.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اشتباه نکنید! این دردها کمردرد نیستند
خیلی‌ها در طول عمر انواع کمردرد را تجربه کرده‌اند. افرادی که سیاتیک یا دیسک کمر دارند هر از گاهی این درد به سراغ‌شان می‌آید.(ادامه)
روش درمانی جدید و موفقیت‌آمیز کمردرد
دانشمندان روش جدید و موثری برای درمان کمردرد با استفاده از امواج رادیویی به کار گرفته‌اند که نرخ موفقیت چشمگیری از خود نشان داده است.(ادامه)
شهردار تهران در خانه اش بستری شد
شهردار تهران در پي تشديد ديسك كمرش، در منزل خود براي چند روز بستري شده و استراحت كرده است. (ادامه)
۶ عادتی که باید کنار بگذارید
دردهای مفصلی در سنین میانسالی و سالمندی دست از سر آدم برنمی‌دارند و هر فردی که پا به سن می‌گذارد، با این دردهای ناخوشایند روبه‌رو می‌شود. این دردها در بعضی از افراد شدت کمتری دارند و در برخی دیگر نیز آنقدر شدید و آزاردهنده هستند که هیچ راهی جز جراحی برای بهبود آنها وجود ندارد.(ادامه)
این ۱۲ عادت روزانه شما را پیر می‌کند!
آیا احساس می‌کنید به سرعت پیر می‌شوید؟ با ما همراه باشید تا نکات و ترفندهای متخصصان را در مورد اشتباهات رایج بدانید و سپس یاد بگیرید که چگونه این فرآیند را معکوس نمایید. (ادامه)
دویدن از درد دیسک کمر جلوگیری می‌کند
افرادی که به صورت مرتب می‌دوند یا پیاده‌روی می‌کنند در ناحیه دیسک کمر و ستون فقرات سالم‌تر هستند.(ادامه)
شمال نیوز : عیلرضا: صاحب‌کارم روزی ٣بار به همه چوپان‌ها شیشه می‌داد تا موقع گوسفندچرانی خوابمان نبرد و مراقب گله باشیم. کودکانی که برای چوپانی معتاد می شوند
شمال نیوز : عیلرضا: صاحب‌کارم روزی ٣بار به همه چوپان‌ها شیشه می‌داد تا موقع گوسفندچرانی خوابمان نبرد و مراقب گله باشیم.(ادامه)
کم خوابی این بلاها را بر سر شما می آورد
محروم شدن از خواب می تواند سلامت کلی شما را تحت تاثیر قرار دهد بنابراین مهم است که نشانه های هشداردهنده آن را نادیده نگیرید.(ادامه)
دویدن از درد دیسک کمر جلوگیری می‌کند
افرادی که به صورت مرتب می‌دوند یا پیاده‌روی می‌کنند در ناحیه دیسک کمر و ستون فقرات سالم‌تر هستند.(ادامه)
اگر کمرتان درد میکند!
مدرس دانشگاه و عضو انجمن پزشکان ورزشی ایران گفت: ورزش در درمان کمردرد بسیار موثر است و با حرکات مناسب ورزشی می‌توان این درد را رفع کرد.(ادامه)
بیماری‌های موبایلی را بشناسید
یک عضو انجمن علمی فیزیوتراپی ایران، توصیه‌های خودمراقبتی هنگام استفاده از موبایل از دیدگاه متخصص فیزیوتراپی را تشریح کرد.(ادامه)
انواع و علائم کم خونی را بشناسید
کم خونی انواع مختلف دارد. فرد زمانی دچار کم خونی می شود که سلول های جدید قرمز خون ساخته نشوند.(ادامه)
کمر درد، شایع ترین بیماری ستون فقرات
یکی از شایع‌ترین بیماری‌های ستون فقرات بحث کمر درد ناشی از تخریب یا جابجایی دیسک است که شیوه درمانی خاص خود را دارد.(ادامه)
دیسک کمر را در خانه درمان کنید
یک متخصص طب سنتی گفت: درمان دیسک کمر را می‌توان با انداختن زالو و ماساژ گودی کمر به وسیله روغن بادام تلخ انجام داد.(ادامه)
9 پیشنهاد غیر دارویی برای رهایی از درد کمر
چند کیلو وزن اضافه در ناحیه میانی بدن می ‌تواند فشار مضاعفی را به کمر شما وارد کند، سعی کنید تا از وزن ایده آلتان چهار کیلوگرم کمتر باشید، تا فشار بر روی کمر شما کمتر باشد.(ادامه)
از کمردرد خلاص شوید
چندین کیلوگرم اضافه‌تر در ناحیه میانی بدن می‌تواند فشار مضاعفی را به کمر شما وارد کند. سعی کنید از وزن ایده‌آلتان چهار کیلوگرم کمتر باشید تا فشار روی کمر شما کمتر باشد.(ادامه)
عکس: هارد دیسک ۲۰۰ مگابایتی در سال ۱۹۷۰
تصویر زیر یک هارد ۲۰۰ مگابایتی را در سال ۱۹۷۰ نشان می‌دهد. (ادامه)
فواید نوشیدن آب برای بدن
نوشیدن آب برای بدن فایده‌های بیشماری دارد از جمله می‌توانیم به حفظ و شادابی پوست، سلامت قلب، افزایش انرژی، کاهش وزن و بسیاری موارد دیگر اشاره کنیم، نوشیدن آن را از یاد نبرید و سلامت بدنتان را با آن تضمین کنید. در ادامه به برخی از مزیت‌های درمانی نوشیدن آب اشاره می‌کنیم. (ادامه)
14 اثر شگفت‌انگیز آب برای بدن!
