.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تصاویر/ بازديد استاندار از مناطق سيل زده غرب مازندران
شمال نیوز: ربيع فلاح استاندار مازندران با همراهي يونسي معاون سياسي و امنيتي و نبيان معاون هماهنگي امور عمراني و جمعي از مديران و مسئولان استاني و شهرستاني از مناطق آسيب ديده بر اثر سيلاب و آب گرفتگي در شهر هاي غرب مازندران بازديد نمودند(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های چهارشنبه
(ادامه)
باید کرسی مناسبی برای اتاق اصناف در دولت و مجلس فراهم کرد
(ادامه)
پيام نماينده ولي فقيه و استاندار مازندران به مناسبت درگذشت آيت الله مهدوي كني
(ادامه)
سنگسار یک زن سوری توسط داعش+عکس
پدر این زن سوری نیز درسنگسار دختر خود مشارکت کرده و به او سنگ پرتاب کرده است. این زن سوری در صحنه هایی از فیلم در گودالی که برای سنگسارش کنده شده، قرار داده می شود و سپس به سمت او سنگ پرتاب می شود. (ادامه)
مرگ هزارداعشی باخیانت یک سرکرده داعش
"خیانت" یکی از سرکردگان داعش در شهر عین العرب سوریه، به هلاکت بیش از هزار تروریست داعشی انجامید. (ادامه)
اشک کودک کوبانی+عکس
در این میان مردم کوبانی قربانی توطئه غربی عربی شده اند و گویا فریادرسی نیز نیست. به گزارش پارسینه به نقل از ایرنا، شهر کردنشین کوبانی در سوریه مرکز توجه جهان خبری و نظامی است و کوبانی ها هم در تیررس داعش هستند و همین گروه تکفیری تروریستی دو سال پیش توسط آمریکا، انگلیس و چند کشور عربی منطقه خلیج فارس با هدف سقوط بشار اسد تسلیح و تجهیز شد و امروز اعلام کرده اند مخالف آن هستند.(ادامه)
لغو سخنرانی محمدرضا خاتمی در اصفهان
(ادامه)
وی به مراجعه مکرر خود و دیگر کارگران بازنشسته نساجی برای دریافت مطالبات به بانک ملی مازندران اشاره کرد و اظهار داشت : بانک ملی مازندران پاسخگو نیست و ما در کلاف سردرگمی قرار گرفتیم ... تجمع کارگران بازنشسته مقابل استانداری مازندران/ از چاله به چاه افتادیم /بانک ملی به تعهداتش عمل نمی کند!
وی به مراجعه مکرر خود و دیگر کارگران بازنشسته نساجی برای دریافت مطالبات به بانک ملی مازندران اشاره کرد و اظهار داشت : بانک ملی مازندران پاسخگو نیست و ما در کلاف سردرگمی قرار گرفتیم ...(ادامه)
عادتهای عجیب هنرمندان مشهور ایرانی / عکس
(ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های چهارشنبه
(ادامه)
من، آزاده نامداری‌ام؛ چادری‌ام ولی هیچوقت نان چادر را نخورده‌ام، ادای اعتقاد را درنیاورده‌ام. برعکس؛ اگر اهل نفاق بودم، هیچوقت زندگی‌ام را با دوستانم به اشتراک نمی‌گذاشتم. مثل خیلی‌ها پشت همان نقاب‌های ظاهرالصلاحی پنهان می‌شدم. من آزاده نامداری‌ام و نان چادرم را نخورده‌ام !+عکس
من، آزاده نامداری‌ام؛ چادری‌ام ولی هیچوقت نان چادر را نخورده‌ام، ادای اعتقاد را درنیاورده‌ام. برعکس؛ اگر اهل نفاق بودم، هیچوقت زندگی‌ام را با دوستانم به اشتراک نمی‌گذاشتم. مثل خیلی‌ها پشت همان نقاب‌های ظاهرالصلاحی پنهان می‌شدم.(ادامه)
فرامرز درخشنده: وعده هاي پوچ و توخالي و شكم گرسنه بازنشستگان نساجي مازندران(يادداشت)
فرامرز درخشنده:(ادامه)
روش جدید آب کردن چربی شکم و پهلو
درحالیکه سلول های چربی سفید عامل بروز چربی های اضافه سر شکم و پهلوها هستند اما سلول های چربی قهوه ای انرژی اضافه غذا را به حرارت تبدیل می کند. (ادامه)
آیا در ساعات آینده وایبر فیلتر می شود؟
مهلت تمدید شده دستگاه قضا به وزارت ارتباطات ـ که در زمان مطرح شدن سر و صدای زیادی به راه انداخت ـ به پایان رسید، ولی هنوز کسی نمی‌داند در ساعات آینده‌ قرار است چه شود؟ (ادامه)
هنگام صدور چک این نکات را رعایت کنید
از چک هايي که صادر مي کنيد، اسکن يا عکس تهيه و در بايگاني خود، نگه داري کنيد. (ادامه)
10 خودروی خجالت‌آور که هنوز تردد می‌کنند+ تصاویر
محصولات خوب و بد در میان خودروهای روانه شده به بازار وجود دارد که در این میان برخی محصولات باعث خجالت خودروسازان خود شده اند. (ادامه)
تصاویر/ مرحوم محمد رضا ایازی فرزند آیت الله ایازی
