.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : وی، راه اندازی شرکت روماک گستر را پتانسیلی برای بازرگانی مازندران دانست و بیان کرد: منطقه آزاد نیز باید بصورت دقیق عملیاتی شود .... طاهایی : در مازندران طرح‌های عقب مانده داریم که باید تکمیل شوند / رنجبر : نمایندگان مازندران در صحن و کمیسیون ها نقش آفرینی بیشتری داشته باشند
شمال نیوز : وی، راه اندازی شرکت روماک گستر را پتانسیلی برای بازرگانی مازندران دانست و بیان کرد: منطقه آزاد نیز باید بصورت دقیق عملیاتی شود ....(ادامه)
در بین انواع اختلالات خواب، “اختلال بی‌خوابی” شایع‌ترین است که زنان ۴۰ درصد بیشتر از مردان به آن مبتلا می‌شوند. زنان به چند ساعت خواب نیاز دارند؟
در بین انواع اختلالات خواب، “اختلال بی‌خوابی” شایع‌ترین است که زنان ۴۰ درصد بیشتر از مردان به آن مبتلا می‌شوند.(ادامه)
برخی از غذاها به دلیل نداشتن کلسترول و گلوکز بالا می‌تواند به حفظ سلامت کبد کمک کنند. در این مطلب به این سوال رایج که « ناشتا برای کبد چرب چی بخوریم » پاسخ داده شده است. ناشتا برای کبد چرب چی بخوریم؟
برخی از غذاها به دلیل نداشتن کلسترول و گلوکز بالا می‌تواند به حفظ سلامت کبد کمک کنند. در این مطلب به این سوال رایج که « ناشتا برای کبد چرب چی بخوریم » پاسخ داده شده است.(ادامه)
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کف و سقف حقوق سال ۱۴۰۳ بازنشستگان و مستمری‌بگیران را اعلام کرد. حداقل «حقوق» بازنشستگان؛۱۰ میلیون و ۹۰ هزار تومان
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کف و سقف حقوق سال ۱۴۰۳ بازنشستگان و مستمری‌بگیران را اعلام کرد.(ادامه)
سخنگوی شرکت راه آهن گفت: همزمان با افزایش تقاضا برای مشهد فروش فوق العاده بلیت قطار از ساعت ۹ صبح امروز ۱۹ اردیبهشت ماه آغاز می شود. فروش فوق العاده بلیت مشهد برای ایام دهه کرامت از ۱۹ اردیبهشت ماه
سخنگوی شرکت راه آهن گفت: همزمان با افزایش تقاضا برای مشهد فروش فوق العاده بلیت قطار از ساعت ۹ صبح امروز ۱۹ اردیبهشت ماه آغاز می شود.(ادامه)
یک استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره مصرف کنسرو‌های آماده مثل رب‌گوجه فرنگی نکاتی را مطرح کرد. آنچه باید درباره غذا‌های کنسروی بدانید!
