.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
افشاگری عادل فردوسی‌پور از اتفاقات ۴ سال گذشته
(ادامه)

​عکسی از گریم جدید جواد عزتی بازیگر معروف ایرانی منتشر شد. جواد عزتی تغییر قیافه داد+عکس
​عکسی از گریم جدید جواد عزتی بازیگر معروف ایرانی منتشر شد.(ادامه)
ستایشی در واکنش به اینکه برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی مدعی شدند که کم کاری‌هایی بابت اجرای قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار در زمینه مراحل آزمون وکلات سراسری از سوی قوه قضاییه صورت گرفته است و در این رابطه به وزیر دادگستری تذکر دادند ....(خبر)
(ادامه)
دومین جشنواره منابع طبیعی و رسانه مازندران اسفند ماه امسال برگزار می‌شود فراخوان دومین جشنواره منابع طبیعی و رسانه مازندران
دومین جشنواره منابع طبیعی و رسانه مازندران اسفند ماه امسال برگزار می‌شود(ادامه)
برخی هنرمندانی که حجاب را رعایت نکردند ممنوع الکار شدند/ در پوستر یک جشنواره فیلم کوتاه به تذکر ما توجه نکرده بودند؛ دستور توقیف آن جشنواره را دادم/ در مورد اپلیکیشن هایی مثل طاقچه که ....(خبر)
(ادامه)
اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بدنه نیروی انسانی این وزارتخانه با یک کار سخت و پرمانع در آستانه یک تحول جدی قرار گرفته است و ۴۰۰ نیروی جوان حزب اللهی بعد از ۲ سال کار جدی تا پایان تابستان وارد این وزارتخانه می‌شوند تا تغییر در بدنه به وجود آید. ۴۰۰ جوان حزب اللهی به زودی وارد وزارت ارشاد مى شوند تا در بدنه وزارتخانه تغییر به وجود آید
اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بدنه نیروی انسانی این وزارتخانه با یک کار سخت و پرمانع در آستانه یک تحول جدی قرار گرفته است و ۴۰۰ نیروی جوان حزب اللهی بعد از ۲ سال کار جدی تا پایان تابستان وارد این وزارتخانه می‌شوند تا تغییر در بدنه به وجود آید.(ادامه)
مجتبی ذوالنور، نایب‌رئیس مجلس گفت: «اگر اتفاقی افتاده باشد دستگاه‌های امنیتی و قضایی بررسی می‌کنند اما چون اثبات نشده است اگر در تریبون‌های عمومی یا ملی مطرح شود .... کسانی که از مدیر کل ارشاد گیلان حمایت کردند؛ آیا فساد مدیر دولتی، شائبه است؟
مجتبی ذوالنور، نایب‌رئیس مجلس گفت: «اگر اتفاقی افتاده باشد دستگاه‌های امنیتی و قضایی بررسی می‌کنند اما چون اثبات نشده است اگر در تریبون‌های عمومی یا ملی مطرح شود ....(ادامه)
برگزاری سیزدهمین جشنواره فیلم کوتاه ایسفا با دستور وزیر فرهنگ به دلیل مغایرت پوستر جشنواره با مبانی قانون حجاب متوقف شد. جلوی برگزاری جشنواره ایسفا گرفته شد
برگزاری سیزدهمین جشنواره فیلم کوتاه ایسفا با دستور وزیر فرهنگ به دلیل مغایرت پوستر جشنواره با مبانی قانون حجاب متوقف شد.(ادامه)
پویش ملی غرق نشویم با شعار "بی گدار به آب نزنیم " در آب های ساحلی مازندران آغاز شده است. آغاز پویش ملی غرق نشویم در آب‌های ساحلی استان
پویش ملی غرق نشویم با شعار "بی گدار به آب نزنیم " در آب های ساحلی مازندران آغاز شده است.(ادامه)
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ما از هر پیشنهادی که در راستای بهبود شبکه ارتباطی کشور باشد، استقبال می‌کنیم. فروش سیمکارت بدون فیلتر صحت دارد؟
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ما از هر پیشنهادی که در راستای بهبود شبکه ارتباطی کشور باشد، استقبال می‌کنیم.(ادامه)
