.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
چرا احمدی‌نژاد در وقایع اخیر سکوت کرد؟
بعد از اوج گیری بحران اجتماعی اخیر در برخی از استان‌های کشور و بویژه شهرهای کوچک تر، افکار عمومی جامعه و بخصوص برخی از اعضای لایه‌های زیرین جامعه و طبقات ضعیف‌تر اقتصادی (که شاید هنوز هم به پوپولیسم احمدی نژاد امید دارند)اتخاد موضعی صریح و قاطع را از او انتظار می‌کشیدند ! (ادامه)
با فروکش کردن شرایط جدید و با درنظرگرفتن اصل انصاف و پرهیز از هرگونه سیاه نمایی و سیاسی بازی باید به خواسته های به حق مردم جامه عمل بپوشانیم،عزم و همدلی ملی را برای خاموش کردن این حرکت انحرافی و ضد انقلابی نشان دهیم به نام ملت؛ به کام آشوبگران / فرماندهی اغتشاشات از کجاست؟
با فروکش کردن شرایط جدید و با درنظرگرفتن اصل انصاف و پرهیز از هرگونه سیاه نمایی و سیاسی بازی باید به خواسته های به حق مردم جامه عمل بپوشانیم،عزم و همدلی ملی را برای خاموش کردن این حرکت انحرافی و ضد انقلابی نشان دهیم(ادامه)
شریعتمداری به اصلاح طلبان: در خدمت به مردم، انگشت کوچک احمدی نژاد نمی شوید
مگر احمدی‌نژاد امروزه - و نه دیروز که شما در عمران و آبادانی و خدمت به مردم انگشت کوچک او هم نمی‌شدید- چه مواضعی دارد که شما مدعیان اصلاحات ندارید؟! و آیا در میان مواضع امروز او می‌توانید به موضعی اشاره کنید که با مواضع شما تفاوت و اختلاف اساسی داشته باشد؟! (ادامه)
رئیس‌جمهور در جمع دانشجویان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه پای همه وعده‌هایم ایستاده‌ام، گفت: این سخن که روحانی امروز نیاز به رأی ندارد، نارواست چراکه روحانی هر روز به رأی مردم نیاز دارد.


رییس‌جمهور: پای همه وعده‌هایم ایستاده‌ام/ اینکه "روحانی امروز نیاز به رأی ندارد" نارواست/ هیچ تشکلی را مخالف دولت نمی‌بینیم(خبر)
رئیس‌جمهور در جمع دانشجویان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه پای همه وعده‌هایم ایستاده‌ام، گفت: این سخن که روحانی امروز نیاز به رأی ندارد، نارواست چراکه روحانی هر روز به رأی مردم نیاز دارد. (ادامه)
«بست‌نشینی یاران احمدی‌نژاد با اظهارات تند رییس دولت‌های نهم و دهم آغاز شد.» از انتشار بخشی از سخنان احمدی‌نژاد معذوریم!
«بست‌نشینی یاران احمدی‌نژاد با اظهارات تند رییس دولت‌های نهم و دهم آغاز شد.»(ادامه)
جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران گفت: محدودیت‌هایی که درباره خاتمی گفته می‌شود همان‌هاست که سال ۸۹ تصویب شده و چیز جدیدی نیست.

