.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
قوه قضائیه موضوع جان‌باختن مرحومه امینی را موشکافانه پیگیری خواهد کرد/ برخی افراد در قضیه پیش‌ آمده بد امتحان پس دادند / جایی برای غفلت‌، اقدامات تحریک‌کننده، انتشار مطالب دروغ و انجام اقداماتی که می‌تواند جنبه مجرمانه داشته باشد، باقی نمی‌ماند ....(خبر)
(ادامه)
پنجمین یادواره سرداران و ۳۱۳ شهید گردان خط شکن حضرت حمزه سیدالشهدا لشکر ویژه ۲۵ کربلا با حضور امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در مصلی شهید بهشتی شهر تنکابن برگزار شد. پنجمین یادواره سرداران و ۳۱۳ شهید گردان حمزه سید الشهدا برگزار شد
پنجمین یادواره سرداران و ۳۱۳ شهید گردان خط شکن حضرت حمزه سیدالشهدا لشکر ویژه ۲۵ کربلا با حضور امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در مصلی شهید بهشتی شهر تنکابن برگزار شد.(ادامه)
شهادت مأمور انتظامی در حمله اراذل و اوباش نشان داد که مسئولان باید زاویه نگاه خود در قبال مجرمان را عوض کرده و با تغییر قوانین و اعمال جرایم سفت و سخت، جلوی تکرار آن را بگیرند.

اشرار با کسی شوخی ندارند!(يادداشت)
شهادت مأمور انتظامی در حمله اراذل و اوباش نشان داد که مسئولان باید زاویه نگاه خود در قبال مجرمان را عوض کرده و با تغییر قوانین و اعمال جرایم سفت و سخت، جلوی تکرار آن را بگیرند. (ادامه)
بازخوانی سخنرانی تاریخی امام خمینی در بهشت زهرا(س)/ من تو دهن این دولت می‌زنم/ ما با سینما مخالف نیستم با فحشا مخالفیم/ چون به دانشگاه ما خیانت شد رشد نکرد/ ارتش نباید زیر فرمان مستشارهای امریکا باشد ....(خبر)
(ادامه)
راز محبوبیت قاسم سلیمانی در سرباز بودن و سرباز ماندن اوست. او بعد از دفاع مقدس، بین سیاستمدار بودن و سرباز بودن، آن چیزی را انتخاب کرد که بدان تعلق داشت و هیچ گاه از مرزهای سربازی عبور نکرد. راز محبوبیت و اسطوره شدن قاسم سلیمانی چه بود؟
راز محبوبیت قاسم سلیمانی در سرباز بودن و سرباز ماندن اوست. او بعد از دفاع مقدس، بین سیاستمدار بودن و سرباز بودن، آن چیزی را انتخاب کرد که بدان تعلق داشت و هیچ گاه از مرزهای سربازی عبور نکرد. (ادامه)
به برکت خون شهید سلیمانی جریان مقاومت امروز پر رونق‌تر و امیدوارتر از دو سال قبل است/ حاج قاسم ثابت کرد که می‌توان ملی‌ترین و در عین حال امتی‌ترین بود/ قاتلان او مانند ترامپ در زباله‌دان تاریخ گم و گور می‌شوند، البته پس از تقاص جنایتی که مرتکب شدند....(خبر)
(ادامه)
رهبر معظم انقلاب: در دنیای امروز، فضای مجازی زیر کلید مستکبران است / مسئولین کشور به‌نحوی عمل کنند که دشمن نتواند به هر شکل و هر جا که اراده کرد، در فضای مجازی برخورد کند
رهبر معظم انقلاب اسلامی برخورد حذفی با شهید سلیمانی در فضای مجازی را نشانه ترس مستکبران حتی از اسم شهید و واهمه‌شان از رواج و تکثیر آن الگوی گران‌سنگ دانستند و گفتند: در دنیای امروز، فضای مجازی زیر کلید مستکبران است و این واقعیت باید مسئولین فضای مجازی کشور را نیز هوشیار کند تا به‌نحوی عمل کنند که دشمن نتواند به هر شکل و هر جا که اراده کرد، در فضای مجازی برخورد کند. (ادامه)
وداع با شهید مدافع امنیت در ساری