روند اظهارات هنجارشکنانه و رفتارهای عجیب و غریب برخی هنرپیشه‌ها و ورزشکاران از وقایع مهرماه سال گذشته شدت گرفته است. هنجارشکنی سلبریتی‌ها چطور به فرصت تبدیل می‌شود؟
روند اظهارات هنجارشکنانه و رفتارهای عجیب و غریب برخی هنرپیشه‌ها و ورزشکاران از وقایع مهرماه سال گذشته شدت گرفته است.(ادامه)
انجمن بازیگران هالیوود که بیش از ۱۶۰ هزار بازیگر سینما و تلویزیون در آمریکا دارد، در پی شکست مذاکرات با استودیو‌ها اعتصاب کرد. آتش به جان هالیوود افتاد
انجمن بازیگران هالیوود که بیش از ۱۶۰ هزار بازیگر سینما و تلویزیون در آمریکا دارد، در پی شکست مذاکرات با استودیو‌ها اعتصاب کرد.(ادامه)
فصل تابستان و ماه تیر در آب‌بندان رودبست دهستان بابلرود شهرستان بابلسر شاهد بازی رنگ‌‌های سبز و صورتی نیلوفرهای آبی هستیم. هر سال با هدف معرفی و آشنایی مسافران و محلی‌ها با این گل‌های نادر جشنواره‌ای نیز با نام نیلوفرهای آبی تالاب رودبست برگزار می‌شود. تالاب «نیلوفر آبی» بابلسر(خبر)
فصل تابستان و ماه تیر در آب‌بندان رودبست دهستان بابلرود شهرستان بابلسر شاهد بازی رنگ‌‌های سبز و صورتی نیلوفرهای آبی هستیم. هر سال با هدف معرفی و آشنایی مسافران و محلی‌ها با این گل‌های نادر جشنواره‌ای نیز با نام نیلوفرهای آبی تالاب رودبست برگزار می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : شهردار مرزن آباد در نشست خبری با اشاره به جشنواره اکسیژن از ۷ تیرماه شروع می شود، گفت: برپایی جشن غدیر و پیاده روی از جمله برنامه ها است.

شهردار مرزن آباد : جشنواره اکسیژن از ۷ تیرماه آغاز می شود
شمال نیوز : شهردار مرزن آباد در نشست خبری با اشاره به جشنواره اکسیژن از ۷ تیرماه شروع می شود، گفت: برپایی جشن غدیر و پیاده روی از جمله برنامه ها است. (ادامه)
فریماه فرجامی دیشب پس از طی یک دوره بیماری منجر به کما در ۷۱ سالگی درگذشت. فریماه فرجامی درگذشت
فریماه فرجامی دیشب پس از طی یک دوره بیماری منجر به کما در ۷۱ سالگی درگذشت.(ادامه)
شمال نیوز : واگذاری قانونی نظارت رسانه ملی بر پلتفرم‌های نمایش خانگی نه تنها آب در لانه مورچگان و خانه خواب زدگان ریخته بلکه برخی عناصر غافل را نیز به صف کرده است. پشت پرده حمله سریالی به رسانه ملی؛ محمد مهاجری و سه احتمال، فتنه افروز جدید، ناکام سیاسی یا دگردیس فرهنگی؟!
شمال نیوز : واگذاری قانونی نظارت رسانه ملی بر پلتفرم‌های نمایش خانگی نه تنها آب در لانه مورچگان و خانه خواب زدگان ریخته بلکه برخی عناصر غافل را نیز به صف کرده است.(ادامه)
عکس / جشنواره سازه های شنی
جشنواره سازه های شنی در بلژیک برگزار شد.(ادامه)
۳ جشنواره رسانه‌ای امسال در دو شهر مازندران برگزار می‌شود برگزاری۳ جشنواره رسانه‌ای در مازندران
۳ جشنواره رسانه‌ای امسال در دو شهر مازندران برگزار می‌شود(ادامه)
جشنواره فن بازار پوشاک مشاغل با هدف توسعه کسب و کار‌های خانگی در آمل گشایش یافت. گشایش نخستین جشنواره فن بازار پوشاک مشاغل در آمل
جشنواره فن بازار پوشاک مشاغل با هدف توسعه کسب و کار‌های خانگی در آمل گشایش یافت.(ادامه)
توئیت مطهری درباره پوشش جنجالی مدل آمریکایی در جشنواره کن
علی مطهری به حجاب مدل مشهور آمریکایی در جشنواره کن واکنش نشان داد.(ادامه)
دومین جشنواره گل‌های بابونه در مازندران برگزار می‌شود برگزاری دومین جشنواره گل‌های بابونه در مازندران
دومین جشنواره گل‌های بابونه در مازندران برگزار می‌شود(ادامه)
عکس/دیدار بازیگر ایرانی با تارانتینو خبرساز شد!
