.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان کرد: بررسی صلاحیت خبرگان رهبری با فقهای شورای نگهبان است و تاکید عزیزان نیز همیشه بر اجرای قانون بوده است؛ این حرفها تازگی ندارد ظاهراً برخی وقتی تایید می‌شوند سطح درک شورای نگهبان بالاست و وقتی رد می‌شوند حرف دیگری دارند. طحان نظیف: این حرف‌ها تازگی ندارد / مواردی که برای ردصلاحیت به روحانی اعلام شده متعدد است
هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان کرد: بررسی صلاحیت خبرگان رهبری با فقهای شورای نگهبان است و تاکید عزیزان نیز همیشه بر اجرای قانون بوده است؛ این حرفها تازگی ندارد ظاهراً برخی وقتی تایید می‌شوند سطح درک شورای نگهبان بالاست و وقتی رد می‌شوند حرف دیگری دارند.(ادامه)
«عبدالباری عطوان» تحلیلگر جهان عرب با اشاره به هراس شدید رژیم صهیونیستی از جنگ با نیروهای یمنی گفت که مقامات سیاسی و فرماندهان نظامی این رژیم از سلحشوری، صلابت و شهادت طلبی یمنی ها آگاه هستند. چرا تل‌آویو یک گلوله هم به سمت یمن شلیک نکرده است؟
«عبدالباری عطوان» تحلیلگر جهان عرب با اشاره به هراس شدید رژیم صهیونیستی از جنگ با نیروهای یمنی گفت که مقامات سیاسی و فرماندهان نظامی این رژیم از سلحشوری، صلابت و شهادت طلبی یمنی ها آگاه هستند.(ادامه)
تصویری از محجبه‌های اروپایی که باعث تعجب شد
(ادامه)
راز قتل مرد جوان در حالی پس از 3 ماه فاش شد که عاملان جنایت سعی داشتند با سناریوی گازگرفتگی و خودکشی مسیر تحقیقات را منحرف کنند. همدستی زن جوان با مرد آشنا برای قتل شوهرش
راز قتل مرد جوان در حالی پس از 3 ماه فاش شد که عاملان جنایت سعی داشتند با سناریوی گازگرفتگی و خودکشی مسیر تحقیقات را منحرف کنند.(ادامه)
امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم فیمابین تبادل نظر و توافق کردند. توافق ایران و عربستان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری
امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم فیمابین تبادل نظر و توافق کردند.(ادامه)
سندرز، سناتور آمریکایی گفت: «افتخار می‌کنم که دانشجویان به جنگ غزه اعتراض می‌کنند. شما در سوی درست تاریخ قرار دارید». اینجا آمریکاست و آنهایی که در سمت درست تاریخ ایستاده‌اند
سندرز، سناتور آمریکایی گفت: «افتخار می‌کنم که دانشجویان به جنگ غزه اعتراض می‌کنند. شما در سوی درست تاریخ قرار دارید».(ادامه)
تصویری از محجبه‌های اروپایی که باعث تعجب شد
کانال تلگرامی مهمات تصویری از یکی از خیابان‌های بروکسل پایتخت بلژیک منتشر کرد که تعداد بسیار زیاد خانم‌های محجبه را نشان می‌دهد:(ادامه)
شمار دانشجویان بازداشتی اعتراضات ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا از ۲۳۰۰ نفر فراتر رفت. بازداشت بیش از ۲۳۰۰ دانشجوی حامی فلسطین در آمریکا
شمار دانشجویان بازداشتی اعتراضات ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا از ۲۳۰۰ نفر فراتر رفت.(ادامه)
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفته است که بازداشت گسترده دانشجویان در آمریکا نقض قوانین آزادی بیان و تجمعات است. واکنش روسیه به بازداشت گسترده دانشجویان در آمریکا
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفته است که بازداشت گسترده دانشجویان در آمریکا نقض قوانین آزادی بیان و تجمعات است.(ادامه)
دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در مرحله دوم درحالی هفته آینده برگزار خواهد شد که در ۵ لیست انتخاباتی ارائه شده، اشتراک کاندیدای ۱۰۰ درصد وجود ندارد. ۳۲ کاندیدای مرحله دوم انتخابات تهران در کدام یک از ۵ لیست اصولگرایان حضور دارند؟
دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در مرحله دوم درحالی هفته آینده برگزار خواهد شد که در ۵ لیست انتخاباتی ارائه شده، اشتراک کاندیدای ۱۰۰ درصد وجود ندارد.(ادامه)
ارقام جدید نشان می دهد که تقریباً ۱۴ درصد از کل خانه ها در ژاپن خالی هستند – اما این مازاد املاک و مستغلات باعث جلب توجه خارجی ها شده است. ۹ میلیون خانه خالی در ژاپن!
