.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شکست خانگی استقلال در گام نخست/ اولین امتیاز آسیایی فولاد +جدول
استقلال با شکست خانگی برابر الشباب گام نخست را در لیگ قهرمانان آسیا لرزان برداشت اما فولاد در زمین الجیش قطر یک امتیاز با ارزش کسب کرد تا نمایندگان ایران رقابت های خود را بدون برد آغاز کنند.(ادامه)
هرآنچه در برنامه نود دیشب گذشت
رنامه نود دیشب یک گزارش ویژه داشت و آن هم گفت‌وگوی عادل فردوسی‌پور با سیدحسن خمینی بود که اطلاعات به‌روز فوتبالی سید حسن خمینی در طول این گزارش عادل فردوسی‌پور را شوکه کرد تا جایی که گفت از شما می‌شود به عنوان کارشناس ورزشی برنامه‌ها هم استفاده کرد.(ادامه)
پسر سیدحسن خمینی در تمرین استقلال
(ادامه)
در رختکن استقلال چه گذشت؛ فریادهای تیموریان و سکوت قلعه نویی
رختکن استقلال بعد از باخت مقابل مس و حذف از جام حذفی فضا خیلی آرام نبوده و تیموریان تمام بازیکنان را به باد انتقاد گرفته است.(ادامه)
استقلال حذف شد
شمال نيوز: تیم فوتبال مس کرمان با برتری مقابل استقلال تهران در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی باشگاه‎های کشور به فینال راه یافت و حریف تراکتورسازی تبریز شد. لوسیانو ادینیو که در دیدار هفته گذشته دو تیم در رقابت های لیگ برتر دروازه استقلال را باز کرده بود در این دیدار نیز دو گل دیگر به ثمر رساند تا یکی از عوامل اصلی حذف شدن آبی پوشان تهران لقب بگیرد. (ادامه)
بازگشت تیموریان به تمرین استقلال
شاگردان امیر قلعه نویی که صدرنشینی رقابت های لیگ برتر را یدک می کشند روز سه شنبه باید در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف کرمان بروند. به همین خاطر تمرینات این تیم امروز یکشنبه هم در کمپ مرحوم ناصر حجازی پیگیری شد. (ادامه)
توقف استقلال مقابل مس در وقت تلف شده
(ادامه)
صعود استقلال به نیمه‌نهایی جام حذفی
تیم فوتبال استقلال به نیمه نهایی مسابقات جام حذفی صعود کرد.(ادامه)
اعتراض پرسپولیسی‌ها؛ تیموریان هم باید مثل صادقیان محروم شود
(ادامه)
استقلال با حذف ملوان حریف ذوب‌آهن شد
(ادامه)
سایت ایتالیایی در گزارشي، مسافران احتمالی تیم ملی فوتبال ايران در جام جهانی را منتشر کرده که در آن خبری از خسرو حیدری نیست. انتشار فهرست احتمالی تیم ملی در جام جهانی؟!
سایت ایتالیایی در گزارشي، مسافران احتمالی تیم ملی فوتبال ايران در جام جهانی را منتشر کرده که در آن خبری از خسرو حیدری نیست.(ادامه)
اولادی استقلال را به ملوان رساند
استقلال موفق شد با برتری یک بر صفر برابر کاسپین قزوین به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کند و حریف ملوان شود.(ادامه)
لباس و رفتار تیم مذاکره کننده قشنگ بود!
(ادامه)
خبر بسيار خوش براي استقلالي ها
مشکل هافبک ملی‌پوش استقلال با این تیم برطرف شد. (ادامه)
پیروزی استقلال بر سایپا با گلزنی برهانی
(ادامه)
حضور خانم ها در تمرین تیم استقلال تهران
(ادامه)
زور فولاد به استقلال نرسید
(ادامه)
استقلال دیدار رفت را به نماینده کره باخت
تیم فوتبال استقلا در دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر اف‌سی‌سئول کره جنوبی با دو گل شکست خورد تا کار سختی را برای رسیدن به فینال این مسابقات داشته باشد. شاگردان قلعه‌نویی چشم امید به بازی برگشت دارند و حالا باید در ورزشگاه آزادی و مقابل هواداران پرشمار خود 3 گل به این تیم کره‌ای بزنند و البته گلی نخورند.(ادامه)
شاهکار استقلال در تایلند/ آبی‌ها راهی نیمه‌نهایی شدند
استقلال ایران با برتری سه بر یک در مجموع در دو دیدار رفت و برگشت برابر بوریرام تایلند راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد. (ادامه)
سومین تساوی استقلال و پرسپولیس/ نمایش ضعیف میلیاردرها
هفتاد و هفتمین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که مثل دو دیدار گذشته دو تیم در پایان به تساوی بدون گل رضایت دادند. این بازی در شرایطی با چنین نتیجه ای به پایان رسید که بازیکنان میلیاردی دو تیم که اسکلت اصلی تیم ملی را نیز تشکیل می دهند در طول 90 دقیقه نتوانستند نمایش قابل قبولی داشته باشند و علاقمندان به فوتبال را راضی کنند.(ادامه)
استقلال با شکست صبا به رده دوم رسید
یک امتیاز استقلال از سوی کمیته انظباتی کسر شد.(ادامه)
برد استقلال، تراکتور و فولاد، توقف سپاهان
(ادامه)
اولین شکست استقلال در لیگ سیزدهم
تیم فوتبال استقلال در اولین دیدار خانگی‌ خود در لیگ سیزدهم برابر سپاهان شکست خورد.(ادامه)
کی‌روش به پزشکان بی‌احترامی کرد
(ادامه)
قلعه‌نویی استقلالی‌شدن نکونام را تایید کرد
سرمربی تیم فوتبال استقلال در شرایطی حضور کاپیتان تیم ملی در جمع بازیکنان آبی پوش تهران را تایید کرده است که جواد نکونام در تازه ترین اظهار نظر خود عنوان کرده هنوز مشکلش با استقلال حل نشده و امیدوار است تا 48 ساعت آینده این مشکل برطرف شود. (ادامه)
آندرانیک تیموریان به استقلال بازگشت
(ادامه)
احمدی‌نژاد ملی‌پوش می‌شود
(ادامه)
نقل و انتقالات لیگ برتر آخرین روزهای خود را سپری می کند روزهایی که البته با حواشی و جا به جایی ستاره ها از تیمی به تیم دیگر همراه بوده است.
شوک به استقلال/ شاه ماهی پرسپولیس هم رفت
نقل و انتقالات لیگ برتر آخرین روزهای خود را سپری می کند روزهایی که البته با حواشی و جا به جایی ستاره ها از تیمی به تیم دیگر همراه بوده است. (ادامه)
حاشیه های جشن صعود تیم ملی فوتبال
(ادامه)
 شمال نیوز :تیم ملی فوتبال ایران که تا شروع دور برگشت مرحله مقدماتی از شانس کمی برای صعود مستقیم به جام‌جهانی برخوردار بود، در آخرین دیدار این مرحله دست به کار بزرگی زد و با پیروزی برابر کره‌جنوبی به عنوان تیم اول گروه به جام جهانی ۲۰۱۴ صعود کرد. صعود مقتدرانه ایران به جام جهانی برزیل (خبر)
شمال نیوز :تیم ملی فوتبال ایران که تا شروع دور برگشت مرحله مقدماتی از شانس کمی برای صعود مستقیم به جام‌جهانی برخوردار بود، در آخرین دیدار این مرحله دست به کار بزرگی زد و با پیروزی برابر کره‌جنوبی به عنوان تیم اول گروه به جام جهانی ۲۰۱۴ صعود کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.