.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مناظره انتخاباتی با موضوع نحوه نظارت شورای نگهبان قانون اساسی بر فرآیند انتخابات با حضور محسن هاشمی رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی و محمد بهادری جهرمی حقوقدان و عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس در رسانه ملی برگزار شد....(خبر)
(ادامه)
آیت الله «آملی لاریجانی»با بیان اینکه «فوز العظیم» مقامی برای شهداست و ما از درک آن عاجز هستیم، گفت: صبری که خداوند به مادران شهدا داده بالاترین رزق الهی محسوب می‌شود. «فوز العظیم» مقامی برای شهدا/ صبر مادران شهدا بالاترین رزق الهی است
آیت الله «آملی لاریجانی»با بیان اینکه «فوز العظیم» مقامی برای شهداست و ما از درک آن عاجز هستیم، گفت: صبری که خداوند به مادران شهدا داده بالاترین رزق الهی محسوب می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : یکی از عادات ناپسند این افراد، همچنین تخلیه زباله در حاشیه رودها، کنار جنگل و حتی رها کردن زباله در مجاورت اراضی کشاورزی است .... تخلیه فاضلاب در حاشیه زندگی ؛ از بی عملی مسئولان تا بی مسئولیتی شهروندان !
شمال نیوز : یکی از عادات ناپسند این افراد، همچنین تخلیه زباله در حاشیه رودها، کنار جنگل و حتی رها کردن زباله در مجاورت اراضی کشاورزی است ....(ادامه)
اگر با روش‌های متداول از شر پیامک‌های تبلیغاتی خلاص نشده‌اید، با یک سامانه می‌توان سرشماره‌های مزاحم را مسدود کرد. با پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم چه کنیم؟
اگر با روش‌های متداول از شر پیامک‌های تبلیغاتی خلاص نشده‌اید، با یک سامانه می‌توان سرشماره‌های مزاحم را مسدود کرد.(ادامه)
پس از سالها دغدغه و نگرانی دوستداران محیط زیست، تعطیلی و برچیده شدن بازار غیرقانونی فروش و تجارت پرندگان وحشی در فریدونکنار محقق شد. تعطیلی بازار غیرقانونی فروش پرندگان وحشی در فریدونکنار
پس از سالها دغدغه و نگرانی دوستداران محیط زیست، تعطیلی و برچیده شدن بازار غیرقانونی فروش و تجارت پرندگان وحشی در فریدونکنار محقق شد.(ادامه)
رئیس کل دادگستری استان سمنان نظارت مستمر و برخورد جدی با فساد درون و برون قوه قضاییه را لازم و مهم می‌داند تا باشناسایی بستر‌ها و فرآیند‌های فساد زاد و اصلاح عناصر غافل، باور و اعتماد مردم به کارگزاران نظام خدشه‌دار نشود. دستگیری ۱۳ نیروی قضایی و دولتی در استان سمنان + عناوین اتهامات
رئیس کل دادگستری استان سمنان نظارت مستمر و برخورد جدی با فساد درون و برون قوه قضاییه را لازم و مهم می‌داند تا باشناسایی بستر‌ها و فرآیند‌های فساد زاد و اصلاح عناصر غافل، باور و اعتماد مردم به کارگزاران نظام خدشه‌دار نشود.(ادامه)
سازمان امور دانشجویان دستورالعمل نحوه دریافت ارز دانشجویی را اعلام کرد که براساس آن حداکثر مدت پرداخت ارز برای مقطع کارشناسی ارشد ۳۶ ماه است. دستورالعمل دریافت ارز دانشجویی اعلام شد
سازمان امور دانشجویان دستورالعمل نحوه دریافت ارز دانشجویی را اعلام کرد که براساس آن حداکثر مدت پرداخت ارز برای مقطع کارشناسی ارشد ۳۶ ماه است.(ادامه)
شمال نیوز : آمار نه تنها ازعمق فاجعه خبر می دهد بلکه حکایت از بی تعهدی برخی نمایندگان غایب مجلس دارد و چه بسا مشکل از آنجا ناشی می شود که اصولا در قانون سازوکار مشخصی نیز برای برخورد بااین "تخلف ملی وعمومی"پیش بینی نشده است! این نمایندگان کجا هستند؟! + آمار تفکیک شده برخی جلسات علنی
