.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در یادداشتی، ضمن بررسی چیستی و ویژگی‌های جنگ هیبریدی، شواهد و مصادیقی که وجود و چگونگی این جنگ را که آمریکا و عربستان سعودی علیه ایران به راه انداخته‌اند در سه سطح داخلی، منطقه‌ای و نیز بین‌المللی موردبررسی قرار گرفته است. جنگ هیبریدی آمریکا و عربستان علیه جمهوری اسلامی(يادداشت)
در یادداشتی، ضمن بررسی چیستی و ویژگی‌های جنگ هیبریدی، شواهد و مصادیقی که وجود و چگونگی این جنگ را که آمریکا و عربستان سعودی علیه ایران به راه انداخته‌اند در سه سطح داخلی، منطقه‌ای و نیز بین‌المللی موردبررسی قرار گرفته است.(ادامه)
تلویزیون سعودی ایران اینترنشنال در کنار دیگر رسانه‌های فارسی زبان خارج از کشور نظیر BBC فارسی، صدای آمریکا، شبکه من و تو ... بیشترین نقش را در انتشار اخبار و گزارش های دروغ و ترویج خشونت و....(خبر)
(ادامه)
قیمت دلار در بازار آزاد +جدول
قیمت ارز در بازار آزاد تهران ۴ آبان ۱۴۰۱/ قیمت دلار مشخص شد(ادامه)
دختر وزنه‌بردار ایران در مسابقات قهرمانی زنان آسیا تاریخ‌سازی کرد و سه مدال طلای ارزشمند را برای تیم ملی زنان ایران کسب کرد. ۳ طلا؛ شاهکار الهام حسینی در قهرمانی وزنه‌برداری زنان آسیا
دختر وزنه‌بردار ایران در مسابقات قهرمانی زنان آسیا تاریخ‌سازی کرد و سه مدال طلای ارزشمند را برای تیم ملی زنان ایران کسب کرد.(ادامه)
شمال نیوز: مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان مازندران با صدور بیانیه ای فتنه انگیزی اخیر دشمنان انقلاب و اسلام را محکوم و از هوشیاری مردم مازندران در مقابله با این ترفند دشمنان تقدیر کرد . طرح ریزی آشوب های اخیر در اتاق های فکر آمریکای جنایتکار و رژیم کودک کش صهیونیستی
شمال نیوز: مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان مازندران با صدور بیانیه ای فتنه انگیزی اخیر دشمنان انقلاب و اسلام را محکوم و از هوشیاری مردم مازندران در مقابله با این ترفند دشمنان تقدیر کرد .(ادامه)
میراث خونین ملکه انگلیس برای بشریت
ملکه سابق انگلیس علاوه بر صدها میلیون دلار ثروت شخصی، ریختن خون صدها هزار نفر از مردم جهان را به‌عنوان میراث خود برجای گذاشته است.(ادامه)
سه‌شنبه ۸ شهریورماه یک فروند قایق بدون سرنشین آمریکایی که ارتباطات ناوبری آن قطع شده بود از سوی شناور پشتیبانی نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس کنترل و یدک شد. جزییات توقیف و رهاسازی شناور آمریکایی توسط نیروی دریایی سپاه
سه‌شنبه ۸ شهریورماه یک فروند قایق بدون سرنشین آمریکایی که ارتباطات ناوبری آن قطع شده بود از سوی شناور پشتیبانی نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس کنترل و یدک شد.(ادامه)
سجادی : ما هر موقع شرایط فراهم باشد تماشاچیان زن را داریم مثلا اکنون در آزادی داریم شرایط را فراهم می‌کنیم و نشان می‌دهیم که واقعا می‌خواهیم. شرایط فراهم شود زنان را در استادیوم آزادی می‌بینیم
سجادی : ما هر موقع شرایط فراهم باشد تماشاچیان زن را داریم مثلا اکنون در آزادی داریم شرایط را فراهم می‌کنیم و نشان می‌دهیم که واقعا می‌خواهیم. (ادامه)
فرمانده کل سپاه گفت: دشمن در جنگ سخت شکست خورده و جنگ را به فضای مجازی کشانده است / بیش از ۱۰۰ هزار موشک آماده در لبنان وجود دارد/ دست‌های بر ماشه گذاشته شده جوانان حزب الله را ببینید ....(خبر)
(ادامه)
رای پرونده جنجالی ویلموتس صادر شد
