.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
راه اندازی سامانه کنترل هوشمند ترافیکی درتنکابن
(ادامه)
اعتبار 500میلیاردی کارخانه خودروسازی شمال
(ادامه)
مایلی کهن در یک قدمی تیم ملی/حذف قطبی
(ادامه)
ایجادمراکزاستعدادهای درخشان درشرق مازندران
(ادامه)
کلیه شوراهای هماهنگی دولت ائتلافی کارآمد و متعهد در 30 منطقه کشور متشکل از احزاب، تشکل‌ها، جمعیت‌ها و معتمدین استانی شکل گرفته و به زودی پس از پیشنهاد شوراهای هماهنگی استانی، مسئولین مربوط توسط هیئت اجرایی ستاد مرکزی معرفی خواهند شد... نامزد "دولت ائتلافی" تا 25 فروردین معرفی می‌شود
کلیه شوراهای هماهنگی دولت ائتلافی کارآمد و متعهد در 30 منطقه کشور متشکل از احزاب، تشکل‌ها، جمعیت‌ها و معتمدین استانی شکل گرفته و به زودی پس از پیشنهاد شوراهای هماهنگی استانی، مسئولین مربوط توسط هیئت اجرایی ستاد مرکزی معرفی خواهند شد...(ادامه)
آنچه درباره مهران مديری نمی‌دانيد
(ادامه)
خیزش عمومی برای حمایت از میرحسین
(ادامه)
حکم انتصاب رییس ستاد انتخاباتی میرحسین
(ادامه)
هنگامی که در مجلس یا محفلی حضور داريد و بحث توریسم و جهانگردی میشود ناگهان ذهن ها همه به سوی چند استان مهم ایران معطوف می شود از جمله: اصفهان، فارس (شیراز)، کرمانشاه، همدان، در حالی که مازندران با داشتن طراوت و جاذبه های توریستی فراوان با کمی توجه و فراهم نمودن امکانات توریستی ...چرا مازندران در جذب توریسم موفق نیست؟ چرا مازندران در جذب توریسم موفق نیست؟
هنگامی که در مجلس یا محفلی حضور داريد و بحث توریسم و جهانگردی میشود ناگهان ذهن ها همه به سوی چند استان مهم ایران معطوف می شود از جمله: اصفهان، فارس (شیراز)، کرمانشاه، همدان، در حالی که مازندران با داشتن طراوت و جاذبه های توریستی فراوان با کمی توجه و فراهم نمودن امکانات توریستی ...چرا مازندران در جذب توریسم موفق نیست؟ (ادامه)
اعلام حضور پدیده ایران در انتخابات
(ادامه)
در 9 ماهی که گذشت مجلس با ورود به موضوعات مرتبط یک چهره مستقل و قدرتمند از خود نشان داد به نحوی که ما دیدیم نمایندگان در بزنگاه ها به نحوی رفتار کردند که جایگاه ویژه مجلس در قانون اساسی حفظ شود. رای اعتمادبه دولت دهم ،مهمترين كارمجلس درسال88
در 9 ماهی که گذشت مجلس با ورود به موضوعات مرتبط یک چهره مستقل و قدرتمند از خود نشان داد به نحوی که ما دیدیم نمایندگان در بزنگاه ها به نحوی رفتار کردند که جایگاه ویژه مجلس در قانون اساسی حفظ شود.(ادامه)
متن بیانیه انصراف میرحسین در 84
(ادامه)
بررسی تحولات اقتصادی ایران در سال87
(ادامه)
یادداشتی از دکتر محسن رضایی رهبری ،آمریکا و جام زهر(ديدگاه)
یادداشتی از دکتر محسن رضایی(ادامه)
شرایط برای پیروزی قالیباف فراهم است
(ادامه)
استان گیلان در انتظار میهمانان نوروزی
(ادامه)
آرای خاتمی در سبد کدام گفتمان؟
(ادامه)
سونامي مير حسين در نازي آباد + حاشیه ها
(ادامه)
محمد علي مشكيان امتحان سخت مشايي در تعطيلات نوروز(ديدگاه)
محمد علي مشكيان(ادامه)
احمدعلی مقیمی سیمای بودجه سال 88(ديدگاه)
احمدعلی مقیمی(ادامه)
همایش دانشجویی شیطان پرستی در آمل
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های صبح امروز
(ادامه)
نداشتن مسکن دلیل مجرد ماندن جوانان نوشهری
(ادامه)
انتقادات عجیب خاتمی از شرایط فعلی کشور
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز کشور
(ادامه)
قالیباف: بسیار بهتر از این می توان کشور را اداره کرد
(ادامه)
ولی اله پاشا دیگران کاشتند و ما خوردیم!
ولی اله پاشا(ادامه)
پس از جلسه مهم و مشتركي كه در خصوص شروع فعالیت ستادهای معتقدین به دولت ائتلافی تشکیل شد اعلان گردید "تصميم نهايي براي توافق روی کاندید مشترک ازبین نامزدهایی که دولت ائتلافی راقبول دارندگرفته شد و كانديداي منتخب اين ائتلاف نيز به مردم معرفي مي گردد، ضمن آنکه برنامه وتیم هاي اداره کننده نيز به مردم معرفی می شوند." ستادهاي دولت ائتلافي راه اندازي مي شود
پس از جلسه مهم و مشتركي كه در خصوص شروع فعالیت ستادهای معتقدین به دولت ائتلافی تشکیل شد اعلان گردید "تصميم نهايي براي توافق روی کاندید مشترک ازبین نامزدهایی که دولت ائتلافی راقبول دارندگرفته شد و كانديداي منتخب اين ائتلاف نيز به مردم معرفي مي گردد، ضمن آنکه برنامه وتیم هاي اداره کننده نيز به مردم معرفی می شوند."(ادامه)
گلستان گنجینه ای از توانمندی و پتانسیلهاست که محرومیت و محجوریت آن در ورای برگهای سبز و جاذبه های بکر و طبیعی آن پنهان شده است و فرصت سوزیها موجب شده تا این استان تا "گل استان" شدن راه دراز و طولانی پیش روی داشته باشد....
شکاف عمیق بین گلستان و "گل استان"
گلستان گنجینه ای از توانمندی و پتانسیلهاست که محرومیت و محجوریت آن در ورای برگهای سبز و جاذبه های بکر و طبیعی آن پنهان شده است و فرصت سوزیها موجب شده تا این استان تا "گل استان" شدن راه دراز و طولانی پیش روی داشته باشد.... (ادامه)
عليرضا شاكر بحرین چگونه از ایران جدا شد ؟(ديدگاه)
عليرضا شاكر(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.483 seconds.