شمال نیوز : آمار نه تنها ازعمق فاجعه خبر می دهد بلکه حکایت از بی تعهدی برخی نمایندگان غایب مجلس دارد و چه بسا مشکل از آنجا ناشی می شود که اصولا در قانون سازوکار مشخصی نیز برای برخورد بااین "تخلف ملی وعمومی"پیش بینی نشده است! (ادامه)
افزایش حداقل دستمزد خصوصاً برای حداقل‌بگیران در شرایط تورمی درست است و دولت از این افزایش برای کمک به معیشت کارگران دفاع می‌کند؛ مشروط بر اینکه این افزایش موجب تخریب معیشت کارگران نشود / تورم کاهشی است/ ادغام صندوق‌های بازنشستگی منتفی است ....(خبر)
(ادامه)
وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد که معادل تمام دلار‌های تخصیص یافته درخصوص واردات چای توسط شرکت دبش، ریال گرفته شده است. آیا پاسخ وزارت کشاورزی درباره تخلف واردات چای قانع کننده است؟
وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد که معادل تمام دلار‌های تخصیص یافته درخصوص واردات چای توسط شرکت دبش، ریال گرفته شده است.(ادامه)
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی موضوع تخلفاتی را که می‌توان به تعزیرات حکومتی گزارش داد، تشریح کرد. چه تخلفاتی را می‌توان به تعزیرات گزارش داد؟
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی موضوع تخلفاتی را که می‌توان به تعزیرات حکومتی گزارش داد، تشریح کرد.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران:به جریمه اکتفا نشود ؛خلاف قانون عمل کردن با جریمه جبران نمی‌شود /هر ساخت و سازی که به صورت غیرمجاز در حال اجرا باشد، قلع و قمع می شود / شهردار رامسر : با سوداگری‌های مسکن و این‌که هرکسی دلش خواست برخورد می شود ....(خبر)
(ادامه)
وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به پرونده موسوم به فساد چای دبش، مجموعه اقدامات صورت گرفته از سوی دستگاه‌های ذیربط در دولت برای رسیدگی به این پرونده را تشریح و تاکید کرد که معادل تمام دلارهای تخصیص یافته، ریال گرفته شده است. توضیحات وزارت کشاورزی درباره فساد چای دبش
وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به پرونده موسوم به فساد چای دبش، مجموعه اقدامات صورت گرفته از سوی دستگاه‌های ذیربط در دولت برای رسیدگی به این پرونده را تشریح و تاکید کرد که معادل تمام دلارهای تخصیص یافته، ریال گرفته شده است.(ادامه)
سرمربی نفت آبادن تاکید کرد برای اینکه مردم آبادان را بیش از این ناراحت نکند، استعفا می‌دهد.​
به مادرم فحاشی شد، جایز نیست بمانم
سرمربی نفت آبادن تاکید کرد برای اینکه مردم آبادان را بیش از این ناراحت نکند، استعفا می‌دهد.​ (ادامه)
مسئولان سه قوه، از گزارشات ناظر بر وقوع تخلف و فساد نمی‌گذرند/ ادعا نکردیم که هیچ‌وقت فسادی به وقوع نمی‌پیوندد، اما این ادعا را داریم که مجدانه تمام سعی و تلاش خود را به کار خواهیم بست تا بستر‌های فسادزا را مسدود و اصلاح کنیم....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : افزایش تلفات و مرگ و میز ناشی از حوادث کار در مازندران حتی در فضاهایی که ایمن‌سازی شد نیز بالا است و بدیهی است در فضاهای ناایمن و پرخطر، اوضاع خطرناک‌تر باشد . افزایش تخلّفات در حوزه ایمنی کارگاهی و مرگ کارگران در مازندران !
