.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
رئیس کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی تهران گفت: عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی از ۱۵ اسفند پرداخت خواهد شد. عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی از ۱۵ اسفند پرداخت خواهد شد
رئیس کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی تهران گفت: عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی از ۱۵ اسفند پرداخت خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز:  ثمره باغ مرکبات امسال پربار بود اما این به جای خرسندی، مایه تکدر خاطر باغداران شد . چراکه دولت خلف وعده کرده و میوه شب عید را نخرید و به این ترتیب محصول روی دست کشاورز ماند ! سوگ باغداران از محصول پرثمر و کم فروش / دولت پشت کشاورز را خالی کرد !
شمال نیوز: ثمره باغ مرکبات امسال پربار بود اما این به جای خرسندی، مایه تکدر خاطر باغداران شد . چراکه دولت خلف وعده کرده و میوه شب عید را نخرید و به این ترتیب محصول روی دست کشاورز ماند !(ادامه)
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: مدل انحرافی داعش که یک کپی‌سازی جعلی از جبهه مقاومت بود این ظرفیت را داشت که شرایط منطقه را به شکل مطلوب آمریکایی‌ها تغییر دهد، اما مجاهدت سردار سلیمانی این توطئه را ناکام گذاشت ....(خبر)
(ادامه)
به گفته کارشناسان شفافیت در معاملات و کاهش حلقه‌های پنهان و واسطه در بازار، از مسیر مرکز مبادله ارز و طلا قابل تحقق است. مرکز مبادله ارز و طلا، بازارها را سر و سامان می‌دهد؟
به گفته کارشناسان شفافیت در معاملات و کاهش حلقه‌های پنهان و واسطه در بازار، از مسیر مرکز مبادله ارز و طلا قابل تحقق است.(ادامه)
بازار گوشت طی روزهای اخیر نوساناتی داشته که به گفته مسئولان این حوزه با شرایط مساعد زایش دام‌های پاییز و استمرار واردات گوشت، به آرامش می رسد. علت نوسانات اخیر بازار گوشت چیست؟
بازار گوشت طی روزهای اخیر نوساناتی داشته که به گفته مسئولان این حوزه با شرایط مساعد زایش دام‌های پاییز و استمرار واردات گوشت، به آرامش می رسد.(ادامه)
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: تغییر مسیر‌های ناگهانی یکی از علل شایع بروز تصادفات در بین موتورسواران در داخل تونل‌ها است. اصلی‌ترین علل تصادفات در تونل‌ها چیست؟
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: تغییر مسیر‌های ناگهانی یکی از علل شایع بروز تصادفات در بین موتورسواران در داخل تونل‌ها است.(ادامه)
فرمانده انتظامی گلوگاه از زمین گیرشدن سارقان موتورسیکلت در این شهرستان خبر داد. زمین گیرشدن سارقان موتورسیکلت در گلوگاه
فرمانده انتظامی گلوگاه از زمین گیرشدن سارقان موتورسیکلت در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
دوره داوری درجه یک تکواندو کشور در تنکابن آغاز شد. دوره داوری درجه یک تکواندو در تنکابن
دوره داوری درجه یک تکواندو کشور در تنکابن آغاز شد.(ادامه)
جلسه غیرعلنی ارزی مجلس با دولت لغو شد
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: به علت آنکه امروز جلسه هیئت دولت برگزار می‌شود، جلسه غیرعلنی ارزی مجلس با دولت شنبه هفته آینده برگزار می‌شود.(ادامه)
تیم‌های پرسپولیس و سپاهان امروز در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی به مصاف هم می‌روند. ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان
تیم‌های پرسپولیس و سپاهان امروز در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی به مصاف هم می‌روند.(ادامه)
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس، به تشریح نشست دیروز کمیسیون متبوعش که با حضور وزیر امور خارجه برگزار شد، پرداخت.

