.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: نامگذاری یک روز با عنوان روز ملی «جنگل و کوهستان» در متن تقویم رسمی کشور مورد تأیید قرار گرفت و به زودی برای اجرا ابلاغ خواهد شد. ثبت روز ملی «جنگل و کوهستان» در تقویم رسمی کشور تایید شد
معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: نامگذاری یک روز با عنوان روز ملی «جنگل و کوهستان» در متن تقویم رسمی کشور مورد تأیید قرار گرفت و به زودی برای اجرا ابلاغ خواهد شد.(ادامه)
سگ بی صاحب و گرسنه از ناحیه گلو به کودک ٨ساله در بخش باسمنج تبریز حمله کرده و جان او را گرفت. حادثه تلخ در تبریز؛ سگ ولگرد جان کودک هشت ساله را گرفت
سگ بی صاحب و گرسنه از ناحیه گلو به کودک ٨ساله در بخش باسمنج تبریز حمله کرده و جان او را گرفت.(ادامه)
وضعیت بازیکنان تیم ملی ایران چاره ای جز تغییر دوباره ترکیب این تیم برای کادر فنی در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا را نمی گذارد. ترکیب تیم ملی برابر سوریه تغییر می‌کند/ محروم به مصدوم اضافه شد!
وضعیت بازیکنان تیم ملی ایران چاره ای جز تغییر دوباره ترکیب این تیم برای کادر فنی در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا را نمی گذارد.(ادامه)
رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در مجلس توضیحات جدیدی درباره آخرین تغییرات مربوط به افزایش حقوق بازنشستگان و شاغلان ارائه کرد. توضیحات حاجی بابایی درباره افزایش حقوق بازنشستگان و شاغلان
رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در مجلس توضیحات جدیدی درباره آخرین تغییرات مربوط به افزایش حقوق بازنشستگان و شاغلان ارائه کرد.(ادامه)
اگر افراد بخواهند مصرف دارو‌های کاهش وزن را شروع کنند، باید به چه نکاتی توجه کنند؟ اثربخشی این دارو‌ها چگونه است؟ آیا ممکن است که عوارض جانبی داشته باشند؟ این دارو‌ها را باید از کجا تهیه کرد؟ چند نکته در مورد دارو‌های کاهش وزن
اگر افراد بخواهند مصرف دارو‌های کاهش وزن را شروع کنند، باید به چه نکاتی توجه کنند؟ اثربخشی این دارو‌ها چگونه است؟ آیا ممکن است که عوارض جانبی داشته باشند؟ این دارو‌ها را باید از کجا تهیه کرد؟(ادامه)
شمال نیوز : درحالی اطلاعات خانوارها براساس آخرین آمار ثبتی دستگاه‌ها، به تازگی در پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان به‌روزرسانی و براساس آن ۶۰ هزار خانوار جدید مشمول دریافت «یارانه» معیشتی و ۶۰ هزار خانوار از دریافت یارانه حذف شده‌اند که این امر با وسع‌سنجی دارایی‌های افراد با «کدملی» بررسی و در این زمینه میزان وام دریافتی، سود و تعاملات بانکی، خودرو،حقوق، سفر خارجی و … مدنظر قرار گرفته است. تراکنش‌های بانکی و دارایی‌های افراد زیر ذره‌بین / تکلیف خانوارهای معترض به «دهک‌بندی» مشخص شد / دسته‌بندی خانوارها از «دهک» به «صدک»
شمال نیوز : درحالی اطلاعات خانوارها براساس آخرین آمار ثبتی دستگاه‌ها، به تازگی در پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان به‌روزرسانی و براساس آن ۶۰ هزار خانوار جدید مشمول دریافت «یارانه» معیشتی و ۶۰ هزار خانوار از دریافت یارانه حذف شده‌اند که این امر با وسع‌سنجی دارایی‌های افراد با «کدملی» بررسی و در این زمینه میزان وام دریافتی، سود و تعاملات بانکی، خودرو،حقوق، سفر خارجی و … مدنظر قرار گرفته است.(ادامه)
