.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز :  داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز پنجشنبه تا سوم آبان فرصت دارند به شکل الکترونیکی برای ثبت نام نهایی اقدام کنند. نام‌نویسی نهایی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شد
شمال نیوز : داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز پنجشنبه تا سوم آبان فرصت دارند به شکل الکترونیکی برای ثبت نام نهایی اقدام کنند.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل پست مازندران گفت: سرویس پست هوشمند با شهر هوشمند، محقق می‌شود و در استانی که ۶۱۲ هزار مکان فاقد کد پستی و پلاک و ۱۶ هزار و ۸۹ معابر استان دارای نامی نیستند، نمی‌توان پست هوشمند را ارائه کرد. برای نخستین‌بار هیچ رسوب مرسوله در استان نداشتیم / شهرداری و شورای شهر ساری به عنوان مرکز استان اعتقادی به شهر هوشمند ندارند / در استانی که ۶۱۲ هزار مکان فاقد کد پستی و پلاک و ۱۶ هزار و ۸۹ معابر استان که دارای نامی نیستند، نمی‌توان پست هوشمند را ارائه کرد !
شمال نیوز : مدیرکل پست مازندران گفت: سرویس پست هوشمند با شهر هوشمند، محقق می‌شود و در استانی که ۶۱۲ هزار مکان فاقد کد پستی و پلاک و ۱۶ هزار و ۸۹ معابر استان دارای نامی نیستند، نمی‌توان پست هوشمند را ارائه کرد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۱۵ مهر
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر افتتاح بیمارستان کودکان در تهران توسط رئیس جمهور و درگذشت آتیلا پسیانی پرداخته‌اند.(ادامه)
وزیر حمل و نقل ترکیه اعلام کرده است که کریدور زنگزور می‌تواند از ایران عبور کند. اصرار دوباره ترکیه بر عبور کریدور زنگزور از ایران
وزیر حمل و نقل ترکیه اعلام کرده است که کریدور زنگزور می‌تواند از ایران عبور کند.(ادامه)
رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت با تاکید بر اهمیت حساسیت مسئولان نسبت به حق مردم تصریح کرد: مسئولان به اعتبار جایگاهی که مردم به آنها سپرده‌اند، تکالیفی بر عهده دارند که رسیدگی به خواست‌های به حق آنها، از مهمترین این تکالیف است....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : کاهش نرخ تورم، نرخ رشد نقدینگی و از این قبیل آمار یعنی که مسأله در حال حل شدن است، نه اینکه حل شده باشد. امیدواریم این روند با سرعت بالاتری پیش رود. بهادری: بانوی اول ایران همسران و مادران شهدا هستند/ سلاح‌ورزی صلاحیت ریاست اتاق بازرگانی را ندارد +تصاویر
شمال نیوز : کاهش نرخ تورم، نرخ رشد نقدینگی و از این قبیل آمار یعنی که مسأله در حال حل شدن است، نه اینکه حل شده باشد. امیدواریم این روند با سرعت بالاتری پیش رود.(ادامه)
برنامه آینده نیروی دریایی ارتش حضور در قطب جنوب است/ بهترین مقر برای کنترل موشک‌های بالستیک است/ از سواحل مکران مستقیما به قطب جنوب وصل هستیم/ ناوگروه ۳۶۰ ارتش چگونه فرانسوی‌ها را شوکه کرد؟(خبر)
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۸ مهر
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر سفر رئیس جمهور به اصفهان و افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس پس از ۱۰ سال پرداخته‌اند.(ادامه)
با اعلام وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، طرح تسهیل تردد گردشگران خارجی بویژه عراقی‌ها با خودرو شخصی به ایران آغاز شد و نخستین خودرو از عراق و از مرز شلمچه وارد ایران شد.