رئیس سابق دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: رای پرونده ویلموتس صادر شد و باید مبلغی در حدود ۳ میلیون یورو به این مربی بدهیم.(ادامه)
اعزام کشتی گیران مازندرانی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
سه فرنگی کار جوان مازندرانی به رقابت‌های قهرمانی آسیا اعزام شدند.(ادامه)
لژیونر مازندرانی در جام باشگاه‌های آسیا
هندبالیست مازندرانی با تیم هندی در رقابت‌های جام باشگاه‌های هندبال آسیا شرکت می‌کند.(ادامه)
نقش موثر ایران در جبهه مقاومت(يادداشت)
(ادامه)
۱۴ کشور اسلامی دوشنبه را عید سعید فطر اعلام کردند
همزمان با شب‌های پایانی ماه مبارک رمضان و در آستانه حلول ماه شوال، تا کنون ۱۴ کشور اسلامی دوشنبه را عید فطر اعلام کردند.(ادامه)
معلوم نیست که ۸۵ میلیون نفر جمعیت ایران چکاره هستند؟ چند نماینده که هر کدام چند هزار رای آورده اند، خودشان می بُرند و می دوزند. در سیاست خارجی هم که مردم اصلا نقشی ندارند ... باند خودروسازان اجازه نمی دهند شما سیاست را عوض کنید!

هشدار احمدی نژاد درباره نفوذ «شبکه دشمن» در کشور
معلوم نیست که ۸۵ میلیون نفر جمعیت ایران چکاره هستند؟ چند نماینده که هر کدام چند هزار رای آورده اند، خودشان می بُرند و می دوزند. در سیاست خارجی هم که مردم اصلا نقشی ندارند ... باند خودروسازان اجازه نمی دهند شما سیاست را عوض کنید! (ادامه)
نرخ رسمی ۱۵ ارز افزایشی و ۲۳ ارز کاهشی شد
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز (شنبه، ۶ فروردین ماه) اعلام کرد که بر اساس آن نرخ رسمی ۲۳ ارز کاهش و ۱۵ ارز افزایش یافت. نرخ رسمی هشت ارز ثابت ماند.(ادامه)
پیک اُمیکرون در ایران تا چند هفته آتی/ بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها به تعویق بیافتد
دبیر کمیته علمی کشوری کووید۱۹ در تشریح آخرین وضعیت انتشار سویه امیکرون کرونا در کشور، گفت: باتوجه به شیوع امیکرون در کشورهای جهان و در کشورهای اطراف ما از جمله در بحرین و کویت، به نظر می‌رسد که ما در چند هفته آینده شاهد پیکی از امیکرون در کشور باشیم.(ادامه)
نرخ رسمی ۲۱ ارز افزایش یافت
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز (پنجشنبه - نهم دی‌ماه) اعلام کرد که بر اساس آن، بهای ۲۱ واحد پولی افزایش و قیمت ۱۶ ارز کاهش یافت، نرخ ۹ واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.(ادامه)
نرخ رسمی ۲۸ ارز افزایش یافت
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز (شنبه، ۲۷ آذرماه) اعلام کرد که بر اساس آن، بهای ۱۱ واحد پولی کاهش و قیمت ۲۸ ارز افزایش یافت؛ نرخ هفت واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند. (ادامه)
وحید جلال زاده گفت: راهبرد دولت جدید کسب منافع حداکثری از مذاکرات پیش رو است؛ طرف مقابل هم این را تقریبا به صورت کامل دریافت کرده است / دو طرح برای تغییر سربازی وجود دارد / ماجرای خرابکاری نطنز و سقوط پهپاد کوهرنگ ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : سومین گزینه رئیس جمهور برای تصدی وزارت آموزش و پرورش، یوسف نوری است. او دارای دکترای تخصصی مدیریت گردشگری، دانشگاه علامه طباطبائی (ورودی ۱۳۹۳ فارغ التحصیل ۱۳۹۹)، کارشناسی ارشد مدیریت دولتی (ورودی ۱۳۷۵)، کارشناسی برنامه ریزی (ورودی ۱۳۶۷) و فوق دیپلم پرورشی (تربیت معلم ورودی ۱۲۶۴) است. معرفی یوسف نوری به‌عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس+ سوابق