یک استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره مصرف کنسرو‌های آماده مثل رب‌گوجه فرنگی نکاتی را مطرح کرد.(ادامه)
افرادی که از رژیم غذایی سرشار از پروتئین و کربوهیدرات برای صبحانه پیروی می‌کنند، چهار برابر بیشتر از افرادی که رژیم استاندارد کم کربوهیدرات را در طول روز دنبال می‌کنند، وزن کم خواهند کرد. صبحانه‌ای که کاهش وزن را ۴ برابر می‌کند
افرادی که از رژیم غذایی سرشار از پروتئین و کربوهیدرات برای صبحانه پیروی می‌کنند، چهار برابر بیشتر از افرادی که رژیم استاندارد کم کربوهیدرات را در طول روز دنبال می‌کنند، وزن کم خواهند کرد.(ادامه)
رئیس جمهور گفت: ما هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم، اما اروپا و آمریکا عهدشکنی کردند. ما انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم و بارها بازرسان آژانس آن را اعلام کردند، اما گوش شنوایی وجود ندارد. اینکه فقط مذاکره بتواند همیشه پاسخگو باشد نیست، در جایی موشک می‌تواند و در جایی هم مذاکره. رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند / هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم اما... / موشک جواب موشک است / از وضعیت سفره مردم مطلعم/تورم روز به روز کاهشی می‌شود/ گشت ارشاد مدیران عملیاتی شده است(خبر)
رئیس جمهور گفت: ما هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم، اما اروپا و آمریکا عهدشکنی کردند. ما انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم و بارها بازرسان آژانس آن را اعلام کردند، اما گوش شنوایی وجود ندارد. اینکه فقط مذاکره بتواند همیشه پاسخگو باشد نیست، در جایی موشک می‌تواند و در جایی هم مذاکره.(ادامه)
شمال نیوز: نود و یکمین جلسه علنی شورای شهر ساری به طرح سوال از شهردار این شهر گذشت، انتصاباتی با حقوق ۸۰ میلیونی، وضعیت آسفالت خیابان‌ها، ناتمام ماندن پروژه‌های شهری، پروژه هدایت آب‌های سطحی و عدم حضور در دفتر کار، ازجمله سوالات اعضای شورای شهر مرکز استان بود. قبادی : شهرداری ساری میراث‌دار بی‌انضباطی گذشته است / شورای شهر درخواست اجرای پروژه هدایت آب‌های سطحی را رد کرد / مدیریت استرس و تنش داشتیم چون بانوان شهرداری به پارک‌ها منتقل نشده و زباله جمع‌آوری نمی‌کنند!!!+ نظرات کاربران
شمال نیوز: نود و یکمین جلسه علنی شورای شهر ساری به طرح سوال از شهردار این شهر گذشت، انتصاباتی با حقوق ۸۰ میلیونی، وضعیت آسفالت خیابان‌ها، ناتمام ماندن پروژه‌های شهری، پروژه هدایت آب‌های سطحی و عدم حضور در دفتر کار، ازجمله سوالات اعضای شورای شهر مرکز استان بود.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب در دیدار کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام ، بیان کردند: حج امسال، حج برائت است؛ آنچه که امروز در غزه اتفاق می‌افتد شاخص عظیمی است که در تاریخ می‌ماند و راه را نشان خواهد داد/ حج امسال، حج برائت است ....(خبر)
(ادامه)
یک نماینده مجلس گفت: همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خرداد اجرایی خواهد شد. همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خردادماه سال جاری
یک نماینده مجلس گفت: همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خرداد اجرایی خواهد شد.(ادامه)
دانشیار گروه تغذیه دانشگاه علوم پزشکی ایران، گفت: تحرک کم، دریافت کالری بالا، استرس زیاد و خواب ناکافی در افزایش وزن موثر هستند. دو عامل جلوگیری از چاقی
دانشیار گروه تغذیه دانشگاه علوم پزشکی ایران، گفت: تحرک کم، دریافت کالری بالا، استرس زیاد و خواب ناکافی در افزایش وزن موثر هستند.(ادامه)
شمال نیوز : به نظر می‌رسد دولت با خیال آسوده برای موج دیگر واردات گسترده برنج با ارز ترجیحی آماده شده است؛ اقدامی که می‌تواند تیرخلاص بر پیکر تولید برنج در ایران باشد. شاید روزی که چندان دور نباشد باید در تصاویر بایگانی‌ رسانه‌ها به یاد بیاوریم روز در ایران مزارع برنج وجود داشت... تیر خلاص دولت به معیشت کشاورزان شمالی/دولت امسال هم به شالیکاران خارجی یارانه می دهد!