سفر عراقی‌ها با خودرو شخصی به ایران مجاز شد
با اعلام وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، طرح تسهیل تردد گردشگران خارجی بویژه عراقی‌ها با خودرو شخصی به ایران آغاز شد و نخستین خودرو از عراق و از مرز شلمچه وارد ایران شد. (ادامه)
بانک مرکزی اعلام کرد که منابع ارزی آزاد شده از کره جنوبی در حساب شش بانک ایرانی در قطر فعال است. موارد استفاده از منابع ارزی آزاد شده
بانک مرکزی اعلام کرد که منابع ارزی آزاد شده از کره جنوبی در حساب شش بانک ایرانی در قطر فعال است.(ادامه)
خرج که از کیسه مهمان بود حاتم طائی شدن آسان بود. از ابتدای مشخص شدن رویارویی النصر عربستان با پرسپولیس ایران، بحث درباره کمیت و کیفیت حضور کریستیانو رونالدو در ایران، به اوج خود رسید. درآمد هتل اسپیناس پالاس از حضور رونالدو در تهران چقدر است؟
خرج که از کیسه مهمان بود حاتم طائی شدن آسان بود. از ابتدای مشخص شدن رویارویی النصر عربستان با پرسپولیس ایران، بحث درباره کمیت و کیفیت حضور کریستیانو رونالدو در ایران، به اوج خود رسید.(ادامه)
وزیر کشور پس از ورود به مازندران، ابتدا به سیمرغ رفت و یک مجتمع اداری را در این شهر افتتاح کرد. افتتاح مجتمع اداری سیمرغ با حضور وزیر کشور
وزیر کشور پس از ورود به مازندران، ابتدا به سیمرغ رفت و یک مجتمع اداری را در این شهر افتتاح کرد.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر کشور برای انجام سفری یک روزه، دقایقی قبل وارد فرودگاه شهدای ساری شد.

سفر یک روزه وزیر کشور به مازندران + برنامه ها
شمال نیوز : وزیر کشور برای انجام سفری یک روزه، دقایقی قبل وارد فرودگاه شهدای ساری شد. (ادامه)
بزرگترین بانک روسیه اعلام کرد: خدمات جدیدی را راه‌اندازی کرده است که به مشتریان خود امکان انتقال پول به ایران را می‌دهد. راه‌اندازی خدمات جدید بزرگ‌ترین بانک روسیه در ایران
بزرگترین بانک روسیه اعلام کرد: خدمات جدیدی را راه‌اندازی کرده است که به مشتریان خود امکان انتقال پول به ایران را می‌دهد.(ادامه)
تا قبل از دولت روحانی سالانه ۸۴۰ هزار مسکن ساخته می‌شد اما قبل از سال ۱۴۰۰ حدود ۴۰۰ هزار مسکن ساخته شد/ این عدد در دولت روحانی نصف شد!/ توقف تولید، قیمت مسکن را بالا می‌برد/ وعده ساخت یک میلیون مسکن در سال نشدنی نیست ....(خبر)
(ادامه)
مشعل گاز در ۷ روستای لاریجان آمل روشن شد
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۷ شهریور
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر افتتاح فاز یازدهم پارس جنوبی به دست متخصصان ایرانی پرداخته اند.(ادامه)
بستر‌های لازم برای کشت گیاه استوایی بلوبری در مازندران فراهم شده است. کشت بلوبری در استان
بستر‌های لازم برای کشت گیاه استوایی بلوبری در مازندران فراهم شده است.(ادامه)
سطح آب دریای خزر از سال ۲۰۰۶ شروع به کاهش کرد و در سال ۲۰۲۳ به نقطه بحرانی خود رسیده است، کارشناسان قزاق که کشورشان طولانی‌ترین خط ساحلی با این دریا را دارد بر این باورند که کوچک شدن حجم بزرگترین دریاچه جهان در نتیجه تغییرات آب و هوایی مانند افزایش دمای هوا، عدم وجود بارندگی و کاهش جریان ورودی از رودخانه ها است.

