.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نتایج اولیه شمارش آراء خبرگان در مازندران
حضور حضرت آيت الله طبرسي در مجلس خبرگان قطعی است به گزارش خبرنگار شمال نيوز درساري ، رقابت تنگاتنگ نورالله طبرسي ولاريجاني به نحوي است كه اخبار تعداد شمارش آراء بين مسئولان ارشد استانداري و برخي مديران از شور وحساسيت ويژه اي دنبال مي شود .(ادامه)
خبر شمال نیوز و توضیحات صدا و سیمای مرکز مازندران
در خبر روز گذشته از قول جمعی از کاربران انتقادی نسبت به عدم پخش زنده دو ویژه برنامه نشست منتخبین ( نخبگان) و ایثارگران و خانواده شهدا با رئیس جمهور درج شده بود که مسئولین صدا و سیمای مازندران ضمن تماس با سایت شمال نیوز ...(ادامه)
اخبار رسیده حکایت از آن دارد لیست مورد حمایت ائتلاف خدمتگزاران ایران اسلامی برای انتخابات شورای شهر املش قطعی شده و این گروه از آقایان مجید ربانی ،سید محمد رضاعلوی املشی ،محسن پیل بالا ،حسن امین و جواد محبوبی حمایت خواهند کرد. /املش نیوز لیست مورد حمایت ائتلاف خدمتگزاران ایران اسلامی برای شورای شهر املش
اخبار رسیده حکایت از آن دارد لیست مورد حمایت ائتلاف خدمتگزاران ایران اسلامی برای انتخابات شورای شهر املش قطعی شده و این گروه از آقایان مجید ربانی ،سید محمد رضاعلوی املشی ،محسن پیل بالا ،حسن امین و جواد محبوبی حمایت خواهند کرد. /املش نیوز(ادامه)
حادثه در ارتفاعات قله دماوند
يك كوهنورد روسي در ارتفاع 4150 متري قله دماوند دچار ارتفاع گرفتگي شد. به گزارش سازمان امداد و نجات، بدنبال اين حادثه ساعت 3 بعدازظهر يك هلي كوپتر براي كمك به كوهنورد روسي به ارتفاعات دماوند پرواز كرد اما به علت (ادامه)
خبرگزاری دانش آموزی نکا رتبه برتر مازندران
(ادامه)
اخبار رسيده از اسامي نامزدهاي تاييد شده حكايت از تاييد تنها 2 نفر در استان گلستان مي باشد دو كانديدايي كه سالهاي بسياري است بر صندلي هاي اين مجلس تكيه زده اند و شانس حضور در رقابتي را يافته اند ... یک گلستان و دو نفر !!!
اخبار رسيده از اسامي نامزدهاي تاييد شده حكايت از تاييد تنها 2 نفر در استان گلستان مي باشد دو كانديدايي كه سالهاي بسياري است بر صندلي هاي اين مجلس تكيه زده اند و شانس حضور در رقابتي را يافته اند ...(ادامه)
محمد قلی نژاد كوچه هاي خاكي،اشكهايي پنهان،شهرداري مغرور(يادداشت)
محمد قلی نژاد(ادامه)
صبح امروز جمعی از کارگران کارخانه شهید رجائی ساری بعلت عدم دریافت حقوق دو ساله خود مقابل استانداری مازندران تجمع نمودند و خواستار رسیدگی مسئولین و دریافت حقوق خود شدند ... تجمع کارگران کارخانه شهید رجائی ساری مقابل استانداری
صبح امروز جمعی از کارگران کارخانه شهید رجائی ساری بعلت عدم دریافت حقوق دو ساله خود مقابل استانداری مازندران تجمع نمودند و خواستار رسیدگی مسئولین و دریافت حقوق خود شدند ...(ادامه)
تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در گلستان مهیا ست
جانشین رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و سالم همراه با آرامش در استان مهیا شده است. به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي فرمانداري گرگان، سید قاسم حسینی امروز در کارگروه آموزشی کارشناسان انتخابات فرمانداری ها و (ادامه)
گفت‌و‌گو با سردار سوداگر
راز پيروزي‌ها و شكست‌ها در دفاع مقدس(گزارش)
گفت‌و‌گو با سردار سوداگر (ادامه)
چهار تن از نمايندگان گلستان در نامه اي به وزير كشور خواستار پاسخگويي به سئوال خود شدند .در اين نامه از وزير كشور سئوال شده چرا با وجود نيروهاي توانمند مجرب ، كار آمد ، علمي و متخصص در استان گلستان از وجود آنها درمديريت هاي اجرايي... سوال نمايندگان استان گلستان از وزير كشور
چهار تن از نمايندگان گلستان در نامه اي به وزير كشور خواستار پاسخگويي به سئوال خود شدند .در اين نامه از وزير كشور سئوال شده چرا با وجود نيروهاي توانمند مجرب ، كار آمد ، علمي و متخصص در استان گلستان از وجود آنها درمديريت هاي اجرايي...(ادامه)
دفتر كار من چگونه است؟ بيل گيتس پاسخ مي‌دهد (بخوانيد)
ترجمه: محمد امين اتمان‌زاده (ادامه)
برگزاری همايش قضايي و انتظامي مازندران در ساری
(ادامه)