شمال نيوز: حجه الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمد رضا ایازی مردی از دیار عدالت و انسانی از تبار (ایازی) که همواره با حرکاتی که داشت محبوب قلبها بود . سال 1334 تولد اوست . زادگاهش ، رستم کلا در بارگاه صاحب علم و فضیلت و تقوا و پرورشگاهش در دیار نجف اشرف در دامان ابر مرد فضل و حکمت یعنی پدر بود. با سپری ساختن دوره طفولیت ، از آغاز کودکی آشنا به آستانه صوت و صدای علمی گردید کم کم حوزه علمیه جعفریه رستم کلا ، مقدمش را گرامی شمرد . تحصیلات دوره مقدمات و سطح را نزد والد گرامیش گذرانید و چون ایجاب می نمود تا جایگاه دیگر را در این تدوام تحصیل لمس کند ، در یازدهمین بهار زندگی (1335 ) در حیطه بارگاه حضرت معصومه (س ) وارد حوزه علمیه قم گردید در این مکتب بود که تتمه دوره سطح را پایان داد ، راه به درجه بالا یعنی دوره خارج یافت. در این زمان ، شکوفه به بار نشسته ، باغبانهایی را را آشنا گردید که هریک را در جات فضیلت بود و فقاهت . او حضور را در دروس فقه و اصول به کلاسهای آیت ا... تبریزی ، آیت اله فاضل لنکرانی و آیت ا... سبحانی ، اعلام نمود و بهره گیری از این انفاس حکمت آمیز ، خود نیز عامل به عمل گردید تا قدم به درجات برتر و بالاتر علمی گذارد . در سال 1362 ، توصیه اکیر رهبر انقلاب این بود که طلاب جوان بر مسند قضا وارد شوند اوکه به درجه آگاهی قضایی نایل آمده بود ، قوه قضاییه ، گردید و دادگاههای شهرستان ساری ، شاهد بر خدمات ارزنده این قاضی جوان با تدبیر و مدیر مدبر بود . وی با سپری نمودن این آشنایی مقدماتی که خود زمینه ساز قضاوت های بعدی این قاضی با تدبیر بود ، مجددا به حوزه علمیه قم باز گشت . با فقه و اصول ، در فکر او جایگاه وسیعی به خود اختصاص داده بود ، که مجددا به ادامه تحصیل اشتغال ورزید . از محاضر استادان فن بهره مند گردید و در معقول از محضر استادی چون آیت ا... مصباح یزدی سود جست. قدم های ثابت و اعمال صالح ، سرود عشق را در مسئولان ارشد قوه قضائیه آن چنان نفوذ داد که آیت ا... شاهرودی ، از وی دعوت ویژه به عمل آورد . از ایشان که مسئولیت ریاست کل دادگستری استان گلستان راه به عهده گیرد که وی رد و قبول این سمت را به انقضاء ماه مبارک رمضان موکول نمود و در همین ارتباط بود که جهت برخی از امور عازم تهران بودند که در اثر سانحه تصادف در روز شنبه (23/09/1381) از دیار فانی به دار باقی رحل عزیمت نمود . از این فقید 4 فرزند (دوپسر و دو دختر ) به یادگار مانده اس(ادامه)
گمانه‌زنی جایگزین آیت‌الله کنی در جامعه روحانیت‌
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: در جلسات آتی درباره انتخاب دبیرکل بحث خواهیم کرد اما بعید می‌دانم غیر از آیت‌الله موحدی، فرد دیگری برای دبیرکلی مطرح باشد. به احتمال بسیار زیاد ایشان دبیرکل جامعه روحانیت خواهد شد. (ادامه)
علی دایی با مازراتی به دادگاه انقلاب رفت/ عکس
(ادامه)
جدول قیمت سکه و ارز در بازار
جدول قیمت انواع سکه و ارز در بازار در روز سه‌شنبه منتشر شد. (ادامه)
تصاویر/ مرحوم آیت‌الله مهدوی کنی در کنار رهبر انقلاب
به گزارش شمال نیوز، در پی درگذشت آیت‌الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR تصاویری از مرحوم آیت‌الله مهدوی کنی را در کنار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای منتشر می‌کند. (ادامه)
منصوریان فرماندار سوادکوه شمالی در پاسخ به این پرسش خبرنگاران بیان داشت : آنچه که ما را برآن داشت تا جشنواره ونمایشگاه سه روزه عسل مازندران به ویژه (عسل سواد کوه ) راازبین انواع محصولات استان انتخاب کنیم. (مزیتها وخواصی که زنبور وعسل ) برای جامعه ما دارد میباشد ودلایلی که برمیشماریم تمایز آن را نسبت به دیگرجشنواره ها روشن… چرا جشنواره عسل را انتخاب کردیم ؟
منصوریان فرماندار سوادکوه شمالی در پاسخ به این پرسش خبرنگاران بیان داشت : آنچه که ما را برآن داشت تا جشنواره ونمایشگاه سه روزه عسل مازندران به ویژه (عسل سواد کوه ) راازبین انواع محصولات استان انتخاب کنیم. (مزیتها وخواصی که زنبور وعسل ) برای جامعه ما دارد میباشد ودلایلی که برمیشماریم تمایز آن را نسبت به دیگرجشنواره ها روشن…(ادامه)
بارش نخستین برف پاییزی در بلده نور
(ادامه)
تشکیل پرونده کیفری برای وکیل هاشمی
(ادامه)
عارف رحلت آیت الله مهدوی راتسلیت گفت
(ادامه)
گمانه‌زنی جایگزین آیت‌الله کنی در جامعه روحانیت‌
(ادامه)
رئیس مجلس پیام تسلیت صادر کرد
(ادامه)
شناسایی عناصر جاسوسی در بوشهر
(ادامه)
آقایان مسئول، لطفا شرمنده باشید! +عکس
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.