چرا خزر در حال کوچک شدن است؟(يادداشت)
سطح آب دریای خزر از سال ۲۰۰۶ شروع به کاهش کرد و در سال ۲۰۲۳ به نقطه بحرانی خود رسیده است، کارشناسان قزاق که کشورشان طولانی‌ترین خط ساحلی با این دریا را دارد بر این باورند که کوچک شدن حجم بزرگترین دریاچه جهان در نتیجه تغییرات آب و هوایی مانند افزایش دمای هوا، عدم وجود بارندگی و کاهش جریان ورودی از رودخانه ها است. (ادامه)
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: تا اواخر هفته آینده پرداخت مرحله جدید وام ۲۰ میلیون تومانی به مستمری بگیران آغاز می‌شود. واریز وام ۲۰ میلیونی بازنشستگان تا آخر هفته
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: تا اواخر هفته آینده پرداخت مرحله جدید وام ۲۰ میلیون تومانی به مستمری بگیران آغاز می‌شود.(ادامه)
سفر احمدی وحیدی وزیر کشور به مازندران که قرار بود صبح امروز شنبه ۴ شهریور ماه انجام شود به دلیل شرایط آب و هوایی لغو شده است. لغو سفر هوایی وزیر کشور به مازندران به دلیل شرایط آب و هوایی
سفر احمدی وحیدی وزیر کشور به مازندران که قرار بود صبح امروز شنبه ۴ شهریور ماه انجام شود به دلیل شرایط آب و هوایی لغو شده است.(ادامه)
مدیر کل فرودگاه های مازندران گفت : هواپیمای حامل وزیر کشور که قرار بود امروز ساعت هشت صبح در فرودگاه دشت ناز ساری به زمین بنشیند به ... تغییر مسیر ناگهانی هواپیمای حامل وزیر کشور؛ ماجرا چیست؟ + فیلم
مدیر کل فرودگاه های مازندران گفت : هواپیمای حامل وزیر کشور که قرار بود امروز ساعت هشت صبح در فرودگاه دشت ناز ساری به زمین بنشیند به ...(ادامه)
وزیرامور اقتصاد و دارایی گفت: مهار نوسانات ارزی، مهار قیمت برخی بازار‌هایی که برای سفره مردم حائز اهمیت است، مسئله رشد شتابان قیمت خودرو و مسکن که نارضایتی ایجاد کرده بود، توسط دستگاه‌های ذی‌ربط کنترل شده که امیدواریم این روند تا پایان سال ادامه داشته باشد. وزیر اقتصاد: رشد شتابان قیمت مسکن و خودرو مهار شده است
وزیرامور اقتصاد و دارایی گفت: مهار نوسانات ارزی، مهار قیمت برخی بازار‌هایی که برای سفره مردم حائز اهمیت است، مسئله رشد شتابان قیمت خودرو و مسکن که نارضایتی ایجاد کرده بود، توسط دستگاه‌های ذی‌ربط کنترل شده که امیدواریم این روند تا پایان سال ادامه داشته باشد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۲ شهریور
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر پیوستن ایران به بریکس و انجام پنجمین عمل موفق پیوند سر جهان در کشورمان پرداخته‌اند.(ادامه)
۲۷۰ هزار متر مربع از عرصه‌های محیط زیستی مازندران که تصرف شده بودند از متصرفان خلع ید شد. زمین خواران به عرصه های محیط زیستی هم رحم نکردند
۲۷۰ هزار متر مربع از عرصه‌های محیط زیستی مازندران که تصرف شده بودند از متصرفان خلع ید شد.(ادامه)
۶۵۰ هزار پورت فیبر نوری سهم مازندران در دولت سیزدهم
(ادامه)
ورزشکاران مازندرانی در هر دو روز یک مدال رنگارنگ از مسابقات جهانی، آسیایی و بین المللی کسب کرده اند. ورزشکاران مازندرانی هر دو روز یک مدال جهانی و آسیایی گرفتند
ورزشکاران مازندرانی در هر دو روز یک مدال رنگارنگ از مسابقات جهانی، آسیایی و بین المللی کسب کرده اند.(ادامه)
وزیر صمت گفت: ۷۰ ایستگاه شارژ پمپ برق را در هفته دولت رونمایی می‌کنیم و از آبان هم مردم خودرو‌های برقی را در پایتخت مشاهده خواهند کرد. تردد خودرو‌های برقی در پایتخت از آبان‌ماه
وزیر صمت گفت: ۷۰ ایستگاه شارژ پمپ برق را در هفته دولت رونمایی می‌کنیم و از آبان هم مردم خودرو‌های برقی را در پایتخت مشاهده خواهند کرد.(ادامه)
۱۳۶ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی برای مدارس مازندران خریداری شده است مدارس استان نونوار شدند
۱۳۶ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی برای مدارس مازندران خریداری شده است(ادامه)
همه ادارات شهرستان سیمرغ که در ساختمان های استیجاری مستقر هستند هفته دولت به مجتمع اداری این شهرستان منتقل خواهند شد. پایان مستاجری ادارات شهرستان سیمرغ
همه ادارات شهرستان سیمرغ که در ساختمان های استیجاری مستقر هستند هفته دولت به مجتمع اداری این شهرستان منتقل خواهند شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.204 seconds.