.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : مصطفی هاشمی طبا عناصر به کار گرفته شده در دولت سیزدهم را کارآمد نمی‌داند و نقد صریحی به عملکرد مجلسی‌ها دارد. قالی‌باف رئیس جمهور بهتری از رئیسی نمی‌شد/ بسیاری از خانواده‌ها نمی‌توانند گوشت بخورند/ وزیر اقتصاد ارزش ارز را نمی‌فهمد
شمال نیوز : مصطفی هاشمی طبا عناصر به کار گرفته شده در دولت سیزدهم را کارآمد نمی‌داند و نقد صریحی به عملکرد مجلسی‌ها دارد.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان می‌گوید که «بر اساس قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، شرط برگزاری انتخابات در تمام حوزه‌های انتخابیه .... آیا انتخابات خبرگان رهبری در حوزه‌های با یک کاندیدا برگزار می‌شود؟
سخنگوی شورای نگهبان می‌گوید که «بر اساس قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، شرط برگزاری انتخابات در تمام حوزه‌های انتخابیه ....(ادامه)
وزیر امور خارجه فنلاند در سخنانی از ادامه جنگ در غزه به شدت انتقاد کرد. وزیر خارجه فنلاند: فرصت اسراییل برای جنگ غزه به پایان رسیده است
وزیر امور خارجه فنلاند در سخنانی از ادامه جنگ در غزه به شدت انتقاد کرد.(ادامه)
مهدی طارمی با اینتر میلان به توافق رسید و تابستان به این تیم خواهد پیوست. طارمی با اینتر به توافق کامل رسید
مهدی طارمی با اینتر میلان به توافق رسید و تابستان به این تیم خواهد پیوست.(ادامه)
بهادری جهرمی گفت: دو سه بار عرض کرده‌ام تغییر قیمت بنزین در دستور کار نیست. سخنگوی دولت: قیمت بنزین تغییر نمی‌کند
بهادری جهرمی گفت: دو سه بار عرض کرده‌ام تغییر قیمت بنزین در دستور کار نیست.(ادامه)
تصویری از ثریا قاسمی و جمشید هاشم‌پور در «پرواز ۱۷۵»
(ادامه)
شمال نیوز : حقیقت تلخ و ویرانگری که به‌زودی مدیران را از خواب بیدار خواهد کرد و خواب آرام همه ما را آشفته، این است اگر پس‌روی آب دریای خزر که یکی از  عوارض گرمایش جهانی است و طی یک دهه اخیر نیز شدت گرفته است،  ادامه یابد، بسیاری از زیرساخت‌های حوزه حمل و نقل دریایی ما را بلااستفاده خواهد کرد .... تبعاتِ ادامه پس‌روی آب دریای خزر بر زیرساخت‌های بندری استان های شمالی / چالش بزرگ خزر !
شمال نیوز : حقیقت تلخ و ویرانگری که به‌زودی مدیران را از خواب بیدار خواهد کرد و خواب آرام همه ما را آشفته، این است اگر پس‌روی آب دریای خزر که یکی از عوارض گرمایش جهانی است و طی یک دهه اخیر نیز شدت گرفته است، ادامه یابد، بسیاری از زیرساخت‌های حوزه حمل و نقل دریایی ما را بلااستفاده خواهد کرد ....(ادامه)
شمال نیوز: به منظور تامین برق پایدار و با قابلیت اطمینان بالا، ١١ طرح مهم فوق توزیع و انتقال در استانهای مازندران و گلستان از مهر ماه گذشته با حجم سرمایه گذاری ٢٧٠٠ میلیارد تومان آغاز شده و در حال اجرا است.

