.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
خطيب نماز جمعه ساري: حضور مردم در انتخابات تضمين كننده آينده نظام است
امام جمعه موقت ساري گفت: مردم با حضور در راهپيمايي 22 بهمن امسال چشم جهانيان را خيره كردند و تداوم اين حضور در 24 اسفندماه آينده سياسي نظام را تضمين مي كند. (ادامه)
دفاع مديركل امور مجلس بنيادشهيد و امور ایثارگران ازلايحه‌جامع خدمات‌رساني ايثارگران
مدير كل امور مجلس بنياد شهيد و امور ايثارگران درپي بررسي لايحه جامع خدمات‌رساني ايثارگران در مجمع تشخيص مصلحت نظام و عودت آن به مجل‌س شوراي اسلامي به دفاع از اين لايحه پرداخت.(ادامه)
راهپيمايي پرشكوه ‪ ۲۲‬بهمن در استان گلستان برگزار شد
(ادامه)
برگزاري اولين جشنواره وبلاگ نويسي در مازندران
(ادامه)
به اعتقاد خبرنگاراني كه در جلسه حضور داشتند اگر آقاي فرماندار احساس مي كند كه حضور خبرنگاران مانع از پيشرفت كارها مي شود و در كارها خلل ايجاد مي كند چه ضرورتي دارد كه از آنان دعوت شود كه پس از 10 دقيقه آنها را از جلسه اخراج كنند. دعوت از خبرنگاران و اخراج خبرنگاران !
به اعتقاد خبرنگاراني كه در جلسه حضور داشتند اگر آقاي فرماندار احساس مي كند كه حضور خبرنگاران مانع از پيشرفت كارها مي شود و در كارها خلل ايجاد مي كند چه ضرورتي دارد كه از آنان دعوت شود كه پس از 10 دقيقه آنها را از جلسه اخراج كنند.(ادامه)
عاشورا در نگاه مستشرقین و انديشمندان (بخوانيد)
(ادامه)
نگاهي به آيين‌ها و مراسم ماه محرم در گرگان(بخوانيد)
(ادامه)
نیمه های شب گذشته سالگرد عملیات کربلای 5 در کربلای شلمچه بود. یاد حماسه آفرینان آن عملیات را گرامی می داریم. کربلای 5 یکی از شاه بیت های حماسه آفرینان کشور بود ... ضد انقلاب كه در يكي از روستاهاي اطراف كمين كرده بودند نيمه شب به مقر ما حمله كرد . آنها دو نفر از همرزمان ما را دستگير و با بريدن سر آنها و گذاشتن سر خونين آنان بر روي كيسه خواب،... دو سالي كه از تاريخ دفاع مقدس محو شد...
نیمه های شب گذشته سالگرد عملیات کربلای 5 در کربلای شلمچه بود. یاد حماسه آفرینان آن عملیات را گرامی می داریم. کربلای 5 یکی از شاه بیت های حماسه آفرینان کشور بود ... ضد انقلاب كه در يكي از روستاهاي اطراف كمين كرده بودند نيمه شب به مقر ما حمله كرد . آنها دو نفر از همرزمان ما را دستگير و با بريدن سر آنها و گذاشتن سر خونين آنان بر روي كيسه خواب،...(ادامه)
دکتر محمد میر شکرایی محرم دوباره از راه رسید ... (يادداشت)
دکتر محمد میر شکرایی(ادامه)
محمد رضا شوق الشعراء رهبری که «من» شناختم(ديدگاه)
محمد رضا شوق الشعراء (ادامه)
برگزاري يادمان سرداران ، و ‪ ۴۰۷‬شهيد بندرانزلي
(ادامه)
