.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
خواص باور نکردنی مصرف زنجبیل
یافته‌های محققان نشان می دهد که استفاده از زنجبیل مزایای بسیاری دارد و می‌تواند علاوه بر پیشگیری از بیماری‌ها به درمان بسیاری از آنها کمک کند.(ادامه)
یک کارشناس ارشد تغذیه با اشاره به فواید بسیار نوشیدنی چای گفت: این فواید زمانی نصیب بدن می‌شود که چای بصورت تازه‌دم و به میزان متعادل مصرف شود. مصرف زیاد چای این بلاها را سرتان می‌آورد
یک کارشناس ارشد تغذیه با اشاره به فواید بسیار نوشیدنی چای گفت: این فواید زمانی نصیب بدن می‌شود که چای بصورت تازه‌دم و به میزان متعادل مصرف شود.(ادامه)
"چای" با بدن شما چه می‌کند؟
یک کارشناس تغذیه با اشاره به فواید بسیار نوشیدنی چای، گفت: این فواید زمانی نصیب بدن می‌شود که چای بصورت تازه دم و به میزان متعادل مصرف شود.(ادامه)
عوارض کمبود نمک در بدن
مصرف نمک بایستی در حد تعادل باشد همانطور که مصرف بیش از آن برای سلامتی خطرناک است کمبود نمک بدن را به سمت مشکلات جدی خواهد کشاند.(ادامه)
یک مطالعه جدید نشان داده است که ابتلا به دیابت نوع ۲ سرعت پیری مغز و زوال شناختی را تسریع می‌کند. دیابت باعث سرعت پیری مغز می شود!
یک مطالعه جدید نشان داده است که ابتلا به دیابت نوع ۲ سرعت پیری مغز و زوال شناختی را تسریع می‌کند.(ادامه)
عوارض مصرف زیاد و روزانه نوشابه
افراد از مضر بودن نوشابه آگاه هستند اما باز هم مصرف میکنند، درصورتی که اطلاع پیدا کردن از آسیب های جبران ناپذیر مصرف زیاد آن باعث کاهش نوشیدن نوشابه میشود.(ادامه)
بیماری‌های کبدی یکی از خطرناک‌ترین عوارض نوشیدنی‌های گازدار و شیرین کننده مصنوعی هستند. نوشیدنی پرطرفداری که کبد را نابود می‌کند
بیماری‌های کبدی یکی از خطرناک‌ترین عوارض نوشیدنی‌های گازدار و شیرین کننده مصنوعی هستند.(ادامه)
بیماری‌های خاموش اما کشنده
رعایت رژیم غذایی مناسب، برخورداری از یک سبک زندگی سالم و سرمایه گذاری روی آن عواملی است که سلامت کلی فرد را تعیین می کند و در مقابل عدم توجه به این نکات ممکن است منجر به بروز بیماری های مزمن شود.(ادامه)
افراد سالمند در چه شرایطی روزه بگیرند
رئیس مرکز تحقیقات سالمندی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، در ارتباط با شرایط روزه داری افراد سالمند توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
ورزش با حفظ حجم مغز از زوال عقل پیشگیری می‌کند
نتایج یک مطالعه نشان می دهد که نقش ورزش در حفظ سطح انسولین و شاخص توده بدنی ممکن است به محافظت از حجم مغز و در نتیجه جلوگیری از زوال عقل کمک کند.(ادامه)
علل سرگیجه بعد از افطار در ماه مبارک رمضان
خیلی‌ها بعد از خوردن افطاری در ماه مبارک رمضان دچار مشکل سرگیجه و بی حالی می‌شوند.(ادامه)
خطر جدی مصرف کم نمک برای بدن
بسیاری از ما تمرکز خود را روی مواد غذایی کم نمک قرار داده ایم و گاهی اوقات به طور کامل از نمک استفاده نمی کنیم زیرا عقیده داریم که نمک برای سلامتی بدن ما مضر است. البته نمی توان گفت این موضوع کاملا حقیقت دارد.(ادامه)
بهترین مواد غذایی برای صبحانه مقوی
صبحانه وعده غذایی مهمی است که حتی یک روز جهانی هم به نام آن ثبت شده است و باید دارای مواد مغذی و ترکیبات غذایی باشد تا انرژی لازم در طول روز را تامین کند.(ادامه)
افزایش ریسک ابتلا به دیابت بعد از کرونا
طبق تحقیقات جدید افرادی که مبتلا به کووید۱۹ بوده اند در معرض خطر بیشتر ابتلا به دیابت هستند.(ادامه)
۷ علامت تعجب آور افت قند خون
نوسانات خلقی و همچنین گریه‌های هیستریک یا خشم‌های غیر قابل کنترل در برخی از افراد نشانه افت قند خون است.(ادامه)
قند خون را با مصرف روزانه ۲ گرم از این دانه از بین ببرید
