.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۲ دی
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر حضور رئیس‌جمهور در استان گلستان و انتقاد علی‌اکبر ولایتی از روسیه پرداخته‌اند.(ادامه)
اخیراً بیانیه‌ای از سوی تشکل نهضت آزادی که توسط شخص امام منحل گردید، با عنوان «پیامد‌های یکدست‌سازی ... حاکمیت» صادر شد که نه مخاطب دارد و نه تأثیری، اما به ناگاه این بیانیه بهانه‌ای برای تیتر یک روزنامه جناب کرباسچی شد. در این یادداشت درصدد نقد نهضت آزادی نیستم. در آزادی موجود آنان نیز می‌توانند بیانیه صادر کنند، اما روی سخن با اصلاح‌طلبان است. انتقام از امام یا انتقاد از نظام؟(يادداشت)
اخیراً بیانیه‌ای از سوی تشکل نهضت آزادی که توسط شخص امام منحل گردید، با عنوان «پیامد‌های یکدست‌سازی ... حاکمیت» صادر شد که نه مخاطب دارد و نه تأثیری، اما به ناگاه این بیانیه بهانه‌ای برای تیتر یک روزنامه جناب کرباسچی شد. در این یادداشت درصدد نقد نهضت آزادی نیستم. در آزادی موجود آنان نیز می‌توانند بیانیه صادر کنند، اما روی سخن با اصلاح‌طلبان است.(ادامه)
تصویری از آیت الله هاشمی رفسنجانی و محمود احمدی نژاد در سال ۸۸ جنجال به پا کرد تا آنجا که لس آنجلس تایمز نیز به آن واکنش نشان داد. عکسی از رویارویی عجیب مرحوم هاشمی و احمدی نژاد
تصویری از آیت الله هاشمی رفسنجانی و محمود احمدی نژاد در سال ۸۸ جنجال به پا کرد تا آنجا که لس آنجلس تایمز نیز به آن واکنش نشان داد.(ادامه)
بر اساس اعلام انجمن نظارت بر دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، صلاحیت سلاح ورزی برای انتخابات مجدد ریاست اتاق بازرگانی رد شد. صلاحیت سلاح ورزی برای انتخابات مجدد ریاست اتاق بازرگانی رد شد + اسامی ۱۳ ننامزد تایید صلاحیت شده
بر اساس اعلام انجمن نظارت بر دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، صلاحیت سلاح ورزی برای انتخابات مجدد ریاست اتاق بازرگانی رد شد.(ادامه)
شمال نیوز : در پیوند با تاریخچه تنکابن به عنوان شهر محوری و مرکزی غرب مازندران و شرق گیلان، بیان پیشینه اداره کل ثبت احوال استان مازندران نیز خالی از لطف نیست. این اداره کل در سال ۱۳۰۵ تأسیس شد و با ۵ اداره ثبت احوال ساری، بابل، قائمشهر، آمل و تنکابن شروع به کار کرد. تنکابن یا شهسوار، مسئله این است / سال‌هاست این منطقه میان این ۲ نام گیر کرده
شمال نیوز : در پیوند با تاریخچه تنکابن به عنوان شهر محوری و مرکزی غرب مازندران و شرق گیلان، بیان پیشینه اداره کل ثبت احوال استان مازندران نیز خالی از لطف نیست. این اداره کل در سال ۱۳۰۵ تأسیس شد و با ۵ اداره ثبت احوال ساری، بابل، قائمشهر، آمل و تنکابن شروع به کار کرد.(ادامه)
تاخیر ۹ ساعته پرواز ساری - نجف به دلیل نقص فنی
نقص فنی دلیل تاخیر ۹ ساعته پرواز ساری - نجف در فرودگاه بین المللی شهدای ساری اعلام شده است.(ادامه)
امام محمدباقر (ع) درباره اهمیت تسبیحات حضرت زهرا (س) فرمودند: خدای متعال در ستایش به چیزی والاتر از تسبیحات حضرت زهرا (س) پرستیده نشده است. برکات و آثار تسبیحات حضرت زهرا (س)
امام محمدباقر (ع) درباره اهمیت تسبیحات حضرت زهرا (س) فرمودند: خدای متعال در ستایش به چیزی والاتر از تسبیحات حضرت زهرا (س) پرستیده نشده است.(ادامه)
سریال «نون. خ ۵»، «مهیار عیار»، «رستگاری»، «زیرخاکی ۴» گزینه‌هایی برای پخش از تلویزیون در رمضان و نوروز ۱۴۰۳ هستند. کدام سریال‌ها در رمضان و نوروز ۱۴۰۳ از تلویزیون پخش می‌شوند؟
سریال «نون. خ ۵»، «مهیار عیار»، «رستگاری»، «زیرخاکی ۴» گزینه‌هایی برای پخش از تلویزیون در رمضان و نوروز ۱۴۰۳ هستند.(ادامه)
براساس اخبار منتشر شده، ۶۵ نفر از نمایندگان فعلی مجلس خبرگان رهبری، کاندیدای دوره ششم مجلس خبرگان شده اند و ۸ نماینده مجلس فعلی نیز با کاندیداتوری خداحافظی کرده اند.