سفر قریب‌الوقوع پادشاه عمان با محوریت احیای برجام به ایران / مذاکره غیرمستقیم خزانه‌داری آمریکا با بانک مرکزی به واسطه بانک مرکزی قطر در جریان است
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس، به تشریح نشست دیروز کمیسیون متبوعش که با حضور وزیر امور خارجه برگزار شد، پرداخت. (ادامه)
کیهان نوشت: با وجود تاکید بر زحمات و تلاش‌های متعهدانه قاطبه جامعه فرهنگیان کشور برای پیاده کردن برنامه‌های مفید و موثر علمی، اخلاقی و فرهنگی در مدارس، هرازگاهی شاهد وقوع اتفاقاتی در برخی مراکز آموزشی هستیم که همچون زنگ خطر و هشدار باید آنها را جدی گرفت. چرا امام جمعه و استاندار و مقامات دیگر از بازگشت خانم معلم قائم شهری حمایت کردند؟
کیهان نوشت: با وجود تاکید بر زحمات و تلاش‌های متعهدانه قاطبه جامعه فرهنگیان کشور برای پیاده کردن برنامه‌های مفید و موثر علمی، اخلاقی و فرهنگی در مدارس، هرازگاهی شاهد وقوع اتفاقاتی در برخی مراکز آموزشی هستیم که همچون زنگ خطر و هشدار باید آنها را جدی گرفت.(ادامه)
تیم فوتبال نساجی مازندران با برتری مقابل آلومینیوم اراک در ضربات پنالتی به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی صعود کرد. صعود نساجی مازندران به یک چهارم نهایی با حذف آلومینیوم اراک
تیم فوتبال نساجی مازندران با برتری مقابل آلومینیوم اراک در ضربات پنالتی به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی صعود کرد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه سوم اسفند
روزنامه‌های امروز به سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد دلاری چین در ایران و به اعدام محکوم شدن سرکرده گروه تروریستی تندر پرداخته‌اند.(ادامه)
چادرخوابی مسافران نوروزی در مازندران فقط در اماکن مسقف امکان پذیر است چادرخوابی نوروزی در فضای باز ممنوع
چادرخوابی مسافران نوروزی در مازندران فقط در اماکن مسقف امکان پذیر است(ادامه)
فرمانده مرزبانی فراجا گفت: شناور حامل ‌سلاح ‌آمریکا‌یی در خلیج فارس توقیف شد. تو‌‌قیف شناور حامل ‌سلاح ‌آمریکا‌یی در خلیج فارس
فرمانده مرزبانی فراجا گفت: شناور حامل ‌سلاح ‌آمریکا‌یی در خلیج فارس توقیف شد.(ادامه)
اجرای طرح پلیس بزرگراه‌ها با هدف پیش گیری از وقوع تصادفات در مازندران آغاز شد. آغاز اجرای طرح پلیس بزرگراه‌ در مازندران
اجرای طرح پلیس بزرگراه‌ها با هدف پیش گیری از وقوع تصادفات در مازندران آغاز شد.(ادامه)
سرپرست انتظامی میاندورود از دستگیری کلاهبردار میلیاردی با استفاده از چک‌های بلامحل و فروش مال غیر خبر داد. کلاهبرداری میلیاردی با چک‌های بلامحل
سرپرست انتظامی میاندورود از دستگیری کلاهبردار میلیاردی با استفاده از چک‌های بلامحل و فروش مال غیر خبر داد.(ادامه)
در مطلب زیر روایتی دست اول از عملیات تکفیری‌ها در شیراز را از نظر می‌گذرانید. جزئیات کمتر شنیده شده از عملیات تروریستی شاهچراغ
در مطلب زیر روایتی دست اول از عملیات تکفیری‌ها در شیراز را از نظر می‌گذرانید.(ادامه)
منابع خبری با منتشر کردن تصاویری اعلام کردند ۱۵۰ کانال آبی ونیز به دلیل کم آبی با خشک شدن روبروست. خشک شدن بیش از ۱۰۰ کانال آب در ونیز
منابع خبری با منتشر کردن تصاویری اعلام کردند ۱۵۰ کانال آبی ونیز به دلیل کم آبی با خشک شدن روبروست.(ادامه)
جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر به اتهام افساد فی‌الارض از طریق طراحی و هدایت اقدامات تروریستی به اعدام محکوم شد. سرکرده گروهک تروریستی تندر به اعدام محکوم شد
جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر به اتهام افساد فی‌الارض از طریق طراحی و هدایت اقدامات تروریستی به اعدام محکوم شد.(ادامه)
شمال نیوز:  آیت‌الله جنتی با رأی نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، بار دیگر به عنوان رئیس این مجلس انتخاب شد.

