.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جف بزوس پس از گذشت ۲ سال، با کنار زدن ایلان ماسک، دوباره به جایگاه ثروتمندترین فرد جهان بازگشت. جف بزوس پولدارترین فرد جهان شد
جف بزوس پس از گذشت ۲ سال، با کنار زدن ایلان ماسک، دوباره به جایگاه ثروتمندترین فرد جهان بازگشت.(ادامه)
هادی چوپان، قهرمان خودساخته ایرانی که آرزو داشت آرنولد را ببیند، فاتح مسابقاتی با نام و عنوان او شد. آرنولد تویی
هادی چوپان، قهرمان خودساخته ایرانی که آرزو داشت آرنولد را ببیند، فاتح مسابقاتی با نام و عنوان او شد.(ادامه)
خبر کلاهبرداری ۳۵ میلیون دلاری کوروش کمپانی در روزهای اخیر جنجال زیادی در رسانه‌های ایران به پا کرده است. خبر کلاهبرداری کوروش کمپانی جهانی شد
خبر کلاهبرداری ۳۵ میلیون دلاری کوروش کمپانی در روزهای اخیر جنجال زیادی در رسانه‌های ایران به پا کرده است.(ادامه)
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پی دیدار معاون نماینده ویژه این کشور در امور ایران با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین اعلام کرد که واشنگتن نگران گسترش برنامه هسته‌ای ایران و غنی‌سازی اورانیوم است. آمریکا: نگران ادامه گسترش برنامه هسته‌ای ایران هستیم
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پی دیدار معاون نماینده ویژه این کشور در امور ایران با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین اعلام کرد که واشنگتن نگران گسترش برنامه هسته‌ای ایران و غنی‌سازی اورانیوم است.(ادامه)
اظهارات منزجرکننده یک سیاستمدار جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا درباره کشتار کودکان غزه، موجی از نارضایتی را به راه انداخته است. سیاستمدار آمریکایی: باید همه کودکان فلسطینی را بکشیم!
اظهارات منزجرکننده یک سیاستمدار جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا درباره کشتار کودکان غزه، موجی از نارضایتی را به راه انداخته است.(ادامه)
یک روزنامه‌ آمریکایی فاش کرد از زمان آغاز جنگ اوکراین، واشنگتن سود قابل توجهی را از فروش تسلیحات بدست آورده است. سود آمریکا از جنگ‌های جهان
یک روزنامه‌ آمریکایی فاش کرد از زمان آغاز جنگ اوکراین، واشنگتن سود قابل توجهی را از فروش تسلیحات بدست آورده است.(ادامه)
همزمان با شهادت بیش از ۲۸ هزار نفر از مردم غزه، برخی کشور‌ها به صادرات تجهیزات نظامی به رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند. کدام کشور‌ها به رژیم صهیونیستی سلاح می‌دهند؟
همزمان با شهادت بیش از ۲۸ هزار نفر از مردم غزه، برخی کشور‌ها به صادرات تجهیزات نظامی به رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند.(ادامه)
الهام علی‌اف رئیس جمهوری آذربایجان گفت که جنگ جهانی سوم نزدیک است و با کو در سال جاری میلادی با بودجه ای حدود ۵۸۸ میلیون دلار صنعت نظامی خود را تقویت و روند افزایش تولید سلاح را دنبال خواهد کرد. علی‌اف: جنگ جهانی سوم نزدیک است
الهام علی‌اف رئیس جمهوری آذربایجان گفت که جنگ جهانی سوم نزدیک است و با کو در سال جاری میلادی با بودجه ای حدود ۵۸۸ میلیون دلار صنعت نظامی خود را تقویت و روند افزایش تولید سلاح را دنبال خواهد کرد.(ادامه)
درباره حقوق و دستمزد هم باید گفت که تایید شد و مصوبه مجلس برای افزایش ۲۰ درصدی حقوق شاغلان و بازنشستگان برخلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد/ واکنش به ادعای هدایت الله خادمی ....(خبر)
(ادامه)