۵۱۰ داوطلب برای تصاحب ۸۸ کرسی مجلس خبرگان/ رئیسی ازخراسان جنوبی و جنتی غایب انتخابات
براساس اخبار منتشر شده، ۶۵ نفر از نمایندگان فعلی مجلس خبرگان رهبری، کاندیدای دوره ششم مجلس خبرگان شده اند و ۸ نماینده مجلس فعلی نیز با کاندیداتوری خداحافظی کرده اند. (ادامه)
عکس/اولین تصویر از شهدای فراجا در حمله تروریستی راسک
(ادامه)
شمال نیوز: فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از دستگیری عامل تیراندازی در یکی از محلات شهر خبر داد.

بازداشت عامل تیراندازی هولناک در نوشهر / انگیزه چه بود؟
شمال نیوز: فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از دستگیری عامل تیراندازی در یکی از محلات شهر خبر داد. (ادامه)
محمد مخبر در حکمی معاون بین الملل و همکاری های منطقه‌ای  معاون اول رئیس جمهور را منصوب کرد. یک مازندرانی «معاون بین الملل و همکاری های منطقه ای» معاون اول رئیس جمهور شد
محمد مخبر در حکمی معاون بین الملل و همکاری های منطقه‌ای معاون اول رئیس جمهور را منصوب کرد.(ادامه)
مصطفی نیازآذری، یکی از اسامی مطرح در پرونده «اکبر طبری»، با حضور در تهران، از روال عادی فعالیت‌های اقتصادی‌اش خبر می‌دهد.


تمامی عواید حاصل از غعالیت تجاری ام را صرف ساخت بیمارستان و مدرسه خواهد کرد
مصطفی نیازآذری، یکی از اسامی مطرح در پرونده «اکبر طبری»، با حضور در تهران، از روال عادی فعالیت‌های اقتصادی‌اش خبر می‌دهد. (ادامه)
انگلیس در ادامه اقدام‌های ضدایرانی خود، پنج مقام ایرانی را به بهانه‌های حقوق بشری به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرد. انگلیس پنج مقام ایرانی را تحریم کرد
انگلیس در ادامه اقدام‌های ضدایرانی خود، پنج مقام ایرانی را به بهانه‌های حقوق بشری به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرد.(ادامه)
تعدادی از مدیران در پرونده تخلف واردات چای در بازداشت هستند/ آخرین وضعیت پرونده اکبر طبری و بیژن زنگنه / توماج صالحی چرا آزاد شد؟ / ممنوع الخروج شدن از سه طریق انجام می‌شود. برخی بر اساس دعوای کیفری و به اقتضای شرایط به فرد ابلاغ می شود....(خبر)
(ادامه)
پسر جوان که به اتهام قتل پدرش با شلیک گلوله پای میز محاکمه ایستاده بود ضمن انکار قتل مدعی شد چون راز ارتباط پنهانی پدرش با زنی غریبه را بر ملا کرده برایش پاپوش درست کرده‌اند. قاتل: پدرم مخفیانه خانه مجردی خریده بود
پسر جوان که به اتهام قتل پدرش با شلیک گلوله پای میز محاکمه ایستاده بود ضمن انکار قتل مدعی شد چون راز ارتباط پنهانی پدرش با زنی غریبه را بر ملا کرده برایش پاپوش درست کرده‌اند.(ادامه)
معاون اول رئیس‌جمهور در حکمی اکبر ولی زاده را به عنوان معاون بین الملل و همکاری های منطقه‌ای منصوب کرد. حکم جدید معاون اول رئیس جمهوری برای یک استاد دانشگاه
معاون اول رئیس‌جمهور در حکمی اکبر ولی زاده را به عنوان معاون بین الملل و همکاری های منطقه‌ای منصوب کرد.(ادامه)
شمال نیوز: «سیدعلی‌اکبر غلامیان» با حکم استاندار قم به عنوان «معاون هماهنگی امور اقتصادی» استانداری قم منصوب شد .