شمال نیوز : افزایش تلفات و مرگ و میز ناشی از حوادث کار در مازندران حتی در فضاهایی که ایمن‌سازی شد نیز بالا است و بدیهی است در فضاهای ناایمن و پرخطر، اوضاع خطرناک‌تر باشد .(ادامه)
اظهارات رییس قوه قضاییه موید گزارش دستگاه‌های نظارتی دولت در قضیه پرونده فساد چای بود/ همانطور که از ابتدا گزارش شد برکناری ۶۰ مدیر منحصر به پرونده فساد چای نبوده است ....(خبر)
(ادامه)
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اطلاعیه‌هایی را صادر کرد. محرومیت موقت یک سرمربی و اعلام رای دیدار جنجالی لیگ یک
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اطلاعیه‌هایی را صادر کرد.(ادامه)
رئیس قوه قضائیه در نخستین برنامه سفر استانی به اردبیل ‌به مناسبت روز دانشجو به دید‌ار دانشجویان در دانشگاه محقق اردبیلی رفت. آیا پای وزیر معزول در فساد واردات نهاده‌های دامی گیر است؟
رئیس قوه قضائیه در نخستین برنامه سفر استانی به اردبیل ‌به مناسبت روز دانشجو به دید‌ار دانشجویان در دانشگاه محقق اردبیلی رفت.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب در رهنمودهای جدیدشان پیرامون انتخابات، اذهان عمومی را به یکی از آسیبها و چالشهای مهم اما مغفول در فرایند انتخابات معطوف کردند. آفت و خطری بهنام «دو قطبیهای کاذب». مخاطرات «دوقطبی‌سازی کاذب» در مسیر انتخابات(يادداشت)
رهبر معظم انقلاب در رهنمودهای جدیدشان پیرامون انتخابات، اذهان عمومی را به یکی از آسیبها و چالشهای مهم اما مغفول در فرایند انتخابات معطوف کردند. آفت و خطری بهنام «دو قطبیهای کاذب».(ادامه)
سروان سید رضا نبوی رانندگی یک مسئولیت است(يادداشت)
سروان سید رضا نبوی(ادامه)
تعدادی از مدیران در پرونده تخلف واردات چای در بازداشت هستند/ آخرین وضعیت پرونده اکبر طبری و بیژن زنگنه / توماج صالحی چرا آزاد شد؟ / ممنوع الخروج شدن از سه طریق انجام می‌شود. برخی بر اساس دعوای کیفری و به اقتضای شرایط به فرد ابلاغ می شود....(خبر)
(ادامه)
مدیرعامل گروه کشت و صنعت دبش پس از صدور قرار وثیقه پنج هزار میلیاردی، بازداشت شده و اکنون در زندان به سر می‌برد. مدیرعامل شرکت چای دبش در زندان است
مدیرعامل گروه کشت و صنعت دبش پس از صدور قرار وثیقه پنج هزار میلیاردی، بازداشت شده و اکنون در زندان به سر می‌برد.(ادامه)
مدیرعامل گروه کشت و صنعت دبش از اواخر ماه گذشته (آبان) پس از صدور تعیین وثیقه ۵۰۰۰ میلیاردی از سوی بازپرس دادسرای ویژه جرائم  اقتصادی تهران، بازداشت و روانه زندان شده است. بررسی‌های سازمان بازرسی حکایت از آن دارد که کل ارز دریافتی یک شرکت خاص از سال ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۱ (در قالب واردات چای و ماشین آلات) معادل  ۳ میلیارد و ۳۷۰ میلیون دلار بوده که از این مبلغ حدود یک میلیارد و ۴۷۲ میلیون دلار از ارز نیمایی تامین شده برای ماشین آلات و مابقی آن برای واردات چای بوده است. مدیرعامل شرکت چای دبش بازداشت شد