آیت‌الله جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری ماند
شمال نیوز: آیت‌الله جنتی با رأی نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، بار دیگر به عنوان رئیس این مجلس انتخاب شد. (ادامه)
(ویدئو) بایدن از پله‌های هواپیما سقوط کرد؟
ویدئوی در حال انتشار است که نشان می‌دهد مردی از روی پله هواپیمای حامل بایدن در لهستان سقوط می‌کند. برخی کاربران معتقدند بایدن از روی پله‌های هواپیما سقوط کرده است.(ادامه)

از این پس دیگر بانک مرکزی، ارز برای فروش با کارت ملی در اختیار صرافی‌ها قرار نمی‌دهد؛ البته صرافی‌ها می‌توانند از منابع داخلی خودشان در همان سرفصل ارز از مردم بخرند و به مردم بفروشند. فروش ارز با کارت ملی متوقف شد
از این پس دیگر بانک مرکزی، ارز برای فروش با کارت ملی در اختیار صرافی‌ها قرار نمی‌دهد؛ البته صرافی‌ها می‌توانند از منابع داخلی خودشان در همان سرفصل ارز از مردم بخرند و به مردم بفروشند.(ادامه)
شمال نیوز : پژوهش درباره این موضوع که چرا ذائقه عموم مردم  متمایل به موسیقی کم مایه و بی‌محتوا با اشعار ضعیف و ابزار کیبوردی شده و عمده جوانان تمایلی به موسیقی اصیل و سنتی بومی و محلی ساز محور ندارند.ضروری است . چه کسی مسوول ابتذال موسیقی محلی درمازندران‌است!؟
شمال نیوز : پژوهش درباره این موضوع که چرا ذائقه عموم مردم متمایل به موسیقی کم مایه و بی‌محتوا با اشعار ضعیف و ابزار کیبوردی شده و عمده جوانان تمایلی به موسیقی اصیل و سنتی بومی و محلی ساز محور ندارند.ضروری است .(ادامه)
ربع پهلوی رفت سر اصل مطلب +عکس
شبکه بی بی سی فارسی، در تازه ترین خبر خود مدعی شد ربع پهلوی در یک مصاحبه مطبوعاتی پس از نشست امنیتی مونیخ، مدعی شده: «جمهوری را ترجیح میدهم اما شاید بتوان راهی برای سلطنت انتخابی به جای موروثی پیدا کرد».(ادامه)
پلنگ مادر و سه‌توله‌اش در ارتفاعات مازندران+ عکس
(ادامه)
متخصصین طب سنتی تاکید دارند که خواب روز خوابی است که اگر زیاد و ادامه دارباشد باعث مرگ فرد می شود. پس شما هم اگر می خواهید بمیرید این موقع از روز بخوابید! خواب در این ساعات باعث مرگ می‌شود
متخصصین طب سنتی تاکید دارند که خواب روز خوابی است که اگر زیاد و ادامه دارباشد باعث مرگ فرد می شود. پس شما هم اگر می خواهید بمیرید این موقع از روز بخوابید!(ادامه)
رئیس کل بانک مرکزی : نرخ طلا و ارز براساس واقعیت‌های اقتصادی کشور تعیین می‌شود
رئیس کل بانک مرکزی در توییتی نوشت: نرخ طلا و ارز بر اساس واقعیت‌های اقتصادی کشور تعیین می‌شود.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه دوم اسفند
صحبت‌های رئیس مجلس درباره لزوم مدیریت بازار ارز بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.158 seconds.