شمال نیوز : به نظر می‌رسد دولت با خیال آسوده برای موج دیگر واردات گسترده برنج با ارز ترجیحی آماده شده است؛ اقدامی که می‌تواند تیرخلاص بر پیکر تولید برنج در ایران باشد. شاید روزی که چندان دور نباشد باید در تصاویر بایگانی‌ رسانه‌ها به یاد بیاوریم روز در ایران مزارع برنج وجود داشت...(ادامه)
داده‌های مرکز آمار نشان می‌دهد که در زمستان سال گذشته، نسبت اشتغال در کل کشور به طور میانگین ۳۷.۳ درصد بوده است. این نسبت در ۱۶ استان کمتر و در ۱۵ استان بالاتر از میانگین کل کشور بوده است. از میان این استان‌ها،‌ بالاترین نسبت اشتغال نزدیک به ۴۶ درصد بوده که مربوط به استان ....(خبر)
(ادامه)
انجمن تجارت الکترونیک تهران، در بیانیه‌ای اعلام کرد که اخذ مالیات بر ارزش افزوده از خدمات حمل‌ونقل درون‌شهری، خلاف قانون است. خبر هولناک برای رانندگان اسنپ و تپسی؛مالیات جدید برای تاکسی اینترنتی؟
انجمن تجارت الکترونیک تهران، در بیانیه‌ای اعلام کرد که اخذ مالیات بر ارزش افزوده از خدمات حمل‌ونقل درون‌شهری، خلاف قانون است.(ادامه)
منابع صهیونیستی اعلام کردند وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با پیشنهاد مصر برای آتش‌بس در غزه موافق و از نتانیاهو نیز خواسته است آن را قبول کند. موافقت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با پیشنهاد مصر برای آتش‌بس
منابع صهیونیستی اعلام کردند وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با پیشنهاد مصر برای آتش‌بس در غزه موافق و از نتانیاهو نیز خواسته است آن را قبول کند.(ادامه)
نتایج یک مطالعه نشان می‌دهد برای دست یافتن به سلامتی مطلوب باید روزی چهار ساعت را به درجاتی از فعالیت بدنی اختصاص دهید. چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
نتایج یک مطالعه نشان می‌دهد برای دست یافتن به سلامتی مطلوب باید روزی چهار ساعت را به درجاتی از فعالیت بدنی اختصاص دهید.(ادامه)
بخشی از گردش مالی حساب‌های شخصی بعضی افراد یارانه‌بگیر مربوط به تنخواه شرکت‌ها بوده که ضروری است این گردش مالی با حساب شرکت باشد تا افراد از فهرست مشمولان دریافت یارانه حذف نشوند. چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟
بخشی از گردش مالی حساب‌های شخصی بعضی افراد یارانه‌بگیر مربوط به تنخواه شرکت‌ها بوده که ضروری است این گردش مالی با حساب شرکت باشد تا افراد از فهرست مشمولان دریافت یارانه حذف نشوند.(ادامه)
شمال نیوز : سمیه رفیعی، رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس، در پی حمله مسلحانه به منازل جنگلبانان آمل، ضمن ابراز تاسف از این حادثه، از برخورد قاطع مجلس و دستگاه‌های مسئول با عاملان این حمله خبر داد. حمله به منازل جنگلبانان آمل؛ برخورد قاطع مجلس و دستگاه‌های مسئول در راه است
شمال نیوز : سمیه رفیعی، رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس، در پی حمله مسلحانه به منازل جنگلبانان آمل، ضمن ابراز تاسف از این حادثه، از برخورد قاطع مجلس و دستگاه‌های مسئول با عاملان این حمله خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : از سال ۱۳۹۰ مسئله زباله و پسماند در سر زبان‌ها افتاد و اگر در گذشته مورد توجه جدی مسئولان قرار می‌گرفت شاید به بحران تبدیل نمی‌شد؛ وقتی از  .... تولید زباله مسافران، نمکی روی زخم بی‌درمان !/ اقداماتی که گردشگران باید برای بحران پسماند انجام دهند + عکس
شمال نیوز : از سال ۱۳۹۰ مسئله زباله و پسماند در سر زبان‌ها افتاد و اگر در گذشته مورد توجه جدی مسئولان قرار می‌گرفت شاید به بحران تبدیل نمی‌شد؛ وقتی از ....(ادامه)
شمال نیوز:

در فروردین ماه حدود ۴۴۰ میلیارد تومان منابع برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان فراهم شد. خبر جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان/ تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
شمال نیوز: در فروردین ماه حدود ۴۴۰ میلیارد تومان منابع برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان فراهم شد.(ادامه)
ارقام جدید نشان می دهد که تقریباً ۱۴ درصد از کل خانه ها در ژاپن خالی هستند – اما این مازاد املاک و مستغلات باعث جلب توجه خارجی ها شده است. ۹ میلیون خانه خالی در ژاپن!
