.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز:

انتخابات تعیین هیات رئیسه 10 کمیسیون تخصصی اتاق ایران برگزار شد و سکان یکی از مهمترین کمسیون های اتاق به یک مازندرانی رسید . سکان مهمترین کمیسیون اتاق بازرگانی ایران به یک مازندرانی رسید
شمال نیوز: انتخابات تعیین هیات رئیسه 10 کمیسیون تخصصی اتاق ایران برگزار شد و سکان یکی از مهمترین کمسیون های اتاق به یک مازندرانی رسید .(ادامه)
بگو ورشکست شدم دیگه!
(ادامه)
رئیس‌جمهور فرانسه خواستار بیدار شدن اروپا و حفظ استقلال سیاسی و اقتصادی نسبت به آمریکا شد. ماکرون: اروپا بیدار شود ما نباید تابع آمریکا باشیم
رئیس‌جمهور فرانسه خواستار بیدار شدن اروپا و حفظ استقلال سیاسی و اقتصادی نسبت به آمریکا شد.(ادامه)
رییس پلیس راهور تهران گفت: رانندگانی که خودرو آن‌ها خراب شده اولین اقدامی که انجام می‌دهند این است که خودروی خود را به منتهی الیه سمت راست هدایت کرده و مثلث شبرنگ را در فاصله ۷۰ متری از خودروی خود قرار دهند. چگونه از مجاز بودن امداد خودرو مطلع شویم؟
رییس پلیس راهور تهران گفت: رانندگانی که خودرو آن‌ها خراب شده اولین اقدامی که انجام می‌دهند این است که خودروی خود را به منتهی الیه سمت راست هدایت کرده و مثلث شبرنگ را در فاصله ۷۰ متری از خودروی خود قرار دهند.(ادامه)
نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از اتمام رسیدگی به لایحه عفاف و حجاب در این کمیسیون و ارسال آن به شورای نگهبان خبر داد. لایحه عفاف و حجاب به شورای نگهبان ارسال شد
نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از اتمام رسیدگی به لایحه عفاف و حجاب در این کمیسیون و ارسال آن به شورای نگهبان خبر داد.(ادامه)
افرادی که یک قلاده شیر را از باغ وحش ساری سرقت کرده و در یکی از کشور‌های همسایه به فروش رسانده بودند، دستگیر شدند. سرقت یک قلاده شیر از باغ وحش ساری
افرادی که یک قلاده شیر را از باغ وحش ساری سرقت کرده و در یکی از کشور‌های همسایه به فروش رسانده بودند، دستگیر شدند.(ادامه)
مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: هواپیمای آموزشی در ساحل چلندر نوشهر به دلیل نقص فنی فرود اضطراری داشت. فرود اضطراری هواپیمای آموزشی در ساحل نوشهر
مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: هواپیمای آموزشی در ساحل چلندر نوشهر به دلیل نقص فنی فرود اضطراری داشت.(ادامه)
دبیرکل جبهه پایداری گفت: کمیته سیاسی جبهه پایداری نشست های انتخابی خود را از هفته‌های پیش آغاز کرده است. تشریح فعالیت انتخاباتی جبهه پایداری از سوی آقاتهرانی
دبیرکل جبهه پایداری گفت: کمیته سیاسی جبهه پایداری نشست های انتخابی خود را از هفته‌های پیش آغاز کرده است.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس گفت: استقرار دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی غرب مازندران اتفاق بزرگی است. استقرار دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی غرب مازندران اتفاق بزرگی است
شمال نیوز : نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس گفت: استقرار دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی غرب مازندران اتفاق بزرگی است.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم قائم شهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرع در مجلس خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: ما نمایندگان استان های شمالی کشور نه استعفا می دهیم و نه تجمع می کنیم، بلکه اگر به فوریت این مشکل را حل نکنید، استیضاح شما را در دستور کار قرار خواهیم داد. مشکل کشاورزان حل نشود، استیضاح شما در مجلس کلید خواهد خورد
شمال نیوز : نماینده مردم قائم شهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرع در مجلس خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: ما نمایندگان استان های شمالی کشور نه استعفا می دهیم و نه تجمع می کنیم، بلکه اگر به فوریت این مشکل را حل نکنید، استیضاح شما را در دستور کار قرار خواهیم داد.(ادامه)
شمال نیوز : افرادی که یک قلاده شیر را از باغ وحش ساری سرقت کرده و در یکی از کشور‌های همسایه به فروش رسانده بودند، دستگیر شدند. سرقت یک قلاده شیر از باغ وحش ساری برای انتقال به کشور همسایه !