شايسته است كسي كه در سرزمين عرفات به سر مي‌برد، از جبل‌الرحمه بالا رفته و دعاي خاص آن را بخواند. سالار شهيدان در قسمت چپ آن كوه، رو به كعبه ايستاد و آن دعاي معروف را خواند... در عرفات، منطقه‌اي است به نام «نَمِره»، به فرموده امام سجاد(ع) وقتي به اين منطقه رسيديد، راز اين است كه بگوييد: «خدايا! به چيزي امر نمي‌كنم مگر آن‌كه قبلا خودم به آن عمل كنم.» سرّ عرفه و عرفات چيست؟
شايسته است كسي كه در سرزمين عرفات به سر مي‌برد، از جبل‌الرحمه بالا رفته و دعاي خاص آن را بخواند. سالار شهيدان در قسمت چپ آن كوه، رو به كعبه ايستاد و آن دعاي معروف را خواند... در عرفات، منطقه‌اي است به نام «نَمِره»، به فرموده امام سجاد(ع) وقتي به اين منطقه رسيديد، راز اين است كه بگوييد: «خدايا! به چيزي امر نمي‌كنم مگر آن‌كه قبلا خودم به آن عمل كنم.»(ادامه)
تشييع پيكر مطهر يك شهيد در كلاله
(ادامه)
يادواره 800 شهید ادارات مازندران با سخنرانی نقویان
(ادامه)
راه اندازی سایت کنکره سرداران شهید گیلان
(ادامه)
يادواره سرلشگر شهید کشوری برگزار میشود
(ادامه)
در رثاي ميرزا كوچك خان جنگلي(يادداشت)
(ادامه)
چاپ اولين تمبر يادبود ميرزا كوچك خان در رشت
(ادامه)
مزار ميرزا كوچك‌خان جنگلي امروز گلباران شد
(ادامه)
انتخاب شهردار جديد رشت ،دبير آبادگران جوان گيلان،بلاتكليفي 4 فرمانداري ،فعاليت شوراي اصولگرايان گيلان ، رايزني تيم حاميان خاكسار ...
اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!
انتخاب شهردار جديد رشت ،دبير آبادگران جوان گيلان،بلاتكليفي 4 فرمانداري ،فعاليت شوراي اصولگرايان گيلان ، رايزني تيم حاميان خاكسار ... (ادامه)
برگزاری مسابقه "ميرزا كي بود و چه كرد؟" در گيلان
(ادامه)
پاسخ مرکز پژوهشی و اسناد ریاست جمهوری به یاداشت سردار علایی(ديدگاه)
(ادامه)
سردار حسين علايي فاو و كلمبيا، از تواضع تا خودستايي(ديدگاه)
سردار حسين علايي(ادامه)
برگزاري اولين يادواره‪ ۴۰۰شهيد روحاني مازندران
(ادامه)
گلوگاه مفاسد اقتصادی کشور پیدا شد!
(ادامه)
ستاره شلمچه اقتدار مازندران را دو چندان کرد
(ادامه)
همایش 13 ساله ها در نکاء
(ادامه)
حسين زكريايي عزيزي
سلاح پنهاني اما كشنده"نگاهي به كاربرد سلاح شيميايي توسط حزب بعث در طول جنگ تحميلي"(يادداشت)
حسين زكريايي عزيزي (ادامه)
پيشنهاد تغييرنام بندراميرآباد به شهيدهاشمي نژاد
(ادامه)
مازندران با تقدیم 400 شهید روحانی رتبه دوم کشور از نظر تعدادی شهدای روحانی به خود اختصاص داده است، یادآور شد: شب شعر، نقل خاطره گوئی و پرده برداری از یادمان شهدای روحانی استان از اعم برنامه های جنبی این یادواره است. اولين یادواره شهدای روحانی مازندران برگزار میشود
مازندران با تقدیم 400 شهید روحانی رتبه دوم کشور از نظر تعدادی شهدای روحانی به خود اختصاص داده است، یادآور شد: شب شعر، نقل خاطره گوئی و پرده برداری از یادمان شهدای روحانی استان از اعم برنامه های جنبی این یادواره است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.471 seconds.