.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دست‌نشان سرمربي پگاه گيلان شد
(ادامه)
شكست راه ساري مقابل شهيد منصوري قرچك
(ادامه)
سرمربي تيم پگاه: به زودي بركنار مي‌شوم
(ادامه)
نگاهی به نتایج گیلانی ها در هفته هفتم لیگ برتر
(ادامه)
تساوي تيم‌هاي پگاه گيلان و راه‌آهن تهران
(ادامه)
پيروزي تيم ملوان انزلي برابر مس كرمان
(ادامه)
تهران جاي مازندران را صدر جدول رده بندي گرفت
(ادامه)
مازندران به صدر جدول مدال ها صعود کرد
(ادامه)
مرحله سوم تور شمال استارت خورد
(ادامه)
اولتیماتوم سرمربي تیم ملوان انزلی به سايپا
سرمربي تيم فوتبال ملوان انزلي گفت: سايپا يك بازي بسيار دشواري پيش روي دارد و اگر ملوان را دست كم بگيرد ، پشيمان خواهد شد.(ادامه)
توقف‌ نمايندگان‌ مازندران‌ در رقابتهاي‌ فوتسال‌ لیگ‌ برتر
هفته‌ پاياني‌ مسابقات‌ فوتسال‌ ليگ‌ برتر باشگاههاي‌ کشور با دو ديدار در شهرهاي‌ ساري‌ و رستمکلاي‌ مازندران‌ پي‌ گيري‌ شد ‌.به‌ گزارش‌ شمال نیوز به نقل (ادامه)
شنبه رهبرمعظم انقلاب مقابل دوربین خبرنگاران
بااعلام زمانبندی مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) درمحضررهبرانقلاب تمامی به تمامی شایعات درخصوص سلامتی ایشان خط بطلان کشیده میشود.(ادامه)
آيت الله شاهرودي  در  ديداري كه به طريق ارتباط ويدئو كنفرانس از تهران به اتاق كنفرانس دادگستري گيلان برگزار شده بود با شنيدن درخواست هاي متقاضيان دستور رسيدگي به آنها را صادر كرد...
عفو ‪ ۲۱‬زنداني در استان گيلان
آيت الله شاهرودي در ديداري كه به طريق ارتباط ويدئو كنفرانس از تهران به اتاق كنفرانس دادگستري گيلان برگزار شده بود با شنيدن درخواست هاي متقاضيان دستور رسيدگي به آنها را صادر كرد... (ادامه)
زنان اميدوار و مردان نااميد (بخوانيد)
سيد حسين موسوي(ادامه)
دو بازيكن برزيلي در تيم فوتسال فجرقائم گلوگاه
روابط عمومي باشگاه فجرقائم گلوگاه از به خدمت گرفتن دو بازيكن برزيلي براي بازيهاي باقيمانده اين تيم فوتسال در ليگ برتر امسال خبر داد. به گزارش اين روابط عمومي، هزينه به خدمت گرفتن اين دو بازيكن كه از فوتساليستهاي مطرح برزيل هستند را حامي مالي سال آينده اين تيم پرداخت مي‌كند.(ادامه)
دیوارهای نازیبای شهرمن، پر شده از تصاویر «رتوش» شده آدمها! دیگرجایی خالی، برای نصب یک آگهی کوچک « قانون را رعایت کنید!» و « دیوارهای شهر را کثیف نکنید» نمانده، درختان، سنگ جدول ها، تندیسهای ... دلم ازشهر هزار رنگ گرفته!
دیوارهای نازیبای شهرمن، پر شده از تصاویر «رتوش» شده آدمها! دیگرجایی خالی، برای نصب یک آگهی کوچک « قانون را رعایت کنید!» و « دیوارهای شهر را کثیف نکنید» نمانده، درختان، سنگ جدول ها، تندیسهای ...(ادامه)
ارزش وقت خود را بدانید ( وقت در انتظار کسی نمی ماند ) (بخوانيد)
(ادامه)
گفت‌و‌گو با سردار سوداگر
راز پيروزي‌ها و شكست‌ها در دفاع مقدس(گزارش)
گفت‌و‌گو با سردار سوداگر (ادامه)
استارت حجازی با تیم فوتبال نساجی مازندران
تمرینات آماده سازی تیم فوتبال نساجی مازندران با حضور ناصر حجازی سرمربی این تیم در زمین اختصاصی باشگاه نساجی در قائم شهر برگزار شد. به گزارش خبرنگار شمال نیوز به نقل از مهر، مسئولان تیم دسته اولی نساجی پس از آنکه مهدی مناجاتی را به دلیل عضویت وی در تیم ملی همراه نداشتند با ناصر حجازی مربی نام آشنای فوتبال کشور وارد مذاکره شدند و توانستند نظر حجازی را برای هدایت یکساله نساجی در رقابتهای این فصل دسته اول فوتبال کشور جلب کنند. بر اساس این گزارش ناصر حجازی در جمع مسئولان و بازیکنان نساجی مازندران گفت: با شرایط موجود و بضاعت فعلی باشگاه نخستین هدف ما درسالجاری قرارگرفتن درجمع چهار تیم بالای جدول است. به گفته سرمربی تیم نساجی، برای رسیدن به این هدف برنامه های دراز مدت و خوبی برای صعود تیم نساجی به لیگ برتر وجود دارد که با تلاش بازیکنان و همچنین تمایل مسئولان باشگاه برای ادامه کار این مهم تحقق خواهد شد. (ادامه)
25 پروژه گردشگري همزمان با هفته دولت در استان گلستان افتتاح مي‌شود
(ادامه)
ششمين نمايشگاه مطبوعات مازندران افتتاح شد
(ادامه)
تيم فوتسال راه ساري در آستانه انحلال
 با وجود نتايج خيره کننده و حضور مقتدرانه تيم فوتسال راه ساري و کسب مقام سوم با يک بازي کمتر در جدول رده بندي ليگ برتر،شنيده ها حاکيست اين تيم در آستانه انحلال قرار گرفته است.تمرينات تيم  تعطيل ، رعدي سرمربي تيم به تهران رفته و تمامي بازيکنان تيم در دفتر عشوري،مديرکل راه استان حاضر و خواستار ....(ادامه)
گفتاري پيرامون گاهشمار فرهنگ مازندراني (بخوانيد)
محمود زارع (ادامه)
واكنش‌ مربيان فوتبال از قرارداد فروتن با شموشك
(ادامه)
جام جهاني کشتي درآب نمك
بد بياري‌هاي فدراسيون طالقاني تمامي ندارد و از در و ديوار مشكلات بر تيم كاريش مي‌بارد. گرجستان هم از مسابقات جام جهاني انصراف داد تا پروژه نفي جام جهاني از سوي بزرگان کشتي عملي شود. بعد از بلغارستان و آمريكا اين‌بار گرجستان هم خود را از مسابقات كنار كشيد تا جام جهاني در نازل‌ترين سطحش برگزار شود. به نظر مي‌رسد مازندران ...(ادامه)
قوي سپيدانزلي برفرازآسمان پايتخت
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.246 seconds.