مدیرعامل گروه کشت و صنعت دبش از اواخر ماه گذشته (آبان) پس از صدور تعیین وثیقه ۵۰۰۰ میلیاردی از سوی بازپرس دادسرای ویژه جرائم اقتصادی تهران، بازداشت و روانه زندان شده است. بررسی‌های سازمان بازرسی حکایت از آن دارد که کل ارز دریافتی یک شرکت خاص از سال ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۱ (در قالب واردات چای و ماشین آلات) معادل ۳ میلیارد و ۳۷۰ میلیون دلار بوده که از این مبلغ حدود یک میلیارد و ۴۷۲ میلیون دلار از ارز نیمایی تامین شده برای ماشین آلات و مابقی آن برای واردات چای بوده است.(ادامه)
شایعاتی مبنی بر بازگرداندن امتیازات پرسپولیس و سپاهان از سوی کمیته استیناف وجود دارد. احتمال تغییر رای کسر امتیاز از سپاهان و پرسپولیس
شایعاتی مبنی بر بازگرداندن امتیازات پرسپولیس و سپاهان از سوی کمیته استیناف وجود دارد.(ادامه)
بازرسی ویژه رئیس‌جمهور در اطلاعیه‌ای، با اشاره به کشف موضوع به وسیله نهاد‌های نظارتی درون دولت تأکید کرد که در این دولت هیچ خط قرمزی برای مبارزه با فساد وجود ندارد. فساد در واردات چای/ مدیران مربوطه برکنار شدند
بازرسی ویژه رئیس‌جمهور در اطلاعیه‌ای، با اشاره به کشف موضوع به وسیله نهاد‌های نظارتی درون دولت تأکید کرد که در این دولت هیچ خط قرمزی برای مبارزه با فساد وجود ندارد.(ادامه)
بررسی‌های سازمان بازرسی نشان می‌دهد کل ارز دریافتی یک شرکت خاص از سال ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۱ معادل ۳.۳۷۰ میلیون دلار بوده که از این مبلغ حدود یک میلیارد و ۴۷۲ میلیون دلار از ارز نیمایی تامین شده برای ماشین آلات و مابقی آن برای واردات چای بوده است ....(خبر)
(ادامه)
تبلیغات گسترده یک فروشگاه لوازم خانگی برای خواننده لس‌آنجلس در ساحل توسکاتک مازندران که بهترین نقطه شهر است خبرساز شده است. تصویر تبلیغات گسترده یک فروشگاه در نوشهر برای خواننده لس‌ آنجلسی | صدور مجوز ساخت مجتمع تجاری به نام خواننده لس آنجلسی
تبلیغات گسترده یک فروشگاه لوازم خانگی برای خواننده لس‌آنجلس در ساحل توسکاتک مازندران که بهترین نقطه شهر است خبرساز شده است.(ادامه)
جراح عمومی به دلیل دریافت وجه اضافی خارج از تعرفه قانونی به پرداخت ۸۰۰ میلیون ریال محکوم شد. محکومیت متخصص جراحی عمومی در ساری
جراح عمومی به دلیل دریافت وجه اضافی خارج از تعرفه قانونی به پرداخت ۸۰۰ میلیون ریال محکوم شد.(ادامه)
 شاید یک مسئولی با نماینده ای اختلاف داشته باشد و این اتفاق رخ داده باشد، اما اینکه بررسی صلاحیت ها جناحی باشد، خیر اینگونه نیست. ردصلاحیت ها حزبی و جناحی نبوده/ هنوز شورای نگهبان به ردصلاحیت‎ها نظر قطعی و نهایی نداده است
شاید یک مسئولی با نماینده ای اختلاف داشته باشد و این اتفاق رخ داده باشد، اما اینکه بررسی صلاحیت ها جناحی باشد، خیر اینگونه نیست.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.157 seconds.