آیین وداع با پیکر شهید شورزاده امشب در حسینیه عاشقان کربلا ساری برگزار می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : علی شیرازی، گفت: با دستور استاندار و ریاست شورای تامین استان، طرح مقابله با مجرمین حرفه ای و ارتقای امنیت اجتماعی در سطح استان مازندران اجرا شد. اجرای طرح مقابله با مجرمین حرفه ای و ارتقای امنیت اجتماعی در استان با دستور استاندار / مشارکت و همکاری مردم و اصحاب رسانه برای ایجاد امنیت اجتماعی ضروری است
شمال نیوز : علی شیرازی، گفت: با دستور استاندار و ریاست شورای تامین استان، طرح مقابله با مجرمین حرفه ای و ارتقای امنیت اجتماعی در سطح استان مازندران اجرا شد. (ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، علت تأکید‌های مکرر بر وحدت را فاصله زیاد بین مذاهب و تلاش‌های جدی دشمنان برای افزایش فاصله‌ها خواندند و گفتند: امروز کلمه شیعه و سنّی در ادبیات سیاسی آمریکایی‌ها هم وارد شده، در حالی‌ که آن‌ها با اصل اسلام مخالف و دشمن هستند. اگر مسلمان‌ها متحد باشند همه‌شان قوی می‌شوند/ آمریکایی‌ها نه با شیعه و سنی، بلکه با اصل اسلام مخالفند/ عادی‌سازی روابط با رژیم غاصب گناه و خطایی بزرگ است(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، علت تأکید‌های مکرر بر وحدت را فاصله زیاد بین مذاهب و تلاش‌های جدی دشمنان برای افزایش فاصله‌ها خواندند و گفتند: امروز کلمه شیعه و سنّی در ادبیات سیاسی آمریکایی‌ها هم وارد شده، در حالی‌ که آن‌ها با اصل اسلام مخالف و دشمن هستند.(ادامه)
تصویر متفاوت از شهید ضرغام‌پرست
شهید ضرغام‌پرست در حین انجام ماموریت در شب عید قربان توسط اشرار در ماهشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.تصویر شهید ضرغام‌پرست درحال آبرسانی به مناطق بی‌آب خوزستان چند روز قبل از شهادت (ادامه)
جانشین ناجا:دغدغه ای در زمینه انتخابات نداریم/ ایران لنگرگاه امنیت منطقه
جانشین ناجا با اشاره به تحرکات دشمنان برای جلوگیری از شور انتخاباتی در مردم، گفت: ما امروز هیچ دغدغه‌ای در بحث انتخابات نداریم و شاهد انتخاباتی پرشور در کشور خواهیم بود.(ادامه)
آیت الله لائینی:فشار حداکثری آمریکا شکسته شد/بی توجهی به جهش در تولید مرغ
نماینده ولی فقیه در مازندران سال ۱۳۹۹ را سال شکست فشار حداکثری آمریکا علیه ملت ایران ارزیابی کرد و گفت: صبر، بصیرت و وحدت کلمه سبب شکست دشمن شده است.(ادامه)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عنوان کردند: در مبعث سنگین‌ترین مسئولیت عالم وجود که مسئولیت هدایت بشر تا آخر عالم است بر دوش‌های پرتوان آن بزرگوار نهاده شد. اسلام سیاسی همین چیزی است که در نظام ایران تحقق پیدا کرده / ایجاد سلاح و اقتدار برای ترساندن دشمن است؛ بحث غیر دشمن نیست / حضور ما در منطقه نظامی نیست؛ آنجایی که نظامی‌های ما هم بوده‌اند، مستشاری بوده / جوانان به عنوان افسران جنگ نرم از فضای مجازی استفاده کنند(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عنوان کردند: در مبعث سنگین‌ترین مسئولیت عالم وجود که مسئولیت هدایت بشر تا آخر عالم است بر دوش‌های پرتوان آن بزرگوار نهاده شد. (ادامه)
رهبر معظم انقلاب: جوانان ما در فضای مجازی امیدآفرینی کنند/ دشمن می‌خواهد زنجیره توصیه به حق و صبر را در جامعه قطع کند
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عنوان کردند: در مبعث سنگین‌ترین مسئولیت عالم وجود که مسئولیت هدایت بشر تا آخر عالم است بر دوش‌های پرتوان آن بزرگوار نهاده شد.(ادامه)