مشاور امور ارتباطات استاندار مازندران شايعه بركناري يا تغيير مديريت ارشد اجرايي استان مازندران را تكذيب كرد اسماعيل فدايي با اشاره به انعكاس اين اخبار در سايت هاي مختلف اظهار داشت: خبرهاي منعكس شده در ارتباط با بركناري استاندار مازندران خبر تغيير استاندار مازندران تكذيب شد
مشاور امور ارتباطات استاندار مازندران شايعه بركناري يا تغيير مديريت ارشد اجرايي استان مازندران را تكذيب كرد اسماعيل فدايي با اشاره به انعكاس اين اخبار در سايت هاي مختلف اظهار داشت: خبرهاي منعكس شده در ارتباط با بركناري استاندار مازندران(ادامه)
اسفند 84 سايت خبری تحلیلی شمال نيوز راه اندازي شده است و تا كنون با ارسال بيش از 1600 خبر ، گزارش ، مقاله تلاش شده است تا در عرصه اطلاع رساني و آگاهي بخشي در شمال كشور گامهايي موثري برداشته شود . شمال نيوز و رسالتي سترگ
اسفند 84 سايت خبری تحلیلی شمال نيوز راه اندازي شده است و تا كنون با ارسال بيش از 1600 خبر ، گزارش ، مقاله تلاش شده است تا در عرصه اطلاع رساني و آگاهي بخشي در شمال كشور گامهايي موثري برداشته شود .(ادامه)
گفتگو با سیدعلي‌اكبرمحتشمي توان‌نظامي حزب‌الله (بخوانيد)
گفتگو با سیدعلي‌اكبرمحتشمي(ادامه)
140 هزار كاربر اينترنتي در گيلان
(ادامه)
آنفولانزاي مرغي در مازندران ؟؟
 مرگ دانشجويي دربخش بندپي بابل و ارسال بزاق او به تهران براي آزمايش هاي تکميلي و اطمينان از وجود اين بيماري،شايعات بسياري را در استان مازندران  رواج داده است. چرا كه حضور سرزده وزير بهداشت در بيمارستان شهيد يحيي نژاد بابل اين شايعه را بيشتر به واقعيت نزديك كرده است كه ‹‹آنفولانزاي مرغي›› ....(ادامه)
وبلاگ نويس مازندراني و راه اندازي وبلاگ سرداران دفاع مقدس
يكي از وبلاگ نويسان مازندران اقدام به راه اندازي وبلاگ سرداران دفاع مقدس نموده كه با استقبال گستره هموطنان عزيز روبرو شده است اخبار سراسري شبكه يك سيما اين وبلاگ را معرفي نمود اين وبلاگ به نشاني اين وبلاگ به نشاني  .... (ادامه)
چه مي کنه اين « در قندون » ؟!
وقتي « شمال نيوز » خبر از احتمال عزل شهردار و رئيس شوراي شهر ساري را داد و يک عضو شورا را فقط حامي اين دو دانست و نامي از وي به ميان نياورد تا جايي که خود چهره اش را براي عموم آشکار نمود و با تکذيب مطلب « شمال نيوز » پرده از نام اين عضو حامي برداشته شد.... (ادامه)
راه‌اندازي سايت جديد آموزش و پرورش گيلان
(ادامه)
بارش باران كشاورزان گيلان راخوشحال كرد
(ادامه)
متن کامل نامه احمدي نژاد به بوش
(ادامه)
لزوم توجه به صادرات گل و گياه (بخوانيد)
عقيل امامي(ادامه)
دغدغه هاي مشترك دولت هاي ايران(ديدگاه)
جعفرخاندوزي(ادامه)
گفتگوي ويژه سيما با صندلي خالي
چهار شنبه شب طبق معمول هر هفته برنامه گفتگوي ويژه سيما ي مازندران پس ازاخبار پخش شد. مجري برنامه از مهماناني همچون فاضلي رئيس آموزش پرورش مازندران وحلاجيان رئيس دانشگاه آزاد قائمشهر نام برد که تا آخر برنامه از آنها خبري نبود و صندليها خالي ماند. اخبار غير موثق حاکي از آن است که مدعوين با هم اختلاف ديدگاه داشته و .... (ادامه)
استاندار! بپاخيز!
از اينكه شمال‌نيوز فرصتي شده است تا ارتباط يكطرفه‌اي با شما برقرار كنم خرسندم و مشعوفم كه شما را بعنوان فردي بومي، آشنا به اوضاع و شرايط استاني و همچنين انساني درد كشيده هستيد ...بپاخيز! مازندارن را از اينحالت ركود و خلسه خارج كن و روح حركت جمعي و عقل گروهي را در كالبد خسته استان بدم. مطمئنآ ملت هميشه پشتيبان خدمتگزاان واقعي هستند.(ادامه)
بازديدنماينده ولي فقيه درمازندران از ايرنا
(ادامه)
راه‌اندازي سايت3زبانه جشنواره ميراث مشترك
(ادامه)
مشاور استاندار گلستان:دولت نهم توجه جدي به تحكيم خانواده دارد
مشاور استاندار گلستان در امور بانوان گفت: در دولت نهم مهمترين مسئله در خصوص بانوان توجه به ازدواج و تحكيم خانواده است. "نصرت بابايي" در جلسه رسيدگي به مسائل و مشكلات بانوان استان گلستان افزود: يكي از كارهايي كه بايستي بطور جدي پيگير آن در جامعه باشيم پياده كردن عدالت جنسيتي است تا شرايط تحكيم خانواده فراهم شود ..... (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.266 seconds.