قیمت طلا، سکه و ارز طی ۲۴ ساعت گذشته در بازار تهران تغییر کرد. دلار وارد کانال جدید قیمتی شد
قیمت طلا، سکه و ارز طی ۲۴ ساعت گذشته در بازار تهران تغییر کرد.(ادامه)
شمال نیوز: میثم مطیعی در راهپیمایی ۲۲بهمن تهران شعرخوانی سیاسی و اجتماعی داشت. شعرخوانی سیاسی و اجتماعی میثم مطیعی در راهپیمایی ۲۲ بهمن/ وعده پی در پی رفع گرانی‌ها چه شد!؟
شمال نیوز: میثم مطیعی در راهپیمایی ۲۲بهمن تهران شعرخوانی سیاسی و اجتماعی داشت.(ادامه)
بر اساس اعلام دادگاه، ربات جراح داوینچی روده کوچک یک زن را در حین جراحی سوزانده و منجر به مرگ وی شده است. ربات داوینچی حین جراحی آدم کشت
بر اساس اعلام دادگاه، ربات جراح داوینچی روده کوچک یک زن را در حین جراحی سوزانده و منجر به مرگ وی شده است.(ادامه)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد. شجاعی کیاسری : خالص‌سازی باعث کاهش مشارکت می شود | گرانی گوشت و ارز در آستانه انتخابات نشانه خوبی برای مشارکت نیست / رسایی : مواضع یک سری از خواص جامعه گرد است | خیلی ها برای پشت میز رفتن حاضرند ولی برای روی مین رفتن حاضر نیستند....(خبر)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد.(ادامه)
برانکو مقصد نهایی خود را مشخص کرد
(ادامه)
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در ۱۰ ماه گذشته حدود ۲۳۹ هزار میلیارد ریال از محکومیت‌های صادر شده وارد «اجرای احکام» شده است که در مجموع میزان محکومیت‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از ۳ برابر افزایش داشته است. «عجله دارم» تاکسی‌های اینترنتی تخلف است / الزام ایران‌خودرو به عرضه ۱۰ هزار خودرو دپو شده
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در ۱۰ ماه گذشته حدود ۲۳۹ هزار میلیارد ریال از محکومیت‌های صادر شده وارد «اجرای احکام» شده است که در مجموع میزان محکومیت‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از ۳ برابر افزایش داشته است.(ادامه)
رئیس کل بانک مرکزی: نرخ ارز را قابل پیش بینی می‌کنیم
رئیس‌ کل بانک مرکزی گفت: سیاست این بانک ایجاد شرایط برای قابل پیش بینی شدن نرخ ارز است.(ادامه)
شمال نیوز : مصطفی هاشمی طبا عناصر به کار گرفته شده در دولت سیزدهم را کارآمد نمی‌داند و نقد صریحی به عملکرد مجلسی‌ها دارد. قالی‌باف رئیس جمهور بهتری از رئیسی نمی‌شد/ بسیاری از خانواده‌ها نمی‌توانند گوشت بخورند/ وزیر اقتصاد ارزش ارز را نمی‌فهمد
شمال نیوز : مصطفی هاشمی طبا عناصر به کار گرفته شده در دولت سیزدهم را کارآمد نمی‌داند و نقد صریحی به عملکرد مجلسی‌ها دارد.(ادامه)
عکسی از شمخانی وقتی ۲۸ ساله بود /سندهای یک جنایت در دست قائم مقام سپاه
علی شمخانی، دبیر پیشین شورایعالی امنیت ملی در سال ۱۳۶۲ زمانی که ۲۸ ساله بود، اسنادی از جنایات صدام منتشر کرد.(ادامه)
زلزله در بازار طلا/ کمر قیمت سکه شکست
ییس اسبق اتحادیه طلا معتقد است: اگر مدیریت بانک مرکزی در بازار ارز ادامه داشته باشد، باید شاهد کاهش بیشتر قیمت‌ها در بازار طلا، سکه و ارز باشیم.(ادامه)
در روزهای اخیر که به دلایل روانی قیمت دلار به ۶۰ هزار تومان رسیده بود بعد از فروکش کردن این جو و کنترل بازار توسط بانک مرکزی قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان باز گشت. قیمت دلار در سراشیبی
در روزهای اخیر که به دلایل روانی قیمت دلار به ۶۰ هزار تومان رسیده بود بعد از فروکش کردن این جو و کنترل بازار توسط بانک مرکزی قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان باز گشت.(ادامه)