ارقام جدید نشان می دهد که تقریباً ۱۴ درصد از کل خانه ها در ژاپن خالی هستند – اما این مازاد املاک و مستغلات باعث جلب توجه خارجی ها شده است.(ادامه)
یسنا دختر گمشده کلاله‌ای (گلستان) پس از پنج روز جست و جو پیدا شد. ماجرای مفقود شدن«یسنا» 4 ساله چیست؟
یسنا دختر گمشده کلاله‌ای (گلستان) پس از پنج روز جست و جو پیدا شد.(ادامه)
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره ارائه خدمات به کارگران نخبه نکاتی را بیان کرد. چه خدماتی به کارگران نخبه ارائه خواهد شد؟
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره ارائه خدمات به کارگران نخبه نکاتی را بیان کرد.(ادامه)
جواد نکونام به خبر برکناری علی خطیر از مدیرعاملی استقلال واکنش نشان داد. واکنش جواد نکونام به برکناری خطیر
جواد نکونام به خبر برکناری علی خطیر از مدیرعاملی استقلال واکنش نشان داد.(ادامه)
یک روانشناس بالینی گفت: افرادی که اضافه وزن دارند در معرض مشکلات روانشناختی مثل مشکلات عزت نفس و بی ارزشی هم قرار می گیرند. بیماری روانشناختی و فشار خون از عوامل چاقی هستند
یک روانشناس بالینی گفت: افرادی که اضافه وزن دارند در معرض مشکلات روانشناختی مثل مشکلات عزت نفس و بی ارزشی هم قرار می گیرند. (ادامه)
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا گفت: سواستفاده مجرمان سایبری از ایام تعطیلات چند روزه کشور با افزایش ارسال لینک های آلوده تهدیدی بر علیه امنیت سایبری هموطنان است. کلاهبرداری سایبری با ارسال پیامک «دریافت کالابرگ»
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا گفت: سواستفاده مجرمان سایبری از ایام تعطیلات چند روزه کشور با افزایش ارسال لینک های آلوده تهدیدی بر علیه امنیت سایبری هموطنان است.(ادامه)
یک متخصص بیماری های قلب و عروق، فشارخون بالا را به علت نداشتن علامت اختصاصی، قاتل خاموش خواند و گفت: افراد بالای ۱۸ سال باید غربالگری فشارخون شوند. مراقب قاتل خاموش باشید/ افراد بالغ باید غربالگری فشارخون شوند
یک متخصص بیماری های قلب و عروق، فشارخون بالا را به علت نداشتن علامت اختصاصی، قاتل خاموش خواند و گفت: افراد بالای ۱۸ سال باید غربالگری فشارخون شوند.(ادامه)
شمال نیوز : سید محمد علوی، پرستار بالین و فعال صنفی حوزه پرستاران گفت: مشکلات معیشتی پرستاران و عدم اجرای تبدیل وضعیت آن‌ها باعث شده که خیلی از آن‌ها اقدام به مهاجرت کنند. حقوق و مزایای پرستارانی که به عمان مهاجرت کرده‌اند، ۶ برابر حقوق یک پرستار فعال در ایران است. موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد !
شمال نیوز : سید محمد علوی، پرستار بالین و فعال صنفی حوزه پرستاران گفت: مشکلات معیشتی پرستاران و عدم اجرای تبدیل وضعیت آن‌ها باعث شده که خیلی از آن‌ها اقدام به مهاجرت کنند. حقوق و مزایای پرستارانی که به عمان مهاجرت کرده‌اند، ۶ برابر حقوق یک پرستار فعال در ایران است.(ادامه)
قوه قضاییه گزارشی از وضعیت پرونده بابک زنجانی را منتشر کرد. دارایی بابک زنجانی از بدهی او بیشتر بود
قوه قضاییه گزارشی از وضعیت پرونده بابک زنجانی را منتشر کرد.(ادامه)
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. معلمان نگاه ملی را به دانش‌آموزان منتقل کنند/عادی‌سازی روابط مشکلی را حل نمی‌کند؛ فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد/ جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند....(خبر)
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. معلمان نگاه ملی را به دانش‌آموزان منتقل کنند/عادی‌سازی روابط مشکلی را حل نمی‌کند؛ فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد/ جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند/ (خبر)
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
تهیه کننده سریال «نون.خ» با اشاره به خط قرمزهای سازمان درباره قومیت‌ها بیان کرد که پرداختن به یک قومیت دیگر از دلایل موفقیت این فصل از سریال بود. ماجرای شکایت آقای خواننده از نون.خ چه بود؟
تهیه کننده سریال «نون.خ» با اشاره به خط قرمزهای سازمان درباره قومیت‌ها بیان کرد که پرداختن به یک قومیت دیگر از دلایل موفقیت این فصل از سریال بود.(ادامه)
مرد جوانی که به اتهام قتل زن مورد علاقه‌اش مقابل چشم رهگذران در خیابان دستگیر شده مدعی است فقط می‌خواسته گوشی تلفن همراه او را وارسی کند. سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد
مرد جوانی که به اتهام قتل زن مورد علاقه‌اش مقابل چشم رهگذران در خیابان دستگیر شده مدعی است فقط می‌خواسته گوشی تلفن همراه او را وارسی کند.(ادامه)
شمال نیوز : بخش زیادی از جامعه پرستاری ناراضی است و به ستوه آمده است. این پرستار نارضایتی خود را چطور اعلام کند؟ این موضوع در طول سال‌های گذشته بارها به مدیران و مسئولان اعلام شده اما نتیجه‌ای نداشته است. استعفا، تغییر شغل و ترک کار پرستاران؛ جامعه پرستاری ناراضی است و به ستوه آمده
شمال نیوز : بخش زیادی از جامعه پرستاری ناراضی است و به ستوه آمده است. این پرستار نارضایتی خود را چطور اعلام کند؟ این موضوع در طول سال‌های گذشته بارها به مدیران و مسئولان اعلام شده اما نتیجه‌ای نداشته است.(ادامه)
رئیس دانشگاه شیراز از مصوبه مدیریت این دانشگاه برای بورسیه کردن دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های اروپا و آمریکا به دلیل جنبش‌های ضد صهیونیستی خبر داد. رئیس دانشگاه شیراز: دانشجویان اخراج‌شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
رئیس دانشگاه شیراز از مصوبه مدیریت این دانشگاه برای بورسیه کردن دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های اروپا و آمریکا به دلیل جنبش‌های ضد صهیونیستی خبر داد.(ادامه)
سید حسین مهدوی فر - مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مازندران 



ضرورت درج رسمی روز صنعت برق در تقویم(يادداشت)
سید حسین مهدوی فر - مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مازندران (ادامه)
رئیس جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی والیبال دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران را به ملت ایران، بازیکنان و دست‌اندرکاران این تیم تبریک گفت. پیام تبریک رئیسی به دانش آموزان والیبالیست
رئیس جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی والیبال دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران را به ملت ایران، بازیکنان و دست‌اندرکاران این تیم تبریک گفت.(ادامه)
غذاهایی که می‌خورید همچون سوخت برای مغزتان است که با مصرف آنها انرژی می‌گیرد و می‌تواند کار کند. ۵ ماده غذایی برای افزایش هوش
غذاهایی که می‌خورید همچون سوخت برای مغزتان است که با مصرف آنها انرژی می‌گیرد و می‌تواند کار کند.(ادامه)
زن جوانی که متهم است همسرش را با ضربه‌های میله آهنی به سرش به قتل رسانده، مدعی است شوهرش قصد آزار دخترشان را داشته است. پدر و مادر مقتول برای عروسشان درخواست قصاص کردند
زن جوانی که متهم است همسرش را با ضربه‌های میله آهنی به سرش به قتل رسانده، مدعی است شوهرش قصد آزار دخترشان را داشته است.(ادامه)
می خواهید بیشتر زندگی کنید؟ یک بررسی جدید نشان می دهد که پله ها را به جای آسانسور انتخاب کنید. پله نوردی باعث افزایش طول عمر می شود
می خواهید بیشتر زندگی کنید؟ یک بررسی جدید نشان می دهد که پله ها را به جای آسانسور انتخاب کنید.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1 seconds.