.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تجليل از برترين‌هاي ورزش مازندران
(ادامه)
گزارش عملکرد هفت ماهه استاندارى‌ گيلان
مهندس‌ على‌ عبداللهى‌ استاندار گيلان‌ در جمع‌ مديران‌ رسانه‌هاى‌ گروهى‌ استان‌ گزارش‌ کار هفت‌ ماهه‌ى‌ خود را در آستانه‌ يکسالگى‌ دولت‌ نهم‌ ارايه‌ داد. او‌ ضمن‌ بيان‌ اين‌ مطلب‌ که‌ استان‌ از نظر سياسي، اجتماعي، فرهنگى‌ و اقتصادى‌ روبه‌ رشد است‌ گفت:در ابتداى‌ پذيرش‌ مسئوليتم‌ ‌ با دو ‌ مشکل‌ اساسى‌ روبه‌ رو بوديم،‌ حادثه‌ برف‌ سال‌ گذشته‌ و  بحث‌ معضل چاى‌ .... (ادامه)
اجراي طرح ترك سيگار بيماران رواني درگيلان
(ادامه)
تاسيس دانشگاه ورزش در مازندران
(ادامه)
تشكيل مجمع متخصصين در استان گلستان
(ادامه)
کوهپيمايي كاركنان آموزش و پرورش مازندران
(ادامه)
جمعه،ديدار استقلال و نوژن در ورزشگاه ساري
(ادامه)
????مدال سهم ورزشكاران نوشهري
(ادامه)
من يک دمکراتم
سياستمدار مازندرانى كه در 27 سالگى نماينده مجلس شده و در 28 سالگى به وزارت دولت شهيد «رجايي» رسيده و در 29 سالگى وزير و سخنگوى دولت «ميرحسين موسوي» بوده است و از آن به بعد تا امروز كه نماينده مردم تهران و رئيس مركز پژوهش‌هاى مجلس شده، تمام زندگى او با سياست و اقتصاد گره خورده است. شايد هيچ كدام از .... (ادامه)
تجليل از برترين هاي ورزش استان گيلان
(ادامه)
تساوي مازيران ساري برابرپيام لرستان
(ادامه)
هر 13 روز يك سالن ورزشي در مازندران
(ادامه)
ديداراستاندار گيلان با فردين معصومي
(ادامه)
حاشيه مسابقات کشتي جام جهان پهلوان تختي
(ادامه)
علي آبادي: مازندران لياقت خود رانشان داد
(ادامه)
پيام نماينده ولي فقيه واستاندارمازندران بمناسبت آغاز مسابقات جام جهاني کشتي
بلا ترديد كشتي به دليل قابليت روح پهلوان منشي پيشتاز تحقق فرهنگ جوانمردي و نوع دوستي و تحكيم بناي صلح دوستي در كره زمين است.مردم شريف ، ورزشكاران ،‌ورزش دوستان و ميهمانان عزيز استان مازندران شايسته مي دانم تا به مناسبت انتخاب و برگزاري مسابقات جام جهاني كشتي آزاد 2006 در ساري به رسم ميزباني ضمن خير مقدم .... (ادامه)
مدير ميراث فرهنگي مازندران از نصف جهان مي آيد ؟!!!
اکنون پس از چند سال از جدايي نه چندان دلچسب بهروز منتقمي از سيستم اجرايي مازندران, اين روزها از انتصاب وي بسمت رييس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري مازندران سخن گفته ميشود منتقمي را اگر چه مديري در اصفهان مي بينيم اما اين روزها به چهره اي رسانه اي در مازندران تبديل شده که ...(ادامه)
جام جهاني کشتي درآب نمك
بد بياري‌هاي فدراسيون طالقاني تمامي ندارد و از در و ديوار مشكلات بر تيم كاريش مي‌بارد. گرجستان هم از مسابقات جام جهاني انصراف داد تا پروژه نفي جام جهاني از سوي بزرگان کشتي عملي شود. بعد از بلغارستان و آمريكا اين‌بار گرجستان هم خود را از مسابقات كنار كشيد تا جام جهاني در نازل‌ترين سطحش برگزار شود. به نظر مي‌رسد مازندران ...(ادامه)
مازندران ميزبان خوبي براي مسابقات جام جهاني كشتي خواهندبود
اسدالله رضايي رييس سازمان ليگ فدراسيون كشتي در سالن كشتي حاجي‌زاده شهرستان جويبار محل اردوي تيم ملي گفت: مازندران و مردم ورزش دوست ساري ميزبان خوبي براي مسابقات جام جهاني كشتي آزاد خواهندبود (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.418 seconds.