳ روز فرصت اعتراض دارند / نیروهای مسلح مباحث امنیتی را دنبال می‌کنند / ۷۱ میلیون تعرفه چاپ کردیم / ۴ هزار شعبه رأی اضافه شده است
رئیس ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: بیش از چهار هزار شعبه اخذ رأی نسبت به دوره قبل اضافه شده است.(ادامه)
رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: با حمایت مالی سازمان بسیج حقوقدانان استان مازندران در راستای پویش «به حرمت حضرت زهرا (س) می‌بخشم» ۲ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان آزاد شدند. آزادی۲ زندانی جرایم غیرعمد توسط بسیج حقوقدانان مازندران
رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: با حمایت مالی سازمان بسیج حقوقدانان استان مازندران در راستای پویش «به حرمت حضرت زهرا (س) می‌بخشم» ۲ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان آزاد شدند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.656 seconds.