(ادامه)
شمال نیوز : حسین کاظمی گفت : جشنواره در دو بخش رقابتی و غیر رقابتی به مدت ۲ روز برگزار می‌شود و شرکت کنندگان بومی و غیربومی به دو شیوۀ مستقیم ( اجرای حضوری) و غیرمستقیم (دیدن فیلم اجرا) ارزیابی می‌شوند. زمان برگزاری اولین جشنواره قصه گویی مازندرانی " آسنی " در محمودآباد اعلام شد
شمال نیوز : حسین کاظمی گفت : جشنواره در دو بخش رقابتی و غیر رقابتی به مدت ۲ روز برگزار می‌شود و شرکت کنندگان بومی و غیربومی به دو شیوۀ مستقیم ( اجرای حضوری) و غیرمستقیم (دیدن فیلم اجرا) ارزیابی می‌شوند.(ادامه)
ششمین جشنواره گل محمدی و گیاهان دارویی در بخش دودانگه ساری برگزار می‌شود. برگزاری جشنواره گل محمدی در بزرگ‌ترین باغ گل جنگلی ایران
ششمین جشنواره گل محمدی و گیاهان دارویی در بخش دودانگه ساری برگزار می‌شود.(ادامه)
پانزدهمین جشنواره بین المللی حرکت  از ۳۱ اردیبهشت ماه در دانشگاه مازندران برگزار می‌شود. دانشگاه مازندران میزبان جشنواره بین المللی حرکت
پانزدهمین جشنواره بین المللی حرکت از ۳۱ اردیبهشت ماه در دانشگاه مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
نخستین چشنواره چای به مدت ۳ روز در شهرستان تنکابن برگزار می‌شود. نخستین جشنواره چای در تنکابن برگزار می‌شود
نخستین چشنواره چای به مدت ۳ روز در شهرستان تنکابن برگزار می‌شود.(ادامه)
جشنواره فوتبال پایه زیر ۱۰ سال مازندران در ساری برگزار شد. برپایی جشنواره فوتبال پایه مازندران
جشنواره فوتبال پایه زیر ۱۰ سال مازندران در ساری برگزار شد.(ادامه)
رئیس سازمان بسیج اصناف کشور گفت: در قالب جشنواره مد آفرین با حضور طراحان لباس از دانشگاه‌های کشور در بسیج اصناف ۱۰۰ طرح پوشش مناسب فروشندگان خانم مصوب شد تا به عنوان لباس فرم زنان فروشنده در واحدهای صنفی استفاده شود. طراحی «لباس فرم برای زنان فروشنده» از سوی «بسیج اصناف»
رئیس سازمان بسیج اصناف کشور گفت: در قالب جشنواره مد آفرین با حضور طراحان لباس از دانشگاه‌های کشور در بسیج اصناف ۱۰۰ طرح پوشش مناسب فروشندگان خانم مصوب شد تا به عنوان لباس فرم زنان فروشنده در واحدهای صنفی استفاده شود.(ادامه)
حسام محمودی بازیگر جوان سینما و تلویزیون در سن ۳۷ سالگی درگذشت. حسام محمودی بازیگر جوان سینما درگذشت
حسام محمودی بازیگر جوان سینما و تلویزیون در سن ۳۷ سالگی درگذشت.(ادامه)
راه‌اندازی کنفرانس بین‌المللی افق نو و دعوت از اندیشمندان و آزاداندیشان جهان غرب و آمریکا و اروپا مهم‌ترین اقدام طالب‌زاده در این خصوص بود که نقش زیاد و موثری در روشنگری درباره رسوایی استکبار جهانی داشت. نادر طالب‌زاده به روایت چهره‌های جهانی
راه‌اندازی کنفرانس بین‌المللی افق نو و دعوت از اندیشمندان و آزاداندیشان جهان غرب و آمریکا و اروپا مهم‌ترین اقدام طالب‌زاده در این خصوص بود که نقش زیاد و موثری در روشنگری درباره رسوایی استکبار جهانی داشت.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.209 seconds.