برنامه تلویزیونی «جهان آرا» مجددا در روز‌های زوج به صورت زنده از شبکه افق سیما پخش می‌شود. بازگشت «جهان‌آرا» به آنتن سیما با مجری جدید
برنامه تلویزیونی «جهان آرا» مجددا در روز‌های زوج به صورت زنده از شبکه افق سیما پخش می‌شود.(ادامه)
حمله به یمن توسط آمریکا و انگلیس هرچند بیشتر حمله ای هشداری به شمار می رود اما نباید فراموش کرد که منطقه خاورمیانه آبستن یک ناآرامی و جنگ بزرگ است. آیا سناریوی ۱۹۵۶ در دریای سرخ تکرار می شود؟
حمله به یمن توسط آمریکا و انگلیس هرچند بیشتر حمله ای هشداری به شمار می رود اما نباید فراموش کرد که منطقه خاورمیانه آبستن یک ناآرامی و جنگ بزرگ است.(ادامه)
گابریل آتال که به تازگی نخست وزیر فرانسه شده است، استفان سژورنه، مشاور سابق مکرون و شریک همجنسگرایش را وزیر امور خارجه کابینه‌اش معرفی کرد. نخست وزیر فرانسه شریک همجنسگرایش را وزیر امور خارجه کرد
گابریل آتال که به تازگی نخست وزیر فرانسه شده است، استفان سژورنه، مشاور سابق مکرون و شریک همجنسگرایش را وزیر امور خارجه کابینه‌اش معرفی کرد.(ادامه)
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اگر برانکو بتواند خانواده اش را متقاعد کند سرمربی پرسپولیس می‌شود. درویش: برانکو در صورت رضایت خانواده اش به پرسپولیس می آید
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اگر برانکو بتواند خانواده اش را متقاعد کند سرمربی پرسپولیس می‌شود.(ادامه)
داریوش گل‌علیزاده، مدیر دفتر اقلیم و هوای سازمان حفاظت محیط زیست معتقد است یکی از پیامدهای اصلی تغییر اقلیم، کم‌بارشی است. ابر دزدی در مرز‌ها صحت دارد؟
داریوش گل‌علیزاده، مدیر دفتر اقلیم و هوای سازمان حفاظت محیط زیست معتقد است یکی از پیامدهای اصلی تغییر اقلیم، کم‌بارشی است.(ادامه)
درحالی بعد از حادثه تلخ کرمان و برخی تغییرات در فرایند مراودات ارزی با کشورهای همسایه، سوداگران ارزی به تکاپو برای التهاب در بازار ارز افتاده بودند که روند قیمتی بازارها در روز جاری نشان می‌دهد تیر سوداگران به سنگ خورده است. ریزش قیمت دلار آغاز شد
درحالی بعد از حادثه تلخ کرمان و برخی تغییرات در فرایند مراودات ارزی با کشورهای همسایه، سوداگران ارزی به تکاپو برای التهاب در بازار ارز افتاده بودند که روند قیمتی بازارها در روز جاری نشان می‌دهد تیر سوداگران به سنگ خورده است.(ادامه)
شمال نیوز : خشکسالی و عدم حمایت جدی دولت از کشت پنبه در استان گلستان به عنوان یکی از قطب های تولید پنبه کشور موجب کاهش تولید در این صنعت استراتژیک شده است .... آتش به انبار پنبه کشور !
شمال نیوز : خشکسالی و عدم حمایت جدی دولت از کشت پنبه در استان گلستان به عنوان یکی از قطب های تولید پنبه کشور موجب کاهش تولید در این صنعت استراتژیک شده است .... (ادامه)
شمال نیوز : واقعیت این است که تغییرات اقلیمی که از تبعات گرمایش زمین است از چند سال قبل در مازندران به‌شکل خزنده شروع شد اما جدی گرفته نشد و شاهد هستیم طی چند سال اخیر روی تند و خشن خود را به مردم نشان داد . «تغییر اقلیم» به خطه خزر رسید ! / هشداری که باید جدی گرفته شود ....