شبکه فارسی‌زبان من‌وتو به صورت رسمی به تمامی فعالیت‌های خود پایان داد و تعطیل شد. من‌وتو رسما تعطیل شد
شبکه فارسی‌زبان من‌وتو به صورت رسمی به تمامی فعالیت‌های خود پایان داد و تعطیل شد.(ادامه)
قیمت‌ها در بازار دلار و سکه آرام گرفت
قیمت طلا، ارز و سکه در معاملات امروز 10 بهمن ثابت ماند.(ادامه)
آلمان دومین تامین کننده سلاح اوکراین روز چهارشنبه ارتش این کشور را به موشک‌های دفاع هوایی «آیریس» و گلوله‌های توپ مجهز کرد. آلمان موشک‌های «آیریس» و هزاران گلوله توپ به اوکراین ارسال کرد
آلمان دومین تامین کننده سلاح اوکراین روز چهارشنبه ارتش این کشور را به موشک‌های دفاع هوایی «آیریس» و گلوله‌های توپ مجهز کرد.(ادامه)
قوانین متعدد ازجمله تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار یا رفع موانع تولید اگرچه در رفع مشکلات تولید کشور بی‌تأثیر نبوده‌اند ولی به نتیجه مطلوب نرسیده‌اند. بایسته‌های رونق کسب‌وکارها(يادداشت)
قوانین متعدد ازجمله تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار یا رفع موانع تولید اگرچه در رفع مشکلات تولید کشور بی‌تأثیر نبوده‌اند ولی به نتیجه مطلوب نرسیده‌اند.(ادامه)
رئیس پلیس بین الملل فراجا، صبح امروز از استرداد ۶ متهم فراری به کشور خبر داد. استرداد ۶ متهم فراری به کشور
رئیس پلیس بین الملل فراجا، صبح امروز از استرداد ۶ متهم فراری به کشور خبر داد.(ادامه)
«بر اساس گفته‌های منابع مطلع، آمریکا بر این باور است که سیاست خارجی منطقه‌ای ایران، نشانه‌هایی از پیشروی بیش از حد نشان می‌دهد. یکی از مقامات آمریکایی به حمله ایران به کردستان عراق اشاره کرد». پیام قوی ایران به اسرائیل
«بر اساس گفته‌های منابع مطلع، آمریکا بر این باور است که سیاست خارجی منطقه‌ای ایران، نشانه‌هایی از پیشروی بیش از حد نشان می‌دهد. یکی از مقامات آمریکایی به حمله ایران به کردستان عراق اشاره کرد».(ادامه)
فدراسیون جهانی بدنسازی از مثبت شدن تست دوپینگ ۵ بدنساز ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در اسپانیا خبر داد. مثبت شدن تست دوپینگ ۵ بدنساز ایران در قهرمانی جهان
فدراسیون جهانی بدنسازی از مثبت شدن تست دوپینگ ۵ بدنساز ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در اسپانیا خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.» در مبارزه با فساد پا روی دُم خیلی‌ها گذاشتم / ۱۰۰ درصد قالیباف در ماجرای حضورم در وزارت راه دخالت کرد
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.»(ادامه)
وزیر امور خارجه ایران با بیان اینکه هیچگونه سلاحی به یمنی‌ها نداده‌ایم و اگر آمریکا اطلاعاتی در این رابطه دارد باید مستندات را در اختیار ما بگذارد، تصریح کرد: اگر فورا نسل‌کشی علیه غزه متوقف شود، امنیت به دریای سرخ بازمی‌گردد / ما بخش مهمی از منطقه و امنیت منطقه هستیم ....(خبر)
(ادامه)
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که مرگ و میر ناشی از شومینه‌های هیزمی با مرگ و میر آتش‌سوزی‌های ناشی از دود استرالیا با عنوان «تابستان سیاه»، قابل مقایسه است. شومینه‌ها و اجاق‌های هیزمی اثرات مرگباری دارند!
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که مرگ و میر ناشی از شومینه‌های هیزمی با مرگ و میر آتش‌سوزی‌های ناشی از دود استرالیا با عنوان «تابستان سیاه»، قابل مقایسه است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.331 seconds.