.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اين نوشته ی روي بنر بود  اما مجري حرف هاي شيرين داشت. «مادرش مي گفت يك بار هم او را سير نديدم و حسرت نگاه آخرش در دلم مانده است»، «پدرش لقمه حلال به او داد تا نامش در زمره‌ي اصحاب عاشورايي خمينی ثبت شود» گردان مسلم لشكر 25 كربلا زبانزد همه بود
اين نوشته ی روي بنر بود اما مجري حرف هاي شيرين داشت. «مادرش مي گفت يك بار هم او را سير نديدم و حسرت نگاه آخرش در دلم مانده است»، «پدرش لقمه حلال به او داد تا نامش در زمره‌ي اصحاب عاشورايي خمينی ثبت شود»(ادامه)
به دليل حضور در انتخابات نمايندگي هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي مجموعا 28 مدير در استان گيلان از سمت خود استعفا ... استعفاي28مدير گيلاني براي انتخابات مجلس
به دليل حضور در انتخابات نمايندگي هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي مجموعا 28 مدير در استان گيلان از سمت خود استعفا ...(ادامه)
عصر ديروز با حضور  نادران نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي و جمعي از اصولگرايان طيفهاي مختلف بمنظور اتحاد و اجماع در آستانه انتخابات مجلس هشتم  و تشكيل دفاتر اين تشكل در مازندران ... اصولگرايان تحولگرا در راه مازندران
عصر ديروز با حضور نادران نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي و جمعي از اصولگرايان طيفهاي مختلف بمنظور اتحاد و اجماع در آستانه انتخابات مجلس هشتم و تشكيل دفاتر اين تشكل در مازندران ...(ادامه)
ر. اشکوری نام ها و نشان ها در گيلان و مازندران(ديدگاه)
ر. اشکوری(ادامه)
آخرين گزارش ها از استان گيلان حاكي است: تعدادي ازمديران كل ادارات و معاونانشان براي شركت در انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي استعفاءداده اند كه  جبار كوچكي نژاد، محمد زارع، علي محرر،  بابك شعبانژاد و  كاظم كسرايي ،سردار آقازاده و... استعفاء مديران گيلانی و رقابت جدی...
آخرين گزارش ها از استان گيلان حاكي است: تعدادي ازمديران كل ادارات و معاونانشان براي شركت در انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي استعفاءداده اند كه جبار كوچكي نژاد، محمد زارع، علي محرر، بابك شعبانژاد و كاظم كسرايي ،سردار آقازاده و...(ادامه)
حضور هاشمی بر مزار ميرزا كوچك جنگلي
(ادامه)
تولد گوساله عجیب الخلقه در بخش خمام،۶هزار معتاد در گیلان ،افتتاح استادیوم سردار جنگل با دیدار پگاه ـ پرسپولیس،اعتصاب غذا در بیمارستان رازی رشت... خبرهای ویژه مرکز گیلان که گفته میشود!!
تولد گوساله عجیب الخلقه در بخش خمام،۶هزار معتاد در گیلان ،افتتاح استادیوم سردار جنگل با دیدار پگاه ـ پرسپولیس،اعتصاب غذا در بیمارستان رازی رشت...(ادامه)
انتشار بولتن انصار حزب‌الله گرگان
(ادامه)
هر 33 خانوار یک واحد صنفی
رئیس سازمان بازرگانی مازندران با بیان این مطلب که در کشور به ازای هر 33 خانوار یک واحد صنفی موجود می باشد اظهار داشت: این تعداد واحدهای صنفی پاسخگوی همه نیازهای مردم نخواهد بود. (ادامه)
گلستان در وداع با شهداى ميدان مين
مردم گلستان ديروز در هواى بارانى با ۳ تن ازسرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامى استان كه در مناطق آلوده به مين در قصر شيرين به شهادت رسيده بودند وداع كردند.(ادامه)
امیر اسدی سردار بسیجی و سلحشور تخریب در دوران دفاع مقدس صبح امروز شربت شهادت را نوشید.وی معلم و اهل گرگان بوده و در طول حضور مستمر خود درجبهه ها بارها به درجه جانبازی نائل آمده و یک پای خود را نیز در میدانهای مین ... شهادت سردار بزرگ تخريب در دفاع مقدس
امیر اسدی سردار بسیجی و سلحشور تخریب در دوران دفاع مقدس صبح امروز شربت شهادت را نوشید.وی معلم و اهل گرگان بوده و در طول حضور مستمر خود درجبهه ها بارها به درجه جانبازی نائل آمده و یک پای خود را نیز در میدانهای مین ...(ادامه)
بر اساس آخرين شنيده ها گفته مي شود به دنبال بالا گرفتن اختلاف بر سر انتخاب استاندار گلستان  نام فرد جديدي به ميان آمده است .