| مصرف تنها ۲گرم سیاه دانه در روز میزان قند خون و هموگلوبین گلیکوزیله (HbA۱C) را کاهش می دهد. همچنین قادر است عملکرد سلول بتا را افزایش داده، در حالی که مقاومت به انسولین را کم می کند.(ادامه)
نتایج یک بررسی نشان می‌دهد ابتلا به ویروس کرونا می‌تواند ریسک ابتلا به یک بیماری شایع را افزایش دهد. بیماری که پس از ابتلا به کرونا به جانتان می‌افتد
نتایج یک بررسی نشان می‌دهد ابتلا به ویروس کرونا می‌تواند ریسک ابتلا به یک بیماری شایع را افزایش دهد.(ادامه)
فوائد نوشیدنی آلوئه ورا برای سلامتی
آلوئه ورا یک گیاه دارویی باستانی است که به دلیل برخورداری از خواص درمانی متعدد شناخته شده است.(ادامه)
۱۰ خاصیت باورنکردنی جو
جو سرشار از فیبر است و ‌می‌تواند بدن را از سموم پاکسازی کند. این ماده منبع غنی از فیبر می‌تواند به عنوان ‌منبع سوختی برای باکتری‌های خوب موجود در روده عمل کند.(ادامه)
۳ خاصیت شگفت‌انگیز شوید برای دیابتی‌ها
شوید خواص متعددی دارد حتی افراد دیابتی با مصرف آن می توانند قند خون خود را کاهش دهند.(ادامه)
دیابت تشخیص داده شده در بیماران کرونایی موقتی است
بر اساس یک مطالعه جدید، دیابت تازه تشخیص داده شده در بسیاری از بیماران کووید۱۹ ممکن است موقتی باشد که بواسطه کروناویروس ایجاد می شود.(ادامه)
خواص بادام هندی برای دیابتی‌ها
یکی از مغز دانه‌هایی که خاصیت فراوانی برای افرد دیابتی دارد، بادام هندی است.(ادامه)
غذاهایی برای درمان کبد چرب
سبک زندگی سالم و میانه روی در رژیم غذایی بهترین راه برای حفظ سلامت کبد است رژیم غذایی مناسب برای کبد چرب غذای کم کالری است چرا که مصرف غذای پرکالری و پرچرب می تواند وضعیت کبد چرب را بدتر کند.(ادامه)
فواید بی‌نظیر نور خورشید
با اینکه اشعه های ماورای بنفش عامل بروز برخی بیماری های پوستی است، اما در درمان برخی بیماری ها نیز موثر است.(ادامه)
کنترل دیابت با زردچوبه +جزئیات
زردچوبه از ادویه‌های طعم دهنده و خوش رنگ و لعاب است که برای درمان مشکلات سلامتی مختلف از تسکین درد گرفته تا پیشگیری از دیابت استفاده می‌شود.(ادامه)
خواص جالب و بی‌نظیر سیب زمینی بنفش
قابل به ذکر است که گنجاندن این سیب زمینی برای بدن مزایای بسیاری در پی دارد که در ادامه این مقاله به بیان هر یک آن ها می پردازیم.(ادامه)
اولین نشانه دیابت نوع دوم، تکرر ادرار است. در بدن ما میزان زیادی از قند (گلوکز) بدون استفاده وجود دارد که کلیه تشخیص دفع آنها را می‌دهد. در این صورت تعداد دستشویی‌رفتن‌ها زیاد می‌شود و در هر بار، میزان ادرار به طور محسوسی بیش از حد طبیعی است. ۱۰ نشانه بالا بودن قند خون
اولین نشانه دیابت نوع دوم، تکرر ادرار است. در بدن ما میزان زیادی از قند (گلوکز) بدون استفاده وجود دارد که کلیه تشخیص دفع آنها را می‌دهد. در این صورت تعداد دستشویی‌رفتن‌ها زیاد می‌شود و در هر بار، میزان ادرار به طور محسوسی بیش از حد طبیعی است.(ادامه)
یک راهبرد جدید و امیدوارکننده برای درمان دیابت نوع ۲
پژوهشگران آمریکایی با به کار گرفتن یک ترکیب ویژه، راهبرد جدید و امیدوارکننده‌ای را برای درمان دیابت نوع دو ارائه داده‌اند.(ادامه)
خواص معجزه آسای ویتامین c
ویتامین ث یکی از موثرترین و سالم ترین مواد مغذی است. این یک ویتامین قابل حل در آب و یک آنتی اکسیدان قدرتمند در سنتز کلاژن است که به تقویت رگ های خونی و ماهیچه ها کمک می کند.(ادامه)
توت فرنگی به خلاص شدن از شر چربی شکمی که عامل حمله قلبی هستند، کمک می‌کند. این میوه قاتل چربی شکمی است
توت فرنگی به خلاص شدن از شر چربی شکمی که عامل حمله قلبی هستند، کمک می‌کند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.