شمال نیوز : سومین گزینه رئیس جمهور برای تصدی وزارت آموزش و پرورش، یوسف نوری است. او دارای دکترای تخصصی مدیریت گردشگری، دانشگاه علامه طباطبائی (ورودی ۱۳۹۳ فارغ التحصیل ۱۳۹۹)، کارشناسی ارشد مدیریت دولتی (ورودی ۱۳۷۵)، کارشناسی برنامه ریزی (ورودی ۱۳۶۷) و فوق دیپلم پرورشی (تربیت معلم ورودی ۱۲۶۴) است.(ادامه)
لبنان - ایران؛ بازی حساس زیر سایه حاشیه‌ها
تیم ملی فوتبال ایران در پنجمین مسابقه در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ پنجشنبه ساعت ۱۵:۳۰ به مصاف لبنان خواهد رفت.(ادامه)
علیرضا فغانی داور جام عرب ۲۰۲۱ شد
فهرست داوران رسمی مسابقات جام عرب ۲۰۲۱ اعلام شد که در این بین نام علیرضا فغانی همراه با ۱۱ داور دیگر، به چشم می خورد.(ادامه)

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی گفت: مسیر وحدت اسلامی که مورد بیان امام بود توسط رهبر معظم انقلاب بسیار پررنگ، درخشان و ارزشمند تعقیب شده است. یک لحظه جمهوری اسلامی و سیاست های جمهوری اسلامی در دفاع از وحدت اسلامی دچار تزلزل نشده و هزینه اش را هم داده اما با عزم راسخ در این مسأله گام برداشته است. این هم برای ما بسیار نقطه ارزش است و هم برای دوستان دیگری که در جهان اسلام زندگی می کنند حتما محل اعتماد هست و ان شاء الله خواهد بود. رونمایی سید حسن خمینی از یک نامه مهم امام
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی گفت: مسیر وحدت اسلامی که مورد بیان امام بود توسط رهبر معظم انقلاب بسیار پررنگ، درخشان و ارزشمند تعقیب شده است. یک لحظه جمهوری اسلامی و سیاست های جمهوری اسلامی در دفاع از وحدت اسلامی دچار تزلزل نشده و هزینه اش را هم داده اما با عزم راسخ در این مسأله گام برداشته است. این هم برای ما بسیار نقطه ارزش است و هم برای دوستان دیگری که در جهان اسلام زندگی می کنند حتما محل اعتماد هست و ان شاء الله خواهد بود.(ادامه)
عکس/ توضیح علی دایی درباره دلیل بستری شدنش در بیمارستان
علی دایی در اینستاگرام نوشت: علت عمل جراحی‌ام برمی‌گردد به بازی‌های آسیایی ٩۴ و ضربه بسیار بدی که دروازه‌بان بحرین به شکمم وارد کرد و طحالم به شدت آسیب دید. (ادامه)
امیرعبداللهیان: تغییر در مرزهای منطقه از نظر ما پذیرفتنی نیست / هرگز حضور رژیم صهیونیستی در نزدیک مرزهای خود را تحمل نمی‌کنیم / به زودی نسبت به حل مشکل ترانزیت با جمهوری آذربایجان گفت‌وگوهایی خواهیم داشت....(خبر)
(ادامه)
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰/ جدول
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو امروز شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ را در جدول زیر مشاهده کنید. (ادامه)
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو پنجشنبه ۸ مهر ۱۴۰۰/ جدول
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو امروز پنجشنبه ۸ مهر ۱۴۰۰ را در جدول زیر مشاهده کنید.(ادامه)
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰/ جدول
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو امروز چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ را در جدول زیر مشاهده کنید. (ادامه)
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو سه‌شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰/ جدول
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو امروز سه‌شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ را در جدول زیر مشاهده کنید. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.