روایت جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه از دلایل حصر/ به وی تذکر داده شده است
جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران گفت: محدودیت‌هایی که درباره خاتمی گفته می‌شود همان‌هاست که سال ۸۹ تصویب شده و چیز جدیدی نیست. (ادامه)
احمدی نژاد هیچ گاه رابطه دوستانه و خوبی با مجمع تشخیص دوران آیت الله هاشمی نداشت. احمدی‌نژاد اما این روزها تنها امیدش به همین مجمع تشخیص است و صندلی که نظام باز هم فرصت نشستن بر آن را به او داده است. آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی مأمور بازگرداندن محمود احمدی‌نژاد به سیاست است؟ /روزهای متفاوت احمدی‌نژاد در مجمع تشخیص مصلحت
احمدی نژاد هیچ گاه رابطه دوستانه و خوبی با مجمع تشخیص دوران آیت الله هاشمی نداشت. احمدی‌نژاد اما این روزها تنها امیدش به همین مجمع تشخیص است و صندلی که نظام باز هم فرصت نشستن بر آن را به او داده است.(ادامه)

وی یکی از مرتبطین اصلی در جمع‌آوری پول‌های دریافت‌شده از طرفداران حلقه برای فعالیت‌های غیرقانونی این فرقه بوده است. دستگیری یکی از فعالان فرقه انحرافی حلقه در شمال کشور
وی یکی از مرتبطین اصلی در جمع‌آوری پول‌های دریافت‌شده از طرفداران حلقه برای فعالیت‌های غیرقانونی این فرقه بوده است.(ادامه)
تخریب قبور ائمه اطهار(ع) در بقیع, سند مظلومیت شیعه است
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهشهر با بیان اینکه تخریب قبور ائمه اطهار(ع) در بقیع, سند مظلومیت شیعه در همه اعصار است گفت: این عمل ننگین از سوی وهابیون نشان از كينه توزی با اهل بيت(ع) و تشيع بوده است.(ادامه)
واکنش های متفاوت مسئولان و اصحاب رسانه به توهین به رئیس جمهور در روز قدس
(ادامه)
این روزهای آخر شایعاتی از بازگشتش به صحنه مدیریت اجرایی و یا پست شهرداری رشت نیز شنیده می شد. اما حال که همه چیز به پایان رسیده است تنها نکته تاریکی برای کسانی باقی مانده است در عرصه های مختلف اجازه فعالیت به کسی را ندادند که مردم ... محبوب مردم و مغضوب دیگران؛ افسوسی بر این تناقض!(خبر)
این روزهای آخر شایعاتی از بازگشتش به صحنه مدیریت اجرایی و یا پست شهرداری رشت نیز شنیده می شد. اما حال که همه چیز به پایان رسیده است تنها نکته تاریکی برای کسانی باقی مانده است در عرصه های مختلف اجازه فعالیت به کسی را ندادند که مردم ...(ادامه)
گفتند آمده‌ایم حصر را بشکنیم، شما چکاره‌اید که حصر را بشکنید؟ / مگر معاون اول رییس‌جمهور را محاکمه نکردیم؟ | حصر لغو شود، تازه رسیدگی قضایی (خبر)
(ادامه)
گمانه‌زنی‌های زودهنگام درباره جایگزین شهرداری
انتخابات شورای شهر و روستا یك چرخش ١٨٠درجه‌ای در تركیب شورای پنجم درخیلی از شهرها بود و حالا اصلاح‌طلبان لیست امید نه‌تنها در تهران، اصفهان، شیراز، كرمان، یزد، سمنان، قزوین، تبریز و اردبیل كه درمشهد هم توانسته‌اند بیشترین آرای مردم را به خود جلب كنند و شنیده‌ها از كرج و اهواز هم تقریبا همین وضعیت را تأیید می‌كند.(ادامه)
بازی جدید «محمود احمدی نژاد» چیست؟!
در حقیقت شاید به نظر برسد که احمدی نژاد می خواست از همه رفتارها و کنش ها و سخنان امروزش این طور برداشت شود که او به عنوان ضامن تایید صلاحیت «حمید بقایی» دوشادوش او وارد کارزار رقابت ها شده است و عزمش این است که این پیغام را بگوش بزرگان نظام برساند که در صورت به فعل رسیدن زمزمه هایی که درباره رد صلاحیت بقایی مطرح است، خودش میدان دار انتخابات خواهد شد و به هیچ توصیه و اخطاری توجه نخواهد کرد.(ادامه)
شمال نیوز: ایشان می‌گوید اگر فردی از خانواده من هم کاندیدا شود من از او حمایت نخواهم کرد اما یکباره تغییر موضع می‌دهد و از بقایی حمایت می کند پس ممکن است در لحظه آخر نیز خودش کاندیدا شود.