شايعه ي ديگر براي استانداري گلستان
بر اساس آخرين شنيده ها گفته مي شود به دنبال بالا گرفتن اختلاف بر سر انتخاب استاندار گلستان نام فرد جديدي به ميان آمده است . (ادامه)
20 سال از عروج عارفانه شهيد "محمدحسن طوسي" مي گذرد ولي ياد و نام ستاره شمالي دفاع مقدس همچنان بر دل يادگاران جنگ و دلسوزان انقلاب در مازندرن و كشور باقي است... شهيد "طوسي" مالك اشتر لشكر 25 كربلا
20 سال از عروج عارفانه شهيد "محمدحسن طوسي" مي گذرد ولي ياد و نام ستاره شمالي دفاع مقدس همچنان بر دل يادگاران جنگ و دلسوزان انقلاب در مازندرن و كشور باقي است...(ادامه)
توزيع بيش از ‪ ۸۵۰‬تن سيب و پرتقال در گيلان
مسوول روابط عمومي سازمان بازرگاني گيلان گفت: تاكنون بيش از ‪ ۸۵۰‬تن سيب و پرتقال ويژه تنظيم بازار در گيلان توزيع شد. (ادامه)
با تصویب هیات وزیران نام فرودگاه رشت به فرودگاه سردار جنگل تغییر کرد. به گزارش شمال نیوز ،این مصوبه  بنا به پیشنهاد وزارت راه و ترابری و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران با ... نام فرودگاه رشت به سردار جنگل تغییر یافت
با تصویب هیات وزیران نام فرودگاه رشت به فرودگاه سردار جنگل تغییر کرد. به گزارش شمال نیوز ،این مصوبه بنا به پیشنهاد وزارت راه و ترابری و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران با ...(ادامه)
طرح ويژه پليس مازندران در چهارشنبه آخر سال
فرمانده انتظامي مازندران از اجراي طرح ويژه پليس در چهارشنبه آخر سال در استان خبر داد و گفت : اين طرح براي جلوگيري از بروز هر گونه حادثه ناگوار ناشي از استفاده ناصحيح از وسايل مواد محترقه و برقراري نظم و امنيت در استان اجرا مي‌شود. سردار سرتيپ دوم پاسدار "مهدي توكلي" روز شنبه به خبرنگار ايرنا افزود: استفاده ناصحيح از وسايل انفجاري از قبيل ترقه ، فشفشه و نارنجك باعث عواقب بسيار وحشتناك و دردناك براي خانواده‌ها مي‌شود. وي با اشاره به طرح ويژه پليس براي برخورد با تهيه و توزيع‌كنندگان مواد محترقه در استان گفت: تا با افرادي كه به تهيه و توزيع مواد محترقه اقدام مي‌كنند، برخورد قانوني خواهد شد. وي از كشف بيش از ‪ ۶۰۰‬هزار عدد انواع مواد آتشبازي در چند هفته اخير در استان خبر داد و افزود: در همين ارتباط در تمامي مبادي ورودي مازندران ايستگاه‌هاي بازرسي نيروي انتظامي مستقر شده است . وي تصريح كرد: مواد منفجره مجاز وجود ندارد و همه انواع مواد محترقه و ترقه‌هاي موجود در بازار غير مجاز و غير قانوني هستند چرا كه اينگونه مواد در هنگام انفجار باعث آلودگي صوتي و ايجاد مزاحمت براي افراد مي‌شود. (ادامه)
حاشيه استقبال از رئيس جمهوري در تالش
درحاشيه استقبال از رئيس جمهوري در شهرستان تالش پرده نوشته‌اي با مضامين احداث راه ييلاقي سوباتان شهر ليسار را خواستاريم" به چشم مي‌خورد. (ادامه)
شكرالله رضازاده در جام شفق شگفت سیمای بصیر(ديدگاه)
شكرالله رضازاده (ادامه)
فعاليت بيش از يك ميليون بسيجي در مازندران
فرمانده منطقه مقاومت بسيج سپاه مازندران گفت: در حال حاضر يك ميليون و ‪ ۲۶‬هزار بسيجي زن و مرد اعم از عادي و فعال در سه‌هزار و‪ ۳۰۰‬پايگاه مقاومت در اين استان فعاليت دارند. به گزارش شمال نيوز به نقل از ايرنا ، سردار" علي گرمه‌اي " افزود: درصددهستيم شمار بسيجيان‌استان را طي برنامه‌هاي آينده به مقدار قابل توجهي افزايش دهيم. (ادامه)
