.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
 گزارش کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی در دستور کار این هفته نمایندگان در صحن علنی است.

لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی در دستور کار مجلس قرار گرفت
گزارش کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی در دستور کار این هفته نمایندگان در صحن علنی است. (ادامه)
اگر هم کسی روی درآمد ایران برای مهاجرت به ترکیه حساب کرده، باید حواسش به نوسانات ارزی باشد. مثلاً امروز که هر لیر ترکیه حدود 1900 تومان است، شاید کسی محاسبه کند و به این نتیجه برسد که با درآمدی که از ایران دارد، می تواند در ترکیه زندگی کند ولی از کجا می داند که 6 ماه بعد هر لیر 3000 تومان نخواهد شد؟ حداقل هزینه زندگی در ترکیه چقدر است؟
اگر هم کسی روی درآمد ایران برای مهاجرت به ترکیه حساب کرده، باید حواسش به نوسانات ارزی باشد. مثلاً امروز که هر لیر ترکیه حدود 1900 تومان است، شاید کسی محاسبه کند و به این نتیجه برسد که با درآمدی که از ایران دارد، می تواند در ترکیه زندگی کند ولی از کجا می داند که 6 ماه بعد هر لیر 3000 تومان نخواهد شد؟(ادامه)
شمال نیوز : در جلسه علنی مجلس برنامه و صلاحیت «محمدعلی نیکبخت» برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان مردم در خانه ملت با انتصاب محمدعلی نیکبخت در پست وزارت جهاد کشاورزی موافقت کردند. «محمدعلی نیکبخت» وزیر جهاد کشاورزی شد / رای اعتماد نمایندگان به وزیر پیشنهادی
شمال نیوز : در جلسه علنی مجلس برنامه و صلاحیت «محمدعلی نیکبخت» برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان مردم در خانه ملت با انتصاب محمدعلی نیکبخت در پست وزارت جهاد کشاورزی موافقت کردند.(ادامه)
شمال نیوز:  به مناسبت نودمین سالروز تأسیس بانک کشاورزی، دکتر هوشنگ حیدرنژادیان مدیر شعب بانک کشاورزی استان مازندران به تشریح عملکرد شعب بانک کشاورزی مازندران پرداخت.

90 سال قدمت و خدمت بانک کشاورزی / اولویت خرید ماشین‌آلات و تجهیزات پیشرفته باهدف گسترش مکانیزاسیون کشاورزی / بانک کشاورزی، عامل موفقیت طرح مردمی سازی یارانه‌ها
شمال نیوز: به مناسبت نودمین سالروز تأسیس بانک کشاورزی، دکتر هوشنگ حیدرنژادیان مدیر شعب بانک کشاورزی استان مازندران به تشریح عملکرد شعب بانک کشاورزی مازندران پرداخت. (ادامه)
فهرست جدید قیمت محصولات ایران خودرو اعلام شد
فهرست قیمت‌های جدید ۲۹ محصول شرکت ایران خودرو اعلام شد.(ادامه)
توانمندی نظامی ایران می‌تواند بازدارندگی اقتصادی و سیاسی هم داشته باشد. البته روشن است که ما دنبال تنش نیستیم، اما می‌گوییم اقدام محدودیت‌زا، اقدام محدودیت‌زا را در پی می‌آورد. موشک ‌هایپرسونیک فتاح(يادداشت)