طرحهای توسعه شبکه برق منطقه ای مازندران و گلستان با سرعت در حال اجرا است
شمال نیوز: به منظور تامین برق پایدار و با قابلیت اطمینان بالا، ١١ طرح مهم فوق توزیع و انتقال در استانهای مازندران و گلستان از مهر ماه گذشته با حجم سرمایه گذاری ٢٧٠٠ میلیارد تومان آغاز شده و در حال اجرا است. (ادامه)
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از کاهش ساعت کاری کارمندان در هفته به «۴۰ ساعت» و افزایش روزهای تعطیل به «دو روز» خبر داد. تعطیلات هفته «دو روز» می‌شود/کاهش ساعت کاری کارمندان به «۴۰ ساعت»
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از کاهش ساعت کاری کارمندان در هفته به «۴۰ ساعت» و افزایش روزهای تعطیل به «دو روز» خبر داد.(ادامه)
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از کاهش ساعت کاری کارمندان در هفته به «۴۰ ساعت» و افزایش روزهای تعطیل به «دو روز» خبر داد.

خبر مجلس درباره افزایش تعطیلی‌ها و کاهش ساعت کاری کارمندان
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از کاهش ساعت کاری کارمندان در هفته به «۴۰ ساعت» و افزایش روزهای تعطیل به «دو روز» خبر داد. (ادامه)
وزیر دفاع انگلیس مدعی شد که پیش از اقدام نظامی علیه یمن، برای تهران پیام ارسال شد که گروه‌های نیابتی خود را مهار کند. ادعای انگلیس: درباره تحولات دریای سرخ به ایران پیام فرستادیم
وزیر دفاع انگلیس مدعی شد که پیش از اقدام نظامی علیه یمن، برای تهران پیام ارسال شد که گروه‌های نیابتی خود را مهار کند.(ادامه)
شمال نیوز : نظر موافق دولت و مجلس در برنامه هفتم توسعه این بود که سن و سابقه موردنیاز برای بازنشستگی نیروی کار به‌صورت پلکانی افزایش پیدا کند تا بخشی از ناترازی گسترده صندوق‌های بازنشستگی جبران شود. این نظر که در قالب مصوبه مجلس به شورای نگهبان ارسال شده بود، خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد. خبر مهم درباره سن جدید بازنشستگی / برای بازنشستگی باید چند سال اضافه‌تر کار کنید؟
شمال نیوز : نظر موافق دولت و مجلس در برنامه هفتم توسعه این بود که سن و سابقه موردنیاز برای بازنشستگی نیروی کار به‌صورت پلکانی افزایش پیدا کند تا بخشی از ناترازی گسترده صندوق‌های بازنشستگی جبران شود. این نظر که در قالب مصوبه مجلس به شورای نگهبان ارسال شده بود، خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.(ادامه)
کمال علیپور خنکداری، نماینده نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار ، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی که از سوی هیات نظارت تاییدصلاحیت نشد، در پیامی به مردم و با ارائه گزارش عملکرد ... سرباز نظام ،مردم و ولایت هستیم و خواهیم ماند
کمال علیپور خنکداری، نماینده نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار ، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی که از سوی هیات نظارت تاییدصلاحیت نشد، در پیامی به مردم و با ارائه گزارش عملکرد ...(ادامه)
رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: ۷۴۸ داوطلب مازندرانی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی نامنویسی کرده بودند که از این تعداد ۳۷۷ نفر معادل بیش از ۵۰ درصد تایید صلاحیت شدند. تایید صلاحیت ۳۷۷ داوطلب انتخابات مجلس در مازندران
رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: ۷۴۸ داوطلب مازندرانی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی نامنویسی کرده بودند که از این تعداد ۳۷۷ نفر معادل بیش از ۵۰ درصد تایید صلاحیت شدند.(ادامه)