با نوشیدن مقدار آب توصیه شده در روز، می توان از بروز حملات قلبی پیشگیری و یا احتمال ابتلا به آن را کاهش داد. طی تحقیق منتشره در نشریه آمریکایی اپیدمیولوژی، احتمال مرگ ناشی از حملات قلبی، در کسانی که روزانه بیش از 5 لیوان در روز آب می نوشد نسبت به کسانی که کمتر از 2 لیوان در روز آب می نوشند، 41 درصد کاهش می یابد.(ادامه)
پایان کار کاروان «منا» با ۲۴ مدال و یک شهید
کاروان ورزشی کشورمان در پانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک موفق شد ۲۴ مدال رنگارنگ کسب کند. (ادامه)
جایگاه کاروان ایران در پایان روز سوم پارالمپیک ریو +جدول
کاروان ورزشی ایران در پایان روز سوم بازی‎های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو، با مجموع ۳ مدال در رتبه بیست و هفتم قرار گرفت.(ادامه)
مسکن های طبیعی برای درد سیاتیک
برای درمان سیاتیک از مسکن های طبیعی مانند استخر ، نرمش های روزانه ومصرف غذاهای مقوی برای تقویت عضلات استفاده کنید.(ادامه)
12 عادت روزانه که شما را پیر می‌کند
آیا شما هم سریع‌تر از سن خودتان پیر می‌شوید؟ اگر در آینه نگاه می‌کنید و از آنچه در آینه می‌بینید راضی نیستید، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که برخی از عادت‌های روزانه خود را دوباره ارزیابی کنید. (ادامه)
هشدار؛ این خوراکی ها را نخورید
آنچه در این مطلب می خوانید تنها بخشی از اطلاعات راجع به ترکیبات سمی، خطرناک و مضر پیرامون زندگی ماست که متاسفانه بر حسب عادات نادرست اکتسابی، کمتر به آن توجه نموده و یا به خاطر مشغله های زندگی امروز گاهی اجتناب از آن ناممکن به نظر می آید.(ادامه)
«سرافراز» از صداوسیما برکنار می‌شود؟/ گزینه جایگزین کیست؟
انتصاب‌های پرحاشیه سرافراز در این 18 ماه بسیاری از ناظران را حیرت‌زده کرد، بویژه آنکه او در بدو ریاست خود بلافاصله تمام همتایان سابق خود را برکنار یا به حاشیه برد.(ادامه)
بلایی که با «نشستن» سر خود می‌آوریم!
بیشتر ما در طول روز مشغول به کارهایی هستیم که به صورت نشسته انجام می‌شود. بعد از انجام کار هم غالبا در حین تردد به منزل در حالت نشسته قرار داریم. جالب اینجاست به منزل هم که می‌رسیم در حین کارهای مختلف و مشاهده تلویزیون باز هم در حالت نشسته قرار می‌گیریم. اینجاست که واقعا باید نگران شد چرا که نشستن طولانی‌مدت برای بدن مضر است.(ادامه)
نکات مفید برای مبتلایان به سیاتیک
در اکثر موارد درد سیاتیک بدون جراحی از بین می‌رود. استفاده از گرما یا سرما درمانی، ورزش‌های کششی، و داروهای ضد درد مؤثر هستند.(ادامه)
پیشگیری از دیسک کمر در افراد شاغل
مشکلات مربوط به ایجاد درد در کمر چگونه پدید می آیند چه عواملی موجب بروز دیسک کمر در افراد شاغل می شوند و بهترین روش های برخورد با بروز دیسک کمر کدامند چگونه می توانیم مانع ایجاد آن ها شویم.(ادامه)
علل خواب رفتگی دست‌ و پا چیست؟
متخصص طب سنتی با اشاره به علل خواب رفتگی دست و پا، راه‌های طبیعی درمان این مشکل را تشریح کرد.(ادامه)
مقایسه 3 خودروی چینی محبوب بازار ایران
با تنوع بازار سدان‌های چینی، انتخاب میان گزینه‌های موجود سخت‌تر از قبل شده است. از این‌رو در این مقایسه 3 مورد از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین سدان‌های چینی را در مقابل یک‌دیگر قرار دادیم و به نقاط قوت و ضعف آنها پرداختیم. هر 3 این خودروها ساخته شناخته‌ شده‌ترین برندهای چینی هستند و از نظر کیفیت و وضعیت بازار در شرایط مناسبی قرار دارند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.