شمال نیوز : واقعیت این است که تغییرات اقلیمی که از تبعات گرمایش زمین است از چند سال قبل در مازندران به‌شکل خزنده شروع شد اما جدی گرفته نشد و شاهد هستیم طی چند سال اخیر روی تند و خشن خود را به مردم نشان داد .(ادامه)
رئیس مرکزملی هوا و تغییر اقلیم گفت: علت اصلی کم‌بارشی‌ها ناشی از اثرات تغییر اقلیم است و درباره موضوع مداخلات سایر کشورها، هنوز نیاز به بررسی بیشتری داریم. کم‌بارشی‌ها به دلیل تغییر اقلیم است نه دخالت سایر کشور‌ها
رئیس مرکزملی هوا و تغییر اقلیم گفت: علت اصلی کم‌بارشی‌ها ناشی از اثرات تغییر اقلیم است و درباره موضوع مداخلات سایر کشورها، هنوز نیاز به بررسی بیشتری داریم.(ادامه)
دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی اعلام کرد که تحریم انتخابات و مشارکت بدون قید و شرط هم در جبهه اصلاحات رای نیاورده و مشارکت مشروط ثبت‌نام ۱۸۰ نفر از اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس/حمایت کارگزاران از حسن روحانی در انتخابات خبرگان/ راه حل مسائل کشور قهر از سیاست نیست
دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی اعلام کرد که تحریم انتخابات و مشارکت بدون قید و شرط هم در جبهه اصلاحات رای نیاورده و مشارکت مشروط (ادامه)
دولت خلاف وعده‏‌های پیشین‏‌اش اجازه افزایش قیمت اینترنت را به شرکت‌‏های انحصاری توزیع‏‌کننده اینترنت داد. افزایش تعرفه‌های اینترنت در ایران در حالی رخ داده که چنین امری در کشور‌های پیشرفته به‌صورت معکوس اعمال می‌شود ....(خبر)
(ادامه)
نشریه فایننشال تایمز در گزارشی اعلام کرد که بازار جهانی زعفران به‌دلیل کاهش برداشت امسال در ایران که بزرگترین تأمین‌کننده این محصول در جهان محسوب می‌شود، با کمبود مواجه است. کمبود جهانی زعفران با کاهش تولید در ایران
نشریه فایننشال تایمز در گزارشی اعلام کرد که بازار جهانی زعفران به‌دلیل کاهش برداشت امسال در ایران که بزرگترین تأمین‌کننده این محصول در جهان محسوب می‌شود، با کمبود مواجه است.(ادامه)
رژیم کتوژنیک یا «کتو» که قرن‌ها برای درمان بیماری‌های خاص مورد استفاده قرار گرفته و می‌گیرد، امروز می‌تواند مضرات زیادی برای فرد داشته باشد. فریب نخورید! با رژیم کتوژنیک به وزن ایده‌آل نمی‌رسید
رژیم کتوژنیک یا «کتو» که قرن‌ها برای درمان بیماری‌های خاص مورد استفاده قرار گرفته و می‌گیرد، امروز می‌تواند مضرات زیادی برای فرد داشته باشد.(ادامه)
وزیر کار اظهار کرد: ما دهک بندی و صدک‌بندی داریم. فردی ممکن است صدک ۹۰ باشد و فرد دیگری صدک ۸۹، فردی که صدک .... خبر مهم وزیر کار برای یارانه‌بگیران/ دهک‌بندی‌ها تغییر کرد؛ یارانه این افراد قطع می‌شود
وزیر کار اظهار کرد: ما دهک بندی و صدک‌بندی داریم. فردی ممکن است صدک ۹۰ باشد و فرد دیگری صدک ۸۹، فردی که صدک ....(ادامه)
روانگردان گل در هاله‌ای از فریب، مستور شده که شنیده شده‌ترین این فریب‌ها، ادعای اعتیادزا نبودن آن است، اما گل، فریبی بالاتر از این هم دارد که تهمینه باهری، مدیرکل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر از آن پرده برداشته است. عوارض مرگبار شادی بعد از گل
روانگردان گل در هاله‌ای از فریب، مستور شده که شنیده شده‌ترین این فریب‌ها، ادعای اعتیادزا نبودن آن است، اما گل، فریبی بالاتر از این هم دارد که تهمینه باهری، مدیرکل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر از آن پرده برداشته است.(ادامه)
بیانات روز گذشته رهبر انقلاب در دیدار مردم کرمان و خوزستان را باید فراتر از یک موضع‌گیری زمانی که در آستانه انتخابات اتخاذ می‌شود، به عنوان یک دستورالعمل سیاسی برای موقعیت حال حاضر کشور به حساب آورد انقلابی‌گری از مسیر مردم‌سالاری(يادداشت)
بیانات روز گذشته رهبر انقلاب در دیدار مردم کرمان و خوزستان را باید فراتر از یک موضع‌گیری زمانی که در آستانه انتخابات اتخاذ می‌شود، به عنوان یک دستورالعمل سیاسی برای موقعیت حال حاضر کشور به حساب آورد(ادامه)
رییس سازمان منابع طبیعی ازافتتاح ۲۷ پروژه آبخیزداری و مرتع و بیابان همزمان با سفر دوم رئیس جمهوری به استان گلستان خبر داد. افتتاح ۲۷ پروژه آبخیزداری، مرتع و بیابان در استان گلستان
رییس سازمان منابع طبیعی ازافتتاح ۲۷ پروژه آبخیزداری و مرتع و بیابان همزمان با سفر دوم رئیس جمهوری به استان گلستان خبر داد.(ادامه)
یک قرن پیش و در اواخر سال ۱۹۲۳، ژنتیک‌دانی به نام JBS Haldane کتاب کوچکی را منتشر کرد و در آن جهان آینده را تصور و پیش‌بینی کرد. کتاب عجیبی که ۱۰۰ سال پیش، آینده را دقیق پیش‌بینی کرد
یک قرن پیش و در اواخر سال ۱۹۲۳، ژنتیک‌دانی به نام JBS Haldane کتاب کوچکی را منتشر کرد و در آن جهان آینده را تصور و پیش‌بینی کرد.(ادامه)
عکس جدید ناسا از خوشه ستاره‌ای «ان‌جی‌سی ۲۲۶۴»، آن را مانند یک درخت کاج درخشان نشان می‌دهد. درخشش یک درخت کریسمس در دل کهکشان!