عصر روز گذشته یک فرد کشف حجاب کرده با پوشش نامناسب در سطح شهر فریدونکنار درحال تردد بوده که پس از اینکه دو خانم به او تذکر دادند در اتفاقی تاسف‌برانگیز صاحب یک مغازه به دفاع از فرد کشف حجاب کرده برخاسته و بانویی هتک‌حرمت هنجارشکنان به ۲ بانوی فریدونکناری و واکنش دستگاه قضا
عصر روز گذشته یک فرد کشف حجاب کرده با پوشش نامناسب در سطح شهر فریدونکنار درحال تردد بوده که پس از اینکه دو خانم به او تذکر دادند در اتفاقی تاسف‌برانگیز صاحب یک مغازه به دفاع از فرد کشف حجاب کرده برخاسته و بانویی(ادامه)
سردار حاج قاسم سلیمانی برای خدمت به مردم و مظلومان زمان و مکان نمی‌شناخت و هر جایی و هر زمانی مردم نیاز به یاری داشتند با سرعت در آن منطقه حاضر می‌شد. سردار قاسم سلیمانی؛ از حضور در دفاع مقدس تا دفاع از مظلومان
سردار حاج قاسم سلیمانی برای خدمت به مردم و مظلومان زمان و مکان نمی‌شناخت و هر جایی و هر زمانی مردم نیاز به یاری داشتند با سرعت در آن منطقه حاضر می‌شد.(ادامه)
ایرنا نوشت: باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا جلسه‌ای را با سرمربی مستعفی این تیم ترتیب دهد؛ جلسه‌ای که هنوز برگزار نشده و گفته می‌شود آقای سرمربی به تماس‌ها پاسخ نمی‌دهد!
آخرین مهلت پرسپولیس به یحیی گل‌محمدی
ایرنا نوشت: باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا جلسه‌ای را با سرمربی مستعفی این تیم ترتیب دهد؛ جلسه‌ای که هنوز برگزار نشده و گفته می‌شود آقای سرمربی به تماس‌ها پاسخ نمی‌دهد! (ادامه)
رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: نتایج بررسی صلاحیت های داوطلبانِ انتخابات مجلس شورای اسلامی تا پایان هفته جاری (۱۴ دی) اعلام می شود.
نتیجه نهایی بررسی صلاحیت داوطلبان تا پایان هفته اعلام می‌شود

(۱۴ دی) نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات اعلام می‌شود
رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: نتایج بررسی صلاحیت های داوطلبانِ انتخابات مجلس شورای اسلامی تا پایان هفته جاری (۱۴ دی) اعلام می شود. نتیجه نهایی بررسی صلاحیت داوطلبان تا پایان هفته اعلام می‌شود (ادامه)
شمال نیوز: سفیر ایران در واتیکان استوارنامه خود را به پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان تقدیم کرد. سفیر ایران در واتیکان استوارنامه خود را تقدیم پاپ فرانسیس کرد
شمال نیوز: سفیر ایران در واتیکان استوارنامه خود را به پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان تقدیم کرد.(ادامه)
محسن گرجی مجمع نمایندگان، ظرفیتی فراموش‌شده (يادداشت)
محسن گرجی(ادامه)
بهادری جهرمی گفت: اگر بخواهم سه دستاورد دولت را بگویم دستاورد اصلی آن حرکت اداره مردمی امور بود بهادری جهرمی : نرخ تورم از ۶۰ درصد به ۳۹ درصد رسیده است
بهادری جهرمی گفت: اگر بخواهم سه دستاورد دولت را بگویم دستاورد اصلی آن حرکت اداره مردمی امور بود(ادامه)
یک قرن پیش و در اواخر سال ۱۹۲۳، ژنتیک‌دانی به نام JBS Haldane کتاب کوچکی را منتشر کرد و در آن جهان آینده را تصور و پیش‌بینی کرد. کتاب عجیبی که ۱۰۰ سال پیش، آینده را دقیق پیش‌بینی کرد
یک قرن پیش و در اواخر سال ۱۹۲۳، ژنتیک‌دانی به نام JBS Haldane کتاب کوچکی را منتشر کرد و در آن جهان آینده را تصور و پیش‌بینی کرد.(ادامه)
بی تردید مهمترین چهره و موضوع دربی پایتخت، حضور و استفاده از کمک داور ویدئویی بود که سرانجام اجرایی شد. برای چهره برتر دربی؛ VAR !