شمال نیوز : افرادی که یک قلاده شیر را از باغ وحش ساری سرقت کرده و در یکی از کشور‌های همسایه به فروش رسانده بودند، دستگیر شدند.(ادامه)
عکسی از حجاب متفاوت یک سفیر در دیدار با ابراهیم رئیسی
مشرق تصاویری از پوشش و حجاب یکی از سفرای جدید هنگام تقدیم استوارنامه به رئیسی را منتشر کرد. (ادامه)
جاسوس‌هایی از فرانسه، سوئد و انگلیس در اختیار داریم؛ برخی از آن‌ها اعدام شدند/ ۲۰۰ نفر برای بی‌ثبات‌سازی مراسم اربعین وارد کشور شده بودند/ برای سالگرد اغتشاشات برنامه‌ دارند، اما هدف اصلی‌شان انتخابات است(خبر)
(ادامه)
توصیه رئیس جمهور به مسئولان / ببا کاستن از برگزاری جلسات غیرضرور و تمرکز بر سامان دادن طرح ها و پروژه ها بر کار عملیاتی و اجرائی بدنبال تحقق اثرات جلسات در کار و معیشت مردم باشند/ دستور پرداخت وام اربعین به صورت قرض‌الحسنه ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: با افت ۹متری آب، حدود ۲۴درصد از مساحت سطح خزر کوچک خواهد شد؛ معاون سازمان حفاظت محیط زیست دراین‌باره گفت: کاهش تراز آب دریای خزر در سواحل شمالی خزر به‌ویژه روسیه و قزاقستان به‌دلیل شیب ملایم و عمق کم آب‌های ساحلی، تبعات بسیار شدیدتری خواهد داشت. عاقبت دریاچه ارومیه در انتظار خزر !
شمال نیوز: با افت ۹متری آب، حدود ۲۴درصد از مساحت سطح خزر کوچک خواهد شد؛ معاون سازمان حفاظت محیط زیست دراین‌باره گفت: کاهش تراز آب دریای خزر در سواحل شمالی خزر به‌ویژه روسیه و قزاقستان به‌دلیل شیب ملایم و عمق کم آب‌های ساحلی، تبعات بسیار شدیدتری خواهد داشت.(ادامه)
درگیری جدید میان اعضای منافقین بر سر کانادا رفتن
(ادامه)
اینفوگرافیک/ کمبود خواب مداوم چه بلایی سرتان می‌آورد؟
(ادامه)
رسانه بریتانیایی سان در گزارشی ضمن مرور کارنامه ورزشی هادی چوپان، به بررسی وضعیت زندگی این بدنساز ایرانی نیز پرداخته است. گرگ ایرانی کیست؟
رسانه بریتانیایی سان در گزارشی ضمن مرور کارنامه ورزشی هادی چوپان، به بررسی وضعیت زندگی این بدنساز ایرانی نیز پرداخته است.(ادامه)
۱۷ گور متعلق به عصر مفرغ میانی و دوره آهن در دومین فصل کاوش محوطه باستانی ایزگام دشت شهرستان رامسر کشف شد. کشف گور‌های باستانی در رامسر
۱۷ گور متعلق به عصر مفرغ میانی و دوره آهن در دومین فصل کاوش محوطه باستانی ایزگام دشت شهرستان رامسر کشف شد.(ادامه)
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: موکب داران و زائرین در ایام اربعین به توصیه‌های بهداشتی توجه کنند. نکات بهداشتی که زائران اربعین حتما باید رعایت کنند
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: موکب داران و زائرین در ایام اربعین به توصیه‌های بهداشتی توجه کنند.(ادامه)
طغیان رودخانه مشی در شهرستان گلوگاه سبب جاری شدن سیلاب محلی شده است طغیان رودخانه مشی شهرستان گلوگاه
طغیان رودخانه مشی در شهرستان گلوگاه سبب جاری شدن سیلاب محلی شده است(ادامه)
فرمانده پیشین ستاد ارتش رژیم صهیونیستی می‌گوید این رژیم در مرکز یک بحران بی سابقه قرار دارد. فرمانده سابق صهیونیست‌ها: نخست‌وزیر اصل مشکل ماست