بزرگان ايران و جهان از شمال ميگويند(ديدگاه)
(ادامه)
معارفه فرمانده جدید انتظامي ساري
صبح دیروز با حضور سردار توكلي فرمانده انتظامي مازندران ،مراسم توديع و معارفه فرمانده انتظامي پيشين و جديد ساري برگزار گردید. به گزارش خبرنگار شمال نیوز ،فرمانده انتظامي مازندران ، با تاكيد بر جلب مشاركت مردم در ايجاد امنيت پايدار گفت: امنيت پايدار تنها با تعامل و مشاركت آحاد مردم و مسوولين تحقق مي‌يابد. (ادامه)
حاشيه هاي سفر رياست جمهوري به مازندران
علي عالي كردكلايي – خبر نگار اعزامي شمال نيوز(ادامه)
گزارش مصور یادواره سردار شهید طوسی و 17 شهید طوسکلا
(ادامه)
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت : روحیه شجاعت شهامت عشق ایثار و شهادت طلبی در شهید والا مقام " محمد حسن طوسی " متبلور بوده است.
سردار سرلشکر صفوی در آستانه هفدهمین یادواره سردار شهید طوسی ... تجلیل از رشادت یک فرمانده
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت : روحیه شجاعت شهامت عشق ایثار و شهادت طلبی در شهید والا مقام " محمد حسن طوسی " متبلور بوده است. سردار سرلشکر صفوی در آستانه هفدهمین یادواره سردار شهید طوسی ...(ادامه)
گفت‌و‌گو با سردار سوداگر
راز پيروزي‌ها و شكست‌ها در دفاع مقدس(گزارش)
گفت‌و‌گو با سردار سوداگر (ادامه)
حسين زكريايي عزيزي تأخیر جبران ناپذیر در معرفی رجال دفاع مقدس مازندران(يادداشت)
حسين زكريايي عزيزي (ادامه)
مازندران رتبه اول در پیشگیری از تصادفات جاده ای
استان مازندران در 6 ماهه اول سال جاری رتبه اول پیشگیری از تصادفات جاده ای را به خود اختصاص داد و منجر به کاهش 7 درصدی جرایم رانندگی گردید. به گزارش مهر در ساری ، فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران امروز در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان ، افزود: در بخش سرقت ها و خصوصا سرقت موتورسیکلت و خودرو از افزایش نسبی در مقایسه با سال گذشته برخوردار بودیم. (ادامه)
سایت خبری فردا نیوز نوشت : اقدامات سياسي و جناحي آموزش و پرورش مازندران همچنان ادامه دارد و با وجود شعار هاي وزير آموزش و پرورش مبني بر حرام بودن فعاليتهاي سياسي و جناحي در آموزش و پرورش، برخوردهاي نامناسب با مديران در آموزش و پرورش مازندران نگران كننده و تعجب برانگيز است. 
حكايت مهرورزي و تكريم خانواده شهدا در آموزش و پرورش!
سایت خبری فردا نیوز نوشت : اقدامات سياسي و جناحي آموزش و پرورش مازندران همچنان ادامه دارد و با وجود شعار هاي وزير آموزش و پرورش مبني بر حرام بودن فعاليتهاي سياسي و جناحي در آموزش و پرورش، برخوردهاي نامناسب با مديران در آموزش و پرورش مازندران نگران كننده و تعجب برانگيز است. (ادامه)
رزمايش بسيجيان مازندران آغاز شد
(ادامه)
وبلاگ نويس مازندراني و راه اندازي وبلاگ سرداران دفاع مقدس
يكي از وبلاگ نويسان مازندران اقدام به راه اندازي وبلاگ سرداران دفاع مقدس نموده كه با استقبال گستره هموطنان عزيز روبرو شده است اخبار سراسري شبكه يك سيما اين وبلاگ را معرفي نمود اين وبلاگ به نشاني اين وبلاگ به نشاني  .... (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.314 seconds.