بی تردید مهمترین چهره و موضوع دربی پایتخت، حضور و استفاده از کمک داور ویدئویی بود که سرانجام اجرایی شد.(ادامه)
براساس اخبار منتشر شده، ۶۵ نفر از نمایندگان فعلی مجلس خبرگان رهبری، کاندیدای دوره ششم مجلس خبرگان شده اند و ۸ نماینده مجلس فعلی نیز با کاندیداتوری خداحافظی کرده اند.

۵۱۰ داوطلب برای تصاحب ۸۸ کرسی مجلس خبرگان/ رئیسی ازخراسان جنوبی و جنتی غایب انتخابات
براساس اخبار منتشر شده، ۶۵ نفر از نمایندگان فعلی مجلس خبرگان رهبری، کاندیدای دوره ششم مجلس خبرگان شده اند و ۸ نماینده مجلس فعلی نیز با کاندیداتوری خداحافظی کرده اند. (ادامه)
رئیس کل دادگستری استان البرز از صدور کیفرخواست متهمان پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش و ارسال آن به دادگاه خبر داد. جزئیات تازه و نحوه قتل مهرجویی و همسرش
رئیس کل دادگستری استان البرز از صدور کیفرخواست متهمان پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش و ارسال آن به دادگاه خبر داد.(ادامه)
شهردار تهران درباره بازگرداندن ۴۰ هزار میلیارد تومان از اموال شهر، افرادی که رشوه می‌گیرند، پروژه‌های من شهردارم، ماجرای ۱۷ هزار میلیاردی واکنش زاکانی به خبر گم شدن ۱۷ هزار میلیارد از درآمدهای شهرداری
شهردار تهران درباره بازگرداندن ۴۰ هزار میلیارد تومان از اموال شهر، افرادی که رشوه می‌گیرند، پروژه‌های من شهردارم، ماجرای ۱۷ هزار میلیاردی(ادامه)
نشریه توتومرکاتو وب در گزارشی نوشت که اینتر به دلیل عدم توافق با پورتو تصمیم دارد با مهاجمان کنونی خود به مسیرش ادامه دهد. رسانه ایتالیایی: اینتر بی‌خیالِ طارمی شد!
نشریه توتومرکاتو وب در گزارشی نوشت که اینتر به دلیل عدم توافق با پورتو تصمیم دارد با مهاجمان کنونی خود به مسیرش ادامه دهد.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب در رهنمودهای جدیدشان پیرامون انتخابات، اذهان عمومی را به یکی از آسیبها و چالشهای مهم اما مغفول در فرایند انتخابات معطوف کردند. آفت و خطری بهنام «دو قطبیهای کاذب». مخاطرات «دوقطبی‌سازی کاذب» در مسیر انتخابات(يادداشت)
رهبر معظم انقلاب در رهنمودهای جدیدشان پیرامون انتخابات، اذهان عمومی را به یکی از آسیبها و چالشهای مهم اما مغفول در فرایند انتخابات معطوف کردند. آفت و خطری بهنام «دو قطبیهای کاذب».(ادامه)
سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین القسام در سخنانی از انهدام ۲۸ خودروی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه خبر داد. ابو عبیده: در شبانه روز گذشته ۲۸ خودروی نظامی اسرائیل را منهدم کردیم
سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین القسام در سخنانی از انهدام ۲۸ خودروی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه خبر داد.(ادامه)
مدیرعامل نساجی بعد از پایان بازی‌های تیمش در لیگ قهرمانان آسیا از سمت خود کناره‌گیری کرد. درودگر مریر عامل نساجی استعفا داد
مدیرعامل نساجی بعد از پایان بازی‌های تیمش در لیگ قهرمانان آسیا از سمت خود کناره‌گیری کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.179 seconds.