ارقام جدید نشان می دهد که تقریباً ۱۴ درصد از کل خانه ها در ژاپن خالی هستند – اما این مازاد املاک و مستغلات باعث جلب توجه خارجی ها شده است.(ادامه)
شمال نیوز : فلاح با اشاره به اینکه مازندران پتانسیل های مناسبی در بخش شیلات و کشاورزی دارد،افزود: پرورش ماهی و میگو در قفس که در مازندران از جمله اولویت‌هاست بازار خوبی در عمان دارد و نیز صیفی‌جات مازندران در این استان مشتری‌ها خوبی دارند .... عمانی‌ها علاقه‌مند سفر به «مازندران» هستند
شمال نیوز : فلاح با اشاره به اینکه مازندران پتانسیل های مناسبی در بخش شیلات و کشاورزی دارد،افزود: پرورش ماهی و میگو در قفس که در مازندران از جمله اولویت‌هاست بازار خوبی در عمان دارد و نیز صیفی‌جات مازندران در این استان مشتری‌ها خوبی دارند ....(ادامه)
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا گفت: سواستفاده مجرمان سایبری از ایام تعطیلات چند روزه کشور با افزایش ارسال لینک های آلوده تهدیدی بر علیه امنیت سایبری هموطنان است. کلاهبرداری سایبری با ارسال پیامک «دریافت کالابرگ»
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا گفت: سواستفاده مجرمان سایبری از ایام تعطیلات چند روزه کشور با افزایش ارسال لینک های آلوده تهدیدی بر علیه امنیت سایبری هموطنان است.(ادامه)
یک متخصص بیماری های قلب و عروق، فشارخون بالا را به علت نداشتن علامت اختصاصی، قاتل خاموش خواند و گفت: افراد بالای ۱۸ سال باید غربالگری فشارخون شوند. مراقب قاتل خاموش باشید/ افراد بالغ باید غربالگری فشارخون شوند
یک متخصص بیماری های قلب و عروق، فشارخون بالا را به علت نداشتن علامت اختصاصی، قاتل خاموش خواند و گفت: افراد بالای ۱۸ سال باید غربالگری فشارخون شوند.(ادامه)
هواشناسی مازندران درباره فعالیت سامانه بارشی از بعد از ظهر جمعه در ارتفاعات استان هشدار زرد صادر کرد. هشدار هواشناسی در مازندران
هواشناسی مازندران درباره فعالیت سامانه بارشی از بعد از ظهر جمعه در ارتفاعات استان هشدار زرد صادر کرد.(ادامه)
رییس پلیس فتا از بازداشت زنی که برای تبلیغات سالن زیبایی‌اش اقدام به سوءاستفاده از یک کودک دختر کرده بود خبر داد. ترویج کودک همسری در اینستاگرام برای تبلیغ آرایشگاه زنانه
رییس پلیس فتا از بازداشت زنی که برای تبلیغات سالن زیبایی‌اش اقدام به سوءاستفاده از یک کودک دختر کرده بود خبر داد.(ادامه)
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی در رفح گفت: آواره شدن بیش از یک میلیون نفر ویرانگر خواهد بود. بورل: آواره شدن بیش از یک میلیون نفر در رفح ویرانگر خواهد بود
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی در رفح گفت: آواره شدن بیش از یک میلیون نفر ویرانگر خواهد بود.(ادامه)
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. معلمان نگاه ملی را به دانش‌آموزان منتقل کنند/عادی‌سازی روابط مشکلی را حل نمی‌کند؛ فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد/ جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند....(خبر)
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. معلمان نگاه ملی را به دانش‌آموزان منتقل کنند/عادی‌سازی روابط مشکلی را حل نمی‌کند؛ فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد/ جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند/ (خبر)
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.822 seconds.