توانمندی نظامی ایران می‌تواند بازدارندگی اقتصادی و سیاسی هم داشته باشد. البته روشن است که ما دنبال تنش نیستیم، اما می‌گوییم اقدام محدودیت‌زا، اقدام محدودیت‌زا را در پی می‌آورد.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نکته‌ای مهم افزودند: گاهی برخی می‌خواهند به فلان مسئول سیلی بزنند، اما در عمل به مجلس سیلی می‌زنند، در حالی که تعرّض به آبروی افراد و هویت دینی و انقلابی آن‌ها جایز نیست. البته این توصیه مربوط به مردم هم هست، ولی ما مسئولان که روی منبر‌های بلند نشسته‌ایم و همه صدای ما را می‌شنوند، باید این ملاحظات را بیشتر رعایت کنیم. از اول تشکیل مجلس یازدهم اعتقاد داشتم که این مجلس انقلابی است؛ الان هم بعد از سه سال همین را تکرار می‌کنم / سرافراز وارد مجلس شدید، ان‌شاءالله سرافراز هم خارج شوید / نگاه درست، یک‌پیکره و مکمل دیدن قوا و همکاری و هم‌افزایی است (خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نکته‌ای مهم افزودند: گاهی برخی می‌خواهند به فلان مسئول سیلی بزنند، اما در عمل به مجلس سیلی می‌زنند، در حالی که تعرّض به آبروی افراد و هویت دینی و انقلابی آن‌ها جایز نیست. البته این توصیه مربوط به مردم هم هست، ولی ما مسئولان که روی منبر‌های بلند نشسته‌ایم و همه صدای ما را می‌شنوند، باید این ملاحظات را بیشتر رعایت کنیم.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: این گلایه وجود دارد که در دولت مردمی آیت الله رئیسی یک مازندرانی وجود ندارد و این اتفاق باید بیافتد که از این استان یک وزیر داشته باشیم. بابایی کارنامی : کابینه دولت سیزدهم باید یک مازندرانی داشته باشد
شمال نیوز : رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: این گلایه وجود دارد که در دولت مردمی آیت الله رئیسی یک مازندرانی وجود ندارد و این اتفاق باید بیافتد که از این استان یک وزیر داشته باشیم.(ادامه)
«تکنوکرات پاکدست درستکار» تصویری است که از قیلیچ داراوغلو کشیده می‌شود.او که روی حقوق‌بشر و بازگشت به حکومت قانون تاکید دارد تلاش کرده از رویکردهای سکولار دوری کند و صدایش را به همه مردم ترکیه برساند. رقیب اردوغان را بهتر بشناسید
«تکنوکرات پاکدست درستکار» تصویری است که از قیلیچ داراوغلو کشیده می‌شود.او که روی حقوق‌بشر و بازگشت به حکومت قانون تاکید دارد تلاش کرده از رویکردهای سکولار دوری کند و صدایش را به همه مردم ترکیه برساند.(ادامه)
کسب رتبه‌ی برتر هیئت پزشکی ورزشی مازندران / عملکرد هیئت پزشکی ورزشی مازندران موجب رضایت فدراسیون و شایسته ی تقدیر
(ادامه)
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت نکاتی را به مدیران دولتی گوشزد کرد. برکناری سخنگوی بیمه و هشدار به مدیران دولتی
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت نکاتی را به مدیران دولتی گوشزد کرد.(ادامه)
شمال نیوز: استان سمنان، با کاهش نرخ بیکاری به پنج و هفت دهم درصد، کمترین نرخ بیکاری و بالاترین میزان اشتغالزایی را در کشور کسب کرد و رکورد ١٨ ساله خود را شکست.

« استان سمنان » پایین‌ترین میزان نرخ بیکاری در سراسر کشور
شمال نیوز: استان سمنان، با کاهش نرخ بیکاری به پنج و هفت دهم درصد، کمترین نرخ بیکاری و بالاترین میزان اشتغالزایی را در کشور کسب کرد و رکورد ١٨ ساله خود را شکست. (ادامه)
شمال نیوز : بر اساس گزارش پژوهشکده بیمه مرکزی ایران در سال‌های قبل، در میان ۱۹۰ کشور جهان، ایران پس از کشور آفریقایی سیرالئون، بالاترین نرخ مرگ‌ومیر را در جاده‌ها داشته است .... این آمار وحشتناک کی کاهش می یابد؟!