ساری - ایرنا - پیکر شهید «مصطفی نوروزی» از شهدای مدافع امنیت صبح امروز شنبه به صورت خودرویی در ساری تشییع و در گلزار شهدای ملامجدالدین این شهر به خاک سپرده شد. این مدافع امنیت مازندرانی توسط اشرار و قاچاقچیان که در قالب باند سازمان یافته در استان سیستان و بلوچستان فعالیت می‌کردند ، به شهادت رسید. تشییع پیکر شهید مدافع امنیت مازندران(خبر)
ساری - ایرنا - پیکر شهید «مصطفی نوروزی» از شهدای مدافع امنیت صبح امروز شنبه به صورت خودرویی در ساری تشییع و در گلزار شهدای ملامجدالدین این شهر به خاک سپرده شد. این مدافع امنیت مازندرانی توسط اشرار و قاچاقچیان که در قالب باند سازمان یافته در استان سیستان و بلوچستان فعالیت می‌کردند ، به شهادت رسید.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی گفتند: تشییع میلیونی شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس در عراق و ایران، اولین سیلی سخت به امریکایی‌ها بود اما سیلی سخت‌تر «غلبه نرم افزاری بر هیمنه پوچ استکبار» و «اخراج امریکا از منطقه» است، البته آمران و قاتلان سردار سلیمانی نیز باید انتقام پس دهند و این انتقام در هر زمانی که ممکن باشد، قطعی است.

انتقام از آمران و قاتلان شهید سلیمانی در هر زمان که ممکن باشد قطعی است/ برای رفع تحریم حتی یک ساعت هم نباید تأخیر کنیم، اگرچه اکنون چهار سال است که تأخیر شده / چهار توصیه مهم به مسئولان و ملت ایران (خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی گفتند: تشییع میلیونی شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس در عراق و ایران، اولین سیلی سخت به امریکایی‌ها بود اما سیلی سخت‌تر «غلبه نرم افزاری بر هیمنه پوچ استکبار» و «اخراج امریکا از منطقه» است، البته آمران و قاتلان سردار سلیمانی نیز باید انتقام پس دهند و این انتقام در هر زمانی که ممکن باشد، قطعی است. (ادامه)
آداب و اعمال شب و روز عرفه
همزمان با فرارسیدن نهمین روز از ماه ذی‌الحجه اعمال مربوط به شب و روز عرفه منتشر شد.(ادامه)
شمال نیوز: محمدامین باقری‌کنی، پژوهشگر مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) نوشت: عصای‌کلیم‌الله در دست روح‌الله(يادداشت)
شمال نیوز: محمدامین باقری‌کنی، پژوهشگر مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) نوشت:(ادامه)
شهادت یک بسیجی درپی درگیری اشرار مسلح
(ادامه)
نماینده ولی فقیه : خروج تمامی نیروهای آمریکایی از منطقه انتقام سخت است
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه درس مبارزه با شیاطین و اشرار و درس ایثار و شهادت طلبی را از سردار سلیمانی فراگیریم گفت: یکی از راههای انتقام سخت، خروج آمریکا از منطقه است.(ادامه)
استکبار جهانی پاسخ سختی دریافت خواهد کرد
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی گفت: استکبار جهانی در مقابل این اقدام پاسخ سختی، دریافت خواهد کرد.(ادامه)
مازندران، سوگوار شهادت سردار رشید اسلام
مردم دیار علویان در سوگ و شهادت سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی سیاهپوش و سوگوار شدند.(ادامه)
پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران در پی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی
در پی شهادت سردار پرافتخار اسلام؛ حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه او بویژه مجاهد بزرگ اسلام، ابومهدی المهندس، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران پیامی صادر کردند. ‎(ادامه)
شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ی او در همه‌ی این سالیان بود، با رفتن او به حول و قوه‌ی الهی کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد، ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدای حادثه‌ی دیشب آلودند انتقام سختی در انتظار جنایتکاران است/کار و راه «سردار سلیمانی» متوقف نمی‌شود/ اعلام سه روز عزای عمومی
شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ی او در همه‌ی این سالیان بود، با رفتن او به حول و قوه‌ی الهی کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد، ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدای حادثه‌ی دیشب آلودند(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی قوه قضائیه گفت: تا امروز فقط در سال جاری، حدود ۲۰ شهرداری، ۵۰ عضو شورای شهر، حدود ۱۰۰ کارمند شهرداری در تعدادی از استان‌ها و شهرستان تحت تعقیب قرار گرفتند و بازداشت شدند و برخی از آن‌ها محکوم شدند..... بازداشت ۱۷۰ شهردار و کارمند شهرداری / محکومیت ۳۰۲ سردفتر و دفتریار متخلف به انفصال/بازداشت ۳۰ پرسنل ثبت اسناد
شمال نیوز : سخنگوی قوه قضائیه گفت: تا امروز فقط در سال جاری، حدود ۲۰ شهرداری، ۵۰ عضو شورای شهر، حدود ۱۰۰ کارمند شهرداری در تعدادی از استان‌ها و شهرستان تحت تعقیب قرار گرفتند و بازداشت شدند و برخی از آن‌ها محکوم شدند.....(ادامه)
فتنه ۸۸ نقطه متراکم توطئه‌ها بود
رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه با بیان اینکه فتنه ۸۸ نقطه متراکم توطئه‌هایی بود که دشمنان یکجا برای ایران اندیشیدند، گفت: قیام عاشورایی و ملی ملت ایران آن را خنثی کرد.(ادامه)
شمال نیوز : این مسئول تاکید کرد : دستگاه قضایی نیز با خودداری از مرخصی اشرار و متخلفان به ضرب و جرح، صدور آراء محکم و بررسی تخلفات در کمیسیون رسیدگی، با افرادی که به تکرار شرارت و درگیری منتهی به نقص عضو با آلات قتاله اقدام کنند جدی برخورد می کند..... اتهام، ضرب و جرح و درگیری بیشترین آمار جرائم را در مازندران دارد
شمال نیوز : این مسئول تاکید کرد : دستگاه قضایی نیز با خودداری از مرخصی اشرار و متخلفان به ضرب و جرح، صدور آراء محکم و بررسی تخلفات در کمیسیون رسیدگی، با افرادی که به تکرار شرارت و درگیری منتهی به نقص عضو با آلات قتاله اقدام کنند جدی برخورد می کند.....(ادامه)
نامه تند توکلی به عارف
حتماً جنابعالی همچون اینجانب، بر این باورید که اصلاح‌طلب و اصول‌گرای واقعی، خود را مدیون و وفادار به انقلاب و مردم می‌دانند و در این راه حاضرند جان و مال و حیثیت خویش را بر طبق اخلاص نهند. فلذا افراد و گروه‌هایی که به بدخواهان ملت، روی خوش نشان می‌دهند و به آن‌ها پاس گُل می‌دهند و با طناب پاره‌شان به ته چاه می‌روند، بدل‌هایی هستند که در میان جریان‌های سیاسی، جا خوش کرده‌اند(ادامه)
چند بسیجی در ناآرامی‌های اخیر شهید شدند؟
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت که در ناآرامی‌های اخیر سه نفر از نیروهای بسیج در کل کشور توسط اشرار و افراد مسلح غیر انقلابی شهید شدند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.