ممکن است احمدی نژاد در لحظه آخر خودش کاندیدا شود / او از الهام و شمس الدین حسینی هم خواسته کاندیدا شوند
شمال نیوز: ایشان می‌گوید اگر فردی از خانواده من هم کاندیدا شود من از او حمایت نخواهم کرد اما یکباره تغییر موضع می‌دهد و از بقایی حمایت می کند پس ممکن است در لحظه آخر نیز خودش کاندیدا شود. (ادامه)
شمال نیوز: راه شناخت اصلح کدامست؟ این سؤالی است که معمولاً در آستانه انتخابات مختلف، برای بسیاری از افراد جامعه به یک دغدغه جدی تبدیل می‌شود. البته در قانون و در کلام بزرگان، از مواردی... شاخصه‌هایی برای شناسایی کسانی که نباید به آنها رأی بدهیم
شمال نیوز: راه شناخت اصلح کدامست؟ این سؤالی است که معمولاً در آستانه انتخابات مختلف، برای بسیاری از افراد جامعه به یک دغدغه جدی تبدیل می‌شود. البته در قانون و در کلام بزرگان، از مواردی...(ادامه)
رهبر معظم انقلاب در جلسه‌ای، محمود احمدی‌نژاد را از ورود به انتخابات نهی نموده‌اند و اما احمدی‌نژاد مدتی سکوت پیشه کرد و در این رابطه سخنی نگفت، البته به تحرکات خود ادامه داد و به سفر استانی رفت.

آزمون ولایت‌ پذیری مثلث احمدی‌نژاد_مشایی_بقایی
رهبر معظم انقلاب در جلسه‌ای، محمود احمدی‌نژاد را از ورود به انتخابات نهی نموده‌اند و اما احمدی‌نژاد مدتی سکوت پیشه کرد و در این رابطه سخنی نگفت، البته به تحرکات خود ادامه داد و به سفر استانی رفت. (ادامه)
شمال نیوز: در حالی که اصلاح‌طلبان در حال سبک، سنگین کردن نامزدهای خود برای انتخابات شورای شهر هستند، اصولگرایان هنوز در خم انتخاب گزینه نهایی انتخابات ریاست جمهوری مانده‌اند. بیست و یک نامزد اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری!
شمال نیوز: در حالی که اصلاح‌طلبان در حال سبک، سنگین کردن نامزدهای خود برای انتخابات شورای شهر هستند، اصولگرایان هنوز در خم انتخاب گزینه نهایی انتخابات ریاست جمهوری مانده‌اند.(ادامه)
اعترافات معاون احمدی‌نژاد درباره او و مشایی
(ادامه)
درخواست علنی یک آیت‌الله برای رفع حصر/ کی‌روش در تهران است؟ اختلاف هاشمی و جنتی از زبان علی جنتی/ اتفاق عجیب در فوتبال ایران!
(ادامه)
باید بپذیریم در این میدان دیگر ارزش ها و نظریه پردازی های بسیاری از جامعه شناسان و متفکرین غربی نه تنها در نزد فرهیختگان ما بلکه در نزد توده های میلیونی مسلمانان تمدن سازی با کدام نظریه ؟
باید بپذیریم در این میدان دیگر ارزش ها و نظریه پردازی های بسیاری از جامعه شناسان و متفکرین غربی نه تنها در نزد فرهیختگان ما بلکه در نزد توده های میلیونی مسلمانان(ادامه)
9 دی یک روز به یاد ماندنی است و باید ماندگار باشد. دلیل ضرورت ماندگاری این روز، مساله توطئه و فتنه عظیمی است که در سال 88 از سوی افراد سرخورده یا کسانی که بر مبنای هوا و هوس کار را دنبال می‌کردند، آغاز شد.
شمشیر برنده ملت در مقابل فتنه‌گران(يادداشت)
9 دی یک روز به یاد ماندنی است و باید ماندگار باشد. دلیل ضرورت ماندگاری این روز، مساله توطئه و فتنه عظیمی است که در سال 88 از سوی افراد سرخورده یا کسانی که بر مبنای هوا و هوس کار را دنبال می‌کردند، آغاز شد. (ادامه)
بصیرت و بینش عمیق سیاسی، مهم‌ترین پیام یوم‌الله 9دی
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: مهم‌ترین پیام و درسی که باید از یوم الله 9دی گرفت، درس بصیرت و افزایش بینش عمیق سیاسی در زمان فتنه است.(ادامه)
گذشته از نگاه سیاسی و ایدئولوژیکی مشایی، وی طرفدارنی دارد که می توانند انتخاباتی پرشور را برای کشور رقم بزنند و بدون شک در این بازه زمانی و بدون حضور احمدی نژاد تنها کسی که بتواند مردم را پای صندوق رای بکشاند تا بین گزینه های موجود رای بهتری دهند، مشایی است.
