.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
سوء استفاده یک شرکت ارتباطاتی از نام پسر احمدی نژاد؟!
(ادامه)
استاندار مازندران جایگاه پیمانکاران و مشاوران در این زنجیره را کلیدی ارزیابی کرد و خاطر نشان ساخت:دیدگاه مدیریت کلان استان توانمندسازی پیمانکاران و مشاوران بومی و واگذاری پروژه های بزرگ اجرایی به دست آن هاست... اقدام ستودنی استاندار مازندران
استاندار مازندران جایگاه پیمانکاران و مشاوران در این زنجیره را کلیدی ارزیابی کرد و خاطر نشان ساخت:دیدگاه مدیریت کلان استان توانمندسازی پیمانکاران و مشاوران بومی و واگذاری پروژه های بزرگ اجرایی به دست آن هاست...(ادامه)
 برغم تلاش دشمن برای خدشه دار جلوه دادن انتخابات در ایران ملت بزرگ ایران با حضور پرشور و صمیمانه خود در انتخابات ریاست جمهوری انتخاباتی می آفریند که دشمن را خشمگین کند... ملت انتخاباتی می آفریند که دشمن را خشمگین می کند
برغم تلاش دشمن برای خدشه دار جلوه دادن انتخابات در ایران ملت بزرگ ایران با حضور پرشور و صمیمانه خود در انتخابات ریاست جمهوری انتخاباتی می آفریند که دشمن را خشمگین کند...(ادامه)
توکلی: با رضایی فقط مشورت کردیم
(ادامه)
علت توفيق نظام در بُعد سياسي آن است كه يك تيم پيشرو به رهبري حضرت امام(ره) تحول سياسي را در جامعه ايران به‌وجود آوردند و نهادهاي سياسي از قبيل قانونمندي آزادي و مردم سالاري، استقلال را بنيان نهاده و جانشين صالح ايشان هم اين دستاوردها را تا امروز پاسداري كرده و ايران را به قدرت سياسي دفاعي منطقه تبديل نموده‌اند. بيانيه رسمي حضور دكتر محسن رضايي در انتخابات
علت توفيق نظام در بُعد سياسي آن است كه يك تيم پيشرو به رهبري حضرت امام(ره) تحول سياسي را در جامعه ايران به‌وجود آوردند و نهادهاي سياسي از قبيل قانونمندي آزادي و مردم سالاري، استقلال را بنيان نهاده و جانشين صالح ايشان هم اين دستاوردها را تا امروز پاسداري كرده و ايران را به قدرت سياسي دفاعي منطقه تبديل نموده‌اند.(ادامه)
ایجاد اداره صنایع و معادن در قائم شهر
(ادامه)
ادغام سازمان حج در گردشگري منتفي شد
(ادامه)
برگزاري مراسم قدمتي 600 ساله ورف چال در آمل
(ادامه)
سايت رجانيوز در گاف عجيب رسانه اي خود، امروز ( چهارشنبه) با ذكر مطالبي از سخنان نماينده مردم ساري در مجلس، اين شهر را جزو استان گيلان دانست ! اين سايت در ستون « آخرين اخبار» خود با اين تيتر « انتقاد شجاعي از بي نظمي نمايندگان مجلس» به ... رجا نيوز : ساري و رشت مراكز استان گيلان !!!
سايت رجانيوز در گاف عجيب رسانه اي خود، امروز ( چهارشنبه) با ذكر مطالبي از سخنان نماينده مردم ساري در مجلس، اين شهر را جزو استان گيلان دانست ! اين سايت در ستون « آخرين اخبار» خود با اين تيتر « انتقاد شجاعي از بي نظمي نمايندگان مجلس» به ...(ادامه)
دستگیری 15 سارق در نكا
(ادامه)
تینا را بشناسیم
(ادامه)
تشکیل ستاد انتخاباتي محسن رضايي
(ادامه)
دلایل حضور محسن رضایی در انتخابات
(ادامه)
ناگفته‌هايي از خانواده احمدي‌نژاد
(ادامه)
چمران: چرا به من راي نمي‌دهيد؟
(ادامه)
عملیاتی شدن95 درصد مصوبات دولت در گلستان
(ادامه)
جهت اطلاع جمهوری اسلامی 4 شنبه
(ادامه)
احمدي نژاد25درصد هم راي ندارد
(ادامه)
پیدا شدن زندانی فراری بابلی پس از 30 سال
(ادامه)
انتصاب فرمانده جدید نیروی زمینی سپاه
(ادامه)
اسامي خريداران مدارک جعلي دانشگاهي از آمريکا
(ادامه)
انشاء الله پس از اخذ تصميم نهايي و ورود به عرصه انتخابات، درصورت موفقيت، دولتي فراگير و ارزشي تشكيل خواهم داد، تا در حالي كه وظايف قانوني خود را در قبال رهبري عزيز و حكيم انقلاب انجام مي‌دهد، از تمامي ظرفيت هاي مرجعيت، روحانيت و حوزه هاي علميه بهره مند گردد. به قوه الهي رابطه دين و سياست را باز تعريف خواهيم كرد
انشاء الله پس از اخذ تصميم نهايي و ورود به عرصه انتخابات، درصورت موفقيت، دولتي فراگير و ارزشي تشكيل خواهم داد، تا در حالي كه وظايف قانوني خود را در قبال رهبري عزيز و حكيم انقلاب انجام مي‌دهد، از تمامي ظرفيت هاي مرجعيت، روحانيت و حوزه هاي علميه بهره مند گردد.(ادامه)
استعفای انتخاباتی معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران
(ادامه)
حمایت فراکسیون ورزش مجلس از قطبی
(ادامه)
پیشنهادتشكيل وزارت حج و اوقاف و امور خيريه
(ادامه)
تشكيل ستاد استقبال سفر موسوي به گيلان
(ادامه)
صدور بيمه‌نامه جعلي براي اتباع خارجي درگیلان
(ادامه)
پرداخت حقوق بر اساس لایحه خدمات کشوری
(ادامه)
دریافت وام 700 میلیون تومانی با شناسنامه جعلی
(ادامه)
40 درصد روستاهاي مازندران فاقد آب آشاميدني سالم
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.