یک مازندرانی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم شد
شمال نیوز: «سیدعلی‌اکبر غلامیان» با حکم استاندار قم به عنوان «معاون هماهنگی امور اقتصادی» استانداری قم منصوب شد . (ادامه)
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با صدور بیانیه‌ای از شهادت دو شهروند ترکیه و دو شهروند لبنان در جریان عملیات مقاومتی در جنوب لبنان خبر داد. چهار شهروند ترکیه و لبنان در حمله رژیم صهیونیستی کشته شدند
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با صدور بیانیه‌ای از شهادت دو شهروند ترکیه و دو شهروند لبنان در جریان عملیات مقاومتی در جنوب لبنان خبر داد.(ادامه)
اسامی 25 نماینده رد صلاحیت شده از سوی هیات‌های اجرایی
25 نماینده فعلی مجلس از سوی هیات‌های اجرایی انتخابات رد صلاحیت شدند.(ادامه)
در آخرین روز از رقابت‌های فوتسال قهرمانی جهان ناشنوایان در برزیل، تیم ملی فوتسال ایران در مرحله فینال با شکست تیم سوئد قهرمان این رقابت‌ها شد. تیم ملی فوتسال ناشنوایان قهرمان جهان شد
در آخرین روز از رقابت‌های فوتسال قهرمانی جهان ناشنوایان در برزیل، تیم ملی فوتسال ایران در مرحله فینال با شکست تیم سوئد قهرمان این رقابت‌ها شد.(ادامه)
آمریکا خواهان جنگ با ایران نبوده و باهوش‌تر از تصور اسرائیلی‌هاست/ موضع ما در خصوص دفاع از مقاومت کاملا آشکار است/ درباره شعله ور کردن درگیری‌ها در منطقه هشدار می‌دهیم ....(خبر)
(ادامه)
علی جنتی گفت: دلیل طول عمر پدر شاید این باشد که ایشان خیلی حفظ‌الصحه را رعایت می‌کنند. از جمله در غذا خوردن و در استفاده از دارو ملاحظه دارند. راز طول عمر آیت الله جنتی
علی جنتی گفت: دلیل طول عمر پدر شاید این باشد که ایشان خیلی حفظ‌الصحه را رعایت می‌کنند. از جمله در غذا خوردن و در استفاده از دارو ملاحظه دارند.(ادامه)
شمال نیوز: شهید کاظمی خود را به بنی‌صدر رساند و با صدای بلند و با شجاعت تمام به او گفت: «تو دشمن امام خمینی هستی، اگر یک مو از سر امام کم شود، تو را تکه‌تکه می‌کنم» .... سردار شهید مازندرانی که به بنی‌صدر گفت تکه‌تکه‌ات می‌کنم+تصاویر
شمال نیوز: شهید کاظمی خود را به بنی‌صدر رساند و با صدای بلند و با شجاعت تمام به او گفت: «تو دشمن امام خمینی هستی، اگر یک مو از سر امام کم شود، تو را تکه‌تکه می‌کنم» ....(ادامه)
عباس راکی دیدار تیم‌های نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان را قضاوت می‌کند اعلام داوران بازی‌های هفته دهم لیگ برتر فوتبال
عباس راکی دیدار تیم‌های نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان را قضاوت می‌کند(ادامه)
خسارت بزرگ غفلت از ظرفیت عظیم اقتصاد دریا محور/ ۱۰ میلیون نفر طی ۱۰ سال باید در حاشیه دریای عمان برای فعالیت‌های اقتصادی ساکن شوند/ دولت برای لایحه بودجه و مجلس در برنامه هفتم هنوز فرصت دارند +جزئیات(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : حوزه معاونت عمرانی استانداری مازندران شاهد تغییرات گسترده و همزمان در سه اداره کل بود که در نوع خود پس از استقرار دولت سیزدهم بی سابقه است .

خانه تکانی در حوزه معاونت عمرانی استانداری مازندران
شمال نیوز : حوزه معاونت عمرانی استانداری مازندران شاهد تغییرات گسترده و همزمان در سه اداره کل بود که در نوع خود پس از استقرار دولت سیزدهم بی سابقه است . (ادامه)
صالح اسکندری نوشت: قوه قضائیه جمهوری اسلامی مستقل است و تحت فشار هیچ شخص و جریانی نبوده و نیست. دکتر ولایتی نیز هیچ تماس یا نامه و یا پیگیری از مراجع قضایی درباره پرونده شهید عجمیان نداشته است‌. توضیحات مشاور ولایتی دربارۀ ماجرای وساطت در پرونده شهید عجمیان
صالح اسکندری نوشت: قوه قضائیه جمهوری اسلامی مستقل است و تحت فشار هیچ شخص و جریانی نبوده و نیست. دکتر ولایتی نیز هیچ تماس یا نامه و یا پیگیری از مراجع قضایی درباره پرونده شهید عجمیان نداشته است‌.(ادامه)
علی اکبر گلپا خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی درگذشت. علی اکبر گلپا درگذشت
علی اکبر گلپا خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی درگذشت.(ادامه)
نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در دیدار با دبیر شورای عالی امنیت ملی، پیام پوتین را به اطلاع احمدیان رساند تا تسلیم رئیس جمهور شود. پوتین برای رئیسی پیام فرستاد
نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در دیدار با دبیر شورای عالی امنیت ملی، پیام پوتین را به اطلاع احمدیان رساند تا تسلیم رئیس جمهور شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.242 seconds.