شمال نیوز : بر اساس گزارش پژوهشکده بیمه مرکزی ایران در سال‌های قبل، در میان ۱۹۰ کشور جهان، ایران پس از کشور آفریقایی سیرالئون، بالاترین نرخ مرگ‌ومیر را در جاده‌ها داشته است ....(ادامه)
مجلس شورای اسلامی در سالی که گذشت، مصوبات مهمی را به ویژه با هدف تحول در قوانین اقتصادی به تصویب رساند که اجرای دقیق این قوانین راهکاری مهم برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است. مجلس شورای اسلامی در سالی که گذشت، مصوبات مهمی را به ویژه با هدف تحول در قوانین اقتصادی به تصویب رساند که اجرای دقیق این قوانین راهکاری مهم برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است(خبر)
مجلس شورای اسلامی در سالی که گذشت، مصوبات مهمی را به ویژه با هدف تحول در قوانین اقتصادی به تصویب رساند که اجرای دقیق این قوانین راهکاری مهم برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است.(ادامه)
 رئیس جمهور برنامه اصلی دولت در سال ۱۴۰۲ را کنترل تورم همراه با رشد پایدار اقتصادی عنوان و تصریح کرد: به مردم عزیزمان اطمینان می‌دهم در سال جدید
وعده مهم رئیسی به مردم در آغاز سال ۱۴۰۲ / اعلام برنامه اصلی دولت در سال ۱۴۰۲
رئیس جمهور برنامه اصلی دولت در سال ۱۴۰۲ را کنترل تورم همراه با رشد پایدار اقتصادی عنوان و تصریح کرد: به مردم عزیزمان اطمینان می‌دهم در سال جدید (ادامه)
رهبر انقلاب در ابتدای پیام نوروزی خود، با اشاره به تقارن بهار طبیعت با بهار معنویت گفتند:نسیم معنویت در ماه رمضان شامل حال همه است و باید دل‌های خود را در معرض این نسیم الهی و معطر قرار دهیم.(خبر)
(ادامه)
امسال قطعی‌های مکرر برق نداشتیم/ افتتاح فاز ۱۴ پارس جنوبی، آب‌شیرین‌کن‌های بوشهر و انتقال آب به دریاچه ارومیه را داشتیم/ دولت تورم ۶۰ درصدی را به ۴۰ رساند/ در تولید خودرو به مرز ۱.۲ میلیون خواهیم رسید/ آثار اقتصادی توافق با عربستان نمایان خواهد شد....(خبر)
(ادامه)
هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری ـ که صبح روز چهارشنبه برگزار شد ـ با تشریح آخرین طرح‌ها و لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان گفت: از آغاز سال تا امروز، ما ۵۹ مصوبه از مجلس دریافت و نسبت به آن اعلام نظر کردیم که از این تعداد ۳۱ مورد طرح و مابقی لایحه بود که ۱۲ مصوبه در همان مرحله نخست تایید شد. فقدان مصوباتی در مورد مالکیت صنعتی، تشکل‌های صنفی و تخصصی و جهش تولید دانش بنیان احساس می‌شد / مهم‌ترین ایرادات به لایحه بودجه به مجلس ارسال شده است/ تمامی مصوبات مجلس مهم است / حمایت شورا از بهینه‌سازی سربازی(خبر)
هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری ـ که صبح روز چهارشنبه برگزار شد ـ با تشریح آخرین طرح‌ها و لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان گفت: از آغاز سال تا امروز، ما ۵۹ مصوبه از مجلس دریافت و نسبت به آن اعلام نظر کردیم که از این تعداد ۳۱ مورد طرح و مابقی لایحه بود که ۱۲ مصوبه در همان مرحله نخست تایید شد.(ادامه)
رؤسا و نمایندگان مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی کشور به رئیس‌جمهور نامه نوشتند. نامه مهم سازمان نظام پزشکی کشور به رئیسی
رؤسا و نمایندگان مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی کشور به رئیس‌جمهور نامه نوشتند.(ادامه)
سلطان نشین عمان ضرورت ویزا برای ۱۰۳ کشور از جمله ایران را حذف کرد. عمان ضرورت ویزا برای ایرانی‌ها را حذف کرد
سلطان نشین عمان ضرورت ویزا برای ۱۰۳ کشور از جمله ایران را حذف کرد.(ادامه)
تقدیر بیمه مرکزی از حضور تاثیرگذار بیمه تجارت‌نو در ایام اربعین
در مراسمی با حضور رئیس کل بیمه مرکزی، دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران، معاون انتظامی وزیر کشور، فرمانده پلیس راهور فراجا، رئیس اداره گذرنامه، مدیرعامل بیمه تجارت‌نو و دیگر مدیران ارشد صنعت بیمه از زحمات و خدمات ارزنده شرکت‌هایی که در ایام اربعین در کنار هموطنان گرامی جهت ارائه خدمت قدم برداشتند، تجلیل شد.(ادامه)
شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد در بیانیه‌ای اعلام کرد که تحریم‌های واشنگتن علیه دولت و ملت ایران و اعمال آن علیه کشور‌های ثالث، با قوانین بین‌المللی مغایرت دارد. سازمان ملل : تحریم‌های آمریکا علیه ایران غیرقانونی است
شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد در بیانیه‌ای اعلام کرد که تحریم‌های واشنگتن علیه دولت و ملت ایران و اعمال آن علیه کشور‌های ثالث، با قوانین بین‌المللی مغایرت دارد.(ادامه)
کشور ترکیه که با اقتصاد متشنجی روبرو بود پس از زلزله با مشکلات بیشتری در عرصه اقتصاد مواجه خواهد شد. تاثیر تلفات و ویرانی‌های زلزله بر اقتصاد ترکیه
کشور ترکیه که با اقتصاد متشنجی روبرو بود پس از زلزله با مشکلات بیشتری در عرصه اقتصاد مواجه خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز: معاون اول رییس جمهور، جزئیات پرداخت عیدی کارکنان و کارمندان را به دستگاه‌های زیرمجموعه دولت ابلاغ کرد. جزئیات مصوبه پرداخت عیدی کارمندان و بازنشستگان | مبلغ عیدی با کمک هزینه عائله‌مندی و اولاد چقدر می شود؟(خبر)
شمال نیوز: معاون اول رییس جمهور، جزئیات پرداخت عیدی کارکنان و کارمندان را به دستگاه‌های زیرمجموعه دولت ابلاغ کرد.(ادامه)
تورم و خلق پولی که در دولت یازدهم و دوازدهم بوجود آمد در ۱۰۰ سال گذشته بی سابقه بود / در لایحه بودجه 1400 هزینه‌های جاری تقریبا دو برابر شد. علی‌رغم اینکه حدود 14 درصد بودجه کشور به آموزش و پرورش تزریق می‌شود، اما هزینه و اعتبار به امور پرورشی ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: با تصویب هیئت وزیران، میزان و ضوابط پرداخت پاداش پایان سال ۱۴۰۱ (عیدی) کارکنان و بازنشستگان دولت تعیین شد. عیدی کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری اعلام شد + مبلغ و جزئیات
شمال نیوز: با تصویب هیئت وزیران، میزان و ضوابط پرداخت پاداش پایان سال ۱۴۰۱ (عیدی) کارکنان و بازنشستگان دولت تعیین شد.(ادامه)
مسئولان بهزیستی آنقدر سرگرم مسائل روزمره نشوند که حقوق معلولان روی زمین بماند محسنی بندپی: اجازه نمی‌دهیم‌ بودجه معلولان صرف سایر حوزه‌ها شود
مسئولان بهزیستی آنقدر سرگرم مسائل روزمره نشوند که حقوق معلولان روی زمین بماند(ادامه)
رای دیوان عدالت اداری درباره محاسبه خدمت سربازی در سابقه بازنشستگی
ایرنا نوشت: هیئت عمومی دیوان عدالت اداری یک مصوبه غیرقانونی که مقرر می‌کرد «مدت خدمت نظام وظیفه مشمولان قانون کار به عنوان سابقه کارگاهی کارگر برای دریافت مزایای پایان کار لحاظ نخواهد شد» را ابطال کرد.(ادامه)
مصوبه مولدسازی دارایی های دولت، تصویب شده در جلسه شصت و هفتم شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، ۲۱ آبان امسال به تایید رهبری رسید و بر اساس آن هیات عالی مولدسازی دارایی های دولت مرکب از هفت عضو: معاون اول رئیس جمهور، وزیر امور اقتصادی و دارایی، وزیر کشور، وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان بودجه و برنامه، یک نماینده از طرف رئیس مجلس و یک نماینده از طرف رئیس قوه قضائیه تشکیل شد. دبیرخانه و مجری مصوبات این هیات وزارت امور اقتصادی و دارایی است مصوبه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا برای تشکیل هیاتی ۷ نفره جهت واگذاری اموال دولت / تعیین قیمت پایه یا نهایی واگذاری دارایی‌ها هم با این هیات است / قوانین مغایر با مصوبات هیات به مدت دو سال موقوف الاجرا خواهد بود / اعضای هیات نسبت به تصمیمات خود از هر گونه تعقیب و پیگرد قضایی مصون هستند(خبر)
مصوبه مولدسازی دارایی های دولت، تصویب شده در جلسه شصت و هفتم شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، ۲۱ آبان امسال به تایید رهبری رسید و بر اساس آن هیات عالی مولدسازی دارایی های دولت مرکب از هفت عضو: معاون اول رئیس جمهور، وزیر امور اقتصادی و دارایی، وزیر کشور، وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان بودجه و برنامه، یک نماینده از طرف رئیس مجلس و یک نماینده از طرف رئیس قوه قضائیه تشکیل شد. دبیرخانه و مجری مصوبات این هیات وزارت امور اقتصادی و دارایی است(ادامه)
دشمنان با تمام توان برای ضربه زدن به اقتصاد کشور بسیج شده‌اند/ در چند روز اخیر چند میلیارد دلار از دارایی‌های ارزی کشور آزاد شده و در چرخه اقتصاد قرار گرفته/ کل نیاز ارزی کشور با قیمت ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان در حال تأمین است ....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.191 seconds.