مشایی و باید و نباید های ورود به انتخابات 96
گذشته از نگاه سیاسی و ایدئولوژیکی مشایی، وی طرفدارنی دارد که می توانند انتخاباتی پرشور را برای کشور رقم بزنند و بدون شک در این بازه زمانی و بدون حضور احمدی نژاد تنها کسی که بتواند مردم را پای صندوق رای بکشاند تا بین گزینه های موجود رای بهتری دهند، مشایی است. (ادامه)
نظر احمدی‌نژاد درباره کاندیداتوری غلامحسین الهام
بهمن شریف‌زاده گفت: فاصله زیادی میان ما با مبانی آقا بهمن شریف‌زاده گفت: فاصله زیادی میان ما با مبانی آقای مصباح یزدی در نگاه‌های سیاسی - اجتماعی و حکومتی وجود دارد.ی مصباح یزدی در نگاه‌های سیاسی - اجتماعی و حکومتی وجود دارد.(ادامه)
شمال نیوز: حضور مشایی در انتخابات هرچند ممکن است به رد صلاحیت مجدد وی منتهی شود اما برای مدتی طولانی وی و تفکرش را بر سر زبان ها خواهد انداخت و با توجه به سیاست های خاصی که این جریان در طول ادوار مختلف داشته اند می توانند گزینه دیگری را در زیر پوشش حواشی ... مشایی به دنبال نامزد کردن چه کسی است؟
شمال نیوز: حضور مشایی در انتخابات هرچند ممکن است به رد صلاحیت مجدد وی منتهی شود اما برای مدتی طولانی وی و تفکرش را بر سر زبان ها خواهد انداخت و با توجه به سیاست های خاصی که این جریان در طول ادوار مختلف داشته اند می توانند گزینه دیگری را در زیر پوشش حواشی ...(ادامه)
تاریخچه جنایات آل سعود در حج (ديدگاه)
(ادامه)
حمله تند سعید قاسمی به دولت روحانی
شمال نیوز: مسئول اطلاعات عملیات لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص)، داعش را پدیده‌ای دروغین خواند و گفت: گروهی از آنها به عنوان داعش یاد می‌شود، یهودی‌هایی هستند که از ۷۲ ملت جهان سربازگیری کرده اند.(ادامه)
فلاج جلودار درباره قرار نگرفتن خیلی از مدیران در استان در جای خودشان نیز گفت: این مسئله را قبول ندارم چون این گونه نیست که هر کس بخواهد تصمیم بگیرد و یک فردی اگر قرار است مدیر شود باید هفت‌خان رستم را پشت سر بگذارد..... وقتی استاندار مازندران خاطره احمدی نژاد را زنده کرد !
فلاج جلودار درباره قرار نگرفتن خیلی از مدیران در استان در جای خودشان نیز گفت: این مسئله را قبول ندارم چون این گونه نیست که هر کس بخواهد تصمیم بگیرد و یک فردی اگر قرار است مدیر شود باید هفت‌خان رستم را پشت سر بگذارد.....(ادامه)
سخنان عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در مورد تایید صلاحیت‌ها در انتخابات‌های گوناگون جمهوری اسلامی بازهم نگاه‌ها را به سمت این ابزار نظارتی شورای نگهبان برای نزدیکترین انتخابات پیش رو یعنی انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم جلب کرد.
چراغ سبز شورای نگهبان برای بازگشت ردصلاحیت‌ شده‌ها ؟!
سخنان عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در مورد تایید صلاحیت‌ها در انتخابات‌های گوناگون جمهوری اسلامی بازهم نگاه‌ها را به سمت این ابزار نظارتی شورای نگهبان برای نزدیکترین انتخابات پیش رو یعنی انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم جلب کرد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.