عکس جدید ناسا از خوشه ستاره‌ای «ان‌جی‌سی ۲۲۶۴»، آن را مانند یک درخت کاج درخشان نشان می‌دهد.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران:به جریمه اکتفا نشود ؛خلاف قانون عمل کردن با جریمه جبران نمی‌شود /هر ساخت و سازی که به صورت غیرمجاز در حال اجرا باشد، قلع و قمع می شود / شهردار رامسر : با سوداگری‌های مسکن و این‌که هرکسی دلش خواست برخورد می شود ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : رسول صادقی، عضو هیأت علمی گروه جمعیت‌شناسی دانشگاه تهران گفت: «ایران رتبه اول را در هدررفت سرمایه انسانی دارد. در حالی‌که به لحاظ سرمایه انسانی در رتبه ۱۲ جهانی قرار دارد.جریان مهاجرتی به مناطق روستایی کشور هم ورود و نفوذ کرده است. در استان ایلام روستایی را داریم که ۱۱۵ نفر از جوانان آن به استرالیا رفته‌اند.» مهاجرت ۱۱۵ نفر از یک روستا به استرالیا ؛ ایران رتبه اول هدررفت سرمایه انسانی را دارد !
شمال نیوز : رسول صادقی، عضو هیأت علمی گروه جمعیت‌شناسی دانشگاه تهران گفت: «ایران رتبه اول را در هدررفت سرمایه انسانی دارد. در حالی‌که به لحاظ سرمایه انسانی در رتبه ۱۲ جهانی قرار دارد.جریان مهاجرتی به مناطق روستایی کشور هم ورود و نفوذ کرده است. در استان ایلام روستایی را داریم که ۱۱۵ نفر از جوانان آن به استرالیا رفته‌اند.»(ادامه)
اندکی بعد از پرتاب موشک فالکون ۹ اسپیس ایکس از فلوریدا، این موشک از میان ابرهای کریستالی یخی عبور کرد و موقتا هاله‌ای از نور را ایجاد کرد. رازگشایی از نور عجیبی که در آسمان دیده شد!
اندکی بعد از پرتاب موشک فالکون ۹ اسپیس ایکس از فلوریدا، این موشک از میان ابرهای کریستالی یخی عبور کرد و موقتا هاله‌ای از نور را ایجاد کرد.(ادامه)
گروهی از دانشمندان گزارش داده اند که ماه وارد دوره جدیدی به نام «آنتروپوسن قمری» شده که دوره تأثیر انسان بر ماه است. ورود ماه به عصر جدیدی از تحولات
گروهی از دانشمندان گزارش داده اند که ماه وارد دوره جدیدی به نام «آنتروپوسن قمری» شده که دوره تأثیر انسان بر ماه است.(ادامه)
شمال نیوز : استانداری در زمان آقای روحانی صحبت می‌کند و می‌گوید اگر کسی نگاه دولت روحانی را قبول ندارد خیانت است که در این دولت بماند. الان همان آقا در این دولت هم استاندار است. احمدی نژاد جنم مدیریت داشت/ دلیل تغییر رفتارش عدم آمادگی درونی بود!
شمال نیوز : استانداری در زمان آقای روحانی صحبت می‌کند و می‌گوید اگر کسی نگاه دولت روحانی را قبول ندارد خیانت است که در این دولت بماند. الان همان آقا در این دولت هم استاندار است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.294 seconds.