فرمانده پیشین ستاد ارتش رژیم صهیونیستی می‌گوید این رژیم در مرکز یک بحران بی سابقه قرار دارد.(ادامه)
دولت آلبانی در جدیدترین اقدام خود علیه منافقین شبکه اینترنت مقر اشرف ۳ را قطع کرده است. اینترنت مقر منافقین در آلبانی قطع شد
دولت آلبانی در جدیدترین اقدام خود علیه منافقین شبکه اینترنت مقر اشرف ۳ را قطع کرده است.(ادامه)
فضاپیمای لونا ۲۵ روسیه هنگام نزدیک شدن به ماه دچار مشکل فنی و منفجر شد. انفجار فضاپیمای روسی پس از برخورد با ماه
فضاپیمای لونا ۲۵ روسیه هنگام نزدیک شدن به ماه دچار مشکل فنی و منفجر شد.(ادامه)
معاون توسعه بازار و مطالعات اقتصادی بورس کالای ایران گفت: یکی از مزایای پیش فروش متری مسکن، نقدشوندگی بالای اوراق سلف موازی مسکن است. جزئیات پیش فروش متری مسکن تشریح شد
معاون توسعه بازار و مطالعات اقتصادی بورس کالای ایران گفت: یکی از مزایای پیش فروش متری مسکن، نقدشوندگی بالای اوراق سلف موازی مسکن است.(ادامه)
عکس‌/ هدیه ۸۰ میلیاردی عربستانی‌ها به نیمار
نیمار برای حضور در فوتبال عربستان امکانات ویژه‌ای دریافت کرده است.(ادامه)
فیلم | تصاویر هولناک از بازار برده‌فروشی در اتیوپی
شاید فکر کنید که دوران برده‌داری به پایان رسیده است اما متاسفانه این تصور فرسنگ‌ها با واقعیت فاصله دارد. تصاویر عجیبی از اتیوپی تحت عنوان بازار برده فروشی در شبکه های اجتماعی، بحث برانگیز شد.(ادامه)
رهبر انقلاب اسلامی، وحدت و ترویج مذهب اهل‌بیت را دو کار بزرگ اردبیلی‌ها برای ایران برشمردند و تاکید کردند: شناسنامه اردبیل سابقه علمی و جهادی آن است. وحدت و ترویج مذهب اهل‌بیت دو کار بزرگ اردبیلی‌ها برای ایران/ استفاده از شیوه‌های تاثیرگذار برای حفظ نام و راه شهیدان ضروری است/ راه مقابله با جنگ شناختی استمرار راه شهدا و عمل به درس آنان است(خبر)
رهبر انقلاب اسلامی، وحدت و ترویج مذهب اهل‌بیت را دو کار بزرگ اردبیلی‌ها برای ایران برشمردند و تاکید کردند: شناسنامه اردبیل سابقه علمی و جهادی آن است.(ادامه)
(ویدئو) حسن عباسی: «سیا» گفت مثل فریب حوا برای سقوط آدم؛ اول سراغ زنان ایرانی بروید
حسن عباسی گفت: سازمان سیا اعلام کرد همانطور که دلیل هبوط آدم (ع) این بود که ابلیس رفت سراغ حوا، ما هم اگر خواستیم جمهوری اسلامی را سرنگون کنیم، باید برویم سراغ دختران و زنان آن جامعه!(ادامه)
با افت ۹متری آب، حدود ۲۴درصد از مساحت سطح خزر کوچک خواهد شد؛ معاون سازمان حفاظت محیط زیست دراین‌باره گفت: کاهش تراز آب دریای خزر در سواحل شمالی خزر به‌ویژه روسیه و قزاقستان به‌دلیل شیب ملایم و عمق کم آب‌های ساحلی، تبعات بسیار شدیدتری خواهد داشت. دریای خزر ۲۴ درصد کوچک‌ تر خواهد شد
با افت ۹متری آب، حدود ۲۴درصد از مساحت سطح خزر کوچک خواهد شد؛ معاون سازمان حفاظت محیط زیست دراین‌باره گفت: کاهش تراز آب دریای خزر در سواحل شمالی خزر به‌ویژه روسیه و قزاقستان به‌دلیل شیب ملایم و عمق کم آب‌های ساحلی، تبعات بسیار شدیدتری خواهد داشت.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.